40+ so what!!! (vol 5.)

Ihanaa, haamuja jo tullut: Enkelinäiti&emily-67-kovasti viivojen vahvistumiselle peukutuksia!!:wave::heart:

Ovistestailijoille plussan metsästykseen onnea!!!=) ..sitten parin viikon päästä.. :heart: ..

Moi haave3!! Kiva kun tulet kuumeilemaan kanssamme!! =) ..juu ja siullahan ovisplussa jo pärähtikin, nyt vain kovasti pupustelemaan!!..ai, mikä hyvä keinoko?..hmmm..joko silleen "viettelemällä", "naatiskellen";) ..tai.. käy vain suoraan asiaan-syöksyen!!! :D ..ittelleäni aina välistä halut NIIN hakusessa ja vähän huono olen antamaan neuvoja.. :p


Laittelen kaikille yhteisesti ihanaa plussan odotteluaikaa!!!:heart::heart::heart:..sieltä se yllättäin sitten tuleepi.. :)


ON..rinnat hieman arat, eilen alavatsa munisten kohdilta hellänä&vilutti..lämmöt ei kovin ylhäällä n. 36.8C ..hirmuinen hikoilutus puuskanen aamulla heräillessä..siis, ovat normi oirehia oviksen jälkeen miulla.. =)


Tuonne "laihis taulukkoon" voisi miulle laitella tavoitteeksi tuon 7kg..aikarajaa ei kannata laitella, joulukukuun puoleen väliin en enää kerkeä/kykene/jaksa..jne..


Kaikille joilla masis, pessimismi, kenties surukin rskautumisesta nostaa päätään..lämmintä paistetta sydämmiinne saakka!!!....tapu, tapu..:heart:

mur-mur
 
Nopeaa toimintaa täällä taas, kun Terry saanut hienosti painonpudotustaulukon kasaan. Mulla on pulma pieni, kun en omista vaakaa :LOL: Mulle vois tavoitteeksi laittaa, että vanhat farkut jalkaan :LOL: Kerron sitten, miten hyvin etenen eli meneekö jo vetskari kiinni, sitten nappi jne. Olen ihan normaalikokoinen, mutta tuota löysää siunaantunut ja lisäksi siron yläkropan rinnalla on suomalaiskansalliset rehevät lanteet ja vantterat reidet :)

Tissit alkaa olla vähän arat - mutta varmaan johtuu siitä, että puristelen niitä yhtenään. :LOL: Äsken kaupassa yllätin itseni tunnustelemasta ja puristelemasta rintojani. Keksin siihen sitten jotain mukamas oheistoimintaa, että kättäni ihan muuten vain taivuttelen sinne rintojen suuntaan :LOL:

Mun elämäntavat on varmaan ihan ok: en polta, juon harvoin ja yritän pitäytyä max 2lasia viiniä/kerta - voin olla useita kuukausia juomattakin. Ruokavalio kasvisvoittoinen. Liikuntaa pitäisi harrastaa enemmän. Mulla murtui jalka pari kertaa peräkkäin, joka katkaisi aktiivisen kuntoliikuntaelämän pitkäksi aikaa. Uudelleen aloittaminen jäänyt, mutta yritän aktivoitua. Tsemppiä kaikille kuntoremppaan!
 
Leenuska..täällä toinen rintojansa kopeloitseva.. :D ..kun kipeytyvät hieman, ehtii jo kuvitella vaikka vallan mitä.. ;) juupa juuuuuu... :whistle: ..hyvät on siulla elintavat, piä vain niistä kiinni!!! :wave:..se tuo vattan rellukka synnyttäneillä monasti sellainen, ettei vain poijes enää lähdekkään-harmi.. :eek:..mutta toivotaan, että siun farkkulit meneepi jalkahan piakon-ja nappikin kiinni!!.. :LOL:
 
oivikki, jaksamista negan kanssa! :hug: Ja ennen kaikkea jaksamista, jos vielä (toivottavasti) jatkat yrittämistä!

Joo, noi punktiot kyllä on niin erilaisia, mitä oon ihmisten kokemuksia lukenut. Jotkut menee heti töihin, toiset on pari viikkoo kipeenä. Mulla oli tukala olo jo ennen punktiota, oli massu niin täysi. Siis pitkään istuminen ei tuntunut mukavalta, ja jos punktio ois ollut myöhemmin, oisin ehkä pyytänyt saikkua jo ennen. Jälkituntemuksia en enää muista, mutta ei ainakaan mitään hirveitä kipuja ollut.

Laihdutetaan vaan, mutta musta ois selkeämpää perustaa sille oma ketju. Täällä on muutenkin niin vilkasta, että musta ois kivempi pitää tää ketju vain vauvakuumeilulle oheisjuttuineen. Tai siis onhan laihdutustkin sitä, mutta se on niin selkeesti erillinen asia, että vois olla oma ketju.

Mulla siis tavoitteena sanotaan tuo 8 kg kesään mennessä. Mutta aloitan vasta tän hoidon jälkeen, kun tää turvottaa kumminkin.
 
On se vaan niin kiva testi, tuo CB:n digiovistesti, eikös totta Haave3. Onnea pongaamisesta.

Mur-mur on jo tehnyt ison työn painonpudotuksessa, joten sinä voisit meitä vähän opastaa keinoista. Leena haaveilee nappien kiinnityksistä, mutta ajatteles, että samalla koko ajan yrität saada vatsasi venymään ihan mahdottomiin mittoihin vauvahaaveilla :) Kyllä me naiset ollaan kummallisia.

Ole nyt kuitenkin varovainen, Leena, noissa tissitutkiskeluissa, jottet saa porttikieltoa lähikauppaan.

Kerätään vaan porukka kasaan ja perustetaan sitten oma ketju laihdutukseen. Mulle sopii sekin. Lisätään Inia sitten listaan, kun voit aloittaa kilojen karistuksen.

 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).................kp5/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp9/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp12/28........?............3.
Wiara (39)..................kp13/22-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43)...kp13/24-29............................4.
mur-mur (44)..............kp16/27-29............yk8..........3.
liiza (43)......................kp16/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp17/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp18/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp19/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp20/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp20/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp21/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp22/25-29........y.13v.........3.
Emily67 (42)..............kp22/24-28........yk2........3./1.yht.
ikiemo (45)................kp23/20-50........y?..........4.
Enkelinäiti (33)............kp26/25-27..........yk2...........5.
oivikki (41).................kp26/23-27.........yk8...........1.
Taikakuu (41).............kp27/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp28/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp30/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)...........kp60/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp43/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
oivikki (41).............pp13
nillanilla (42)............pp13
Emily67 (42)..............dpo10
Solakka Silakka (40)..dpo8
Pinkki69 (40)..............dpo6
Mahdotontako.............dpo6
Leena65 (44)...............dpo6
liiza (43).......................dpo5
Terry64 (45).................dpo3
mur-mur (44).............dpo3

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
oivikille halit negasta :hug: Kyllähän se :headwall: mutta kerää voimia ja jos vaan jaksaisit vielä yrittää.. siellä jossain se vauvanalku saattaa kuitenkin odottaa!

Tervetuloa haave takaisin. Täälä me samat vauvahöperöt edelleen ollaan. Muutama onnellinen on päässyt odottajien puolelle. Olihan tuo sinun ikäsi n. 40 v. ja kierto 28, kun aiemmat tiedot on jäänyt tauolle? Onnea myös oviksen bongauksesta, kyllä se mies siitä kellistyy, kun nätisti hivelet ja sivelet. :heart: Haluatko mukaan myös rktt-listalle, niin lisään vielä sen dpon tuonne?

Leena joo ei täällä mitään oiretta, enkä aio edes testata jos ei mitään ihmeellistä tunnu. Tissejä olen myös välillä puristellut, ei niissä mitään. Itse asiassa taitaa vähän tuntua jo tädin tulo vatsassa..

emily haamu wau..!

Enkeliäidille viivan vahvistumista, vaikka aika hyvältä nuo peräkkäiset haamut kuulostaa!
 
Kiitos, Terry,laihislistan tekemisestä! Olitpas toimeikas! Panethan sitten tänne suoran linkin, kun teet oman pinon meistä laihduttajista.
Aluksi panisin tavoitteekseni 5 kg. Kun vauhtiin pääsisi, sitten voisi vielä jatkaa toiset viisi kiloa... Yrittäisin jouluun mennessä viisi kiloa pois. Jouluna tavoite olisi, ettei painoa tulisi takaisin :D .
Eilen ja toissapäivänä oli ovisoireita, alavatsakipuja molemmilla puolen, rintatuntemuksia tänään. Mutta kaiken varalta täytynee vielä parina iltana vietellä tuo rakas miehekkeeni :heart: ;) Sitten voisi pitää ansaitun lepotauon =) !

Vinkkejä Haaveelle. Kehu miestäsi, kuinka nuorekas, hyväkuntoinen, miehekäs, komea, ahkera tms. hän on. Ja muistathan sanonnan "tie miehen sydämeen käy vatsan kautta"... :heart: Tietenkin siihen lisäksi lempeää silittelyä!
 
NE jotka on haamun nähneet r-testissä, viivan vahvistumista toivottelen.

MURMUR pitikö sen kn olla nyt todella kaukana niin ettei siihen ylety?

OIVIKKI testaatko huomen viellä?

Mun on aamulla testattava. Puolikis olen raskaana ja puoliksi en ole. Semmonen on nyt tunne. Viimekerralla kun tuoresiirto tehtiin niin silloin just tänäpäivänä tuhrua tuli läpi Lugejen. Nyt ei ole tuhrua näkynyt...Hui, hai mua kyllä jännittää kun en osaa itteeni tunnustella miten käy. Tänään nousi lämpö mulla, ihan vain pikkasen. Toivottavasti ei ole flunssaa... ja päätä särkenyt koko päivä :|

KAIKILLE tervettä olotilaa.
 
Moro-moro :wave:

Pitkän työpäivän jälkeen kun sai vähän vahvistusta ruuasta & pikku-kupillisesta kahvia niin avot - taas jaksaa. Esseen tarkistuslukemista pitäis vielä tänään tehdä...

Hei Leena65 ja mur-mur - ihan nauratti tuo tissien-kopelointi-yleisillä-paikoilla-juttu.....tänään töissä vaivihkaa yritin tunnostella itsekin miltä rinnoissa tuntuu :p Välillä tuntuu vihlontaa ja ovat turvonneetkin (näin tosin tapahtuu joskus muissakin kierroissa, ei aina, ja nyt ovat olleet kipeemmät). Viime yönä tuntui hetken poltetta alaselässä, tänään töissä on/off tyyppisesti myös alavatsassa. Nyt ei tunnu mitään....... :/

Solakka Silakka - ei se mun haamu ehkä ollut oikea - näkyi vaan tosi hento viiva CB:llä 2 min kuluttua mut sitten se oli häipynyt 10 min päästä. Olen henkisesti varautunut tädin tuloon perjantaina tai viimeistään viikonloppuna.

Plussasäteitä ja leppoisaa iltaa kaikille :heart:
 
Plussaonnea kovasti nillanillalle ja muillekin :)
Tänään viimein tuli CB:n testi postissa (toisen olivat unohtaneet vaikka maksettu on) :( ja kyllä se selvä plussa on. Noita liuskoja on huru mykky jälellä,mutta enköhän ne käytä kuitenkin paniikissani. :D
Kohdunnapukka tuntuu todella kovana,mutta aika alhaalla. En oo sitä koskaan löytäny kunnolla,kun taitaa tällasella uudelleensynnyttäjällä olla jo aika lärppä, mutta nyt ei voinu olla huomaamatta kun kokeili.
 
Hurrrjan paljon onnitteluja Enkelinäiti plussasta!!! :flower: :) :flower:

Ja Nillanillan oireilutkin kuulostaa lupaavilta.....pikaista plussaa sinnekin! :) Toivotaan, että lämmönnousu johtuu jostain ihan muusta kuin flunssasta....
 
Hyviä viettelyvinkkejä on haavelle annettu. Pitää käyttää niitä, kun seuraavan kerran on tarvetta.

Huomenna on nillanillalla jännä päivä. Toivotaan, että on sitten se raskaana-päivää ja siitä sitten seuraavat 36 viikkoa. Emily, milloin aiot seuraavan kerran testata? Ja enkelinäiti on sitten oikeasti plussannut. Hieno juttu!

Eikä oivikillakaan vielä ole menkat alkaneet, joten jännittävää sielläkin.



 
Enkelinäiti HURJAN MAHTAVAT onnentoivotukset siulle!!!!!:flower::heart:..juu, kyllähän se miullakin tuo KN sellainen "lärpäke" taitaapi olla-hyvin sanottu ja kirjotettu!!:D ..ihana kun sie plussasit, me tullaan perästä!!:wave:..


nillanilla semmoinenhan sen KN:n pitäisi alkuun olla, kuin Enkelinäidillä-kova/napakka, mutta ei mitenkään "ulottumattomissa"..nousee kyllä sitten..onks siulla noin?..kerroppa äkäseen..:D ..ja siulla lämmötkin vielä nousi..ettet vain olisi siskosein pieniin päin.. ;) ..Onnen pipanoita laitan siulle ja PALJOOOON!!!:heart:

emily67..toivon, että se "häipynyt" haamu+ vahvistuupi vielä!!!

mur-mur
 
..Tilailin tuossa lisää O-testejä Raskauskeijulta =) ..tulee vielä kaupantekijäisiksi yksi R-testikin..jospa mie pääsisin sillä vaikka testaamaan..*huoks*..mie höhlä näin haaveilen, vaikka aikas selvä peli on tämä kierto..mutta haaveilen vaan.. ja aina mitä lähemmäs loppukiertoa kohden mennään, toiveet kasvaa..vasitenkin kun plussia ropisee täällähin pinossa :heart: :) ..vaan ihuna kun niitä tulee ja lisää tahtoooooo!!!!:wave:
 
ENKELINÄITI :flower: Onnea :flower: :flower:

HITTO JOO, kävin vähän tutkailemassa ja en tiedä tai en osaa arvioida tuota KN. Se on alhaalla, ekaksi en tajunnutkaan että siinä se on, kun oli noin alhaalla. Mutta tunsin kovan pallukan jossa nipukka tiukasti kiinni. Tuli mieleen semmonen pieni puolikas, kova ilmapallo 2-3 cm halkasijaltaan jossa suu tosi supussa. Huh hei tämän kipeen lehmän kanssa... Huomen selviää. Jos aamul ehdin ennen töihin menoa käyn keromassa testi tuloksen oli se sit nega tai +
 
Iltaa kaikille!

Onnea Enkelinäiti aivan ihanaa!

Pääpilvissä on se kiva, että taustalla jännäilet meidän kanssa ja itse myös.

Emily toivon kovasti sinulle seuraavaan testiin selkeää +!

Leena oikein muistii kyllä. Muista itse, että olet vast rktt alkutaipaleella ja aina kun on yritystä voi ainankin vähän toivoa sitä +.

Terry ja muut laihduttajat minun puolesta voisitte ihan hyvin täälläkin siitäkin puhua, mukavaa, kun on paljon pulinaa ja vilkas pino.

Haave onnea ovis +, nyt vaan rktt joukkoon mukaan.

Nillanilla kyllä nyt on niin hyvät oireet sinulla, että uskon sen + pärähtävän sinun testiin huomenna aamulla.

ON edelleen nega testissä ja kyllä se on ihan pysyvä tulos nyt, kn on jo myös alhaalla ja pehmeä. Jatkoista olen päättänyt, että jatkan yrittämistä, mutta ivf vasta tammikuussa, en pysty järjestämään vapaata nyt enne joulua töistä, ilman suurta stressiä ja se ei ole hyvä rakautmiselle. Kiitos kaikille jotka ovat toivoneet miunlle sitä + tässä kierrossa. Olen varannut pari suklaa rasiaaja karkkipussin, joilla lohdutan iseäni, kun täti kylään löytää loppu viikosta.

Jadette ja päikki miten tarkasti noudatitte sitä matalahiilari diettiä?
 
Mahdotontako toivon pääkivun siulta, hus hus pois poikkeen!! :)

Oivikki ikävä tuo nega:hug:..mutta keräät nyt voimia siihen tammikuun koitokseen, eiks juu :) .. ja silloin se + :heart: on sulle tilattunna!!


Kauniita ++++++aisia unikuvia kaikille!!!
 
Oivikille :hug: negasta. Taidan itse tulla kohta perässä....en aio enää testata ennen oletettuja menkkoja, alkaa olla sen suuntaisia oirehia että täti on tulollaan...tänä aamuna tuli vähän vaal.pun vuotoa (nyt dpo11 /kp 23)....

Viikonloppuna kun täti tulee, niin aion nauttia muutaman lasin viiniä ja syödä jotain oikein ihanaa ruokaa hyvässä seurassa :heart: Ja sitten ensi kierrolla satsaa hyviin ovistesteihin :|

Moikka moi :wave:
 

Yhteistyössä