40+ so what!!! (vol 5.)

..pikaisesti täältä synttäri järjestelyjen keskeltä..


Ovista piruuttani tikutin ja PAM!! ..tuli taas paksu tumma viiva heti melkein ;) ..ja vasurin puolella sitä tuttua jomotusta, paineen tunnetta..siis vielä kerkesin mitä ilmeisemmin simpat tallettaa ajallansa-illasta vielä varmistellaan sitten kerta:heart:

Tuli niin hyvä mieli miulle!! :)..ei se paljoa aina tartte..


Mukavaa päivänjatkoa ja paljon ++++++++ ajatuksia laittelen koko poppoolle ja tuostapa vielä sylyllinen r-sätehiä..nooooiiin..
..sekä paljon, paljon positiivista energiaa..iiiiiikkkkk!! kohta taas joku ilmoittaa että: :heart:MIE OLEN RASKAHANA!!:heart:


mur-mur
 
Heipsan!

Ai kun hyvä Mur-mur, että sait ne siemenet kuitenkin tallettua ;)

Minulle nimittäin kävi just niin et talletukset jäi "etukäteistalletuksiksi" :ashamed: Juuri h-hetkellä sattui mulle pieni tapaturma ja niinpä ei talletuksia tehty. Eli mulla odotukset tältä kierrolta aika nollassa, mutta rktt-listalla pysyttelen ja toisia jännään!!

No toisaalta helpottavaa että näin kävi, kun röntgeniinkin jouduin ja munasolut tuli hyvin säteilytettyä ja tulehduskipulääkettä tässä täytyy kuuriluontoisesti syödä. Tapaturma ei ollut onneksi vakava, mutta nyt varmistellaan. Oli se kyllä kimurantti juttu tuo röntgeniinkin meno taas...kun hoitaja kysyy et "eihän ole raskauden mahdollisuutta"..ja samalla katsoo kuin muumiota (et eihän ton ikäset enää lisäänny...) :kieh: Mitä siihen sit vastaa??? Esim toivon et olisin raskaana mut niin oon toivonu kaks vuotta!!?? :eek:

Nojoo. Täällä on onneksi hurjasti muuta jännättävää kun oman kropan tekemiset :heart: Rktt-lista on niin pitkä ja kaikille toivon hurrrrjasti +++++ tikkuun.

Pinkkis
 
Lauantaiehtoota täältäkin!


Emilyn tavoin oon siivoillut tänään. Oon tyytyväinen itseeni kun lattiat on pesty ja ansaitsisin kukkakimppu pöydälle. Pitää varmaan käydä ostamassa, sillä eihän niitä kukaan muu huomaa tuoda.

Jadette, minäkin käy vakoilemassa 40-raskausketjua ja haaveilemassa näkeväni oman nikkini joskus siellä. Mutta kivahan on saada kuulumiset suoraan tänne. Ja vaikka tuntuu, ettei vauvahaaveet täyty jonotusnumerojärjestyksessä, niin ei toisen raskautuminen tosiaan ole toiselta poissa. Ymmärrän kyllä "syyllisyyden", jonka tuntee kun itse onnistuu, mutta varmasti kaikki olemme vilpittömästi onnellisia puolestasi, että joku onnistuu. Kannustaa meitä muita.

Ämyllä sairasteltu si:aa. TOivotaan, että nyt on sitten immuniteetti sille. Pyrstötähti on pohtinut monia hyviä juttuja. Niinhän se on, ettei plussa ovistestissä takaa ovista. Minä en myöskään tiedä olenko oikeasti ovuloinut, sillä lämmöt eivät ole vielä kohonneet ja yleensä minulla sen eron kyllä huomaa. Mutta rtkk-listalla silti pysyn seuraaviin menkkoihin saakka.

Inialla on piikitys alkanut. Eli tositoimissa olette. Peukutetaan!!!

SS:lle pikaisia paranemisia ja kipakoita kiinnittymisiä :)

Oivikille sitä plussaa sitten huomenna, vaikka veikkaan, että se näkyy vasta TIISTAINA!

Mur-murilla kiireinen viikonloppu joka suunnalla. Vielä kannattaa varmistella, vaikka vaan huvin vuoksi.

Hui, että tapaturma tapahtui Pinkille. Toivotaan, että tropit auttaa ja paraneminen alkaa heti. Kirjoittelit tuosta röntgenkuvauksesta ja ymmärrän oikein hyvin huolesi ja sen, että on aika vaikea sanoa kuvauksessa, että lyijylessu päälle, please, kun ei voi tietää onko raskaana vai ei. Mulla on tiistaina tiedossa hammaslääkäri ja hän ei edes kysy, mitään vaan ottaa posauttaa vaan kuvat. Kuinka tarkkoja olette olleet näiden pienempien kuvauksien kanssa? Mä ehkä pyydän nyt essua, vaikka toisaalta "hävettää", kun on erittäin epätodennäköistä, että olisin raskaana ja se, että mitähän se lääkäri ajattelee mun iästäni. Mutta tämmöiset on NIIN turhia juttuja
mietittäväksi, siis se, että mitä joku toinen ajattelee...
 
Pikaisesti ilmoittaudun ja mukana olen edelleenkin. Olen vain 2 kk sairastellut flunssaa, 3 antibioottikuuri nyt menossa ja alan olla aika voipunut niin henkisesti kuin fyysisestikin. Clomifen-kuurikin mennyt ihan hukkaan... Viimeisen erän aion ottaa vasta sitten kun olen ihan täysin kunnossa. Tällä hetkellä en ees tarkalleen tiedä mikä kiertopäivä on meneillään...:(

Hengessä olen kuitenkin koko ajan ollut mukana ja käynyt katsomassa teidän muiden kuulumisia. Mahtava määrä plussia tullut, upeeta!! Onnea teille kaikille!

Ja kaikille rktt-listalla kauheasti lykkyä pyttyyn!!

Uudi: tosi kiva että käyt vielä täällä vierailemassa. Olin puolestasi niin kovin pahoillani kun jouduit tekemään vaikean päätöksen. Itsekin välillä miettii koskahan se tulee eteen ja miten siitä selviää. Haleja sinulle!

Itse kuuntelen täällä the Baseballsia mielialan parantamiseksi. Mukavaa lauantai-iltaa teille kaikille!

Niin, ja vielä sen verran, että laskeskelen tänään tai huomenna kiertopäivät, ja ilmoitellen tänne päivittäjää varten...
 
Terry..joo...vielä siitä röntgenistä...mulla kuvattiin lannerankaa eli enpä tiedä onko niillä jotain semmosia essuja, joilla olis voinu kohtua ja muniksia suojata ja samalla rankaa kuvata. Ois kai jääny sitten kuvat ottamatta?? No läpikotasin imbesilliksi tunsi ittensä kuitenkin kun edes spekuloi koko asialla. Olisinpa heittänyt sille hoitsulle et "Juu olen tukevasti raskaana...minulla on päivä sitten hedelmöittynyt munasolu kohdussani " Mähän olen RKTT!!! :LOL:

Hyvä, että Sariellakin löytyi. Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin tautien kanssa kamppaileville tai läheisiä hoitaville. Meillä on vielä pysytty terveenä, mutta lähipiirissä on possutautia sairastettu. On tää aika raskasta aikaa :|

Leppoisaa lauantai-iltaa ladyt!

Pinkkis
 
Niin, eihän lannerangan kuvauksessa voi essua ottaa eteensä. Ja tapaturmatilanteessa tietysti kuva on otettava, ei sille mitään voi. Hammasröntgen nyt on ihan pieni juttu ja joku on joskus sanonut, että siinä tulee saman verran säteilyä kuin lentokoneessa, mutta mene ja tiedä. Ruotsissa ilmeisesti ihan vapaasti otetaan hammasröntgenkuvia raskaana oleviltakin, kun taas Suomessa niitä vältellään. Mutta niin kuin sanoit, Pinkki, tuntuisi hölmöltä sanoa olevansa raskaana viikolla 2+2 tai silleen :)

Rankka on Sariellan sairausputki ollut. On varmasti järkevää säästää viimeinen clomikuuri sopivampaan ajankohtaan.

Mä odottelen edelleen lämpöjen nousua tai sitten pitää leikkiä, että ovis on vielä menoillaan.
 
Voi kun kivoja juttuja, "hjyymöri" sellaisiakin täällä kirjoiteltu :D
..mie just sellainen, että hyvä kun ei ottassa tarraa-YRITÄN RASKAUTUA JA IKÄÄ44v-VASTA!!!:wave: ..en arkaile tätä asiaa sanoa olleskaan!!

Mie en ainaskaan kestäisi jos naamavärkki, kuin maansa myyneellä pitäisi aina kulkea.. :eek: ..ja tarkoitin tällä juuri kuumeilua, kun vaavia ei kuulu, ei näy kovasta haluamisesta huolimati..tosin, välistä se mahdoton suru ja masiskin iskee ja riipaisee, se tunnetila toki pitääkin olla aivan sallittua!!

Tunteethan tässä kuumeilussa on mukana niin vahvasti ja kun eri puusta olemme kaikki veistettyjä, koemme tämän "vauva ikävän" jokainen omalla tavallansa..itselläni myös huumori tässähin mukana, olen vain sellainen luonteeltani..vähän kait hulluhi :p ..

Nytpä sellainen juttu täällähin, että lämmöt 37.2C..jotenka..kyllä se folli irtoili päivällä kun niin kipuili..tänään laittellut miehekkeen simppaset ei enää kerkeäsi uida niin nopsaan munasolun luo..harmitus.. :/ ..vaan, voihan sitä muuten tietenskin sitten "rietastella".. :p ..JEPULIS JEE, näin me tehdäänkin kun poitsukka menee nukkumatin maille.. =)

Pinkkis voihan vitalis, tuo siun onnettomuus :/ ..toivottavasti ei mitään vakavaa?..Pikaista paranemista sulle!!:heart::flower:


:heart:Hirmuisen kamalasti nyt niitä plussa aaaaltoooojaaaaaaa, kunnon laineet!!!!!:heart:


mur-mur
 
Voi Pinkki, miten kurjaa tuo tapaturma. Onneksi kuitenkin toivut. Mäkin liukastuin eilen, mutta selvisin säikähdykselllä ja kiitollisuudella siitä, etten iskenyt päätäni katuun. Pieni mustelma pepussa vain ;)

Kyllä musta voi ihan rohkeasti ja ylpeästi sanoa, että voin olla raskaana. Kerran se vain kirpaisee ;)

Sariella, sun sairaskertomus kuulostaa ihan hurjalta. Toivottavasti oot saanut monen vuoden immuniteetin kaikkia pöpöjä vastaan.

Oivikki-olet tosiaan melko varhain testannut :), joten nega ei sinänsä suuri ylläri. Ensi viikolla siinä testissä hehkuukin sitten kaunis plussa! Paljon paljon plussapuhuria sulle. Toivon, että te lapsettomat saisitte oman vauvan.

Inia - piikitykset käynnistyneet.Haluaisitko taas kertoilla meille, mitä, minne ja miten piikitätä ja mitä sitten tehdään? On ollut niin opettavaista, kun ollaan saatu lukea näistä hoidoista täällä. Ja tosiaan toivotaan, että saat supermuniksen.

Täällä on ollut puhetta sijaislapsista. Se voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Paljon on niitä lapsia, joille ei sijaiskotia löydy. Se on tietysti kovinkin vaativaa hommaa, mutta tukea saa sosiaalityöntekijöiltä ja vertaistukea muita sijaisvanhemmilta. Itsekin olen tätä miettinyt ja kenties tästä innostuneena ihan selvittelen mahdollisuuksia asiaan. Pieni 3-vuotias ADHD-poika kuulostaisi aivan ihanalta :), oikeasti.

Pyrstötähti, kiitos kirjeestä. Paljon, paljon hyvää asiaa sulla.

Mur-mur, jippii sait oviksen bongattua JA simpat on hyvissä ajoin talletettu. Loistavaa.Nyt meillä on niin loistava rktt-lista taas koossa, että naisenergialla plussataan kaikki.

Solakka Silakka-paranemisia sulle. Joko sulla oireita? Mulla vasta dpo3 ja olen jo ihan hermona, kun ei ole mitään oireita. Rinnat on kipeät, mutta juuri samoin kuin normikierrossa. Voi tätä elämää, kun omaa kehoa tarkkailee jo ihan hysteerisenä :D

Kaikille mukavaa lauantaita ja plussatuulia.

PS. mun on usein vaikea kirjoitella ja kommentoida, kun olen samalla koneella kuin lapset, jotka pikku asunnossamme myös näkevät koko ajan, millä sivuilla olen. Siksi nää viestit tuppaa toisinaan olemaan tökstökstöks :) Töissäkään en kehtaa kirjoitella. Mutta ajattelen teitä kaikkia usein ja kuten Oivikki niin kauniisti totesi, toisten onni ei ole itseltä pois. PÄinvastoin siitäkin saa itselle iloa. Nauttikaa te plussanneet siis täysin rinnoin (ja masuin) raskaudestanne. Me olemme varmasti kaikki vilpittömän iloisia ja onnellisia teidän puolestanne. Ja tulemme pikapikaa perässä :)
 
Olipas sulla, Leena, hyvä tuuri, kun et tuon enempää loukannut. Olkaapa varovaisia, kun kuljette liukkailla kaduilla. Vauvahaaveilu on hieman hankalaa jalka vedossa. Varsinkin, jos joutuu olemaan sairaalassa :)

Toki voi ylpeänä sanoa olevansa raskaana millä iällä tahansa ja minä varmasti laittaisin äitiysmekon rv 10:llä. Mutta ongelma hammaslääkärini suhteen on, että olisin joutunut viimeiset kolme vuotta joka kerta sanomaan kenties olevani raskaana, sillä lähes joka kerta otetaan röntgen. Nyt taidan kyllä sanoa, sillä viimeksi jäi vaivaamaan sen kuvan otto.

Mur-mur, JES!!! Sulla nousi lämmöt eli Oili on vieraillut. Ja talletuksia on tehty ennen sitä, joten Suomi testaa -päivänä taitaa teille tulla + Sano mun sanoneeni.

Leena, meillä tuntuu välillä asuvan tuo 3 vuotias ADHD-lapsi, josta kerroit. Niin ihana kuin hän onkin, olisi joskus kiva päästä vaikka elokuviin miehen kanssa kahdestaan. Hoitopaikkoja vaan on aika vähän ja ainakaan mitään hetken innostuksesta ei voi tehdä. Mutta sitähän se on pienten lasten kanssa, enkä valita, vaan totean. Ja tätä samaa olotilaa toivon teille jokaiselle ;-)
 
Taikakuu Pikaista paranemista siulle!!:wave:..miullakaan ei kuumetta tuo tauti oikkein pitänyt, flunssainen olo vain ja kolotusta siellä, täällä..Plussatuulia sinne laittelen!!:heart:..plussaisia mielikuvaharjoitteluja kovasti vain.. ;)
 
Taikakuu pikaisia paranemisia ja taudille terveisiä, että hushus pois jo.

Mur-mur miten pippalot sujuivat? Olet ilmeisen taitava kokki-niin olen tätä palstaa lukiessani päätellyt - joten tarjottavat olleet varmasti suussasulavia.

Terry joo sais hammaslääkäri miettiä, että onpa rouvalla iso lapsikatras tai suunnattoman piiiiitkä odotusaika :LOL:

Ihanaa kun teillä on se vilkas kolmivuotias talossa. Tää on niin helppo sanoa ulkopuolisena kyllä. Mutta jotenkin itse niin kaipaan sitä aikaa. Mulla on tilanne se, että pienin on 12, joten yllättävän paljon jo omaa aikaa ja mahdollisuuksia mennä ja tulla. Tästä luksuksesta olen vauvan vuoksi valmis "luopumaan". Oma aika ja mahdollisuus aikuiseen elämään on tietysti tarpeellista myös vauva-aikana. Harmillista, jollei sulla ole hoitopaikkamahdollisuuksia tarjolla. Mutta täällä on yksi yli-innokas täti-ihminen jo legojen ja pikkuautojen kanssa odottelemassa, että tänne vain :)

Kaikki pinolaiset, onko oireita kellään? Onko joku innostunut testaamaan (Oivikkiiiii, huhuu :) )? Nyt niitä ++++++++++ oikein superisti jokaiseen niemeen ja notkoon. :heart: :heart:
 
PYRSTÖTÄHTI mukavaa marraskuuta sinulle, kiva kun piipahdat täällä.

Lahjamunasolunluovutus-hoidot tehdään Suomessa vain pariskunnille. Pitää kääntyä Viron tai Varsovan puoleen tai joku muu ulkomailla oleva paikka jos nainen yksin aikoo lahjamunasolu-hoitoon. Suomenlaki ei salli "vauvatehtailua" niin että simpat ja munis ovat eri henkilöiltä ja ne vielä siirettäisiin kolmannelle henkilölle. Mutta esim. Virossa tehdään munis+simpat ja siirto yksin hakevalle naiselle.

Minä en tiedä milloin uskallan testata hoksasin että voin odottaa vain menkkoja tulevaksi koska minulla nyt vain Luge-kapselit loppuhoidossa ja menkat pääsee niitten läpi vuotamaan.

INIAmitä sinä nyt pistelet ja paljonko? Onko sinulla lyhyt vai pitkäkaava? Onnea munisten kasvatteluun

KAIKILLE rktt listalla oleville plussapuhureita
 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).................kp3/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp7/28..............?.............4./1. yht.
Wiara (39)..................kp11/22-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43)...kp11/24-29............................4.
mur-mur (44)..............kp14/27-29............yk8..........3.
liiza (43)......................kp14/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp15/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp16/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp17/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp18/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp18/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp19/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp20/25-29........y.13v.........3.
Emily67 (42)..............kp20/24-28........yk2........3./1.yht.
ikiemo (45)................kp21/20-50........y?..........4.
Enkelinäiti (33)............kp24/25-27..........yk2...........5.
oivikki (41).................kp24/23-27.........yk8...........1.
Taikakuu (41).............kp25/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp26/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp28/28-33........yk6.........1.


Sariella09 (43)...........kp58/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp96/25-43........?............1.yht.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
oivikki (41).............pp11
nillanilla (42)............pp11
Emily67 (42)..............dpo8
Solakka Silakka (40)..dpo6
Pinkki69 (40)..............dpo4
Mahdotontako.............dpo4
Leena65 (44)...............dpo4
liiza (43).......................dpo3
Terry64 (45).................dpo2
mur-mur (44).............dpo1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Huomenta naiset :)

täällä aamupissasta tikutettu hento punainen haamu! Aivan yllätyksenä, eilen nimittäin sorruin tekemään CB:n digitestin ,koska tiedossa oli kostea ilta,testi näytti EI RASKAANA. Ja niinpä tässä krapulaa ja morkkista potien mietin,että ei kai..... Lämmöt on nyt jo 37-37,5c ja aika lämpöinen olo onkin. =) Mutta mitä kamalaa on voinut tapahtua, kun lutrasin alkolla ja jos vaikka olenkin raskaana (mitä en usko,ennemminkin uskon et kemiallinen) Tädin merkkejä on ollut,mutta töhryvuoto puuttuu täysin ja mies huomautti että PMS on ollu tavallista helpompi.. Noh, odotellaan tiistaita. Kovasti puhkun muillekin plussa ja ovisplussatuulia!!!
 
Heips :wave: ja ihanaa lepopäivää kaikille - ja sunnuntaikin on toivoa täynnä, eikö? ;)

Terrylle virtuaali :flower: hyvästä siivouksesta! Minä itse asiassa sain siivousinnon päälle vasta tänään, ja tässä on jo koko aamu käytetty miehen kanssa reippaaseen siivoiluun :)
Sitten on mukavaa viettää loppupäivä lokoisasti sohvassa lukien tai neuloen. Sain jo itse asiassa osteltua isoimmat joululahjat lapsukaisille :xmas:

Kaikille flunssan kourissa oleville pikaiset paranemiset ja :hug:

Ja mur-mur, mites ne juhlat sujuivat?

Pyrstötähdelle kiitos rohkaisevista sanoista lyhyen kierron suhteen.....ehkä tässä vielä toivoa on vaikka 24 kp:llä mennään kuukaudesta toiseen...

Omasta olotilasta sen verran, että onhan niitä pieniä tuntemuksia siellä täällä...lievää pahaaoloa, tisut turvonneet &kipeät, ja suussa välillä outoja makuja... Mutta oli niitä oirehia jo viime kierrollakin eikä raskaana oltu :/ Tässä touhussa tulee niin herkäksi kaikenmaailman tuntemuksille ja yhdistelee ehkä asioita ihan suotta. Onhan se mahdollista, että monet oireista liittykin johonkin muuhun asiaan kuin mahdolliseen raskauteen. Tänään menossa dpo8 ----- jaahas, jokos sitä huomenna taas testais =)

:heart: Ihanaista sunnuntaita kaikille kuumeilijoille :heart:
 
Enkelinäiti, ei varmaan kannata kantaa huolta eilisistä 'kosteista' juhlista. Eikös se alkio ole suht hyvin turvassa siellä omassa pussissaan ihan raskauden alkumetreillä? En tosin ole mikään asiantuntija mutta voisin kuvitella, että tosi moni nauttii viiniä yms, kun ei vielä tiedä alkaneesta raskaudesta eikä siitä ole tullut mitään vahinkoa.

Toivon sinullekin ++++++tuulia pian :)
 
Huomenia siskoset. Heti alkuun ilmoitan, etten pääse viikon päästä päivittämään. Voisitko TERRY tai joku muu vaihtaa mun kanssa jonkun päivän ensi viikolla tuohon sunnuntaihin?
Noista ovistesteistä piti vielä sanoa, kun TERRY ihasteli CB:n testiä. Eikös se ole niitä einiinherkkiä testejä, johon tarvii suurempi määrä hormonia, mikä tarkoittaa varmempaa munasolun irtoamista? Ne liian herkät ovistestit (joita itse käytän) ovat huonoja siinä mielessä, kun näyttävät pienenkin hormonitason muutoksen mikä ei takaa sitä irtoamista kuitenkaan.
MURMUR osuit naulan kantaan tuossa, että tunteet vahvasti mukana tässä kuumeilussa. Siksi ne negat testeissä tekee niin kipeää. Jos olis 10 vuotta nuorempi, ei kai tarvitsis hosua näin paljon. Nyt on kuitenkin sen verran kiire, että ainakin itselläni paniikki kurkkii koko ajan nurkan takaa. Ja onneksi olkoon ovisviivasta muuten!
INIA, multa otettiin FSH kp3 ja oli 7,8 kierrossa jonka pituus oli 23pv. Jos ymmärsin oikein gynen puheista, niin tuosta FSH:sta sen verran, että mitä lyhyempi kierto, sitä korkeampi tuo FSH sinä samaisena mittauspäivänä. Se kuuluu asiaan. Eli tuo FSH voisi olla alhaisempi kait jos kierron pituus olisi ollut 28pv.
Oli niin tai näin, mä olen vielä teidän kärryissä. Tämän kierron taas takapenkillä ja huonolta näyttää ensikierronkin suhteen toistaiseksi. Ainoa mahdollisuus olis, että ne simpat viihtyisivät mun johtimissa vähän pidempään. Mutta RKTT listalle ei ole nyt aihetta.
TAIKAKUU, en muista sun tarinaasi, mutta onko tuo alkuraskauden lämpöjensahailut poissuljettu?
Ohhoh ENKELIÄITI! Vai että plussa pärähti.
Nää välikierrot voisin hoitaa TERRYN lasta, niin pääsisitte rimpsalle. Oon tosi hyvä lasten kanssa
Viimeksi, kun hoidin ystävän 1v poikaa, opetin sille miten näytetään kieltä jos ei tykkää jostain ruuasta. Että kutsu apuun vaan Terry jos tarviit


Nyt jatkan taas netissä surffailua, kun tuo mies lähtee koneen kanssa illalla matkoille. Palaan myöhemmin päivittelemään, jos sellaisia tulee.
 
Hyvää sunnuntaita kaikille!

Ja paranemisia kipeille! Etenkin Sariella, toivottavasti pitkä tauti on pian taltutettu!

Noista luovutetuista alkioista, en tiedä myöskään että luovutetaanko pareillekaan Suomessa, jos ikää on näin paljon?

oivikki, kyllä ivf on kallis (mäkin maksanut sen kokonaan, enkä tiedä saanko kelalta mitään, kun ei ole sairautta taustalla), mutta toisaalta siinä saadaan alkioita hyvässä tapauksessa useaan yritykseen.

Kyllä mä olen hammaslekurilta kysynyt, että vaikuttaako mahdollinen raskaus mitenkään. Voihan sen sanoa, että on yrityksessä, eikä tiedä onko tällä hetkellä raskaana.

Niin, kaikille raskautuneille: kyllä se vaan enempi meillekin toivoa antaa! Että täysin rinnoin vain nauttikaa raskaudestanne!

Enkelinäidille plussan vahvistumista!

Wiara, tuo sun FSHhan on vielä ihan ok, ei siis vaihkarit vielä uhkaa.
Mä voin varmaan päivittää myös ensi sunnuntain (tai ilmoittelen jos olenkin reissussa).

Mulla siis nyt puregonilla kasvatellaan muniksia (lyhyt kaava), 150 jotain yksikköä per piikki (edellisellä kerralla 175). Kp2 alkoi piikitykset, niitä tullee jotain 8-9 päivää. Kp5 alkaa myös päivittäiset orgalutran piikit (joilla estetään munisten irtoaminen ennen aikojaan). Sitten joskus, oisko n. kp10? tulee irrotuspiikki (pregnyl), ja kp12 munasolujen punktio. Näin siis jos menee samoilla päivillä kuin viimeksi, tosin nyt siis vähän pienempi annos, joten saattaa olla pidempi piikitys. Ihan tarkkaan en noita piikkien lopetuspäiviä muista. Se on tää vade jo! (varhaisdementia)
 
Pinkki hvyä, että ei ollut paha tapaturma kuitenkaan. Pikaista toipumista sinulle.

Terry Mulla oli viime vuonna myös tuo hammaslääkäri juttu juuri rktt loppulla, mutta annoin sitten ottaa ne rtg, kun oli jo negan testannut ja seuraava tarkastus on vasta 4 v siis nyt 3 vuoden kuluttua, ei tarvitse tuota miettiä vähään aikaan.

Sariella onpa sinulla ollut todella pitkä sairaus putki, kovasti toivon nyt sinulle paranemista ja varmaan kannatta sitten vasta tosiaan se clomifen kuuri ottaa, kun on ihan terve.

Taikakuu pikaista paranemista ja + tuulia sinulle.

Leena toki testasin, nega. Ja roskishaamu, mutta noita roskishaamuja mulle on tullut ennenkin, sitä oikeaa haamua odotellessa.

Nillanilla minulla nuo lugetkin joskus ovat pikittäneet kiertoa.

Enkelinäiti onnitelut haamusta ja sen vahvistumista toivotaan.

Emily hyvät oireet! Nyt ne on vielä r-oireita, kun ei toisin ole todistettu.

Wiara juu, mukava kun olet mukana vaikka takapenkillä, voi olla minulla myös taas se takapenkki paikka tässä loppuvuoden ajan.

Inia niin en ole minäkään noista luovutteujen alkioiden kriteereistä kysynyt, josko ne antaisi "yli-ikästen" luovuttamat vaikka meille "yli-ikäisille" ja tosiaan enhan teidä saako yksinäille edes luovutta näitä alkoita Suomessa. IVF teen ilman muuta, mutta sekin täytyy tehdä laina rahalla, toisin niinhän on monella muullakin tilanne semmoinen, että pankiin käy tie.

 
Enkelinäiti jos teit CB:n digitaalisella ja sait tuon hentoisen viivan, olet raskaana. Niin niiden ohjeissa ainakin sanotaan. Onnea ja toivon, että viiru siitä vielä vahvistuu. Nyt oot siis niin rktt kuin vain voi olla. Eläkä huoli siitä juomisesta, kunhan et enää tänään jatka :)

Oivikki arvelinkin, että varmaan testailet. Vielä sen negan siellä kuuluu ollakin, mutta jo keskiviikkona on toisen näköinen testiltulos sulla. Toivon tosi kovin sitä sulle!

Wiara sun FSH on hieno. Mulla-kuten olen jo varmaan usein todennut-oli 12 ja se on jo jopa hoitojen aloittamisen raja eli katsotaan, että sillä arvolla ei enää raskauduta.

Inia toivottavasti en ole ihan kamalan epäkohtelias, mutta tietämätön olen, kun kysyn, että miksi juuri nuo piikit? Tai siis, mikä ero on noilla piikeillä ja esim clomeilla? (Tiedän, olen tavan urpo näissä asioissa, mutta oppia ikä kaikki).

Emily lupaaviltahan nuo oireet kuulostavat. Jospa johtuisivatkin juuri siitä toivotusta syystä. Jos testailet jo huomenna, kerrothan meille heti, mitä testit näytti!

ON tissit kuin letut: veltot ja kivuttomat. Muniksissa jotain tuntemuksia, mutta eipä juuri kuitenkaan. Muutama päivä oviksesta mennyt enkä nyt usko clomien auttaneen mua pätkän vertaa. Seuraava nega varmaan suistaa mut raiteiltaan.... Miten me naiset kestetään tätä elämää? :) :) Sit taas uutta kiertoa kohti :)
 
Leena65..siis, miekö taitava kokki??..nyt kyllä menit mettään.. :D ..en todellakaan!!! Välistä vain innostun-pitkästä aikaa, jotain tekemään ja hetihän siitä pitää ilmoitella!! ;)

Kyllä mie kaikki nytkin valmiina ostin. Kakku oli alkujaa tarkoitus itse tehdä, mutta olin sen verta vielä toipilas, etten jaksanutkaan :| ..Truben kinuskikakku tilattiin hintaan 37e ja namia oli..toisin, oma tekele on aina pare =)

Tänään tulee lapsosia vielä tuossa viiden pintaan ja vanhin tytär kamunsa kera. Eilen jäi 5 vierasta tulemati, kun sairautta heilläkin :/ ..helppo oli vain neljää vierasta kestitä!

Enkelinäiti Ihanaa, siulla plussako jo siellä??..punertavaa viivasessa:heart: JIPPIIII!!!!..paljon tarraa&pikaliimaa, että jaksaisi ihmistaimen alku pitää kiinni loppuun saakka!!!..ja siun prosenttijuomiset ei tuossa vaiheessa alkioon ole vaikuttanut-älä huoli!! :)

Wiara noista ovistesteistä kirjoitteli..niin, nuo miunkin "David" merkkiset testit ovat herkkyydeltään kymppejä, joten herkkiä ovat..mutta hyvin pelitti ja YLLÄYIN KYLLÄ TÄYSIN!!
Miusta kyllä toimivat esim. paremmin kuin nuo One Stepin testit.. David-testi näytti vahvan viivan, One Stepeillä en koskaan saanut tasavahvaa..:( ..siksipä CB:n digiin päädyinkin sitten.

Tänään vielä päiväpisusta dippailin ja aivan haaleata enää näytti nyt..eilen siis miulta mitä luultavimmin, kipujenkin perusteella munarakkula lähtenyt matkaamaan..vaan eihän se ole varmaa, mutta toivon näin. Tiistaina ja perjantaina lemmitty, joten perjantain satsin varaan tässä lasketaan..vaikka ei ollunna "kunnon laaki " :whistle: olleskaan-mies kun kipiä vielä silloin:ashamed: ..vaan, voihan se muutama tippakin suotuisissa "limoissa" riittää.. :D

Jotenkin sitä vain ajattelee, että pitäis "mahdottoman kauhea loiskaus" käydä, :p jotta varmasti lähtee PAAAAALJOOOON simpoja..eihän se näin mene-onneksi. =)


Laittelen kaikille testaajille HURJAN PALJON ++++++ sätehiä ja kaille muillehi onnen pipanoita!!!!


mur-mur
 
Vietän tänään myös siivous- ja pyykkipäivää, piti välillä käydä vaihtamassa pyykit koneeseen. Ajatelin myös vielä tänäänkin käydä ostoksilla joulua ajatellen, kun on nuo s-etupäivät meneillään.

Mur-Mur miten juhlat sujuivat?

Ihanaa, kun näin moni meistä on parhaillaan RKTT . Kaikille :heart: toivontaan + ja leppoisaa sunnuntain jatkoa :wave:
 
emily67&Oivikki juhlat sujui oikein kivasti!! =) ..Oivikki mie jo varailin poikaselle Prismalta ihanan Didriksonin toppahaalarin, saan tytären kautta henkilökuntalennuksella siitä -20% ;) ..hintaa jää n. 73e..yleensä ostelen aika pitkälti laadukasta, hyväkuntoista käytettyä(takki/ulkohousu/haalari )..mutta tein vaatekauppoja(myin pois poikasen pientä ) 36e edestä ja poikanen sai mummulta&ukilta 50e-niillä sitten uusi ostellaan..haalarin väri on ihana: valkoinen/harmaa/turkoosi =)
 

Yhteistyössä