40+ so what!!! (vol 5.)

Wiara testeistä vielä( kin )..herkemmät ehkä näyttävät hormonipiikin nousun herkemmin, mutta ei kai niilläkään tasavahvaa viivaa tule jos ei se H-hetki käsillä/Lutenisoiva hormonipiikki??

..ei kai sillä CB:lläkään testatessa se munarakkulan irtoaminen ole varmaa, vaikka ei niin herkkä kuin esim. tuo miun "liuska"?!!..niillä voi vain EREHTYÄ luulemaan oviksen olevan käsillä jos ajattelee näin, että ei tarvitse olla testiviivan yhtä vahva kontrolliviivan kanssa..tuolla lueskelin aiemmin sellaista->testailtu liuskatestillä-haalea viiva->testattu CB:n digillä-sarvi täynnä=OVIS!!

..näinkin siis voi olla..en muista, oliko testaaja samasta virtsasta dippaillut, vaiko eri?..itse testailen siksi juuri kahdesti päivässä!!

Moni kirjoittelee kyllä, ettei liuskoilla saa ovista bongattua, mutta CB:n digillä sitten onnistuu!!..tätä mie kyllä hieman funtsinut, että mitenhän liene..miksi ei siis liuskalla näy, jos herkempiä kuin digi?..itse otin digin käyttöön siksi, kun en jaksanut noita viivojen vahvuuksia vertailla-"ollakko, vai eikö olla Ovis"


Tilailen noita vielä Raskauskeijulta lisää ja kattelen, toimivatko jatkossakin-seurailen tietysti kropan tuntemuksia siinä samalla(limat/kivut/KN..)..huokeammaksihan nuo tulisivat kyllä, kuin CB..testailu jatkuu siis.. =)

:attn: Tämä nyt oli miun pikku pään pähkäilyä, ammattilainenhan en tuon asian suhteen ole!!

mur-mur
 
MURMUR, en tiedä kans noista testeistä muuta, kuin joskus joku gyne oli sitä mieltä, ettei mun pitäis niitä käyttää ja että liian herkät testit ei oli niin hyviä. No enhän sitä uskonut ja tikutan ihan varmasti. Nytkin haluan tietää voisko ovista olla, vaikkei simpansaanti ole mahdollista (tai vois olla, mutten huoli ihan kaikkien :) ) Mulla on nyt ne DAvid testit ja kyllä on vaikea tulkita, onko tasavahva vai hieman ujompi viiva. Pidän kaikkein eniten niistä citymarketin tikuista, kun ne ovat ilmeisesti niin herkkiä, että rähähtävät mulla käsiin. No ei nyt sentään :LOL: Tiedä niistä sitten... Aina tulee kuitenkin viiva joka tikkuun, mitä käytän. Siksi ihmettelen tätä clomireseptiä nyt. Ja vielä enemmän ihmettelen sitä kontrolliultran puutetta... Uskaltaako vaiko eikö? Voiko niitä pillereitä puolittaa?

Hei, vielä piti kysyä sellaista, että mihin aikaan vuorokaudesta mittaat lämmöt? Mun miestä on alkanut ärsyttämään se kuumemittarin piippaus aamuisin, joten voisin alkaa mittailemaan jotenkin muuten sitä?
 
pyrstötähti
oli vielä pakko kommentoida tuota Leenan murhetta tuosta fsh:sta että juuri kuulin kuinka eräs rouvashenkilö jonka fsh oli vaihdellut 12-20 välillä eikä oikein hyviä toiveita annettu tuli kuitenkin ihan luomusti sitten raskaaksi joten kyllä kait se vaan tuo raskautumisen on jotakin henkimaailman hommaa ja jos kuukautiset vielä toimiipi niin kyllähän siellä jotakin kuitenkin tapahtuu. Joten älä vielä heitä siemeniä sörkan kissoille jos niitä kohdalle sattuu niin kerää visusti talteen. Mulla oli fsh 11 46 vuotiaana ja olisi Väestöliittokin vielä ottanut hoitaakseen.
 
Kiitos ihanista vastauksistanne *halitushymiö* (Mulla ei suostu kone tekämään edes noita tavishymiöitä) Tein vielä yhden liuskatestin (David) joka ei mikään herkkä ole, taitaa olla 25uml herkkyydellä ja kyllä siihenkin ihan hitusen nähtävissä punerva viivuli tuli. Nyt vaan jalat ristissä yritän olla,että pysyisi ja vahvistuisi tuo plussa :D

Noista testeistä... mulla on kans ollu ovistikut käytössä ja kokemuksia One stepeistä,olen tykänny ja tasavahvat viirut saanu niihin. Sitten viime kierrossa huusin huutiksesta joitain ihmeellisiä kiinalaisia (?) ovis- ja raskaustestejä ja niihin ei meinannu kirveelläkään tulla testiviivaa vaikka Onestep näytti jo plussaa. Sit pärähti päivää myöhemmin plussa kiinalaiseenkin,joten en tiedä milloin lie loppujen lopuksi ovis ollu. Luulisin et muutama päivä gynereissun jälkeen,koska silloin näky 18,4mm johtofollikkeli eikä ollu vielä irronnut.

Arvatkaa,kuka just perjantaina tilas digiovistestejä.... ;) Ja kasa noita Davidejakin vielä jäljellä. Teinpä vielä ovistestinkin tänään huvikseni, eikä näyttäny plussaa. Että se siitä uskomuksestakin,että näyttäs aina plussaa kun r-testissä plussa.

Mur-murilla ihanat synttärit ollut, kakku kuulosti herkulliselta! Ja vaatefriikkinä kuulosti hyvältä toi toppis. Voi kun sitä rahnaa olis paljon,ni mä ostelisin joka viikko lapsille vaatetta :D Ehkä joskus vois itteensäkin panostaa...

Wiaran babysitteröinti kuulostaa hauskalta, vai että opetat huonoille tavoille pikkuiset :D Vaan eiköhän hyö nauti ihan täysillä hauskuuttamisesta :)

Kävin lauantaina päivällä neljän lapsosen ja miehen kera kaupungilla ostamassa juhlavaatteita. Ja voi onneton, että olen surkea kengänostaja... inhoon kenkien ostamista yli kaiken,vaikka ite kengistä tykkäänkin. Mutta se toikkarointi korkkareilla,joilla en ees osaa kävellä..... noh, popot löyty ja se tärkeintä. Lapsetkin jakso yllättävän hyvin raahustaa mukana ja välillä istutin koko poppoon odottelemaan miuta ostarin käytävälle. :)

mut nyt on luovutettava mokkula tenaville, kurjuus kun ei oo ku yks nettiliittymä..
 
mimmimamma olen kovasti pahoillani! :hug:

Sariella09 paranemisia kovasti toivottelen sinulle!Minun neiti toivoo joululahjaksi tuota the baseballin cd:t.

wiara niin eihän sitä koskaan tiedä vaikka tuo lämpöjensahailu olisi raskausoire.. =)


Mukavaa Sunnuntai-illan jatkoa!
 
Enkelinäidille: Plussan vahvistumista rtestiin ja onnittelut haamusta! :flower: :heart:

Oivikki: Plussaa toivon sinulle rtestiin, aikaisin olet ollut liikkeellä!!

NillaNilla
: Et ole vielä testannut?Plussaa sinulle myös toivottelen!! :flower: :heart:

Possuplunssa ei ole onneksi perheemme kimppuun hyökännyt, 2 msietä rokotettu jo loput eivät, mutta hekin ilm aikanaan.

Zumbaa olemme lataamassa netistä , että saan uutta treeniohjelmaa :D

Lugesteronit tosiaan tässä kierrossa minulla käytössä, koska siirrän menkkoja niillä vähän myöhemmäksi, minulla siis menkat ei ala , niitä käyttäessä..kaikkeen sitä ryhtyykin, jotta ajat osuvat kohdalleen! :D ..Ainahan on pien mahdollisuus siis plussaankin, siemennyksen johdosta :p

Kaikille terveyttä ja plussia paljon jokaiselle toivottelen!!

Mahdotontako :heart:

 
Minnmamma :hug: Voimia!

Uusille lämpimästi tervetuloa!

Nilla, mulla on varpaatkin pystyssä kun toivon niin kovasti sinne plussaa!

Ja tietysti plussia ihan kaikille.

Minä menin, onneton, kirjautumaan tuonne facebookiin ja sinnehän sitten loputkin vapaa-ajasta katosi :ashamed:
 
INIA, jos tosiaan voit päivittää ens su, niin mähän voisin ottaa sun lauantain kahden viikon päästä päivitettäväksi.

ENKELIÄITI toi oli hyvä vinkki. Nyt siis tilaamaan digiovistestejä jos sillä tavalla kerran raskautuu. Ja oikeeseen osuit, lapset kyllä tykkää, kun leikin niiden kanssa vesisotaa sisällä tai maalataan vesiväreillä kylppärin seiniä. Jostain kumman syystä musta tuntuu, että lasten vanhemmat aina nykyään epäröi, kun tarjoudun lastenvahdiksi. En oo varma :LOL:

OIVIKKI, sullahan on tulossa tuota pikaa plussia niihin raskaustesteihin. Aika vaikea istua takapenkillä jos on sellainen takataskussa ;)

PYRSTÖTÄHTI, kiitti tuosta FSHtiedosta!

TAIKAKUU, toivon todella, että lämmöt sahailisivat sulla juuri SEN vuoksi!

Multa lähtee nyt netti alta. Harmi, etten pääset vakoilemaan OIVIKIN JA NILLANILLAN tilanteita. Loppuviikosta vasta palailen linjoille.
Siihen asti siis tyttäret Mukavaa viikkoa kaikille ja eritoten RKTT listan tytöille plussarikkaita pissakäyntejä!
 
Wiara minä taasen sain David-testillä niin vahvat viivat kahtena päivävänä,( pe-la ) ettei jäänyt varaa epäilykselle-tänään sitten jo puolet haaleampi. Kotitestin One Stepitkin kyllä reagoi, mutta heikommin ja piti niitä viivasia vertailla niin kovin, siihen juuri hermostuinkin ja vaihdoin digin siihen rinnalle.

Tuota hormoniahan löytyy aina jonkin verran ja ovistestit niihin reagoi, toisilla enempi, toisilla vähempi..mutta tikuttamallahan etsitään juuri sitä huippua =Ovisplussaa/tasavahvat viivat..niistä muista haalemmista, ei kannata välittää!

Enkelinäiti hienoa, että tulee punaista testi viivaan jo tuolla-ei niin herkällä testillä :wave:..voi, kun nyt vahvistuisi ja pysyisi!!!:heart:

..vielä tuosta ovistestistä-raskaustestinä ..

Kun sitä käyttää ns. raskauden toteamiseen, täytyykin viivan olla tasavahva!!..oliko siulla mikä herkkyys niissä O-testeissä joilla katsoit?..aamu, vaiko päivävirtsasta?..mikä kp?.. =)



Huh huijakkata, meillä läksi viimeiset lapsi vierahat..oli kyllä menoa ja meininkiä!! :D ..vaan pääasia, että lapsosilla oli mukavaa =)

Ihanaista illanjatkoa!!!..kukahan plussaa Enkelinäidin jälkeen??..vitsi, kun jänskättääpi..
..Oivikki..nillanilla-kovasti peukutan!!:wave::heart:


mur-mur
 
Enkelinäiti mie taidankin päätyä ostelemaan tuon RistoMatti Ratian kirkkaan vihreän toppahaalarin ;) ..on huokempi ovh. 64e( siitä -20% ) ja niin perussimppeli, kuin olla voi!! jos tämän talven kestää, riittää miulle oikkein hyvin.
Tullut viime talvena markkinoille ja löysin netistä ihan myönteistä palautetta..kielteistäkin, että joillain käyttäjällä tullut pari reikää lahkeeseen helposti ja saumat ratkenneet kevättalvesta sitten..riippuu niin paljon tosiaan käyttäjästä, millainen leikkijä& "möyrijä" lapsi on ;)..myös missä päin asustaa vaikuttaa..meillä täällä enämpi lunta talvella, kuin etelässä ja se säästää vaattehia kummasti!!
 
Taikakuu juhlat juhlittu ja mukavaa oli!! =)..minulla&miehellä olisi tiedossa ensi viikon perjantaina pikkujoulut..sattuupi näitä juhlia aina miun piinailuaikaan..no, en ota ns. "p**seitä" olalle sitten.. :D..just joo, ei kyllä miulta enää onnistuiskaan..joskus mennä nuoruudessa ehkä näin.. :p

mur-mur
 
Joka päivä käyn täällä lukemassa, miten kanssakuumeilijoillani menee. Eläydyn iloihin =) ja pettymyksiin :( .
On jännittävää seurata Oivikin ja Nillanillan tilannetta!
Murmur, jokohan sullakin tärppäsi?

Täällä ollaan puolison kanssa ahkerasti jo useana peräkkäisenä iltana vauvan siemeniä lähetelty matkaan :D Meinaa ihan työstä käydä... ;) . Vielä viitenä iltana pitäisi jaksaa. Vaan mikäs se mulla, toisella puoliskollahan se raskas työ on :D. Jonkin verran on ovisoireita. En kuitenkaan rktt-listalle tule, sillä mulla on niin pitkä tuo mahd. ov.väli, että en osaa sinne mitään dpo-päiviä tarjota. Enkä aio testaillakaan, ennenkuin/jos kk jäävät pois.

 
Räystis siullahan oikia "duracel" pupu koko mies, kun noin jaksaa "painaa"..:whistle: :D ..olen hiukka kateellinen, ei miun ukko raiska jaksaisi :p ..kolmena peräkkäisenä päivänä/per kerta on max. ja sitten parin pvä:n tauko pitää olla!

Siulla käy pian tuuri ja testaat + tuolla menolla-Hip Hei!!! :wave::heart:

..mie sanon kyllä ihan suoraan, että on IHME, jos kerta siemennöksellä meikä raskautuu-siis sula mahdottomuus!!.. *pessimismi nostaa päätään*..
 
Pyrstötähti-kiitos uskonvahvistuksesta tuossa FSH-asiassa. Mulla oli viime kierrossa juuri plussa r-testissä, joka ei kuitenkaan kantanut alkua pidemmälle, mutta auttoi uskomaan, että se raskaus kuitenkin voisi olla mahdollista. Välillä tuo usko kuitenkin horjuu...joten sun viesti lämmitti erityisen paljon. Kiitos

Wiara oletkin varsinainen babysitteri-ei ihme, että lapset pitää :)

Mur-mur-mä kyllä olen bongannut sun piirakka-yms leipomiset :) Onneksi on noita valmiitakin tuotteita. Niihin itsekin usein tukeudun.

Noista testeistä ootte puhuneet. Mistähän niitä David-testejä saa ostaa? Mä oon niin ihastunut cb:n digitaaliseen, koska ei tarvitse tulkita ja tihrustella. Kallishan se toki on, joten voisin jotain muita tikkuja ensi kiertoon varata. Prisman tikut ei mulla viimeksi toimineet...

Räystis ihanaa, kun teillä noin paljon vipinää vällyjen alla :)

Oivikin ja Nillan piinat alkavat olla kuumimmillaan, joten kovasti kovasti plussia teille molemmille. Ja muistaakseni Emilylläkin alkaa olla ihan jännät paikat käsillä. :heart:

Ihanat viikon alut kaikille. :heart:
 
Wiara mun piti kommentoida sun clomireseptiä. Mullekin tulee ovis+ ihan selkeästi tikkuihin aina ja nyt clomit käytössä. Gyne sanoi, että se 50mg (1 pilleri) on tosi mieto annostus. Mulla oli kontrolliultra (135?) jossa havaittiin yksi kunnon folli vasemmalla ja pienempi oikealla. Ensi kierrossa, jos miehen kanssa saadaan aikataulut sopimaan, otan clomeja taas, mutta uskallan olla menemättä seurantaultraan, koska mun kohdalla ne ei varmaan aiheuta suurta munissaldoa kuitenkaan enkä halua maksaa tuota 135 egeä taas. Ehkä hiukan riskibisnes, mutta näin ajattelin tehdä. Millaiseen ratkaisuun sinä Wiara päädyit?
 
Leena65 "David" merkkisiä ovis testejä saat tuolta tilailtua..miulla toimi hyvin nämä ja lisää tilailen vielä =) ..miun ovis+ tulikin nyt kp12..monasti aiemmin ollut tuossa kp14-15..

http://www.raskauskeiju.fi/

..kyllä mie nyt olen niin valmistunut negaan..mutta harjoitukset&siemennökset jatkuu vielä senkin jälkeen :)..

..mie ajattelin clomireseptin vuoden vaihteessa pyytää lääkäriltä, jos ei ole tärppi käynyt siihen mennessä..yksi yrityskerta siis enää siihen..

((muoks)) Wiara taisi olla nettipimennossa tuonne ensi viikon perjantaihin saakka..
 
Kun on päivän nettipimennossa, heti on pino täynnä pulinaa. kiva, kiva!

Ekaksi ON: Mulle tuli sitten tosi mahtavat oviskivut lauantai-iltana, joten dpo päiväksi voisi muuttaa tälle päivälle 2. Kiitos.
Ei ookaan näin kovia kipuja ollut pitkään aikaan. Ja kun tuli tämän verran myöhässä Oili kylään, on kyllä mielenkiintoista seurata, että milloin täti tulee. Vaikka odottavan aika on pitkä, ei haittaisi, vaikka kierto hieman pitenisi.

Taikakuulle edelleen paranemisia. Jo on sitkeä tauti teille löytänyt.

Leenalle ja Wiaralle kiitos hoitoaputarjouksista. Wiaraa en uskaltaisi kotiin päästää hoitajaksi, mutta jos lapsi tulisi teille, niin voisitte ihan rauhassa harrastaa taidetta kotiin -sessioita maalien kanssa.

Nillanilla ja Oivikki
ovat nyt niin lähellä sitä h-hetkeä. Yhdessä jännitetään. Tuo Oivikin saama roskishaamu on sitten ikävä. Onko testit nykyään liian herkkiä, vai mistä ne johtuu. Ei niitä kolme vuotta sitten tässä määrin tullut, vai pidinkö silloin roskiksen kannen kiinni. Mutta oivikki on avannut ahkerasti roskista, kun on kerran siivoillut :)

Ja mitä Enkelinäiti on jo pissanut haamuja testiin. Toivotaan totisesti, että vahvistuu.

Emily on miehineen ahkeroinut siivouksen parissa. Eikös tuosta miehen siivouksesta sanotakin, että se on parasta esileikkiä. Meillä mies voisi kyllä harrastaa sitä vähän useamminkin (arvatkaa kumpaa).

Wiara saikin sitten jo vaihdettua päivitysvuoronsa. Minäkin olisin voinut olla avuksi, mutta Inia oli nopeampi.

Olen muuten kovasti kiinnostunut hoitojen yksityiskohdista, joten niitä vaan lisää tänne. Kiitos Inialle selkeästä selostuksesta.

Leena, älä vielä luovuta. Ei kait muutama päivä oviksen jälkeen mitään oireita pitäisi tullakaan.

Hyvä, että mur-murin juhlat olivat onnistuneet. Ja kakkukin maistui. Olet tikutellut ovista jälkikäteenkin. Minulla ei ole tästä kokemusta. Montako päivää plussa yleensä näkyy tikuissa?

Mahdotontako, tuupa kertoilemaan miten zumban harjoitukset sujuu. Jotain vastaavaa pitäisi alkaa täällkin harjoittaa, ettei ihan sohvaperunaksi lätsähdä.

Lumeton on avannu FB:n ihmeellisen maailman. Minä en uskalla, sillä tiedän jääväni liian pahasti koukkuun.

Räystäspääsky on ahkeroinut. Niin sitä pitää ja toivotaan, että parin viikon päästä on palkintona plussa.

Kukas meinaa testata torstaina?






 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).................kp4/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp8/28..............?.............4./1. yht.
Wiara (39)..................kp12/22-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43)...kp12/24-29............................4.
mur-mur (44)..............kp15/27-29............yk8..........3.
liiza (43)......................kp15/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp16/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp17/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp18/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp19/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp19/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp20/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp21/25-29........y.13v.........3.
Emily67 (42)..............kp21/24-28........yk2........3./1.yht.
ikiemo (45)................kp22/20-50........y?..........4.
Enkelinäiti (33)............kp25/25-27..........yk2...........5.
oivikki (41).................kp25/23-27.........yk8...........1.
Taikakuu (41).............kp26/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp27/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp29/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)...........kp59/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp97/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
oivikki (41).............pp12
nillanilla (42)............pp12
Emily67 (42)..............dpo9
Solakka Silakka (40)..dpo7
Pinkki69 (40)..............dpo5
Mahdotontako.............dpo5
Leena65 (44)...............dpo5
liiza (43).......................dpo4
Terry64 (45).................dpo2
mur-mur (44).............dpo2

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Enkelinäidille paljon onnea haamusta :flower: ja toivotaan, että vahvistuu plussaksi! Miten käytiti oviksen hyödyksi? Paljonko seksiä ja oliko muita poppaskonsteja?

Mites nillanilla ja oivikki eikö tänään voisi jo testailla? Täällä teitä jännätään.. :eek:

Leena mullakaan ei nää clomit tehnyt mitään, ei ainakaan oireita. Varsinkin tää oviksen jälkeinen aika on nyt kumman oireeton lukuunoottamatta tätä räkätautia, mutta ei edes sitä pms:ää ole. Olikos se Jadette joka kertoikin, että hälläkin oli clomikierroissa rinnat tyystin hiljaset kun negaa tuli ja sitten vasta plussa-clomi-kierrossa tuli rintoihin tuntoja.
Ensi kierron jatkan vielä clomeja ja siinä vasta kontrolliultra, koska se teho voi tulla vasta silloin esiin.. eli mulla aivan toisin tää kontrolli kuin sinulla. Mutta älä huoli, mitä olen lukenut ympäri nettiä, ei hyperstimulaatiota ole minimiannoksella tullut.

Inia on tosiaan mukava lukea sinun ja nillan ja muidenkin hoitolaisten hoidoista. Itse kokeilen vielä ton yhen inssin ennen joulua ja joulun jälkeen tammikuun lopulla ivf:in, jos saan siinä järkättyä töistä vapaata. Onneksi on vuorotyö ja meillä on viikolla vapaata ja teen itse meidän työvuorolistat. Kolmen päivän vapaan saan laitettua, mitenhän hyvin sen ajankohdan voi hoidossa ennustaa? Saikkua en uskalla siinä ottaa, kun koeaika on helmikuulle asti. Toivoisin teidän onnistuvan pian, niin saisin itsekin uskoa ja voimaa ko. hoitoon. Välillä tuntuu jopa pahalta kun kaikki menee ohi plussaamalla ja itse on vaan jonon hännillä ja aivan saamaton, vaikka joka kuukausi yrittää täysillä. Siksi tuntuisi enemmän kannustavalta, kun joku täällä meidän ikäisistä myös saisi esikkoplussan!! :heart: Vaikka plussa on ihana ja oikeutettu asia tietysti kaikille!
 
Kiitos Solakka Silakalle päivityksestä. Toivotaan, ettei sinun tarvise ruveta arvailemaan helmikuun vapaapäiviä, vaan plussa pärähtää ennen sitä. Ja minä kanssa toivon täysillä, että muutkin esikkohaaveilijat saavat vauvanalut oikeaan paikkaan ja pikaisesti. Onhan toki epävarmuutta kaikilla tämän ikäisillä (vaikka minähän olen ihan yli-ikäinen) raskautumisesta, mutta ensikertalaisilla tietysti vielä enemmän. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö onnistuminen tulisi siinä missä konkareillekin. Nyt vaan loppuvuosi täysillä yritystä ja sitten jatketaan ensivuonna jos on tarvis. Toivottavasti ei.

Olen miettinyt myös sitä, että kun ensimmäistä lasta odottaessa ja synnyttäessä kaikki asiat ovat niin uutta ja ihmeellistä, että voiko toisen lapsen kanssa edes tuntea samoja fiiliksiä. Tietysti asiat on jo kerran käyty läpi, mutta iskeekö se tajuton rakkaus sitä uutta ihmistä kohtaan yhtä moukarimaisesti. Toisaalta joku rakastuu vauvaansa oppiessaan tuntemaan hänet, mutta minulle se iski hormonihuuruissa heti ja täysillä. Uskomaton tunne.

Kaiken kaikkiaan mulle ole yllätys hormonien vaikutuksen rajuus niin raskaudessa kuin synnytyksen jälkeenkin. Minä joka en ole koskaan myöntänyt, että olisi mitään kierron mukanaan tuomia mielialamuutoksia tms. olin raskausaikana aivan sekaisin ja itkin enemmän kuin koskaan elämäni aikana, vaikka enemmänkin ole elämässä iloa kuin surua. Tämän kokemuksen jälkeen olen osannut suhtautua empaattisemmin mm. pms-oireiluihin tms.
 
pyrstötähti
Mullahan on salainen ystävä joka on aikamoinen ammattilainen kuumeilussa ja kun täällä on paljon nyt ovistestejä vertailtu ja minulla ei r-testejä olekaan mutta ovis-liuskoja muutama niin teinkin empiirisen tutkimuksen. Eli nyt kun täti on jo reilut pari viikkoa myöhässä niin kusasin ovistestiin ja hyvä kun tikunpää kastui niin se toinen viiva hehkuu paksuna ja punasena ja vasta hetken kuluttua syttyi testiviiva. Joten kyllä ovistestissä voi saada vähän vaikka mitä. Todellakaan en ole raskaana eikä minulla ole ovulaatio vaan kun kierto on ollut mitä todennäköisimmin ovuloimaton ja munis on jäänyt "junnaamaan" paikoilleen eikä ole tietysti syntynyt sitä kunnollista keltarauhasta ja vaikka estrogeenia on erittinyt niin kun tuo yksi jölli on jäänyt jököttämään tuonne munaskuihin niin progesteronia ei ole erittynyt tarpeeksi irrottamaan tuota limakalvoa. Ja kun nainen lähestyy vaihkareita tai on siinä niin silloin fsh ja lh-tasot nousevat ja siitä mm. johtuu sekin että ovistestit näyttävät useampana päivänä aikas vahvaa - tasavahvaa - ja jopa sitäkin vankempaa punaista. Joten on se tosiaan henkimaailman hommaa, tiedä sitä sitten mikä prosessi on koneistossa kuitenkin käynnissä. Sekin on taas täysin hämärän rajamailla että mitä tapahtuu, kehittyykö siitä jöllikästä kivulias kysta joka puhkeaa, seuraako tästä pitkittyneestä kierrosta megavuoto joka joudutaan kaapimaan sairaalassa vai palaako kaikki suit sait ennalleen. Hoh hoijaa tätä naisen elämää. Ens kerralla kun synnyn uudelleen taidan valkata sieltä varikolta munat haaronväliin ja selviytyä hitusen helpommalla. Iloista ja jännittävä viikkoa kaikille!!! :heart:
 
Uusi viikko ja uudet kujeet!! =)

Miekin kovasti jännään Oivikin&nillanillan testailuja..milloin testailette..pidättekö meitä jännityksessä aivan tuonne pp16 saakka?.. ;)

Alkaahan siellä monella muullakin rktt-listalla kohta olla ne päivät käsillä, kun kiinnittyminen tapahtuu!!:heart:

Löysin tuolta toisesta pinosta tällaista tietoa..ettei vaan pääsisi aika käymään pitkäksi, voimme tarkkailla ittiämme nyt oikkein kunnolla!!!:D ..

Lämmöihin tulee merkittävä notkahdus yhtenä päivänä kun implantaatio( alkion kiinnityminen ) tapahtuu välillä dpo 5-12 .. sitten lämmöt seuraavana päivänä selkeästi nousevat takaisin ylös ja pysyvät siellä!!..

..elikkäs, nyt sitten kuumemittari mukana joka paikkaan ja mittailua ihan HUUUUURJAAAANAAAA!!!! :wave:

..tuolta tietoa lisää sille, joka osaa kieliä =)..

http://www.fertilityfriend.com/Faqs/



:heart:paljon plussapuhureita laittelen kaikille tulemaaPHUUUUIIII!!:whistle::heart:

mur-mur
 

Yhteistyössä