40+ so what!!! (vol 5.)

Aits, tuota en tullut TERRY ajatelleeksi. Mutta Terryhän on pojan nimi, eikös ;)
Hei kiits päivitysavusta. Voisitko muuten muuttaa mulle yrityskerraksi 5, kun on näköjään jäänyt päivittämättä tuo mun yrityskerta viimeksi. .. Täännnkksss...
 
Heippaus;=)
Pahoittelut menkoista Murmur, ja Terry!

Inialle onnittelut hyvistä saaliista!

Ahaa Liizallakin sama tilanne, menkat myöhässä, kuten minullakin.
Oivikilla : Luget myös siirtäneet menkkoja, hyvä tietää, että ne sitäkin tekevät!

Ovisonnittelut: Oviksen löytäneille!

Tänään jo juoksujalkaa menin vessaan päivällä, kun ei ollut mitään suojaa ja tuntui menkkakipuja ja että jotain lotisi housuihin, mutta ei menkat eivät alkaneet edelleenkään.

Olen ollut tajuttoamn väsynyt tämän pvn aamusta alkaen, nyt olen jo nukkunut pvunetkin. Herättyä alkoi kumma vihlominen vasemman jalan takareiteen ja takapuoleen, en tiedä mitä johtuu, mutta uutta minulle!

En tiedä millainen olo, testaanko, uskallanko testata aamulla tai tarvitseekokaan enää? Pikkusen jännittää, mutta tämä kiertohan siementen suhteen ei ollut hyvä!!

Ihanaa iltaa kaikille!

Lämmöt 37,4 edelleen nyt illalla.

Mahdotontako :heart:

Oisihan tälläinen kiva kyllä:
 
Wiaralle wiides, olkaa hyvät! Ja oikeassa oot, Terry on sekä pojan että tytön nimi. Mitähän se kertoo minusta???

Mahdotontako, nyt alkaa tosissaan jännittää puolestasi. Lämmötkin vielä noin korkealla. Testaa jo!
 
Mahdotontako aikas hyvältä kuulostaapi nuo siun oireet..nimittäin, tuo takareiden/pepun repimis/vihlontakipu on monella R-oireena!!!! ;)..paljon kun tuolla surffailen, on sellainen pistänyt silmääni..juuh ja siun lämmöttii korkialla..hmmmm, mitähän se tietää.. :heart:


..miulle iski tosi kakka olo syömisen jälkeen ja kävin veskissä ISOLLA hädällä..lensi, kuin varpusparvi.. :p ..sitten peiton alle tärisemään ja jalkoja NIIN imakasti repii-saakuitin täti!! |O
.. *sen syytä kaikki..ärrin murrin*.. ;)
 
:wave: Jeps, hyvä idea muuten antaa teidän nimet alkioille, mutta kun meitä on täällä NIIN MONTA! Mikä on siis hieno juttu! Mutta joku jäis ilman kummialkiota sitten... Ja kyllähän me jo nimet keksittiin, mutta nimetään virallisesti sitten vasta jos joku tarttuu kiinni...

Muutoin on kyllä tämä hoito mennyt paremmin kuin se eka! Eli uudet hoitoihin menijät, ekan kerran jälkeen ei saa vielä luovuttaa! Meillä siis ekassa saatiin 5 hidasta alkiota (22 solusta 8 hedelmöittyi), eli 2-päiväisinä olivat 2-soluisia. Nyt siis 20 solua, 18 hedelmöittyi, tänään vain neljä hidasta (2-3-soluisia), loput 4, 5, ja 6-soluisia!!! Jippii! Ja ei meidän ees mitään päätöstä tarvinnut tehdä, olivat jo pakastaneet 15, ja jättäneet kaksi 4-soluista siirtoon. Elikkä sinne meni! Toivottavasti myös siellä pysyy! :D Niin, siis vain yksi hedelmöittyneistä kuukahti tähän päivään mennessä.

Mutta nyt siis tää hoitostressi helpottaa, toivottavasti vielä muistan progesteroneja laittaa, kun olen niin rela :) No, yksi asia jäi harmittamaankin, siis lekuri oli meiltä kysymättä päättänyt että osalle tehdään ICSI. Mikä on siis ihan ymmärrettävää tuon ekan hoidon jälkeen, mutta OLISI SE VOINUT MEILTÄ KYSYÄ! Olisin nimittäin ehkä kieltäytynyt... Nyt ne rahat jotka säästyi lääkkeissä, meni tuon kalliimman ICSI:n maksuun... No, nyt pitää unohtaa tuo ja keskittyä kasvattamaan kyytiläisiä. Tänään on vielä ollut nippailua massussa, ja yöllä tuli oikein menkkakipumainen särkykohtauskin. Selkeesti tän hoidon jälkeen olen myös ollut kipeämpi.

Ihanaa viikonlopun alkua kaikille!!!

Tässä vaiheessa vielä vain onnellinen Inia + :heart: :heart:
 
Suurella ilolla lisäsin inian rktt-listaan. Olipas tuloksekas hoito. Nyt sitten vaan tärppiä odottamaan. Pitkät on varmasti PiinaPäivät edessä.

Ja me mur-murin kanssa käydään yhtä matkaa kohti plussaa. Mä meinaan testata sen plussan 24.12. :) Olemme silloin lomalla jossain kaukana.
 
Lumeton kaksosia minäkin aina salaa toivon, jos on kaksi follia näkynyt, vaikka yksi aarrekin riittäisi.

Liiza laita palautetta sinne maahantuojalle, jospa saisit korvuksesksi kasan oikeita r-testejä.

Inia aivan mahti tulos teillä nyt, ihan nousi tippa linssiin minulla täällä, se siitä iän vaikutuksesta. Oliko mitään muuta eroa edelliseen hoitoon kuin vähemmän puregonia? Minua tuo juuri pelottaa, että eka ivf ei onnistu, kun ei ole varaa kuin yhteen yritykseen. Tuosta lämpötyynytstä, just palautin kaverilleni siltä lainassa olleen ryynityynyn, täytyy lainata uudestaan. Hirmusti onnea matkaan nyt :heart: :heart:

Mur-Mur pahoittelut tädistä, mutta on toisaan hyvä, kun on sinulla tuo nuin säännöllinen tuo loppukierto. Ja hieno on sinulla ja terryllä tuo ++ ajankohta tässä kierrossa!

Onlydream Tuloksellista oviksen hyödyntämistä.

Terry puol joukkueellinen voisi tulla minun avuksi näitä kaappeja raivaamaan, pitäisi remonttia puuhata, kun saisi nuo kertyneet rompeet raivattua kaapeista, mut on niin kiva täällä teidän seurassa roikkua ja tehdä muuta kivaa.

Nilla milloin on sinulla se siirtopäivä?

Mahdotontako peukutus sinne. Minun kissa tykäsi tuosta laittamastasi vauvan kuvasta, kävi ruututa haistelmassa :D varmaan vauvan tuoksu houkutteli.

ON uusi suklaarasia korkattu :p

+++++ rktt:läisille!
 
Pikainen tervehdys!

Inialla aivan mahtava saalis ja nyt pikkuiset kyydissä. Ihanaa!!! :heart: :heart:

Täti ei oo vielä tullu, mutta tekee tuloaan. Enpä viitsinyt testiin rahaa tuhlata vaan ostin samantien ekan Puregon-ampullin. Olen lähdössä just reissuun ja sinne on piikit otettava mukaan...kunhan se täti nyt suvaitsis tulla. Sinänsä vois jättää tulemattakin, mutta enpä jaksa uskoa kun mahaa jo tutusti juilii :ashamed:

Täällä oli lueteltu pms-oireita. Mulla on ollu suunnilleen ne kaikki!! Mutta Wiaran oireet kuulosti erityisesti kovin tutuilta. Mulla panottuu lähinnä vatsakipuihin ja -tuntemuksiin, mutta on sit myös kaikenmaailman palelua ja ällötystä. Vitutus taitaa olla mulla kestotila eli siitä ei voi tätiä pms:ää syyttää :LOL:

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille!

Pinkkis
 
Inia, jees, hienoja uutisia. Nyt vaan roppakaupalla peukkuja sinne :heart:

Minä nyt aina noista hoidoista kommentoin, kun niistä jotain (ikävä kyllä ) on tässä matkan varrella tullut opittua. Luomujutuista ei niinkään... Kyllähän eka hoito monelle tärpin tuo, mutta usein on niin että se ensimmäinen on sitä kokeilua, sillä etukäteen ei voi tietää miten kukin noihin lääkkeisiin reagoi. Meilläkin eka hoito meni siksi vähän monkään että perusannoksella folleja kehittyi aivan liikaa ja annosta jouduttiin kesken kaiken vähentämään ja se laadun kannalta ole hyvä :(

Mutta Oivikki, etukäteen ei voi koskaan tietää. Muistan yhdenkin 40-kymppisen joka ensimmäisesta hoidosta sai heti plussan ja lapsen, sekä pakkasalkioista sisaruksen.

Me ollaan lääkkeet vikaan hoitoon haettu, tehdään kyllä vasta tuossa vuodenvaihteessa. Uutuutena on joku ihan uusi lääke, jota pistetään kolmena vikana päivänä Puregonin seurana. Lääkärin mukaan auttaa 38-vuotiaista ylöspäin. En kyllä nyt muista tarkkaan ottaen mikä juttu siinä oli. Mutta apteekissakin sanoivat viime viikolla vasta ensimmäisen tilauksen kyseistä lääkettä tehneensä. Mielenkiintoista. Joo, ja pakkasalkiot vielä odottelevat.

Kaikille mukavaa ja plussaisaa joulunalusaikaa :heart:
 
INIA IHANAA, Voi jukra kuinka paljon! KYLLÄ nyt noista joku kiinni käy ja pysyy. Nyt on hyvin sulla pullat uunissa ;) 15 munista pakkasessa tosi hyvä saalis. Monta se lääkäri iscillä laittoi? Tiedätkö monta munista olkeen laitettiin. Paljon onnea kiinittymiseen ja sen plussan saamiseen testiin.

Minä olen kans salaa aina toivonut kaksosia jos semmonen mahdollisuus on tarjottu... Mulla siirto viikonpäästä jos kaikki menee oikein ja hyvin.

NEGAN saaneille lohtuhali ja voimia uuteen kieroon!

LUMETON tsempit hoitoon. Kiva että ovat keksineet jotain uutta meille vähän vanhemmillekkin lääkehoidossa oleville. Kerro lääkkeestä enemmän sitten kun tiedät.

NIIN vielä noista hoidoista. Tämä toinen hoito kerta toi tullessaan enemmän hedelmöittyneitä sekä parempi laatuisia alkioita. Mutta mulla pyynnöstäni vaihdettiin luovuttajan tavara :whistle: ja topit pakkasessa, heh.

KAIKILLE hyvää viikonloppua ja onnea yrityksiin

PINKKIS tsempitykset piikittelyyn
 
Kiitos iloisista viesteistä! :hug: Mulla siis nyt puregonia 150 jotain (viimeksi 200 jotain). Ja sitten päivä pidempään kypsyteltiin kuin viimeksi. 12 solulle tehtiin IVF ja 8 ICSI, eli hedelmöitystavalla ei ollut eroa. Mutta siis, tämä vähän vakuuttaa mua siitä, että liian suuri määrä ei ole hyväksi (viimeksi folleja oli enemmän kuin nyt).

lumeton, kerro sitten tosiaan tuosta lääkkeestä kun tiedät! Kovasti onnea tulevaan hoitoon, toivottavasti se suoni ois nyt kadonnut lopullisesti!

oivikki, eikös sulla ollut lääkkeitä nyt insseissäkin? Jospa niistä jo jotain osviittaa sais, en tiedä? Mutta tosiaan, kyllä se eka hoitokin voi tärpätä!

Pinkkis myös tsemppiä hoitoon! Se puregon kynä on ihan iisi juttu!

nillanilla, ihanaa säkin kohta taas piinailet! Onnea Topeille!

Mulle ei noista luokituksista mitään sanottu, ainoastaan solumäärät (kun kysyin). Eli en tiedä miksi laitettiin 4-soluisia, eikä esim. 6? Eikähän tuolla tajua kysyäkään mitään, kun rakko täynnä toivoo että homma ois äkkiä ohi, ja sen jälkeen on niin pöllämystynyt olo kyytiläisistä...
 
Pinkki hyvä matkaa ja pistelyä.

Lumeton toivotaan,että minulle käy juuri niin, että menee ihan riittävän hyvin se eka ivf. Sinullakin tosi pian alkaa jännäily.

Inia juu niin on sitä lääkettä ollut, saa sitten nähdä vaikuttaako se siihen miten lääkäri suunnittelee hoidon, nythän ei kasvatettu määrää.

Nillanilla pian pääset taas rktt tilaan!

Kauniita unia kaikille :wave:
 
..täällä kökkö olo jatkuu ja jostain syystä vuoto ei sitten alkanutkaan..siis, sillä tapaa kuin normaalisti siteeseen asti..nyt vain pyyhkäistessä vähän..välistä palelee, välistä kuuma ja jalkoja repii sikana..aaltomaisesti huono olo, huippaa välistä..juuh ja voisi "kuulostaa" ihan vaikka R-oirehille-vaan kun ei ole ja siksipä en viitsi testata turhaan.

Mukavaa&rentouttavaa perjantai illanjatkoa!!:wave:

mur-mur
 
Kauniinvalkoinen nega testattu tänä aamuna. Jostain kumman syystä en ole juurikaan surullinen. Meillä on illalla the pikkujoulut. Tyttöjen omat juhlat, jossa huudetaan ja nauretaan ja kiljutaan ja juodaan ja syödään ja kaikkea mahdollista mitä tytöt tekee. Siis tämä on se ilta vuodesta, jolloin kuvittelemme olevamme nuoria tyttöjä ja käyttäydymme myös sen mukaisesti

Tietysti mua vähän huolestuttaa, jos ei menkat ala iltaan mennessä. Enpä kyllä edes tiedä milloin niiden pitäisi alkaa, kun PMS oireetkin ovat niin ujolla päällä tällä kertaa. Tein samasta virtsasta ovistestillä ja hailakka plussa tuli kuten LIIZALLA. Mukavahan sitä oli katsella ja kuvitella, että olis r-testin tulos. Kuis sulla muuten LIIZA kävi?

INIA, alkaako lama puremaan hedelmöityshoitoloihinkin. Odotat jos tulee seuraava PMS kiukunpuuska ja sit soitat sille lekurille


PINKKI, hyvää reissua mihin sitten oletkin lähtenyt! Olis ihanaa itsekin lähteä.

NILLANILLA, en kauheasti ymmärrä noista hoidoista, mutta onko sulla siis jonkun luovuttajan siittiöt ja omat munasolut? Vai saako sellaista kysyä... Kuulostaa vaan niin mielenkiintoiselta.

MURMUR, mikäs sun tilanne on siellä? Sullakin tais olla ujonsorttiset PMS oireet tässä kierrossa.
 
Mur-mur, jännäilen kovasti puolestasi, ehkä kuitenkin olet pieniin päin. Sun oireet sopivat kyllä ilmeisesti sekä PMS:ään että raskauteen :eek: , toivottavasti raskauteen tällä kertaa :wave:

Mahdotontako, jokos testailit? Eihän tässä kotitöistä tule mitään, kun pitää koko ajan tänne palstalle vilkuilla... :whistle:

Wiara, lohtu- :hug: . Onneksi et kuitenkaan kovin alamaissa ole!

Inia, onpas sulla jännittävä aika, ihanaa :heart: tietää, että kaksi vauvanalkua sisuksissasi joka tapauksessa on!

Itselläni on piinaviikko, jos ensi viikonloppuun mennessä ei ole kk alkanut, testailen sitten. Pitää piinailla niin kauan, kun ei ole niin säännöllinen tuo kierto :( .

 
Mukavaa lauantaita kaikille!

Wiara pahoittelut negasta! Onneksi on nuo juhlat sinulla tiedossa, niin ei tunnu niin pahalle, jos ei vuoto ala iltaan mennessä niin voithan heilua nuorena vähän vähemmän alkojuomankin voimaalla, sillä nuorena jaksaa riekkeua ihan syntymä humalassakin :xmas:

Mur-Mur sinä se pidät meitä jännityksessä.

Mahdotontako mikä on tilanne?

Räystis + sinne puhaltelen :whistle: ensi viikonlopulle.

solakka silakka ja leena olisi se ollut hienoa, jos olisin teidän kanssa voinnut samoilla päivillä taas jännäillä, mut ei ni ei. Oikeesti sinne tammikuuhun on lyhyt aika, mutta siihen mahtuu väliin toinenkin kierto ennen sitä uutta hoitoa :(

Tänä viikonloppuna on otettava joulukoristeet esille ja ripustettava jouluverhot, jos meinaa siihen ollenkana ryhtyä, mutta taidan livetä tästä vähän jouluostoksille ensikis, ainahan sitä ehtii huomennakin :xmas: ( taisi lovikatari päästä iskemään tuon tädin kanssa samaan aikaan )

++++++++ joululahjoja kaikille toivon.
 
Inia aivan mahtavasti saitte hedelmöittyneitä! Paljon, paljon Onnea! Ja toivon nyt todella, että se plussausvuoro on seuraavaksi myös sinulla!! :heart: Meillä klinikan lääkäri sanoi alustavasti, että tekevät meille ivf+icsin, siitä syystä, että jos meillä onkin vika siinä siittiöiden solun läpäisemisessä, niin ei mene koko hoito hukkaan, saadaan jotain kuitenkin. Se vika kun voi olla juuri siellä solutasolla, kun ollaan selittämättömästi lapsettomia (eikä ikä olekaan nyt se ainoa selitys) Paljon hermoja sinulle ja ihania piinapäiviä! :heart:

Liiza ostitko marketista testit? Ei kai vaan jotkut siellä kaupassa vaihtele ovis- ja raskaustestien sisältöjä?

mur-mur pahoittelut menkoista ja nyt toivo tulevaan kiertoon!:hug:

Pinkki onnea hoitokiertoon ja nillalle myös supertsempit! :heart:

oivikki aika menee joulun alla ehkä liiankin nopeasti. Piinaillaan sitten tammikuun ivf:issä yhtäaikaa. Mulla taitaa ajoittua sille vikalle viikolle :)
 
Kyllä se vuoto alkoi kuitenkin, mistä lie johtunut tuo lyhyt tauko?..2kertaa piti vaihtaa pöksytkin kun niin paljon vuoteli(2 yösidettä pöksyssä!!)ja sotkussa olin:x ..nyt alkoi kipujakin tulemaan ja suihkussa käydessä hyytymiä näkyi-Yäks!!

Luulen, että jotain yritystä oli..ei sitten vain jaksanut pikku alkio kiinnittyä tarpeeksi tiukkaan:ashamed:..
Viime kierrolla tosi niukka vuoto 2-3vrk. Sitä edellinen(roskishaamu) vuoto kestoltaan 7vrk-samanlainen, kuin nyt alkanut!

..onko teillä muilla tuo kuukautisveri mimmoista?..miulla tosi luirua, melkeinpä kuin vettä!!..johtuukohan tuosta marevanista..


..nyt täytyy mennä, tulee kummitäti kyläilemään-Moikkelis!!:wave:..


mur-mur
 
Solkka silakka toivottavasti kuitenkin olet jo +, mutta jos ei niin sitten jännäillään yhdessä hoitojen edistymistä. Minä en osaa veikata mille viikolle menee, kun ei nyt tiedä yhtään minkä pituiseksi tulee tämä meneillään oleva keirto.

Mur-Mur oli varmaan sitä kiinnitymis yritystä nyt. Minulla veren muoto vaihtelee ihan kirkaasta verestä hyytymiin, ihan saman kk aikanakin ja joskus eri vuodot eri laisia. Minulla on ollut muutamavuosi sitten asperin muutaman kk ajan ja sillon kyllä oli tosi runsaat ja "juoksevat" menkat.

Ostoksilla käyty, ositin jo jouluruokia :p ja yhden lahjan sain samalla ostettua.
 
Kaikille ensin kukka viikonlopun kunniaksi:

Eli aamulla lähdin lenkille mieheni kanssa, hölkkäsimme siis 3,5km matkan, kotiin tultua pikkuhousunsuojaan oli tullut ihmeellistä limaa, vaalean ruskeeta, miellyttävä kuvaus, sorry!
Menkat eivät ole alkaneet ja raskausoireitakaan ei ole, jotan varmaan ovat alkamassa viimeistään huomenna, en viitsinyt testailla tuon limavuodon jälkeen, eli juoksu oli testi , vuotaako jotain?? :D

Nyt ainakin kenties mahdollista , että seuraava ovis osuisi vikonloppuun , kaden viikon päähän :heart:

Mikä on Liizan tilanne?Toivottavasti sinä plussaat! :flower:

Älkäähän nyt hyvät ihmiset ihan tietokoneen vankeja olko, vaikka joku ei olekkaan paikalla informoimassa tilannetta :saint:

Lämmöt edelleen korkealla.37,02 ...yleensä kun kirjoitan tälläistä viestiä, pian valuu solkenaan;=)

Murmur kyseli: Millaista vuotoa tulee vuotoaikaan, Minulla yleensä hanat aukeaa heti aamulla, kun menen aamupissalle ja ihan kirkasta punaista tulee heti....sitä sitten jatkuu runsaana 2-3pvää , mukana myös ällöttäviä hyytymiä , sen jälkeen rauhoittuu, loppuen 5-7:nnen päivän tienoilla kokonaan;=)

Eli ihan hyvä näin kun pikkujoulujuhlat ensi perjantaina, ettei valu solkenaan silloin.

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Mahdotontako :heart: kp31 jo

Ps paketoin 3 joulujahlaa jo lapsenlapsellemme :heart:
 

Yhteistyössä