Tänään poikkeuksellisesti pääsin näin aikaisin koneelle tekemään päivityksen ja kuinka mukavaa oli lisätä enkelinäiti + pinoon :heart: ( voin ottaa pois, jos olin liian nopea liikkeisäni )
Päikki kiitos vastauksestasi, selvittän nyt tässä vähän tarkemmin tuota matala hiiliari ruokavaljo asiaa, että onnistuisiko minultakin ainankin jossain muodossa.
Mur-Mur, Emily, Inia, Räystis, Terry kiitos nega pahoitteluista, kyllä ikävältä tosiaan tuntuu ja nyt harmittaa jo, että en vaan raivannut sitä tilaa tähän alkavaan kiertoon hoidoille. Tuntuu niin kaukaiselta se tammikuu ja jos sitten tuleekin joku minusta riippumaton este niin varmaan tuntuu vielä pahemmalta :'(
Räystis luulen myös (en teidä) että panadol olisi ok, kun ei ole tulehduskipulääke. Teratologisesta tietopalvelusta osaisivat ehkä vastata. Niin myös muuten siihen hammaslääkäri rtg kuvaukseen, tuli nyt vasta mieleen!
Inia ihanaa, että oli jo kasvamassa folleja, vastahan sinä ne piikit aloiti ja kohta jo punktoidaan, tosi nopeasti menee tämä aika!
Nillanilla kamalasti täällä jännitä sun tulosta!!!!
ON testasin tänään vielä sen varmistu negan ja otin itseni pois rktt listalta, kun vuoto vaan minulla viivästyy noiden lugejen ansiosta. Miten on olenko tauko keirtojen ajan listalla vai siirynkö tuonne taustailija ryhmään? Minä varmaan täällä kuitenkin roikun myös niinä kahtena ei yrityskiertona palstalla.
RKTT:läisille plop, plop plop +++
(muok) siis ei todellakaan pitänyt tuota silmäniskua tulla tuohon sorry