40+ so what!!! (vol 5.)

Inia :hug: . Inhottava täti tosiaan, kun tulee aina vaikkei pyydettäiskään. Vaikka on raskasta, suuntaa katsetta jo tulevaan. Toivon sulle sitä nyyttiöä kovasti.

Oivikki-elä tosiaan vielä luovuta. Varsin aikaisin tasit testata. Ja nuo oireet kuulostavat varsin hyviltä. Milloin sun oikeasti kannattaisi testata? Meneekö samalla tavalla laskukaava kuin luomukierroissa vai onko eroa.

Nilla ei ole vielä intoutunut testaamaan? Olis niin ihanaa kun saatais kaksi plussaa samaan aikaan. Molemmille teille hoidon kautta raskautta yrittäville toivon sitä plussaa tositositosi paljon.

Mur-mur kivaa, että se ovisplussa tuli sullekin. Taas meitä on iso joukko joka testailee samoihin aikoihi. Tosin itse ajattelin olla testaamatta. Tuo viimekertainen biokem + oli aika kova kolahdus. Eli testaan jos menkat myöhässä.

Nyt rinnat tulleet aroiksi, mutta nyt kuten peruskierrossa. Viime kierrossa oli tuntemuksia nänneissä, kihelmöintiä jne. Nyt ei sitä tunnetta ole. Vielä tosin ei voi mitään sanoa raskausoireista, mutta malttamattomuus, se on meidän yhteinen paheemme kai :)

MIMMIMAMMALLE SUPERHALAUS :hug:
JADETELLE onnittelut aamupahoinvoinnista. Ota kaikki irti siitä.
INIA, mulla on kans tuoreessa muistissa tuo sun tämänpäiväinen tunne.

Ihanaa, kun te vaan nauratte mun mummotautiepäilyille. Säikähdin ihan tosissaan, kun mulle on tullut kaikenlaisia uusia oireita ja ongelmia sitten keskenmenon ja meidän suvussa naisilla on vaihdevuodet alkaneet kauhean aikaisin. Äidin siskolla jo 30 vuotiaana heti viimeisen raskauden jälkeen. Kävin gynen kanssa juttelemassa näistä mun tuntemuksista ja oli sitä mieltä, että nyt kannattais kaikesta huolimatta pitää kiirettä ja määräsi mulle clomit. Hassua vaan, ettei määrännyt minkäänlaista kontrollia mulle. Lätkäs vaan lapun kouraan.

No, joka tapauksessa, arvatkaa kenen päälle olen ahdistukseni kaatanut. No miehen tietysti
Voi ressukkaa.

TERRY, se sun Donnatesti vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Voiko sillä tihrustaa jotain muutakin? Niin kuin niitä simppoja esimerkiksi?

Katsoitteko muuten sitä dokkarisarjaa ennen tuli joku kerta dokkari miehen genitaaleista? Siinä sanottiin, että näyttäis olevan jopa tieteellisiä todisteita siitä, että tomaattikeittoa kerran viikossa lisäis miehen siittiöitä. Että jos vastaatte talon antimista kotona, niin tomaattikeittoa kerran viikossa pöytään.

TERRY, mä tykkään kans että sais itse päättää onko ovulaatio vai ei :LOL: Eli tikut roskiin ja ovulaation siirto viikolla eteenpäin.

EMILY, kiitos noista oiretiedoista. Helpottaa kummasti, kun tietää että muillakin on samanlaisia oireita ja ollut jo pidempäänkin. Kannatti taas avata suunsa. tai tässä tapauksessa ottaa käyttöön näppäimistön.

Hienon näköiseksi on muuttunut RKTT lista sillä aikaa kun olen masistellut! Onnea testailuun kaikille.

Jos ette pahastu, niin nyt otan ilon irti siitä tiedosta, että teillä muillakin on kuumia aaltoja

Ihanaa perjantai-iltaa kaikille!!!

Tossa kuvassa näyttää siltä, kuin ruiskuttaisin menkkaverta ruutasta miehen päälle... Hyvä idea muuten. Ensi kerralla siis, kun tulee työmatkalta kotiin jos meni hänen vuokseen ovulaatio ohi tällä kertaa...

Minä taas :D välillä sentään keitin jauhelihakeiton ja söin sitä, poltin, myös kieleni. Kiitos kaikille, että vielä toivotte minun kanssa sitä + tässä keirrossa

Leena siis ke on mulla virallinen testi päivä, olen saannut yleensä ohjeen testata pp 14 - 16; vaihtelusta en osaa sanoa onko siitä että on ollut eri lääkäreitä. Taitaa olla tässä hoidossa siis ihan sama testi aika kuin luomuilussa. Jos vielä sinne klinikalle käy teisi niin voisithan varmaan varata ajan vaihteeksi jollekin toiselle lääkärille, jos löytyis joku vähän vakaampi.

wiara hyvä, kun kävit juttelemassa lääkärille ja suhtautui noi hyvin.

Inia olen meittinyt, adoptiota meitin jo yli 10 vuotta sitten, olisi pitänyt sitä yritää, nyt liian myöhäistä. Nyt on tullut mieleen myös lahja alkio hoito, mutta en teidä onko mahdollisuus minulle? Ensi katson tämän tien loppuu ja sitten jatkoja. Sijaislapset myös mielessä.

Kiitos paljon,kaikki ihanat, kun otatte joukkoon hilpeään :hug: :D ja listallekin olin jo päässyt! Mulla on kp. 22/25-27 menoillaan ja odottelin vähän niitä keltsituloksia,mutta turhaan.. ei vielä tullut. Mutta tätskä sieltä tulee, kaikki oireet on jo PMS:ää lukuunottamatta. Täällä siis tosi kärtty hirmulisko,oireet alkaa yleensä jo viikkoa ennen mensuja ja laukee sitten ku vuotokin :x oivikki ja mur-mur ilmeisesti myös testaa jo aiemmin? Mulla myös paha tapa sortua,vaikka aina päätän,että nyt ei... Mutta ehkä juuri sama juttu,ettei sit niin kovasti pety kun tietää jo tätiä oottaa kylään. Ja ekat negat jo tehtykin tässä kierrossa.

Mukavaa viikonloppua kaikille, pitänee siirtyä huutiksen ihmeelliseen maailmaan, muutama kohde taas sulkeutumassa siellä. :wave:

enkelinäiti mie testaan aina pari, kolme päivää ennen kierron loppua-en siis kovin aikaiseen kummiskaan ;)..nytpä en testaile, ennen kuin vuoto on päivän myöhässä tai tulee joku SUPER r-oire, joka PAKOTTAA testailemaan!!:D

Mukavaa viikonloppua siulle myöskin!!:wave:

Wiara onpa mukava, kun siun mieli jo tuolla enämpi yläilmoissa!!=)

Oivikki, mie täällä nakkisoppaa tein ja odottelen miestä&poikasta syömään =)..lähden sitten Prismalle esikon kera jotain synttärijuttuja vielä ostelemaan.

Voi kun me kaikki rktt-listalaiset plussattaisiin-Ihunaa olisi!!!!!:heart:

mur-mur

OIVIKKI, Oivikki uskalsit testata, ymmärrän kyllä tuon poltteen. Mutta katsotaan nyt vielä sinne viralliseen testipäivään asti mitä näyttää.

LEENA :LOL: juu, testaan sinä päivänä kun on vuorossa olen raskaana-päivä :kieh:

Minulla taas on kauhea kylmä viluttaa ja jalat ihan jääkylmät, nyt kuumaa vettä, kiitos. Ulkoisesti ja sisäisesti.

Wiara, en oikein tiedä noista Donnatestin lasien värityksestä yms. Näyttää oranssilta, mutta mitä muuta sitten voisi tihrustaa kuin omaa sylkeä. Tosin olen kyllä tosi huono tulkitsemaan testiä. Ja koska kanamunalimat olit eilen, oli "pakko" mennä ostamaan CB:n digiovistesti. Vau, mikä laite! Heti antoi minulle täyden sarven eli ovista näytti. Olenkin ihmetellyt teidän kirjoituksistanne, että mikä ihmeen "sarvi". Luulen kuitenkin, että testi olisi näyttänyt plussaa jo eilen ja siksi olen listalla dpo 0:ssa tänään.

Niin ja päivitin mur-murin dpon ja Enkelinäidin kierrot.

Wiara, sitä varten ne miehet on olemassa, että niiden päälle voi kaataa pelkonsa :) Onneksi pääsit kuitenkin gynelle ja sait clomit. Varmasti on rauhoittavaa, kun asiaa edistetään.

Nauratti toi Wiaran näkemä dokkari ja sen tomaattikeitto, sillä itseasiassa yhdessäolomme alkuaikoina, jolloin raskaudetkin alkoivat, löysimme ihanan tomaattikeittoohjeen ja valmistimme sitä lähes viikottain. Pitäiskö alkaa uudestaan.

Nyt saunomaan ja sitten on pienten lasten nukkumaanmenoaika.

Virtuaali :hug: Inialle ja Oivikille! Oivikin testaus oli kyllä melko aikaista, että odotahan vaan rauhassa ja väri tikussa muuttuu. Teille molemmille (ja muillekin esikoista toivoville) toivon niin sydämestäni sitä omaa lasta, jota varmasti rakkaudella kasvattaisitte. Miksi plussan piti tulla ennen teitä tänne, vaikka ennestään jo kaksi lasta olemme saaneet. Elämä ei aina tunnu oikein oikeudenmukaiselta.

Muuten adoptiosta sen verran, että siskoni aikoinaan siihen päätyi, kun hoidosta hoitoon tuli epäonnistumisia ja lopulta se viimeinenkin yritys, joka tuotti plussan, olikin tuulimuna. Lapsi on aivan siskon näköinen ja oloinen, sopii muutenkin sukuun. Työkaveri taas adoptoi tumman tyttövauvan omien poikien (4kpl) lisäksi. Ihana pieni tyllerö ja äitiyslomaa sai ihan normaalisti. Olikos vaan adoptiossa se yläikäraja 40v.?

Tervetuloa Enkelinäiti mukaan. Minäkin täällä vieläkin hengaan, vaikkei kai kuuluisikaan. Ei täältä teidän ihanasta seurasta niin vaan lähdetä. Mutta sanokaa rohkeasti vaan, että hus - pois jo täältä palstatilaa viemästä!

Terry64 juups, se on kiva aina nähdä sarvi täynnänsä..ja se pieni täplä siellä sarven huipulla on munasolu, joka lähtee sitten matkaamaan:heart:..ulkomailla myydään sellaista, jossa on hymynaama, se olisi kanssa kiva =)

Mie vasta ysiltä kotiuduin ja iltakaffetta alan juoda, armoton nälkä vielä päällänsä..mitähän herkkuja söisi, niin että napa ruskaa!!! :D

Mies tuolla tuntuu kovasti kiukahalle heittelevän löylyä..toivottavasti ei liian "pehmiäksi" ;) ittiään kylve, että jaksaa miun kanssa peuhata-ovis pitää hyödyntää..toivottavasti vielä kerkeää..ei nimittäin pelkästään tiistain siemennöksellä vaavia synny!! :/ ..mittasin lämmöt ja oli 36.8C..saatoinpa nyt olla liian myöhään liienteessä..en ala ja jaksa..on tää p**kele yhtä kilpajuoksua jos ei joka päivä, tai toinen sextaile!!! :eek: ..ja vielä tuo tautikin iski pahimmoilleen männä viikolla..

Tällä kertaa oli sitten vain kerta, ehkä kaksi siemennöstä-revi siitä sitten mitään vauvaa!! :( ..anteeksi miun vuodatus..ei ole edes sellainen paha mieli, vaan RAIVO.. :kieh:

Illanjatkoja teille rakkaat palstakamut!!:wave:

mur-mur

enkelinäiti onneksi meitä aikaisin testaajia on muitakin, sinulle vielä + peukutus kunnes toisin todistetaan.

Nillanilla jospa tuo vilutus olisi sinulla raskaudesta johtuvaa.

Jadette kiitos kovasti, että toivot minulle +. Mutta mitään pahaamieltä älä omasta raskautumisesta kanna, tämä asia ei ole meidän kenenkään itse päätettävissä, niin kuin ei moni muukaan tärkeä asia elämässä ole. Ja muiden onni ja lapset eivät ole minulta mitenkään pois vaan onnelliset ja tyytyväiset ihmiset voivat jopa levittää hyvää mieltä myös ympärilleen. Adopitiosta, juu eri maissa on eri ikärajoituksia lapsen ja vahempien välillä, lisäksi adopito prosessi kestää nytkyään vuosia pariskunnitakin, niin yksinhakijat eivät välttämättä oikein etene jonossa, jos edes tulee hyväksytyksi hakijaksi.

Mur-Mur eipä sille sairaudelle mitään voi, ottaa varmasti päähän juu, mutta jospa nyt kuitenkin olisi riitävästi simoja liikkeellä siellä munista odottamassa.

Emily toi on just niin ärsyttävää, kun teksti häviää taivaan tuuliin.

Hyvä yötä ja + unia kaikille. :wave:

Kerran vielä simpat täällä talleteltu, liekkö sitten enää kerinneet tälle kierrolle jääpi nähtäväksi. Kovin ei ole nyt sellaiset kuumeilu filikset..miulla vähän sellainen tunne, että nyt oli se anovulaarinen kierto tällä kertaa, kun ei ollut normi kipuja mitä yleensä, jotain pientä vain.

..täällä mie ittiäni punkku lasillisella ja chili pähkinoillä lohdutan, vaikka ei kyllä pitäisi-varsinkaan punkkua :/ ..miulla varmaan menee tämä kierto rauhallisemmin ja en mitään odota..mieskään ei ollut oikkein "elementissään" ja väsy, kovin väsy hän oli-tee siinä sitten tuottava talletus..häntä en syyttele kyllä millään tavoin kun toinen kipiä vieläkin, äänikin hällä hävisi melkein illasta poijjes.. :snotty:

Mutta nyt tämä surkutteleu saapi riittää ja mie alan teitä muita jännäilemään =) ..meitä onkin monta nyt rktt-listalla ja lisää varmasti vielä tulee!!!

Kauniita unia ja oman pikku nyyttösen kuvia:heart:..

mur-mur

Ämy
Tämä kierto menee ihan "hukkaan" niin paljon muuta stressiä että ei minkäänlaista vipinää vällyjen alla. Enkä ole jaksanut testailla oviksiakaan.

Meillä on sairasteltu ja tietenkinnajattelin että possutautia täällä podetaan kukin tavallaan. Lapsosilla kuumetta 38.8, kuivaa yskää, lihaskipua. Minulla kuumetta 38-38.8 ja kauheaa yskää ja lihaskipua. No lääkäri oli sitä mieltä että ei possua koska kuumetta noin vähän. No sitten kuitenkin olen kuullut tapauksista jossa oireena yskä ja on todennettu testein possutauti. Onko teillä asiasta tietoa minkälaisin oirein possutautia oikein sairastetaan?

Onnea ja suotuisia tuulia plussailuun!

T. Ämy

Mukavasti loikoillessa on aamu alkanut - ihanaa, kun ei tarvitse mennä töihin :D Aamukahvit maistuivat ihan tuttuun tapaan, ei ainakaan kahvin tuoksu/maku saa aikaan ällöö oloa :p

Oivikki siellä on testaillut - älä huoli, vielä on aikaa testailla uudemman kerran/kertoja ja plussata komeasti. Tässä sinulle +++++++ ajatuksia!! Myönnettäköön, että korkkasin tänään sen kaapissa olleen testin ja niin tyrmäävän valkoinen nega oli, että! Ei edes pienen pientä haamua vaikka olis mistä tahansa suunnasta tiiraillut..... Uusi yritys ensi viikolla :D ellei sitten ala tulla ihan tuttuja menkkaoireita niin ettei tarvi edes uutta testiä korkata :attn:

Oviksesta onnittelut Terry64 - pian sinäkin pääset testailemaan.... Liizallakin näyttää tilanne siltä, että oilia oli päästy oikealla hetkellä hyödyntämään ;) Ja mur-mur, no worries, voihan se hyvinkin olla, että ootte miehen kanssa ehtinynnä olla ajoissa liikkeellä, piinaillaan siellä rktt-listalla yhteistuumin =)

Inialle pahoitteluni tädistä :hug: ja katse kohti uutta kiertoa

Minä tästä lähden siivoilemaan - tuo kuopuksen huone on kuin pommin jäljiltä :eek:
Myöhemmin olis mukavaa lähteä kiertelemään vaatekauppoja yms....ehkä siltä reissulta tarttuu myös yks r-testi mukaan :)

:flower: Leppoisaa lauantaita :flower: ja +++++++++tuulta :whistle:

pyrstötähti
Terve pitkästä aikaa kaikille entisille ja uusille pinolaisille. Aika kuluu niin nopsaan ja tänne tulee niin paljon kirjoituksia etten osaa kommentoida kuulumisiakaan mutta tsemppiä ja hyvää mieltä ja paljon onnea halusin toivottaa teille kaikille.

Kun pitkä ja merkittävä kuumeiluvaihe on yhdessä täällä jaettu niin palstakohtalontovereista tulee läheisiä ja aina jos sattuu lukemaan että jollakin tärppää niin se on liikuttavan ihanaa.

Itse taisin viimeksi kysellä onko muilla oviksen kanssa kovaa kipuilua ja ilmeisesti se tepsi sillä seuraavalla kierrolla ei sitten tullut ovista lainkaan ja nyt ei näy myöskään tätiä =) ja minkäänvaltakunnan oireita ei kyllä ole raskaudestakaan joten olen ajatellut että jos vaihkareihin ei muuta liittyisikään että tällä lailla niistä selviäisi että naps yhtäkkiä tätiä ei enää näkyisi niin tämä olisi hyvä olotila. En silti jaksa uskoa että mua niin lykästäisi vaan odotan kyllä hikoilua ja hermoromahdusta ja saharaa ja kusetusta ja kolotusta ja mitä se riittaväisänen siinä kirjassaan kaikkea onkaan kuvaillut.

Kun tätiä ei kuulunut ja viikko oli myöhässä kaivoin kaappien kätköistä yhden vanhan liuskatestin (oli voimassaoloaikaa hiukka jäljellä) ja se ainakin näytti negaa. Semmin koommin en ole testannut enkä roskikseenkaan kurkkinut. Ystäväni on vähän pilkannut minua että minulla on samat ehkäisykonstit kuin 15-vuotiaalla teinitytöllä, olen sitten vain päättänyt olla tulematta raskaaksi. Mutta näillä vuosilla (kohtapuoliin pamahtaa 49 mittariin) se on kyllä aika paljon varmempi konsti kuin 15 vuotinaan :D

Eli välttämättä se kierron lyheneminen josta monikin täällä on ollut huolissaan ei ole niin huono merkki, silloin kuitenkin jotain ovulaatiotakin on tapahtunut, on kehittynyt limakalvoakin jonka pitää tulla pois. Jos kierto venyy ja paukkuu niin silloinhan siellä ei oikeen ole mitään ylimääräistäkään jonka pitäisi vuotaa pois, näin kun järkeilen. Kp taitaa olla jo 45 tietämillä ja ens alkuun tuntui oudolta kun on tottunut että täti rytmittää elämää mutta nyt ei tiedä yhtään tuleeko ja milloin tulee. Ja kyllä joillakin vaan käy niinkin ettei tule enää lainkaan. Oiskohan sitä niin onnekas, mene ja tiedä.

Tuosta FSH tasosta ja mittausajankohdasta niin mullahan oli kolotohtorina yksi Suomen ykkösmies ja uranuurtaja tällä tuherosaralla ja ainakin hän sanoi että taso mitataan silloin kun se pahin ja kovin vuoto on päällä eli kp 2-3. Siitä tasosta pystytään päättelemään kuinka kovilla kierroksilla elimistö käy ja kun minulta mitattiin Väestöliitossa ja sittemmin tällä yksityisellä niin samana 2 kp:na. Eli ei kannata haastakata rahojaan väärillä päivillä tehtyihin testauksiin.

Ovistakin on pähkäilty kovasti ja nämä samaiset ammattilaiset sanoivat että se että mittari näyttää sarvea ja viivat liuskassa on vahvat niin luteinisoiva hormoni on korkealla. Se ei vaan valitettavasti ole tae siitä että munasolu on irronnut. Mutta hyvät edellytykset sille silloin kuitenkin on. Ja minulla ainakin kun viivat on olleet todella vahvoja se on juuri ollut merkki siitä että hormonia vanhemmiten tarvitaan niin hurjan paljon mutta munasolu on vanha ja vaivainen niin siitä ei ole hedelmöittymäänkään. Niinhän se on että ne parhaimmat sieltä on lähteneet matkoihinsa ja että kun on useampia raskauksia ja synnytyksiä ja pitkiä imetyksiä minullakin oli, on näin pitkään jatkunut tämä säännöllinen kierto kun niitä on jäänyt noitten vuosien taukojen jäljiltä niin paljon jemmaan - siitäköhän se muuten johtuu että niihin hurjan suuriin perheisiin tulee lapsia vielä sangen myöhäisilläkin vuosilla kun 10-12 raskautta ja imetystä on "säästänyt" munasoluja???

Possutautikaan ei vielä ole röhissyt kimppuun joten nyt lupaavasti alkanut kuntokuurinikin jonka aloitin loppukesästä on voinut jatkua. Ja muutamassa kuukaudessa kadonneen vyötärön metsästys tuottaa hitaasti tuloksia. Ja kyllä liikunnasta saa oikeasti niin hyvän mielen ettei harmita muu kuin että miksi tätä ei tajunnut jo kymmenen vuotta sitten. Mutta toisaalta kymmenen vuoden kuluttua kun olen iloinen että nyt sentään tajusin.

Esikoiseni on juuri kihlautunut ja jotenkin minulla on ihana tunne että voin alle 5-kymppisenä päästä mummiksi. Ajatus yhtäkkiä paukahti minulle ja olen vähän uteliaana ja toivorikkaana kurkkinut heidän elämäänsä hitusen tarkemmin.

Lähetän tässä nyt kaikille valtavia hedelmällisyysaaltoja ja onnistumistsemppiä joka kiertoon. Ihmeitä tapahtuu niitä tarvitaan ja kun oikea hetki napsastaa kohilleen niin se nytterö siellä saa alkunsa. Lämmitelkää takan ääressä, vilasukat jalassa sen oikean kainalossa :heart:

Pyrstis, kiva kun tulit meitä moikkaamaan! :hug: Ja ihanaa kun sun elämä tuntuu olevan mallillaan, kuntoilu mukaan lukien! Ja onneksi sulla on noita jälkeläisiä, joiden vaaveja vielä pääset hyvinkin hoivaamaan.

Jadette samoin, kyllä mä ainakin käyn lukemassa teitin kuulumiset siellä odotuspuolella, jos ette tänne älyä kirjoittaa ;)

Wiara, no nyt ymmärrän paremmin sun pelkosi, jos suvussakin on ollut aikaisia vaihkareita. Kun mun pää on niin laho, niin testattiinkos sulta se FSH?

mur-mur, jospa se tärppi tulee silloin kun sitä vähiten odottaa! Hyvinhän ne simpat voi viisikin päivää siellä uiskennella, siis toivoa on!

Joo, kyllä me adoptioon ollaan jo liika vanhoja, osittain kiitos Suomen hitaan systeemin. Siksi mä olen noita sijaislapsia miettinyt. Miksei lahjasolujakin, mutta se on taas älyttömän kallista, ja siinä oisi kuitenkin iso miettiminen noiden geenijuttujen suhteen... siis luopuminen omasta biologisesta lapsesta. Helpompaa olisi ehkä hoitaa ihan vierasta lasta. Mutta näitä en niin kovin syvällisesti ole vielä miettinyt.

Niin päivityksestä: musta on ainakin hyvä, jos päivän päivittäjä päivittää sen päivän lisäykset, siis sikäli kun on enää linjoilla myöhemmin samana päivänä. Jos ei, niin sitten seuraava päivittäjä.

ON: No niin, täällä on "vauvanvalmistus" aloitettu! Hassulta tuntuu, kun vielä menkkakivut jyllää ja kp2 menossa. Mutta siis eka piikki pistetty, nyt ei onnex mennyt puolta tuntia ohjeita tavatessa, niin kuin ekan hoidon eka piikin kanssa :) Toivotaan nyt että tää pienempi annos tuottais vähemmän ja parempia muniksia, sikäli kun niiden laadulle enää mitään voi.

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).................kp2/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp6/28..............?.............4./1. yht.
Wiara (39)..................kp10/24-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43).....kp10/24-29..........................4.
mur-mur (44)..............kp13/27-29............yk8..........3.
liiza (43).....................kp13/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp14/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp15/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp16/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp17/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp17/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp18/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp19/25-29........y.13v.........3.
Emily67 (42)..............kp19/24-28........yk2........3./1.yht.
ikiemo (45)................kp22/20-50........y?..........4.
Enkelinäiti (33)............kp23/25-27..........yk2...........5.
oivikki (41)................kp23/23-27.........yk8...........1.
Taikakuu (41).............kp24/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40).....kp25/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp27/28-33........yk6.........1.

Sariella09 (43)...........kp57/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp95/25-43........?............1.yht.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

oivikki (41).............pp10
nillanilla (42)............pp10
Emily67 (42)..............dpo7
Solakka Silakka (40)..dpo5
Pinkki69 (40)..............dpo3
Mahdotontako.............dpo3
Leena65 (44)...............dpo3
liiza (43).......................dpo2
Terry64 (45).................dpo1
mur-mur (44).............dpo0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
[/quote]

Pahoittelut oivikille negasta :headwall: :headwall: :hug: Mutta tosiaan, pp:eitä on vielä monta jäljellä.. kohta voit testata uudelleen. Mutta jos ei tärppää, oletko ajattellut ivf:iä? tai luovutetulla munasolulla?

Koska nillanilla meinaat testata?

Pahoittelut myös Inialle tädistä, samalla kuitenkin onnea uuteen hoitoon ja tiedä vaikka nyt kasvaisi paremmat munikset ja se olisi siinä! Nimittäin plussa.

Kiva pyrstis kun kävit moikkaamassa! Niin täällä me kuumeillaan vielä kovasti, varsinkin esikoista odottavat, jotka eivät voi hetkessä luovuttaa. Aion olla listoilla vielä viisi vuotta, sitten odottelen vasta vaihtareita. Mutta kiitos plussapuhureista, odotetaan että alkaa tehoamaan!

Mikä määrä oviksen bonganneita! :heart: Toivotaan taas kovaa plussaruuhkaa parin viikon päähän!

ON täällä tauti päällä, nenä ja kurkku tukkeessa, mutta ei kuumetta, eli ei sikatauti vissiin kuiteskaan. Vauvakuumekin on unohtunut pariksi päiväksi, niin tokkurainen olen ollut. Mutta kohta alan odottamaan oireita, kun kiinnittyy parin päivän sisällä :saint:

Ämy ei kai sitä satavarmasti tiedä onko possuflunnssa vai ei jos ei testi tehdä ja sitä ei kai enään oteta mitenkään helposti. Paranemista!

Mur-Mur nokka pystyyn yritystä on ollut sopivaan aikaan niin toivetta on. Jatka myös sitä siun kuntoremppaa, kun paranutte sielä kotona. Onkos ne synttäri juhlat teillä tänään, iloisia juhlia sinne!

Pyrstis mukava kuulla kuulumisia sinustakin, olisihan se aika hienoa, jos vaihkarit olisivat oireettomat. Juu, hymyilytti tuo, sama konsti kuin 15 vuotialla, toisaan vähän eri teho kuitenkin :LOL: : Jos niin käy, että sopiva mies kävelee minun elämään niin, ehkäisyä ei enään ala käyttämään, jätän sen miehen vastuulle.

Emily minä tietysti tänäänkin testasin ja samanlaista valkoista negaa tuijottielin ja kääntelin. Kun on mulla herkät liustka testit käytössä niin niihin tulee aina viivan paikka hiukan näkyvii, mutta siis ilman mitään punaväriä. Testailu jatkuu täällä tädin tuloon asti :D

Inia hyvä, kun pääsitte uuteen hoitokiertoon nyt, roppakaupalla onnea, että vähemmän tulisi niitä munasoluja ja olisivat laadukkaampia.

Solkka silakka kyllä ivf olen ajatellut kokeilla, ikävä juttu minun kannalta on se, että kela ei korvaa siitä mitään ja on näin olleen minulle todella kallis juttu tehdä. Luovutetuja alkioita ajattelin selvittää tosiaan, jos ei ivf tuota tulosta, mutta en tiedä vielä yhtään onko mahdollista suomessa.

Yhteistyössä