Voi
Pinkki, miten kurjaa tuo tapaturma. Onneksi kuitenkin toivut. Mäkin liukastuin eilen, mutta selvisin säikähdykselllä ja kiitollisuudella siitä, etten iskenyt päätäni katuun. Pieni mustelma pepussa vain
Kyllä musta voi ihan rohkeasti ja ylpeästi sanoa, että voin olla raskaana. Kerran se vain kirpaisee
Sariella, sun sairaskertomus kuulostaa ihan hurjalta. Toivottavasti oot saanut monen vuoden immuniteetin kaikkia pöpöjä vastaan.
Oivikki-olet tosiaan melko varhain testannut
, joten nega ei sinänsä suuri ylläri. Ensi viikolla siinä testissä hehkuukin sitten kaunis plussa! Paljon paljon plussapuhuria sulle. Toivon, että te lapsettomat saisitte oman vauvan.
Inia - piikitykset käynnistyneet.Haluaisitko taas kertoilla meille, mitä, minne ja miten piikitätä ja mitä sitten tehdään? On ollut niin opettavaista, kun ollaan saatu lukea näistä hoidoista täällä. Ja tosiaan toivotaan, että saat supermuniksen.
Täällä on ollut puhetta sijaislapsista. Se voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Paljon on niitä lapsia, joille ei sijaiskotia löydy. Se on tietysti kovinkin vaativaa hommaa, mutta tukea saa sosiaalityöntekijöiltä ja vertaistukea muita sijaisvanhemmilta. Itsekin olen tätä miettinyt ja kenties tästä innostuneena ihan selvittelen mahdollisuuksia asiaan. Pieni 3-vuotias ADHD-poika kuulostaisi aivan ihanalta
, oikeasti.
Pyrstötähti, kiitos kirjeestä. Paljon, paljon hyvää asiaa sulla.
Mur-mur, jippii sait oviksen bongattua JA simpat on hyvissä ajoin talletettu. Loistavaa.Nyt meillä on niin loistava rktt-lista taas koossa, että naisenergialla plussataan kaikki.
Solakka Silakka-paranemisia sulle. Joko sulla oireita? Mulla vasta dpo3 ja olen jo ihan hermona, kun ei ole mitään oireita. Rinnat on kipeät, mutta juuri samoin kuin normikierrossa. Voi tätä elämää, kun omaa kehoa tarkkailee jo ihan hysteerisenä
Kaikille mukavaa lauantaita ja plussatuulia.
PS. mun on usein vaikea kirjoitella ja kommentoida, kun olen samalla koneella kuin lapset, jotka pikku asunnossamme myös näkevät koko ajan, millä sivuilla olen. Siksi nää viestit tuppaa toisinaan olemaan tökstökstöks
Töissäkään en kehtaa kirjoitella. Mutta ajattelen teitä kaikkia usein ja kuten Oivikki niin kauniisti totesi, toisten onni ei ole itseltä pois. PÄinvastoin siitäkin saa itselle iloa. Nauttikaa te plussanneet siis täysin rinnoin (ja masuin) raskaudestanne. Me olemme varmasti kaikki vilpittömän iloisia ja onnellisia teidän puolestanne. Ja tulemme pikapikaa perässä