40+ so what!!! (vol 5.)

Kiitti kaikista "miehenkaato"vinkeistä..Just näitä kaikkea ehdotuksianne käytin ja pikkuinen iltahermoilukin siinä kävi meillä pyrähtämässä,kun meillä pikkuneiti osaa NIIN hyvin tämän tinttailun jalon taidon...itkua jo nieleskelin ja aattelin että se siitä sitten..Mutta tilanne rauhaantui onneksi ja kaikki pääsivät nukkuun hyvässä sovussa..ja minä sitten käyttämään näitä naisellisia keinoja!Eli siellä ne nyt olisi ovista varten tallessa!Mutta yksi asia mietityttää..yhdynnän jälkeen tihkuttaa verta,vielä tänäänkin.Välillä ottaa kipeestikin "pupuilun"aikana ja tiettyjä asentoja täytyy varoa..Papa juuri nyt syksyllä otettu ja se oli ok.Olisikohan lääkärin paikka?
 
Onnea Enkelinäiti plussasta!!!

Ja oivikille edelleen :hug: negasta! Se on jotenkin vielä kamalampi, kun yrityskertoja ei ole luomusti, ja maksaa itsensä kipeäksi hoidoista. Mutta se tammikuun hoito tuo sullekin plussan, näin uskon!

nillanillaa sitten jännään, hyvältä kuulosti tuo tilanne...

Tänään oli eka ultra, kyllä siellä taas jotain folleja kasvaa. Perjantaina sitten taas ultra, ja punktio alkuviikosta (ma tai ti). Tää on ivf:ssä kivaa, että jotain tapahtuu, vaikka vasta kp6!

Kiitos Terrylle laihispinosta!

:wave: haave, kiva kun oot taas täällä!
 
Oivikki, pahoittelut negasta :hug: !

Minä poden migreeniä :| , viime aikoina sitä on ollut normaalia enemmän, lähes joka viikko 1 - 2 päviää. Voisikohan se johtua iän tuomista hormonivaihteluista? Mitä mieltä olette, uskaltaako tässä vaiheessa, kun on mahd. ovulaatio ja sitten toive hed. + kiinnittymisestä, syödä mitään särkylääkkeitä? Tänään just on ollut kova päänsärky valonherkkyyksineen, enkä uskaltanut lääkkeitä ottaa, joten enhän voinut töihinkään mennä. Kärsin vain päänsärystä peiton alla. Nyt tulin nettiin, edelleen särkee :/ .

Mutta muuten kaikille positiivista mielialaa =) toivoen ja plussauutisia palstalaisilta odotellen!
 
Räystäspääsky, migreeni on kyllä ikävä vaiva. Särkylääkkeistä en osaa muuta sanoa, kuin että kannattaa ainakin tulehduskipulääkkeitä välttää. Ymmärtääkseni esim. Panadol ei ole sellainen, korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä. Se on eri asia auttaako ko. lääke.

Inialla tosiaan tapahtuu tiiviissä aikataulussa. Ihanaa että folleja oli näkyvissä.
Tällainen pitkittynyt luomukierto kuin minulla nyt, on siitä ikävä, että ei voi kuin ottaa, eikä tiedä kuitenkaan mitä tapahtuu ja millä aikataululla. Mutta kyllähän se stressaavampaan on hoidoissa, kun joutuu uhraamaan rahaakin hurjat summat ja vielä sitten kaikki hormonit päälle. Vauva on tosissaan tervetullut tuollaisen rääkin jälkeen.

JES! Haaveen mies kaatui eli haaveet eivät kaatuneet, niin kuin laulussa sanotaan.
Verinen vuoto ei kuulosta hyvältä jutulta. Onko sulla ollut sellaista aikaisemmin?

Emily ja oivikki ovat varmoja negasta. Harmittava juttu, jos näin käy. Onneksi tulevaisuudelle on vielä lisää vauvasuunnitelmia ja kiertoja jäljellä.
 
Räystäspääsky ota ihmeessä särkylääkettä, voihan tuo kova kipuilu ja streäsikin(päänsärky) estää alkion kiinnittymisen!!..itselläni on lääkärin määrämää Panadolia, mitään tulehduskipulääkettä en voi syödä :/ ..siulla varmaan on migreenilääkkeitä..

Minäkin plussauutisia:heart: toivon..kovasti peukutan!!!:wave:

Mites muut loppukiertolaiset..kertoilkaas nyt kuulumisenne&oirehenne..onko tullut?..minä NIIIIIN utelias olen :D ..testaileeko kukaan, "Torstai on toivoa täynnä" päivänä-huomenna!!?!?..

..täällä ei mitään tuntemuksia, ei niin mitään..vaikka, ei kait niitä vielä oliskaan.. :)


Oikein mukavaa keskiviikko päivää, laitan ++++++ ajatuksia!!!:heart:

mur-mur
 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).................kp6/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp10/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp13/28........?............3.
Wiara (39)..................kp14/22-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43)...kp14/24-29............................4.
mur-mur (44)..............kp17/27-29............yk8..........3.
liiza (43)......................kp17/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp18/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp19/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp20/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp21/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp21/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp22/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp23/25-29........y.13v.........3.
Emily67 (42)..............kp23/24-28........yk2........3./1.yht.
ikiemo (45)................kp24/20-50........y?..........4.
oivikki (41).................kp27/23-27.........yk8...........1.
Taikakuu (41).............kp28/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp29/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp31/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)...........kp61/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp44/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

nillanilla (42)............pp14
Emily67 (42)..............dpo11
Solakka Silakka (40)..dpo9
Pinkki69 (40)..............dpo7
Mahdotontako.............dpo7
Leena65 (44)...............dpo7
liiza (43).......................dpo6
Terry64 (45).................dpo4
mur-mur (44).............dpo4

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Mur-murin kanssa mennään yhtä matkaa dpo:ssa. Ja eihän niitä oireita vielä näillä lukemilla voisi ollakaan. Joten me plussataan sitten ensiviikon torstaina, eiks joo!

Oivikki, olet ilmeisen varma tädin tulosta, kun otit itsesi pois dpo-listalta. Halaus!!!
 
Tänään poikkeuksellisesti pääsin näin aikaisin koneelle tekemään päivityksen ja kuinka mukavaa oli lisätä enkelinäiti + pinoon :heart: ( voin ottaa pois, jos olin liian nopea liikkeisäni )

Päikki kiitos vastauksestasi, selvittän nyt tässä vähän tarkemmin tuota matala hiiliari ruokavaljo asiaa, että onnistuisiko minultakin ainankin jossain muodossa.

Mur-Mur, Emily, Inia, Räystis, Terry kiitos nega pahoitteluista, kyllä ikävältä tosiaan tuntuu ja nyt harmittaa jo, että en vaan raivannut sitä tilaa tähän alkavaan kiertoon hoidoille. Tuntuu niin kaukaiselta se tammikuu ja jos sitten tuleekin joku minusta riippumaton este niin varmaan tuntuu vielä pahemmalta :'(

Räystis luulen myös (en teidä) että panadol olisi ok, kun ei ole tulehduskipulääke. Teratologisesta tietopalvelusta osaisivat ehkä vastata. Niin myös muuten siihen hammaslääkäri rtg kuvaukseen, tuli nyt vasta mieleen!

Inia ihanaa, että oli jo kasvamassa folleja, vastahan sinä ne piikit aloiti ja kohta jo punktoidaan, tosi nopeasti menee tämä aika!

Nillanilla kamalasti täällä jännitä sun tulosta!!!!

ON testasin tänään vielä sen varmistu negan ja otin itseni pois rktt listalta, kun vuoto vaan minulla viivästyy noiden lugejen ansiosta. Miten on olenko tauko keirtojen ajan listalla vai siirynkö tuonne taustailija ryhmään? Minä varmaan täällä kuitenkin roikun myös niinä kahtena ei yrityskiertona palstalla.

RKTT:läisille plop, plop plop +++

(muok) siis ei todellakaan pitänyt tuota silmäniskua tulla tuohon sorry
 
Oivikille lämmin lohdutus:hug: :)..miusta sie voit olla tuolla meidän listalla tauonkin ajan!=)
..Vinkki: kun laitat jotain sanoja/ tekstiä sulkeiden sisään, jätä yksi välilyönti alkuu ja loppuun..näin-> ( hei ) ei näin-> (hei) vinks naama ei tule miullakaan aina, kuten nyt näit tuossa äskeisessä esim!..Oivikki, toivottelen jaksuja&voimia tammikuun tärppiin, sekä ihanaa joulun odotusta!!:heart: ..se jo ovella kohta..
 
Ole vain oivikki listalla, helpompi se kuin sitten lisäillä tiedot uudestaan kun taas pian palaat! Muista vaan sanoa päivittäjälle kun uusi kierto alkaa, ettei uusi yk alakaan :(

Tää tsydeemi tekee tuon silmäniskun, kun on peräkkäin ä ja ), muista kirjaimista ei tee. Eli jätä ään ja sulun väliin tyhjä väli ä) siis näin ä )
 
Hyvä Inia kun tuon kertoilit!..mie aina miettinytkin, kun välistä "vinks" tulee ja välistä ei ;)

..mikähän nillanillan tilanne on....toivon kovasti +..ja jos ei tärppi käynyt tällä kertaa, lämmin halaus&voimia!!:heart:
 
Joo, me plussataan, mur-mur. Ja kiloissa lupaan miinustaa. Katsotaan nyt pitääkö kumpikaan lupaus.

Varmaan kannattaa pitää nimi listalla, oivikki, niin kuin inia suositteli. Muutoinkin kannattaa ainakin minun päivitysvuoroilla pitää silmällä omaa yrityskertaansa, sillä jostain syystä se meinaa minulta jäädä huomioimatta, kun jollakulla alkaa uusi kierto.

Mahdoton on samoilla kiertopäivillä kuin minä, mutta mun taitaa olla ihan turha testata ennen sitä torstaita, jolloin kp on 30 ja dpo 12. Mutta kuka pitää minut kurissa, kun testejä on kaappi pullollaan.

Nillanillan uutiset kyllä kieltämättä jännittää. Voi, kun olisi plussa. Ja plussa tietysti myös kaikilla muilla.


 
OIVIKKI lohtuhali sinulle lopullisesta negasta

INIA kasvattele rauhassa muniksia

MULLA todella puhdas nega-tulos. :'( liityn Oivikin seuraan syödään yhdessä suklaata. Pääsin töihin aamulla ja isoa tuhrua jo tuli eli viimekertaseen tuoresiirtoon oli tuhru päivän myöhässä. Soitin klinikalle tää päivä viel lugeja mutta tuhruttaa todella paljon. Huomen soitto uudestaan sinne...

Kotiin tullessa tuli itku ja päätös että nämä pass-kierrot käyn viel läpi sitten anna olla. On tää niin rankkaa ettei sitä oikein usko että päätä lyö seinää kerta kerran jälkeen, ja ei sittenkään tajua ettei tästä tule mittään... Pakko alkaa psyykkaamaan itseä että nyt lähtee toiseksi viimeinen kierros, luopua suuresta haaveesta ja koittaa pitää järki päässä. :ashamed: tuli mieleen palstakaveri Matsalu muistatteko? nyt hän ainakin ymmärtäisi tätä hetkeä. Taidan ymmärtää häntä itsekkin nyt paremmin, hiljaisen työskentelemisen luopumisen tärkeydestä. Jostain on luovuttava että jotain uutta tilalle tulisi nyt en osaa heti itselle mitään uutta ajatella mutta ehkä se sitten omalla painolla lähtee menemään se uusi aika sitten kun sen aika koittaa.

No, huomenna on uusi päivä ja uudet kujeet. Kyllä se aurinko risukasaankin paistaa :kieh:
 
Nillanillaa voin vain virtuaalisesti rutistaa. Ja ymmärrän ajatukset luopumisesta, sillä raskasta on yrittää kerta toisensa jälkeen ja sitten taas pettyä. Kaksi passia ainakin vielä jäljellä, joten eihän sitä tiedä, vaikka nyt on toiveet nollassa. Risukasaan nyt paljon auringonsäteitä!!!
 
Taitaa tosiaan olla helpompaa pysyä tuossa kiertopäivälistalla.

Terry kyllä ne testit sielä polttelee varmaan, minä niin ymmärrän, voisko dpo 10 jo lipsua tesatailemaan.

Nillanilla ja Mahdotontako kiitos pahoittelusta.

 
Nillanilla - olen niin pahoillani. Iso halaus sulle :hug: . Mäkin Oivikin tavoin uskoin, että saat plussan ja kun luin sun viestin, vihloi jostain syvältä ja kyynel tuli mullekin. Toivon niin paljon onnea ja auringonsäteitä sulle seuraavaan yritykseen. Täysin ymmärrän sun tunteet.

Oivikki - sulle myös pahoittelut ja lämmin lohtuhali :hug: . Olin niin toiveikas sunkin plussan suhteen. On tää elämä meidän näkövinkkelistä niin epäoikeudenmukainen. Sullakin kuitenkin katse tulevassa - onneksi.

Enkelinäiti - sulle isot onnittelut plussasta. Sun puolesta olemme kaikki varmasti vilpittömän onnellisia.

Mitkä ovat tuntemukset Mahdotontakolla ja Pinkillä, liizalla, Terryllä ja mur-murilla?

Nyt on niin typertynyt olo, etten oikein osaa kirjoittaa muuta. Pitäkää huoli itsestänne, toisistanne, läheisistänne. Plussia niitä odottaville.

Hyviä öitä :heart:
 
Lämmin :hug: Nillanillalle - olen niin pahoillani puolestasi. Ei sitä aina voi oikein ymmärtää, miksi elämässä asiat menevät niinkuin menevät. Tärkeintä on silloin pitää huoli omasta jaksamisestaan ja katsoa eteenpäin ja nähdä se hopeareunus pilven ympärillä.

:heart: Rauhaa ja rakkautta :heart:

-emily-
 
Leenuska miun olo on ok. =) ..vattassa sitä normi painon tunnetta aina pystyssä ollessa. Perjantaista lähtien odoteltavissa taas ne v***umaiset pms-oireet, alkavat aina n. 10vrk ennen tädin tuloa..joutais pysyä poijjes, olen silloin niin hirvittävä akka että.. :kieh:

Leikinpä nyt sitten, että olen hetken raskautunut ja viikkojakin on jo 2+2!!:saint:
Testailen vasta 30.11 jos tätsyä ei kuulunut kylään(29.11)..TAI jos jotain TODELLA järisyttävää r-oiretta alkaakin mammalle pukkaamaan!!(turha luulo).. ;)

..silloin voisin testailla jo 26.11.. "Torstai toivoa täynnä" päivänä!!!
..jos nyt tärppäisi, meillä olisi vaavin kanssa synttärit samassa kuussa:heart: (la 9.8)..mie syntynyt 3.8..

Miulla olisi perjantaina pikkujoulut..aina juhlintaa silloin, kun odottelen "jotain" tapahtuvaksi :| ..en taida %juomaan uskaltaa kauhiasti koskea, kun on siinä "MAHDOLLISEN" matkaajan kiinnittymisen seutuvilla tuo juhla..no, syöpöttelen sitten sitäkin tukevammin.. :LOL:

..minähin jo tuolla aiemmin tiedustelin myös muilta loppukiertolaisilta, mikä tilanne?..HUHUUUU!!!!:wave:

:heart:Mukavaa illanjatkoa ja +++++++ ajatuksia laittelen!!!!:heart:
 

Yhteistyössä