MIMMIMAMMALLE SUPERHALAUS :hug:
JADETELLE onnittelut aamupahoinvoinnista. Ota kaikki irti siitä.
INIA, mulla on kans tuoreessa muistissa tuo sun tämänpäiväinen tunne.
Ihanaa, kun te vaan nauratte mun mummotautiepäilyille. Säikähdin ihan tosissaan, kun mulle on tullut kaikenlaisia uusia oireita ja ongelmia sitten keskenmenon ja meidän suvussa naisilla on vaihdevuodet alkaneet kauhean aikaisin. Äidin siskolla jo 30 vuotiaana heti viimeisen raskauden jälkeen. Kävin gynen kanssa juttelemassa näistä mun tuntemuksista ja oli sitä mieltä, että nyt kannattais kaikesta huolimatta pitää kiirettä ja määräsi mulle clomit. Hassua vaan, ettei määrännyt minkäänlaista kontrollia mulle. Lätkäs vaan lapun kouraan.
No, joka tapauksessa, arvatkaa kenen päälle olen ahdistukseni kaatanut. No miehen tietysti
Voi ressukkaa.
TERRY, se sun Donnatesti vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Voiko sillä tihrustaa jotain muutakin? Niin kuin niitä simppoja esimerkiksi?
Katsoitteko muuten sitä dokkarisarjaa ennen tuli joku kerta dokkari miehen genitaaleista? Siinä sanottiin, että näyttäis olevan jopa tieteellisiä todisteita siitä, että tomaattikeittoa kerran viikossa lisäis miehen siittiöitä. Että jos vastaatte talon antimista kotona, niin tomaattikeittoa kerran viikossa pöytään.
TERRY, mä tykkään kans että sais itse päättää onko ovulaatio vai ei
Eli tikut roskiin ja ovulaation siirto viikolla eteenpäin.
EMILY, kiitos noista oiretiedoista. Helpottaa kummasti, kun tietää että muillakin on samanlaisia oireita ja ollut jo pidempäänkin. Kannatti taas avata suunsa. tai tässä tapauksessa ottaa käyttöön näppäimistön.
Hienon näköiseksi on muuttunut RKTT lista sillä aikaa kun olen masistellut! Onnea testailuun kaikille.
Jos ette pahastu, niin nyt otan ilon irti siitä tiedosta, että teillä muillakin on kuumia aaltoja
Ihanaa perjantai-iltaa kaikille!!!