40+ so what!!! (vol 5.)

Terrylle lohtu :hug: ja lämpöisiä ajatuksia - nenä kohti uutta tuntematonta!

Ajattelin roikkua tässä koneella niin kauan kunnes uni tulee silmään ja sitten ei voi muuta kuin kömpiä peiton alle......tänä iltana yksikseen, sniff.

:heart: Kauniita unia :heart:
 
Emily :hug: , lue jotain unettavaa kirjaa, jos ei uni meinaa tulla.

Inia huomiselle onnea, todella kovasti toivon teille nyt hyviä alkioita!

Mur-Mur kiitos, kyllä se tästä, onneksi on tuo joulu ovella ja aika menee näin ollen tavallista nopeammin :) :xmas:
 
Pahoittelut Terry ja Liiza negasta :headwall: :headwall: :hug:

oivikki menetkö sen tammikuun vielä inssillä? Ei sitten kannata aloittaa vielä joulunpyhinä matalahiilarista, kun monissa kaupoissa tulee joulusuklaat alennusmyyntiin heti pyhien jälkeen. ;)

Inia onko lapsettomuuspuolella ollut mitään "tilastoa" kun on siirretty kaksi ja plussannut, niin monellako lopulta on kaksoisraskaus..? Luulen, että vähemmistöllä. Meillä kans klinikka sanoi heti, että siirretään kaksi, vaikka ei edes ivf-suunnittelussa vielä oltukaan.

ON täällä eka clomi popsittu tänään. Kontrolliultra ens viikolla kp10 ja inssiin mennään perjantaina kp11 jos tuo edellisen päivän ultra näyttää positiiviselta. Muuten menee luomumeiningiksi, eli ei tule lasta vieläkään. Klinikka on joululomalla kolme viikkoa, sitten päästään suunnittelemaan tammikuun ivf:iä. :heart:
 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp1/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)..............kp2/25-29..........y.2,5v.........2.
Leena65 (44)..............kp4/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp4/24-27........yk16........1.
oivikki (41).................kp4/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp8/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp9/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp10/28..............yk4...........3.
onlydream (36)...........kp13/23-29............yk?...........3.
Inia (42).................kp15/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp19/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp22/28........?............3.
Wiara (39)..................kp23/22-28............yk5..........1.
Räystäspääsky (43)...kp23/24-29............................4.
liiza (43)......................kp26/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp27/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp28/26-28.........y.n.2v......1.
Mahdotontako.............kp30/28-29..........yk2..........1.yht.
ikiemo (45)................kp33/20-50........y?..........4.
Taikakuu (41).............kp37/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp53/25-43........?............1.yht.
Sariella09 (43)...........kp70/40............yk?..........5./1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Pinkki69 (40)..............dpo16
Mahdotontako.............dpo16
liiza (43).......................dpo15
Inia (42)....................pp0
onlydream (36)...........dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

[/quote]

[/quote]

 
Hyvää huomenta! Piti heti aamusta tulla tekemään päivitys, jos vaikka käy kuten eilen, ettei ole mitään mahdollisuuksia enää päästä koneelle.

Kiitos vielä tätipahoitteluista. Tää on niin tätä. Jostain syystä en kuitenkaan ollut ihan kauhean pettynyt, sillä olisin kuitenkin miettinyt kaikkia tulehduskipulääkkeitä, joita olin syönyt ja kolmeen kertaan otettua röntgenia jne. Niin ja pitihän tuo antibioottikin aloittaa hampaan takia. Eli hyvä näin. Näistä vaivoista huolimatta minulla on jotenkin "normalisoitunut" olo. Minulla on ollut
selkävaivoja jo pitemmän aikaa ja nyt tuntuu, että niissä on ainakin jokin väli ja vielä kun kierrotkin ovat palautumassa samoihin pituuksiin kuin ennen raskautta, niin jotenkin on kuitenkin toiveikas olo. Johtuu varmaan siitäkin, että tiedän apuja olevan tulossa tammikuussa. Aina
sanotaan, että pessimisti ei pety, mutta kait sitä joskus saa olla vähän optimistinenkin. Tämä menee kyllä nopeasti ohi :)

Emilyllä jo oili suorittanut vierailun? Haluatko rktt-listalle? Siellä on kivaa.

Inian JÄNNÄ päivä. Ootko saanut unta viimeyönä? Ei tuollaiseen varmaankaan osaa rutiinisti suhtautua. Ajatus kaksosista olisi kiehtova, mutta samalla varmaan pelottava. Jos lapsia olisi kaksi, niin kyllä siitäkin selviytyisi. Pääosin tietysti siksi, ettei olisi muuta mahdollisuutta, mutta olisihan se myös ison ilon aihe. Haastavaa joka tapauksessa.
Mutta jos kerran Wiara lupaa tulla hoitamaan, niin ei kun taas tulta päin :)

Wiara, jolla on lehmän hermot, kun testaa vasta loppuviikosta! Pidät sitten hulluja jännityksessä.

Haaveilusta tjot:sta: musta ne ovat sama asia. Sehän on haaveilua, jos ei ehkäise tai siis mun päässäni asiat on näin. MINÄ HALUAN (kuten meidän 3 vee asiat ilmaisee) sen napin, josta painaa off päälle haaveille. Mutta sitä ei ole.

Luteaalivaiheesta vielä, mur--mur, että olen ymmärtänyt, että se on jokaisella naisella suhteellisen vakio, olkoon se sitten 12 tai 16 päiväää. Mulla näyttää olevan 12 päivää. Joten kun oviksen tarkasti pongaa, voin aika tarkkaan sanoa, minä päivänä täti tulee.

Mahdotontako on mahdoton liikkuja. Hieno homma. Jatkatko pyöräilyä talven läpi? Pitkä kierto sinulla on...

Räystis, nuo oireet ovat niin laajakirjoisia, että minulla näyttää olevan jatkuva PMS. Jaksuja lähettelen vauvahaaveisiin. Tiedän tunteen, joka herää keskenmenon jälkeen. Sellainen PAKKO.

No hitsi, että folli ja limis eivät kasvaneet yhtänmatkaa, Oivikki. Toivotaan tammikuulle parempaa sykroonia (tai mikä se nyt oli). Minä kanssa aina ajatusleikkinä mietin matalahiilarista ruokavaliota, mutta ei musta taida olla toteuttajaksi. Hyödynnä nyt tuo energiamäärä jotenkin. Esim. siivoat kaapit tai jos ei sinun kaapeissasi ole siivotavaa, tule tänne.

Solakka Silakka clomin napsinnassa. Tästä on jo paljon ollut juttua, mutta minua kyllä kiinnostaa kauheasti kaikki oireet, joita ne aiheuttavat. Eli kertoilkaa vaan kaikista nippailuista.

Kaikille muillekin parempaa perjantaita! Eilinen TOTT-päivä ei tuonut tulosta pinoon, mutta onhan tuolla rktt-listassa vielä monta nimeä ja lisää on tulossa. Puhumattakaan niistä, jotka eivät ole pinoutuneet, mutta odottavat kuitenkin tädin ohimarssia.



 
Inia, mulle on joka kerta (viisi kertaa) siirretty kaksi alkiota ja kaksi kertaa raskaus on alkanut ja molemmilla kerroilla yksi alkio. Varsinkin tässä iässä kaksi hyvää alkiota ei niin kovin todennäköistä ole. Minä kyllä olen joka kerta salaa toivonut kahta...

Peukkuja siirtoon!
 
Inia peukkuja ja tsemppiä siirtoon! Kerro heti kun tiedät kuinka pikkuisten alkioiden on käynyt! Tosi hyvin niitä oli kertynyt, nyt jos puoletkin alkaa jakautumaan niin sullahan on suurperhe :flower: Olen kuullut sellaisestakin ihmeestä että siirrettiin kaksi ja syntyi KOLME =) Minä olen aina haaveillut kaksosista ja taivas kun olin vihreä kateudesta kun näin tomeran äidin työntävän kolmosten vaunuja tässä taannoin!!!

Terry tätipahoittelut.... Tää on tosiaan tätä. Mulla ei vielä tätiä näy, ihme kyllä, mutta kyllä se kohta kurvaa paikalle, pahus.

Mur-mur joko se täti rynni paikalle? Me ollaan menty niin yhtä matkaa näitä kiertoja. Kiertosisko :heart:

Pinkkis Mikäs siellä on tilanne?

Mahdotontako mullakin on yks luge (200) per päivä nyt menossa, ei ne ole mulla siirtäneet tätiä, paitsi ehkä nyt? :p

 
Terry, harmitus tädin tulosta! Mutta kuten sanoit, nyt ei tarvii miettii niitä mahdollisia lääkkeiden vaikutuksia, ja olet saanut itsesi kuntoon seuraavaa yritystä varten!

mur-mur, sulla kohta sitten alkaa se napakymppikierto! Siihen kaikkea onnea!

:wave: lumeton, miten sulla menee? Oletteko vielä lähdössä hoitoihin, miten se nyt menikään? Sorry mun dementia... :ashamed:

Ja oivikki, hienoa, säkin lähdet heavy-yritykseen! Tsemppiä! Hanki sinäkin se lämpötyyny valmiiksi ;)

Ja kiitos kaikille tsempeistä ja kommenteista kaksosien suhteen! :hug: Nyt kun olen asiaa (koko ajan) miettinyt, niin ei mua niinkään kauhistuta ne kaksi vauvaa, vaan lähinnä ne kaksosraskauden riskit. Kun tietysti niin mieluusti haluaisin terveitä, suht täysaikaisia vauvoja! Onneksi mies on ihan samoilla fiiliksillä kuin minä, eli kaksi alkiota ois kenties hyvä, mutta kumpikaan ei ensisijaisesti halua kaksosia (tosin eri syistä, mua eniten kauhistuttaa aika ennen syntymää ja syntymä, miestä ehkä sen jälkeinen aika ;) )
Kyllä mä nukuttua sain, mutta kohta mennään jännään tapahtumaan... Hedelmöittyminen oli nyt tapahtunut hienosti, 20 solusta hedelmöittyi 18. Tosin viimeksi se jakautuminenkin oli ongelma, mutta eiköhän tuosta ainakin siirtoon pääse (jos mä olen kunnossa). Raportoin sitten reissun jälkeen kuin kävi.
 
Himskutti..mie meinasin Inian ihan unhoittaa..Huisin paljon sinne klinikkareissulle:heart::heart:mukaan!!! =)...niin, sanotaanhan sitä,että.."kaksin aina kaunihimpi".. :)


liiza..siullako ei täti-immeinen vielä ole tullut..laita hyvä immeinen ovet&ikkunat säppiin ja ole silleen hissukseen.. ;) ..se saattaapi eukko pahalainen OHI takapyrstö pitkänä painaa mennä tohkeissaan-nimittäin tänne!!:wave:..se on jo varmaa.

..miulla ei vielä vuoto alkanut..nyt tuli luteaalivaihetta 15vrk..se miulla ollut yleensä..vaan ei niin minkäänlaisia-edes kuviteltuja R-oirehia ole päällänsä..ihan vain sellaista "tyyntä" vuodon edellä-niin kuin ennenkin..no, rinan piät vähän arat-vaan sekin tyypillistä hieman ennen vuotoa!

liizukka, laittelen siulle ja muillehin:heart::heart::heart::heart::heart:noita plussaisia vaavi ajatelmia!!!!

mur-mur
 
Minnuu saapi potkaista pepulle, että putuan tuolta rktt-listalta..;)..nytpä se vuoto alkoi, elikkäs: kp1/27-29

Olen tyytyväinen, että tuo luteaalivaihe on vakio-15vrk =) ..vaikka kierto jäi nyt 26pvä:n pituiseksi.

Sitten vain voimia keräilemään siihen vuoden viimoseen :attn: toivon mukaan + kiertoon!!!


Kovasti ++++++++ peukutuksia teille loppukiertolaisille..jos sieltä tulis ylläri pylläri kummiskin.. :heart:

mur-mur
 
Tervetuloa alkukiertolaisten joukkoon, mur-mur, vaikka toivoikin, että olisit päässyt yrjöklubilaisiin. Halit!!!

Inialla
hedelmöityi 18, se on tosi paljon. Toivotaan nyt sitten jakaantumisia mahdollisimman monelle.

Liiza, miten sulla on aikaisemmissa raskauksissa hcg erittynyt? Ootko plussannut ajoissa vai vasta vähän myöhemmin?
 
..laskeskelin tuossa äskettäin..

Jos ovis 8.12, voisin testailla r-testillä tuossa 23.12.. :) . täti kurvaisi viimeistään 24.14..olisi ihuna joulu lahja kyllä, mikäli täti osaisi pysyä poijjes silloin!!!:heart:

..onhan se "punainen" tietty joulun väri..vaan ei silloin kyllä tartteisi tuon peppusen vuodella.. :p
 
Terry aikaisin plussa jonka olen saanut, ja siis ihan oikea plussa, on ollut kp 27. Tosin en ole aikaisemmin silloin edes kokeillut, eli en tiedä olisiko näkynyt.

Kävin ostamassa Prismasta r-testin ja pissin siihen. Samalla katsoin sitä liuskatestin pakkauspussia ja siinä luki ovulationtest... Perskules, voiko oikeasti raskaustestipakkauksessa olla OVIStesti?????? :eek:
Plussa, hailakka siihen tuli mutta en todellakaan usko siihen, mulle sattui joku väärin pakattu paketti, ÄRSYTTÄÄ!!

Inia Mahtava määrä hedelmöittyneitä!!! Joko olet keksinyt kaikille nimet? :flower:
 
liiza ei voi olla totta!!!!..juuri luin tuolta(olikohan "raskauoire"-ketjusta?) viime viikolla, että jollakin toisella olut sama homma, R-testipakettissa ovistestejä!!!??..ehdottomasti käyt valittamassa(vie vaikka neuvontaan) ja saat uuden ja nimenomaan R-testipaketin..nyt siellä pakkamossa, jossain? on tullut iso fiba!!! :/ ..tosi p**ka juttu tuollainen :( ..tuotakaan jos ei tarkkasilmäinen huomaisi, saattaisi pomppia jo ilosta kun pun. viivanen ilmestyy-monasti kun sitä LH:ta on loppukierrossakin vähän..

Olikos siinä test.pak. 2testiä?..jos näin, viet vain sen paketin ja toisen testin takaisin!!!.. *minä täällä vaahtoan* .. ;)
 
Ei näköjään pidä uskoa niin vakavasti kaikkiin kropan antamiin tuntemuksiin,tein tänään ovis testin ja nyt se sitä >PLUSSAA näyttääpi,eli mut voi toistaiseksi sieltä RKTT listalta poistaa, elikkäs illalla TOSI toimiin :kieh: :p ;) :whistle:

mur-mur harmitus tädistä :hug:
 
Jep mur-mur näin täytyy tehdä,nyt ei pidä antaa väsymykselle valtaa iltasella ja lapsukaiset ajoissa nukkumaan :D
Nyt jos kuvittelisi että tärppäisi LA sattuisi aika lähelle esikoisen syntymän kanssa, juu kyllä sitä on vilkas mielikuvitus ei siemenet edes itämässä ja jo LA miettii :saint:
 
MURMUR JA TERRY :hug: Vaikutatte kuitenkin ihan "rauhallisilta" sen asian tiimoilta.
Mä ilmoitin sille tädille, että jos on ihan pakko vierailla, niin parempi tuoda sitä suklaata mukana tai se on nirri pois. Eikä ole teräshermot mulla Terry, olen vaan niin pessimisti nykyään tämän raskautumisen suhteen. Ja alavatsassa jo menkkamainen paineen tunne. Huomenna aamupisusta pakko silti testata jos ei tänään illalla tule täti kylään, kun meillä on illalla maailman ihanimmat juhlat ja haluan juoda paljon ilolientä

MAHDOTONTAKO, ihanaa, että jaksat urheilla munkin puolesta. Mulla menee vähän kausittain ja nyt urheillaan sohvalla. Terry jo tossa ihmettelikin sun dpo pituutta. Onko uutisia?

RÄYSTÄSPÄÄSKY, multa puuttuu kaksi niistä, jotka listasit PMS oireisiin, mutta mulla olis vielä pari lisäystä sinne:
-tihentynyt virtsaamistarve
-paineen tms kiristyksen tunne kohdussa
-terästynyt maku- ja hajuaisti
-tukkoinen nenä
-sydämen tykytys
-hikoilu
-palelu.
Ja kaikki nää oireet vaan kiihtyy ja lisääntyy aina sinne kuukautisten alkamispäivään asti.

OIVIKILLA on terveysruoka kohdillaan ;)

Toivottavasti INIAlla on ollut hyvä päivä!

LIIZA, mitäsmitäs??? Miten siihen ovistestiin voi tulla plussa tähän aikaan kierrosta? Mitä se tarkoittaa?
 
LIIZA, mä olisin sitä mieltä, että niille Inian hedelmöittyneille pitäis antaa meidän kaikkien nimet :LOL:

Olis hei vielä tän sunnuntain päivitys tarjolla tai vaihdossa voin ottaa ensi viikolta jonkun päivän. Kuin vaan.
 
Onlydream, mä olin vähän "oma-alotteinen" ja laitoin sulle dpoksi -1, sillä se on yleensä ovistesti plussapäivä. Ovis siten tn. huomenna. Kerro toki, jos menee pieleen, niin korjataan/poistetaan.

No niin liiza eli et voi tietää olisiko mahdollinen plussa näkynyt eilen testissä. Mutta olipa huono tuuri testin kanssa. Hyvä, että tarkastit, mitä asiaa se mittaa. Jännitys tiivistyy edelleen...

Wiara, tähän tätin tuloon alkaa jo tottumaan ja tosiaan nyt ehkä kuitenkin helpotus, näitten kaikkien tabujen napsimisen jälkeen. Tammikuun gynekäynti myös rauhoittaa mieltä, sillä tuntuu kuin vielä olisi jokin kortti näkemättä.

Inian alkioparat, jos joutusivat ottamaan meidän nimemme. Meinaatko, Wiara, ettei niissä ole yhtään poikaa :)))))

Niin ja minä voin hoitaa sunnuntain päivityksen, kunhan vain pöhelö pääni muistaa asian.
 

Yhteistyössä