Leena kysyit piikeistä: kyllä mä olen ihan yhtä urpo clomien suhteen, en tiedä miten ne eroaa piikeistä, kun en ole koskaan käyttänyt. Mutta IVFssä käytetään yleensä lääkkeitä puregon, menopur tai gonal-f munisten kasvatteluun. Ja tarkistin, jarrupiikit alkaa puregonin pistospäivänä 5, ei siis kp5. Tai siis sitä ennen ultrataan ja katsotaan pitäiskö vielä kasvatella lisää. Sitten oli vielä toinen ultra myöhemmin, jolloin päätettiin punktiopäivä. Ja meillä siirto oli sitten 2 päivää punktiosta (ja nuo kaikki kolme päivää saikkua). Eli viimestään toisessa ultrassa (tai jos munikset ei oo kasvanu/on pitkä kaava??? niin kai niitä voi olla vielä useampikin) tietää punktiopäivän, mulla siis viimeksi vipo ultra oli pe ja punktio ma. Nyt tokassa hoidossa siis sitten oletan että menee suunnilleen samalla aikataululla, mutta koska lääkettä on pienempi annos niin voi vähän heittää.
Ovistesteistä: mulla taas päinvastoin David-testit (mammaksilta) ei toimineet (vain haalea haamu, vaikka digi näytti plussan, siis samasta virtsasta), mutta One Stepit toimii (digin lisänä näitäkin käyttelen, siis aloitan hyvissä ajoin näillä). Eli on vissiin yksilöllistä, pitää löytää ne itselle sopivat.
Ovistesteistä: mulla taas päinvastoin David-testit (mammaksilta) ei toimineet (vain haalea haamu, vaikka digi näytti plussan, siis samasta virtsasta), mutta One Stepit toimii (digin lisänä näitäkin käyttelen, siis aloitan hyvissä ajoin näillä). Eli on vissiin yksilöllistä, pitää löytää ne itselle sopivat.