40+ so what!!! (vol 5.)

[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Leena65 (44)..............kp2/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp2/24-27........yk16........1.
oivikki (41).................kp2/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp6/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp7/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp8/28..............yk4...........3.
onlydream (36)...........kp11/23-29............yk?...........3.
Inia (42).................kp13/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp17/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp20/28........?............3.
Wiara (39)..................kp21/22-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43)...kp21/24-29............................4.
mur-mur (44)..............kp24/27-29............yk8..........3.
liiza (43)......................kp24/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp25/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp26/26-28.........y.n.2v......1.
Mahdotontako.............kp28/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp29/25-28..........y.2,5v.........2.
ikiemo (45)................kp31/20-50........y?..........4.
Taikakuu (41).............kp35/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp51/25-43........?............1.yht.
Sariella09 (43)...........kp68/40............yk?..........5./1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Pinkki69 (40)..............dpo13
Mahdotontako.............dpo13
liiza (43).......................dpo12
Terry64 (45).................dpo10
mur-mur (44).............dpo10

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Emily minullakin on jotani noista listtaamistasi oireista :(

Solakka silakka ja Leena
vielä pahoittelut tädistä, mutta nyt sitten hirmusti onnea uuteen kiertoon.

Solkka silakka juu niin suklaa on myös hyväksi, tämä on tummaasuklaata, jossa on minutun makuisia rakeita (varmaan sokeria) tätä olen nähnyt vain joulun aikaan myytävän on englantilaista.

Onlydream hyvä, ovis hyödynnetty, tuletko rktt listalle mukaan?

Enkelinäiti ihanaa kuulla, että lääkket auttavat ja olet tilannut ekan ultran :heart: Liikunnasta, kävelen töihin 20 min ja nyt käyn venyttely jumpassa 1 x vko. Sykysyllä kävin myös muissa jumpissa tai lenkillä, mutta ne ovat jäänneet nyt loppuvuodesta.

Inia hienoa, että sinulla on nyt se punktiokin jo ohi. Paranemista ja kovasti hyviä hermoja pe odottamiseen, minä ainakin olisin ihan tulisilla hiileillä.

Terry
siis ihan kamalaa, miten ne voi antaa ajan tammikuulle, jos 2 juurta jo kuolleena ja hammas halki??? Siis ei voi olla totta, sanoivatko edes, että kannatta mennä yksityiselle, miten sitä enään voi luottaa tuohon kunnaliseen hammshuoltoon????

Wiara testaatko huomenna muiden kanssa?

Haave suklaa auttaa, vaikka en muutoin mikään suklaahiiri olekaan.

Mur-Mur tarvitaanko ehkäisyä? Kun uusi vuosi alkaa, niin mennään kevättä kohti kohisten ja sen tietää, että silloin vanhat kanatkin alkavat virota. Mutta sinähän nyt jo tässä huomenna tai viimeitään joulukuussa plussaat.
 
Oivikki, olenkin käynyt yksityisellä jo jonkin aikaa, mutta nyt oli säryn takia pakko mennä päivystykseen. Ja tosiaan tuntui siltä, että halusivat vain päästä mahdollisimman pian eroon. Ei oikeasti haluttu hoitaa vaivaa, vaan asiakas pois tuolista. Ovat kait niin ylityöllistettyjä, mutta silti nyt ei meinaa sympatiaa riittää, kun on viikon ajan kärsinyt tosi kovista kivuista.

Hyvää ötyä kaikille! Huomenna testataan, mutta en oikein tiedä haluanko edes plussaa, kun on joutunut napsimaan tulehduskipulääkkeitä kuin karkkia. Eikä se plussa tänne kuitenkaan tulekaan, sanokaa vaan mun sanoneeni. Mutta muille kyllä peukutan täysillä.
 
Miekin vielä huomiselle&testailijoille peukutan hurrrrrjasti!!!:wave: ..kuinkahan monta plussaa:heart:vielä keritään marraskuulle saada?..



ON.. miulla lämmöt laskeneet jo 36.7 ja veski papruun haalean haaleasti, limaista verta..jäi sitten kierto norm. lyhykäisemmäksi, koska yöllä/aamulla tädin saan vierailulle..mietinkin jo, kun niin itketti vauva ohjelmaa kattellessa..:)

Ei miulla näin lyhyttä kiertoa ole ollut ennen-huomenna kp25..vaan..tulihan se ovis+ jo silloin kp12..joten, väli oviksesta vuodon alkuun, on sitten 14vrk-eikös ole ihan normaali luteaali väli sitten?..

mur-mur

niin.. kauniita unosia kaikille!
 
Mulla on Oivikki yks lempisuklaa, joka nyt tutkimusten valossa vaikuttaa varsin terveelliseltäkin eli 70% kaakaota, Maraboun ohut levy, jossa myös hitunen pistaasia, nam. Pieni määrä tummaa suklaata päivässä kuulemma vähentää jotain stressihormonin määrää veressä. Ihanaa, rakastan kaikkea tummaa suklaata, mutakakkua ja sen semmoista :p

Tunnustettakoon, että olen hieman sohvaperunamaisuuteen taipuvainen --- työmatkalla pikkusen tulee käveltyä päivittäin ja pitäisi kyllä enemmän käydä reippailla lenkeillä. Jotenkin se on nyt jäänyt, kun on jo melkein pimeetä kun töistä kotio pääsee... Miehen kanssa on jo sauvat (kävely! :p ) hankittuna, ja toivottavasti pian päästään yhdessä reippailemaan!

:heart: Sweet dreams :heart:
 
liiza :hug: negasta! Sullakin tuota yritystä jo niin kauan, sais jo tärpätä!

Mulla alkaa olo parantua. Ei tuo eilinen niin hirveen kamalaa ollut, kerran vaan harkitsin särkylääkettä (mä mieluummin kuulostelen vähän kipua että missä mennään, kuin dumppaan ne lääkkeillä). Muuten, vinkki Pinkille: mulla noihin punktion jälkeisiin kipuihin auttaa parhaiten lämpötyyny/kuumavesipullo. Semmoinen on hyvä hommata jos ei ole. Tänään saan soittaa hedelmöittyneiden määrän, en oo vielä soittanut. Ei mulla oo kauhea jännitys päällä, eilinen meni ihan potiessa omaa napaa :)

Mutta eniten mua mietityttää se kaksi alkiota! Wiara, en mä sulle toista kaksosistakaan antais, eiköhän siinä vaiheessa ne jo halua molemmat. Mutta lapsenvahdiksi voit kyllä tulla! =) Niin, eniten mua haittaa se, että esikoiseen ois niin ihana keskittyä yksin kappalein, kun kaikki on uutta ja ihmeellistä! Tuntuis että kahdelle ei pystyis antamaan tarpeeksi huomiota. Ja sitten myös seurata sitä kehitystä jne. ois helpompaa yhden kanssa. Toisaalta, kyllähän mä haluaisin enemmän kuin yhden lapsen (yksi kerrallaan), joten tässä iässä kaksoset vois mahdollistaa tuon haaveen. Sitten mua haittaa se, että haaveilen alatiesynnytyksestä, jos mahdollista. Ja kaksosilla se ei kai usein onnistu? Ja kolmas häiritsevä asia on tietty se, että tässä iässä kaksosraskauden riskit on moninkertaiset nuorempiin verrattuna (siis että jokin menee pieleen).

Mutta lääkäri suositteli kahta alkiota, ja kyllä mäkin sen takia ne haluaisin, jos se edesauttais TOISEN niistä kiinnittymistä (näin kai usein on). Mutta kun sitä ei voi kai valita....

Niin punktiosta kysyttiin vielä: kai ne jollain neulalla imee, en oo halunnut lähemmin katsoa... Mutta siis emättimen seinän läpi viedään neula tai jokin, jolla imetään ne follit tyhjiksi. Labrassa sitten katotaan missä nesteessä on myös solu.
 
LIIZA
:hug:

HAAVE3 JA MURMUR :hug: mulla joka kerta kierron lopussa samanlaisia tuntemuksia. Oon niin kyllästynyt niihin. Ja kyllästynyt kaikkiin niihin raskausoireisiin ja oireettomuuksiin ja pettymyksiin. Mäkin varmaan jossain vaiheessa siirryn sinne TJOT meininkiin. Kassellaan nyt vielä hetki.

Pelko pois INIA! Otat kaksi alkiota vaan. Sua kuitenkin harmittaa jälkeenpäin, jos se yksi ei sit tarttuis. Luota elämään. Se kyllä huolehtii lopusta, että onko sulle sitten tarkoitettu yksi vai kaksi lasta (helppo se on sivusta neuvoa). Ja tulen kyllä hoitamaan sun kaksosia sitten. Vaikkakin sitä sun kannattaa harkita pariinkiin otteeseen.
Uu, tuolta saakin hyviä ideoita. Lennokin lennättäminen sisätiloissa...

Minä en siis testaa tänään. Pakko säästää lauantaille, jos silloin on vielä tarvetta testaamiseen, kun illalla lähden sinne pikkujouluihin. Mä en raaski tuhlata niitä raskaustikkuja. Ovistikkuja voin kyllä huoletta käyttää, kun en tykkää niistä David tikuista, enkä keksi muutakaan käyttöä niille.

Onneksi on vielä joku, jonka testaustulosta voi jännätä, TERRYYYYYY......
 
liiza olen niin pahoillani:hug:..samaistun siun tilanteeseen&suruun täysin!!:ashamed:


Wiara meille jokaiselle tulee ilmeisemmin tuo hetki kun miettii, että "antaa olla koko vaavi haave-en jaksa":( ..tai sitten siirrytään tuoh, tjot-sydeemiin..

Miulla se käynyt aika vahvana viime aikoina mielessä, tuo haaveilusta luopuminen..jotenkin olisin enämpi stressaamattomin mielin kuumeilemassa, jos olisi TÄYSIN VARMA, että tärppääminen on vain iästä kiinni..nyt en siitä takeita ole saanut ja yksityisellä kaikki maksaa niin hunajaa..miun budjetti ei kestä tällä kertaa sellaisia menoja.

..vaikka, taidanhan mie sydämmessäni sen tietää, missä vika..ikähän se..:ashamed:

..vaan nyt iloosempi mieli:D..KUKAHAN ilmoittaa, että + tuli?..=)

Vaan jos + ei kellään tällä kertaa, meillä on vielä mahdollisuus tälle vuotta kerran kuumeilla ja sitäkin korkeammalla kuumeella!!!;):heart:


:heart:Onnen pipanoita laittelen kaikille!!!:heart:

Ps. ei vuoto vielä alkanutkaan, vaan oireet TOSI vahvat-kuumotus, ärtymys jne.
..sanokaas viisaat-onko tuo luteaalijakso aina sen 14vrk..siis, jos kierto normaali?

mur-mur
 
Pahoittelut liiza :hug:

mur-murmeillä myös välistä nämä sekstailut tosi vähäisiä,siinä varmaan yksi syy tähän plussatomuuteen,ei vaan kertakaikkiaan jaksa,iltaisin olen jo 9:ltä valmis kaatumaan sänkyyn |O eli kun on väsynyt ei ole halujakaan,sen verta luonto kuitenki hoitaa vielä hommaansa että ovis aikaan tekee jopa mielikin ;)

oivikki laita vaan RKTT listalle,eli nyt vissiin eka dpo pv,en eilenkään kerennyt testiä tekemään mutta oireiden perusteella oili ei ole enää mukana,kn sulkeutui ja hävisi sisusten uumeniin myös valkkari valkoisempaa ja lämmöt aamusella 37.2.

Enkelinäiti mukava kuulla että kaikki ok!

emily67 aika samoilla ovis päivillä nököjään mennään,mulla jo oireet tulivat ja menivät :whistle:

Terry huhuu,mikäs tilanne,pidät meitä piinassa :D

 
Liizalle :hug:

Inia - hei, kaksoset olisi mahtava juttu!! Lapsukaisilla olisi myös paljon seuraa toisistaan, aina löytyis leikkikaveri. Vaikka ihan 'nyytti-vaiheessa' teettää paljon töitä vanhemmille.

Onlydream - siis monesko kiertopäivä oli sun ovispäivä? Tuntuu epätavallisen aikaiselta tuo mun ovis (kp7) mutta toisaalta ennen kuumeilua en kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.... :|

Itsekin oon tässä mukana melko pitkälti tjot-meiningillä, en tikuttele oviksia jne. Peittoja kylläkin heilutellaan ahkerasti mutta ihan siitäkin syystä, että se on niin kivaa :D Tuloksesta ei kylläkään sitten tiedä, saattaa olla ESKO :headwall:

Nyt kyllä kiinnostaa tietää Terryn tilanne....tuu kertomaan meille pian!

Se on kahvikupposen paikka, ostin hyvää joulukahvia :xmas: (nyt jo joulufiiliksissä)
 
emilyuskoisin sen olleen eilen eli kp 11 su eli kp 9 havaitsin limat ja ma /ti muu oireilu, tein nyt ovis testin ja se oli hailakka haamu eli mennynnä on,nyt sitten piinailemaan :saint:

Aah pitkästä aikaa pääsin ratsastamaan ja kylläpä teki hyvää,ajatukset hetkeksi ihan muualla ja vaupauden tunteesta nauttien =)
 
Heiippaus!!

Pahoittelut negasta Liizalle! :hug:
Mitenkäs Terryn laita on?PlusausOnnea edelleen toivottelen! :wave:
Murmur: Älähän päästä tätiä hyökkäämään luoksesi!! :wave:

Inia: Minäkin ottaisin 2 alkiota jos olisin vastaavassa tilanteessa :heart:

Huomisaamuna viimeinen Luge ilmeisesti =) ..En ole testannut, enkä edes halua sitä negaa nähdäkkään;=)
Ei vuotoa, ei menkkaoireita, pinetä huimausta ajoittain, mutta minulla matala RR, joten siitä varmaan johtuvaa.

Liikunnasta pyörilen työmatkat 30km joka pv yhteensä tulee kilometrejä, sitten hölkkäystä, zumbaa jne :D

Mukavaa iltaa kaiille! :heart:

Mahdotontako :heart:
 
Kopsasinpa joltakin sivulta pms-oireita, alleviivaan ne joita olen viime aikoina ennen kk vaihtelevasti tuntenut:

ärtyneisyys
masentuneisuus
ahdistuneisuus
väsymys
keskittymisen vaikeus

itkukohtaukset
ruokahalun muutokset
ruokahaluttomuus
ylensyönti
makean nälkä
unettomuus
rintojen arkuus
vatsan "pömpötys"
turvotus
päänsärky
aknen pahentuminen
alavatsakipu
ummetus
ripuli
huimaus
selkäsärky
pahoinvointi

Useat noista voi todellakin yhdistää alkuraskauden oireisiin, niin että oireiden perusteella ei voi näköjään sanoa kummasta on kysymys :eek: Tänäänkin tunnen mm. pahoinvointia... Vuorotellen toiveet heräävät raskaudesta ja häviävät kk odotukseen :/ . Mutta olen nyt kuitenkin realistinen, en usko olevani raskaana, toivon kuitenkin :) .

Mur-mur ja Terry ovat pohtineet, kuinka kauan jaksavat kuumeilla. Itse ajattelen jonkin aikaa kuumeilijoitten listalla pysyväni. Ja jos ei tärppää, siirrtyä taustajännäilijöihin ja eteenpäin mennä tjot-menetelmällä. Mutta tällä hetkellä kuitenkin jännätään teidän puolesta, tuleeko plussia+?

Yhdistetty työ- ja kotielämä ovat vieneet aikani, joten en ole ehtinyt kommentoimaan, lukenut olen sekä iloinnut =) ja surrut :( teidän kanssanne tällä palstalla.

Vielä loppukesästä olin niin rauhallinen, ei minkäänlaisia vauvahaaveiluja, päinvastoin suorastaan en halunnut lainkaan vauva-aikaa perheeseemme. Tuo yllättävä raskaus ja onneton keskenmeno syyskuun lopussa herätti tään rasittavan kuumeilun! Mutta ehkäpä tässä taas tasoitutaan :whistle:

Miellyttävää illan jatkoa itsekullekin :heart: !
 
Liiza voi ei, surullista, lohtu :hug: .

Terry ei ole vielä ennättänyt tulemaan tänne meille tulosta kertomaan peukutus sinne.

Inia jos sinua ei harmita myöhemmin se, että ei siirretty kahta niin sittehän voit pyytää, että siirretään vain yksi kerrallaan. Olen itse tässä vaiheessa sitä mieltä, että jos lääkärini ( ei ole ollut asiasta puhetta, joten tosi helppo nyt tästä mielipide sanoa ) on minulle valmis kaksi siirtämään ( jos edes kahta saan aikaiseksi ) niin otan riskit vastaan, sillä pidän jo raskutumistanikin niin suurena ihmeenä, että koen sen sitten olleen niin tarkoitettun, niinkuin wiara tuossa sanoi. Mutta kuten tiedämme kaikkien on tehtävä omat päätöksenä ja elettävä niiden kanssa niin hyvässä kuin pahassa. Sitä tulevaisuutta kun emme voi tietää ( onneksi ) .

Mur-Mur ai et testannut? No uskon, että kroppasi tunnet sinäkin, mutta täältä etänä voin vielä siulle peukuttaa.

Mahdotontako toivottavasti huimaus olisi salamatkustajan aikaansaama oire!

Räystis eipä ole ihme, että ei nainen voi tietää onko raskaana vai PMS vaan päällä, kun oireet ovat identtiset!

Emily ai ihanaa, tarkistin minun suklaan % ja olivat 79, joten taitaa sitten olla tämäkin terveysruokaa slurp,

ON tänään kävin klinikalla ja se on niin, että seuraava yk on sitten tammikuussa. Oli taas luget siirtäneet vuotoa, mutta folli jo niin iso, että ei ehkä limakalvo olisi ennättänyt kasvamaan riittävän paksuksi :( . No aloitin suklaan lisäksi kahvin juonnin pari kk tauon jälkeen ja voitte uskoa, että on vähän tuota virtasta nyt, onneksi huomenna pe ja vkoloppu vapaa niin voin valvoa rauhassa yöt läpeensä. Ensimmäinen suklaarasia alkaa uhakaavasti loppua, onneksi kolme vielä kaapissa odottamassa ja yksi suklaa marmelaadirasia. Taidan aloittaa sen matalahiilaridietin joulupäivän jälkeen :p
 
++++++++:heart:tuulia kovasti laitan edelleen:wave:..

Kiitos kaunis Inia, niistä clomi tiedoista!!=)

Oivikki, kovasti jaksuja odotella tammikuulle, jos silloin olisi siulla se + aika sitten!!:heart: :)

..niin, en testaillut enää, mitäpä turhaa tuhlata..miulla on joulukuun testaukseen Apteekin oma testi-ties, vaikka toisi hyvää onnea kun samanmerkkisellä poikasesta + testasin!! ;)

..tänään kn:ää kokeilessa, sain sormeeni jo enämpi selkeämmin verta..huomiselle veikkaan vahvasti tädin tuloa..tissit löpsähti ja masu veltto-ei sekään enää "outo"..

Laittelin itselleni noita "outo" oiretuntemuspäiviä ylös, niin osaan sitten seuraavalla kierrolla verrata..joka tapauksessa, alkoivat kp19 ja loppuivat kp24..jotensakkin sellainen tunne, että ehkä jotain yritystä oli..mutta kun varma en voi olla..

..mitenhän se Terry64?..kovasti nyt laitankin lämpöisiä ajatuksia siun suunnallesi :)..
 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Terry64 (45)..............kp1/25-29..........y.2,5v.........2.
Leena65 (44)..............kp3/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp3/24-27........yk16........1.
oivikki (41).................kp3/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp7/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp8/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp9/28..............yk4...........3.
onlydream (36)...........kp12/23-29............yk?...........3.
Inia (42).................kp14/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp18/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp21/28........?............3.
Wiara (39)..................kp22/22-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43)...kp22/24-29............................4.
mur-mur (44)..............kp25/27-29............yk8..........3.
liiza (43)......................kp25/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp26/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp27/26-28.........y.n.2v......1.
Mahdotontako.............kp29/28-29..........yk2..........1.yht.
ikiemo (45)................kp32/20-50........y?..........4.
Taikakuu (41).............kp36/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp52/25-43........?............1.yht.
Sariella09 (43)...........kp69/40............yk?..........5./1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Pinkki69 (40)..............dpo15
Mahdotontako.............dpo15
liiza (43).......................dpo14
mur-mur (44).............dpo12
onlydream (36)...........dpo1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

[/quote]

 
Kiitos kannustavista sanoista, mutta nega tännekin heti aamulla ja nyt sitten täti tekee tuloaan. On vaan ollut niin tajuttoman kiire päivä, etten ole millään ehtinyt tänne aiemmin. Liizalle lämpimiä terveisiä.

Mur-mur olikin jo löytänyt tiedon luteaalivaiheen pituuksista. Minullakin on ollut käsitys, että tuo 12-16 on riittävä. Vähintään 10 pitäisi olla, mutta sitten ollaankin kiikun kaakun siinä ehtiikö kunnolla kiinnittyä.

Palaan huomenna paremmalla ajalla kommentoimaan muita juttuja.

Tarkastakaa listauksenne, että on oikein.
 

Yhteistyössä