Hyvää huomenta! Piti heti aamusta tulla tekemään päivitys, jos vaikka käy kuten eilen, ettei ole mitään mahdollisuuksia enää päästä koneelle.
Kiitos vielä tätipahoitteluista. Tää on niin tätä. Jostain syystä en kuitenkaan ollut ihan kauhean pettynyt, sillä olisin kuitenkin miettinyt kaikkia tulehduskipulääkkeitä, joita olin syönyt ja kolmeen kertaan otettua röntgenia jne. Niin ja pitihän tuo antibioottikin aloittaa hampaan takia. Eli hyvä näin. Näistä vaivoista huolimatta minulla on jotenkin "normalisoitunut" olo. Minulla on ollut
selkävaivoja jo pitemmän aikaa ja nyt tuntuu, että niissä on ainakin jokin väli ja vielä kun kierrotkin ovat palautumassa samoihin pituuksiin kuin ennen raskautta, niin jotenkin on kuitenkin toiveikas olo. Johtuu varmaan siitäkin, että tiedän apuja olevan tulossa tammikuussa. Aina
sanotaan, että pessimisti ei pety, mutta kait sitä joskus saa olla vähän optimistinenkin. Tämä menee kyllä nopeasti ohi
Emilyllä jo oili suorittanut vierailun? Haluatko rktt-listalle? Siellä on kivaa.
Inian JÄNNÄ päivä. Ootko saanut unta viimeyönä? Ei tuollaiseen varmaankaan osaa rutiinisti suhtautua. Ajatus kaksosista olisi kiehtova, mutta samalla varmaan pelottava. Jos lapsia olisi kaksi, niin kyllä siitäkin selviytyisi. Pääosin tietysti siksi, ettei olisi muuta mahdollisuutta, mutta olisihan se myös ison ilon aihe. Haastavaa joka tapauksessa.
Mutta jos kerran
Wiara lupaa tulla hoitamaan, niin ei kun taas tulta päin
Wiara, jolla on lehmän hermot, kun testaa vasta loppuviikosta! Pidät sitten hulluja jännityksessä.
Haaveilusta tjot:sta: musta ne ovat sama asia. Sehän on haaveilua, jos ei ehkäise tai siis mun päässäni asiat on näin. MINÄ HALUAN (kuten meidän 3 vee asiat ilmaisee) sen napin, josta painaa off päälle haaveille. Mutta sitä ei ole.
Luteaalivaiheesta vielä,
mur--mur, että olen ymmärtänyt, että se on jokaisella naisella suhteellisen vakio, olkoon se sitten 12 tai 16 päiväää. Mulla näyttää olevan 12 päivää. Joten kun oviksen tarkasti pongaa, voin aika tarkkaan sanoa, minä päivänä täti tulee.
Mahdotontako on mahdoton liikkuja. Hieno homma. Jatkatko pyöräilyä talven läpi? Pitkä kierto sinulla on...
Räystis, nuo oireet ovat niin laajakirjoisia, että minulla näyttää olevan jatkuva PMS. Jaksuja lähettelen vauvahaaveisiin. Tiedän tunteen, joka herää keskenmenon jälkeen. Sellainen PAKKO.
No hitsi, että folli ja limis eivät kasvaneet yhtänmatkaa,
Oivikki. Toivotaan tammikuulle parempaa sykroonia (tai mikä se nyt oli). Minä kanssa aina ajatusleikkinä mietin matalahiilarista ruokavaliota, mutta ei musta taida olla toteuttajaksi. Hyödynnä nyt tuo energiamäärä jotenkin. Esim. siivoat kaapit tai jos ei sinun kaapeissasi ole siivotavaa, tule tänne.
Solakka Silakka clomin napsinnassa. Tästä on jo paljon ollut juttua, mutta minua kyllä kiinnostaa kauheasti kaikki oireet, joita ne aiheuttavat. Eli kertoilkaa vaan kaikista nippailuista.
Kaikille muillekin parempaa perjantaita! Eilinen TOTT-päivä ei tuonut tulosta pinoon, mutta onhan tuolla rktt-listassa vielä monta nimeä ja lisää on tulossa. Puhumattakaan niistä, jotka eivät ole pinoutuneet, mutta odottavat kuitenkin tädin ohimarssia.