40+ so what!!! (vol 5.)

[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp2/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)..............kp3/25-29..........y.2,5v.........2.
Leena65 (44)..............kp5/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp5/24-27........yk16........1.
oivikki (41).................kp5/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp9/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp10/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp11/28..............yk4...........3.
onlydream (36)...........kp14/23-29............yk?...........3.
Inia (42).................kp16/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp20/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp23/28........?............3.
Wiara (39)..................kp24/22-28............yk5..........1.
Räystäspääsky (43)...kp24/24-29............................4.
liiza (43)......................kp27/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp28/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp29/26-28.........y.n.2v......1.
Mahdotontako.............kp31/28-29..........yk2..........1.yht.
ikiemo (45)................kp34/20-50........y?..........4.
Taikakuu (41).............kp38/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp54/25-43........?............1.yht.
Sariella09 (43)...........kp71/40............yk?..........5./1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Pinkki69 (40)..............dpo17
Mahdotontako.............dpo17
liiza (43).......................dpo16
Inia (42)....................pp1
onlydream (36)...........dpo0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Wiara, :hug: negasta! Olet kyllä liian aikasessa testaamaan, joten parempi riekkua hieman hillitymmin... :whistle:

Mulla tosiaan tän päivän proge meinas jo unohtua... no, jospa tästä kohta taas pääsee rutiiniin. Niin, ei muakaan sinänsä se icsi harmita (paitsi rahanmenon takia), vaan enempi se että musta tuosta ois voinu keskustella meidän kanssa etukäteen. Ja ihan ymmärrettävä päätös sen ekan hoitotuloksen jälkeen. Onneksi täältä olen lukenut että näin joskus tehdään, mutta jos en, niin ois ihan kaapin takaa tullut. No, raha menee jokatapauksessa jonnekin, eihän tää niitä huonoimpia vaihtoehtoja ole!
 
liizukka, Huhuuu!!!!..mikä on siellä tilanne..olekko vielä testaillut? =)

Mahdotontako..elikkäs, kun nyt luget jäi tältä päivää poijjes, niin vuodon luulisi alkavan huomenissa?..toivottavasti EI ALA ja +:heart:pärähtää testiin!!!!!:wave:


ON.. mie vuodan kuin teuras sika- PLÄÄÄÄH:eek: ..mutta lämmöt ei vielä laskeneet, on 37C tasan..yleensä jo laskeneet, kun vuoteleepi näin reippaasti..no, kroppa ei kuiteskaan toimi aina samalla "kellon lyömällä":)..vaikka niin olisi kyllä paaaaaljooooon helpompi!!!

..niin tosiaan Räystis..miulla noita r-oirehia on ehkä vaikia juuri eroittaa noista pms-oirehista, niin samanmoisia ovat..


Mukavaa Launtai iltaa itse kullekkin!!!=) ..ja ++++++++++:heart:..


mur-mur
 
Moi!

En oo testannut, mutta tätiä ei näy vieläkään, ei merkkiäkään! Kummaa jomotusta ajoittain, mutta ei tätimäistä sellaista ollenkaan... Mutta testin käyn ostamassa vasta maanantaina. Jos siellä on jotain niin näkyy se päiväpissistäkin! Mua alkaa jo jännämään! =)
 
Inia minun täytyy varmaan laittaa siten känny muistuttamaan kaikista lääkkeistä siinnä ivf.ssä. Tällä vkolla olen jo kahtena päivänä unohtaut säännölisen lääkkeeni. Se on tämä vade!

Liiza hyvä, kun laitat maahantuojalle. Kyllä on nyt tosi jännää, kovasti sitä + peukutan maanantaiksi :heart: ´

Mahdotontako jospa olisi + kuitenkin, koska ajattelit testata?
 
Hei pitkästä aikaa kaikille!

RKTT-listalla näyttää olevan jännät paikat monella. Ihan mielettömät dpo-päivät, joten varmaan plussia luvassa. Peukutukset, jotta niitä siunaantuisi kovasti.

Inian hoidot menneet ilmeisen nappiin - voi kun se nyt onnistuisi ja miksi se ei onnistuisi. KOvasti, kovasti toivon sitä plussaa sulle.

Pahoittelut kaikille, joille menkat alkaneet. :hug:

ON clomipirskeet alkaneet ja nyt lievää pahaa oloa niistä johtuen, mutta ei haittaa. Ajattelin jäädä hiukan taustalle lukemaan näitä viestejä ja kirjoittamaan vähemmän. Teen hiljalleen surutyötä tämän vauvaunelman hautaamiseksi. KOvasti vauvaa haluaisin, mutta tilanne on liian vaikea: siementäjää en ole viime ovispäivän jälkeen nähnyt, eilen hänellä oli treffit ravintolassa jonkun naisen kanssa (ei ole eka kerta). Nyt olen valvonut koko yön ja tsempannut itseä lopettamaan suhteen. Clomien vuoksi katson vielä tämän kierron, jos onnistuu, ja suhtaudun mieheen vain sperman luovuttajana. Kipeää, itkettää jne, mutta en voi täällä asiaa jatkuvasti purkaa eikä oikein ajatukset muualla pyöri kuin vauvassa ja tässä suhteessa. Yritän löytää jotain muuta sisältöä elämääni ja ennen kaikkea uuden ihmisen. Jos tiedätte ihania vapaita miehiä, lähettäkää ne mulle :) Ensi elämässähän se miesasia kohdaltani onkin jo hoidettu :LOL:
 
Leppoista sunnuntaiaamua kaikille tasapuolisesti :heart:

Olen ollut niin kiireinen koko viikonlopun - ollaan pienemmän tytön kanssa juostu koko lauantai Helsingin museoissa ja kaupoissa ja kahviloissa ja sokerina pohjalla oli vielä talvisirkus =) niin että en ole hirveän tarkkaan kerinnyt lukemaan kaikkia viestejä.

INIAlla siellä on ihana tilanne - toivotaan , että pienoiset tarraa hyvin kiinni ja että kaksoset pyöräytät sitte ensi vuonna :heart:

WIARAlle :hug: negasta mutta aikaistahan se oli. Toivottavasti oli kuiteski kivat bileet B) Myös tädin kourissa kärsiville lohtu :hug:

LIIZA ja MAHDOTONTAKO, teillä vasta jännää onkin! Lämmöt korkeella ja menkkoja ei kuulu? Peukutan teille ja PINKILLE että +++++++ pärähtää testiin pian =)

LEENA65 :hug: :hug: :hug: Lohtua ja valoa sinulle ja voimia surutyöhön.... Minulla itselläni oli sellainen tilanne, että tavallaan tiedostamatta olin tekemässä surutyötä sen takia, että olimme päättäneet olla hankkimatta yhteistä vauvaa (iän ja jaksamisen takia). Se iski pari kuukautta sitten niin rankasti, että ihan itketti ja oli paha mieli asiasta kunnes sain sen miehelle purettua ulos. Ikäänkuin varkain huomasin olevani vauvakuumeinen ja haaveilevani yhteisestä lapsesta. Mies suhtautui ihanasti ja lupasi että tottakai yritetään :heart: Mutta sisimmässäni nytkin tiedän, että se ei välttämättä onnistu ja työstän jo samalla itseäni pettymystä varten. Toivottavasti löydät sen ihanan miehen rinnallesi ja rakastut :heart: Minä löysin omani ihan sattumalta nettideittipalstalta, vähän aikaa kirjoteltiin, pari kertaa tavattiin, ja sitten oltiin jo ihan :heart: in love :heart: Se tosiasia, että rakastuu, antaa todella paljon sisältöä elämään ja voi puuhailla paljon kivaa yhdessä - ilman sitä vauvaakin. Kaikkea hyvää sinulle ja käyhän ilmenteeraamassa itsestäsi meille!! Minäkin olen ajatellut siirtyä piakkoin 'taustailijaksi', ehkä.....

ON: nyt en kyllä todellakaan ole ihan varma siitä oliko ovis vai ei, joten rktt-listalle en taida vielä olla menossa...ovisoireet olleet jo ke-illasta lähtien, jolloin limat pöllähtivät ke-ilta/to-aamuna jomottelun kera. Pieni jomottelu on jatkunut siitä lähtien ja eritasoista limailua...juu, tosi mielenkiintoista :LOL: Viime yönä alkoi särkeä rintoja ja alavatsassa pistelee. Miehen kanssa ehdittiin muhinoida ainoastaan ke-iltana, kun se lähti jo reissuun ja tulee tänään takaisin :D Ehkä meni tämä kierto ohi, en tiedä. Oli miten oli, ei surua puseroon, sillä joulu on tulossa ja ihanat jouluvalmistelut. Ehkä sitten joululomalla vois tärpätä, kun oikein rentoudutaan ja on aikaa toisillemme :heart: :heart:

 
WIARA Jep, jep oikein meni. Omat munikset ja luovuttajan simpat jotka tähän hoitoon vaihdettiin omasta pyynnöstäni :ashamed: hoitaja kysyi että kumman valitset? sinisilmäinen ja pituus jotain (en muista) tavaran liikkuvuus jotain jota en muista. Toisella oli sit ruskeet silmät ja pituus jotain sekä liikkuvuus parempi kuin tuolla sinisilmäisellä. Minua alkoi vähäsen naurattamaan ja hymyssä suu oli kun sain sanottua että jos saa valita otan sen nopeesti liikkuvan :ashamed: näin se menee yksinäisellä yrittäjällä.

LEENA65 Niin, tuo luovuttamisen esityöskentely on henkisesti tärkeää. Itse jo tiedät mikä on sinulle parasta, päätös vain puuttuu. Mutta luulen että päätös tulee silloin kun on itse siihen valmis ja aika oikea. Itse olen alitajuisesti tehnyt myös luopumisentuska-työskentelyä. Minulla se merkitsee että odotus, synnytys ja äitiys jää kokonaan pois. Jostain pitää päästää irti että jotain uutta pääsee tulemaan tilalle. Se mitä se uusi sitten on? ei tiedä kukaan, se jää nähtäväksi. Salaa toivon myös sitä parisuhdetta ja sehän on mahdollista vaikka nyytti jäisikin jonnekkin, mutta totuushan on että tahtoo molemmat...

Sekä mullahan tuo ikäkin alkaa jo painaa tässä nyytinhaku projektissa, mutta kaikkeni tahdon yrittää ettei sitten yli 50 vuotiaana tarvi sanoa itselle että miksi et yrittänyt itsekseen vaik sitä parempaa puoliskoa ei ollutkaan kuvioissa

EMILY67 Puhuminen kannattaa aina. Onnea tuleviin kiertoihin ja simpathan elää muutaman vuorokauden joten ei koskaan tiedä kuinka käy se yksikin yritys kerta riittää

VOIMIA KAIKILLE OMIIN UNELMIIN :heart:
 
Sunnuntaita :flower:

Wiaralle pahoittelut menkoista :hug: mutta seuraavaan kiertoon sitten täysi yritys taas.. eli oliko se plussauspäivä jouluaattona kuten mur-murilla?

Terry kyselit clomeista. Mulla ei aiheuta mitään oireita, joka on ihme, kun olen muuten melko luomu immeinen. Tiedä sitten tehoavatko ollenkaan, mutta ensi torstaina on ultra niin nähdään..

oivikki niin ei ivf:issä välttämättä mene ovisajan perusteella punktio, kun siinä lääkkeillä määrätään kroppaa ja ajastetaan vähän "ulkopuolelta" näitä toimintoja. Mutta laskin jo suurinpiirtein kierron alkua ja hoitopäiviä ja mihin saisin kolmen päivän vapaan, niin voidaan klinikan kanssa tähdätä siihen.

Leena tuntuu kurjalta sinun tilanne :hug: Mitä jos pystyt suhtautumaan mieheen pelkästään siementäjänä, niin voisitko tilata klinikalta niitä siemeniä, vai onko liian kallista? Tai sitten katselet niitä uusia miehiä ja onhan noita.. nyt on pikkujouluaika parhaillaan eli kapakasta voisi jonkun tontun :xmas: löytää, tai sitten jostain miehisen harrastuksen parista.. tai täältä netistä treffipalstoilta on monikin löytänyt ihanan kumppanin.. Mutta ei kyllä kannata aikaa eikä hermoja tuhlata enää tässä iässä epätyydyttävään suhteeseen.

emily rakastuminen on ihanaa tässä iässä :heart: Tsemppiä teillekin, on teillä vielä aikaa vauvaan, mitä näiltä palstoilta olen lukenut.

nillanilla tuosta luovuttamisesta.. Minä olen jo kerran luovuttanut vauva-asiassa, edellisen pitkän lapsettoman suhteen aikana (13 v.) mutta miten sitten kävikään.. tulikin ero ja pari vuotta pyörin sinkkuna, kunnes kohtasin nykyisen mieheni ja vauvakuume tuli melkein ekan kierron jälkeen, kun luuulin olevani oireiden perusteella raskaana.. mutten ollutkaan . :kieh: Mutta ei sitä nilla tiedä, mitä on tulossa. Voithan vaikka vielä tavata miehen, jolla on lapsi valmiina.. Ja se pitää muistaa, että elämä on elämisen arvoista vaikka lasta ei koskaan tulekaan. Minullakin on jo hoivattavia kotona.. on kissoja ja kanoja ja lisää eläimiä on tulossa varmaan ensi kesänä. Eläimetkin ovat tuntevia olentoja ja tarvitsevat tässä maailmassa paljon rakkautta ja oikeuden kunnialliseen, stressittömään ja turvalliseen elämään. Mutta aion kuumeilla nyt tätä ainokaista vauvaa alulle muutaman vuoden, kun on vielä aikaa. Sitten tiedän tarkkaan mihin käytän huomioni, jos lasta ei tulekaan.
 
Minulle voi merkitä KP2 tälle päivälle. Ei ehtinyt edes piinaileen yhtään, kun menkat alko jo ennenkuin osasin edes odottaa. On tää niin toivotonta, huoh...

Kaiken lisäksi kamala riita miehen kanssa perjantaina, joka vieläkin jotenkin painaa sydäntä vaikka jo sovittu ollaankin. Kyllä kaikki tuntuu joskus niin vaikeelta :( On kuitenkin jotain positiivistakin: 2 kk sairastelukierre tuntuu vihdoinkin helpottaneen sitkeätä yskää lukuunottamatta.

Kaikille piinailijoille toivon parempaa onnea eli teretulemast paljon plussia tähän pinoon :)
 
Voi Leena65..toivoisin NIIN KOVIN, että löytäisit sen sinulle "oikian ihmisen", johon kiintyä, luottaa ja rakastua..sitten se vauva tulisi tästä suhteesta, kuin "rakkauven hetelmä:heart:

Paljon jaksuja siulle&kaikkea hyvää, sekä ihanaista Joulun alusaikaa!!..ethän kuitenkaan ihan heti meitä unhoita kokonansa..kiva, jos jäät ainakin hetkeksi taustailemaan:)



mur-mur
 
En mie ymmärrä..rinnat on sivuilta tullu tämän päivän aikana kipeiksi ja lämpö oli äsken 36.8,mutta taitaapi tuo flunssa tehdä tuloaan..Niin ja valkkariakin tuli tossa wcssä käydessä..mikähän hormonihäiriö taas..Tossa muutama päivä sitten oli 36.1 ja oli niin kylmä kun töistä tulin..Mutta koittakaahan te muut plussailla!!
 
haave3..meillä voisikin olla sama nicci-miekin siitä kolmannesta haaveilen :) .. *huokaus*..vaan, noista "hjörmöneistä"..

Miulla täällä NIIN vuolaasti vuotelee..vuotelee..kummaa selkäkipuiluakin, raskasta/huonoa oloa ja rinnat kipiät-mitä ei vuodon alettua koskaan!! Nyt mie olen vakuuttunut, että jotain miun sisälläin tapahtui-ei vaan jatkunut.. :| ..antaako se jotain toiveita sitten?..nyt ei tunnu siltä..mietin vain, että MIKSI ei jatkunut? :/ ..sitä en saa selville vamaankaan koskaan ja nyt vain kovasti koetan tsempata ittiäni(ja miestä myös ;) ) vuoden viimoseen yritykseen!! =)


..niin..haave3..noista oireistahan ei vielä tiedä, mitä ovat.. :heart: ..toivotaan, toivotaan.. =)

Muillehin kovasti jaksuja&Onnen pipanoita!!!!:heart:
 
Sariella09 pahoitteluni tädin hyökkäyksestä:hug:..tämä täti ei kyllä ole tässä pinossa laisinkaan tervetullut vieras :( ..

Toivottavasti saatte miehesi kanssa sovun sillä tapaa aikaiseksi, että ei jää paha mieli sinne sydämen päälle painamaan.. :)..Jaksuja:heart:..

mur-mur
 
Heippaus kaikille!

Liizalla: Ihanan jännittävät paikat, toivottavasti saat plussan testiin huomenna! :heart: :saint:

Oma napa.....vuoto alkoi erikoisesti tänään , vertakin tullut, mutta myös ihmeellinen limapussi pieni kylläkin, mutta ei verinen, eli uskon, että jotain oli tapahtumassa, mutta ei jaksanut jatkaa...parempi kuitenkin näin, ettei mennyt pidemmälle, jos siellä alku oli, luonnollinen vuoto aina parempi vaihtoehto kuin lääkkeellinen, kokemuksesta tiedän.Rtestin siis tein aiemmin, mutta se ei ollut plussa vaan joku heikko haamu vain..eli sen vuoksi lugetkin lopetin.

Nyt toivon, että alkanut kierto sujuisi mahdollisimman mukavasti :heart: :saint:

Kaikille Plussa-aaltoja kovasti toivon!! :heart: +++++++++++++++ :wave:



 
Mahdotontako Voih... Aattelin että nyt plussattaisi yhdessä... Ehkä sinulla tosiaan jotain tapahtui siellä? Jos jotain positiivista hakee niin antaa se vähän toivoa, jos jotain olisi tapahtunutkin...

Täällä vielä toivo elää, koko ajan jomotusta, mutta erilaista kuin täti tuo tullessaan. Tädistä ei tietoakaan kuitenkaan. Kp 28 menossa! Olen jo ollut vähällä mennä sittariin (prismasta en todellakaan enää osta testejä!) paketin hakuun mutta taidan silti jättää huomiseen. Tai katsotaan nyt... En halua nähdä sitä typerää valkoista testiä, se malliviiva siinä tuntuu niin ylimieliseltä ollessaan siinä yksin, ilman plussaviivaa!
 
Mene ihmeessä Liiza cittariin, kivaa olisi jos testaisit! :heart: , plussaa kovasti peukuttelen!!!! Miten sinulla yleensä kierto ollut Lugejen kanssa? Onko alkanut vuotamaan läpi jos menkat ovat tulleet, vai vasta lugejen lopetuksen jälkeen??

Minä en pysyisi sinuna enää housuissani!! :D

Mahdotontako :heart:

Murmur: kiitokset, parempi näinpäin ja en ole masennukseen taipuvainen, eli aina kohti uusia haasteita kiertoja :heart: :D

Niin ja ovistestisuositteluita voisin jälleen ottaa vastaan =)
vai voinkohan luottaa, että ovis on noin suunnilleen kahden vkn päästä viikonloppuna? :saint:
 
liiza mie kovasti täällä jännään siun puolestasi:wave:..varpahat kippuralla ihan:D.. *tule plussa liizukalle, tule* .. :)

((muoks)) ..ai, olikos siulla luget käytössä?..mites se vuoto sitten..ja oletko niitä laitellut nyt?..miulle aikas uutta/vierasta kaikki tuo..
 

Yhteistyössä