40+ so what!!! (vol 5.)

Solakka silakka jos tästä ei tule + niin toivottavasti osuu seuraavassa kierrossa ovis + viikolle!

Leena oi, toivottavast seuraava kierto on SE kerta!

Mahdotontako peukut pystyssä + sinne.

Pinkki toivottavasti ei tule tarvetta niille piikeille.

Mur-Mur juu ihan hyvä on haaveilla siitä + myös tässä kierrossa, kun noita rktt päivä on vielä paljon jäljellä.

Emily oili tulee varmaan juuri soipivasti, miehen kotiudutta.

Terry voi kun saisit apua siihen hammassärkyyn, siis onko sinulla juuri tulehtunut? Miksi sitä ei ole alettu hoitaa? Minulle on tehty yksi juurihoito, se kesti noin ½ vuotta, kun väliaikainen paikka lähti hoidon loppuvaiheissa irti ja tuli takapakkia. Torstaille + kuitenkin.
 
Voi kun kiva Terry64 kun tulet miun kamuksi testailemaan TOTT-päivänä!!=)

..tuosta siun hampaasta..oletko siis käynyt hammal. TK:ssa/yrittänyt varata aikaa TK:sta?..vai eikö aikoja ole antaa?..aika kauheaa on kyllä kipuilevan hampaan kanssa olla-nimimerkillä "kokemusta on"..itse olen ollut hammaslääkäri pelkoinen aikonaan ja aloitetut juurihoidot jäi käymäti loppuun..hampaan poistohan siinä oli edessä:( ..3hammasta olen pelkoni takia menettänyt..enää en onneksi pelkää, vaikka aina se pikkasen jännittää :/ ..haluan aina sellaisen tupla annoksen puudutetta, edes pikku reikää ei paikata ilman sitä!! :p

Toivottavasti saat hampaasi pian kuntoon!!:)
 
Huomenia. Tänään jo paljon parempi päivä, ainakin näin aamusta alkaen. Olen kyllä käynyt jo kahteen kertaan kunnallisessa särkypäivystyksessä, mutta kipua ei ole saatu pois. Nyt viimeksi sinne laitettiin jotain turruttavaa ainetta, mutta aika viivellä auttaa, kun yli kaksi päivää on mennyt
käynnistä. Edessä varmaankin juurihoito, mutta eihän ne sitä aloita päivystyksessä. Olen varannut ajan yksityiselle parin viikon päähän. Kiitos vaan myötäelämisestä. Leena rankkasi hammaskivun listalla kakkokseksi ja sitä se varmaan on, mutta synnytyskivut ovat omaa luokkaansa tietysti kipumäärässä, mutta myös suhtautumistavassa. Niissä on se positiivisen odotuksen tunne, mutta hammaskipu on vain mustaa särkyä.

Aika ressaavaa tuo inssi- ja muitten hoitopäivien osuminen viikonlopulle. Solakka Silakalle tietysti ensiksi toivon plussaa tästä kierrosta, mutta jos ei tärppää, niin sitten sopivaa inssipäivää, joka mahtuu kaikkien kalenteriin.

Emilyllä uusi kierto ja uudet kujeet jo täysillä käynnissä. Kiva, kiva. Iniallakin kohta jännät ajat alkamassa tai taitaa ne olla jo meneillään, niin huikeaa vauhtia hoidoissa eletään.

Oivikki, vieläkö odottelet tätiä. Taisi ottaa nokkaansa, kun yritit häätää pois. Sille pitää opettaa, että oikeista syistä saa jäädä tulematta, mutta ilman syytä ei saa viivytellä.

Komeita dpo-päiviä listalla jo näkyy. SS jopa 15 tänään ja Pinkillä, Mahdotontakolla ja Leenalla 13, liiza heti perässä 12:lla. Mitähän tästä seuraa??? Kyllä luulisi edes jollakulla tärppäävän, vaikka jokaiselle sitä tietysti toivon. Osa jo tietää tädin tulon, enkä yhtään väheksy niitä omia tuntemuksia, sillä kyllähän sitä tähän ikään mennessä jo aika hyvin oman kroppansa tuntee.

Enkelinäidiltä kaikkit vtt-vaivat ja tuhrut nyt heti huitshemmettiin. Vtt:hän on tosi yleistä raskaudessa ja tosiaan tuo punainen voi olla sen seurausta. Miltäs tänään tuntuu?

Hastulle terkkuja. Samojen tuntemuksien kanssa taistellaan. Yritystä on kauan, mutta toisaalta tuntuu hölmöltä ainakaan alkaa ehkäisemään ja jos taas ei ehkäise, niin ainahan se mahdollisuus ylläriin on. Mutta tärkeintä olisi ilmeisesti se oma suhtautuminen ehkäisemättömään elämään. Jos voisi jotenkin sulkea sen mahdollisuuden pois mielestä ja sitten yhtäkkiä herätä siihen, että menkat olisivat myöhässä. Niin siis teoriassa.

Wiara, lasten kanssa pelatessa pitää muistaa oma rajallisuutensa :-D Sitä voi sitten näytellä, että hävisit tahallasi.

Mur-mur, nyt näyttää pahasti siltä, että torstai tulee liian myöhään testaamiseen. Nimittäin iski se kuuma-aalto viime yöhä ja yleensä merkkaa tätiä vuorokauden sisään. Huomenaamulla olen sitten taas viisaampi, mutta toiveet ovat kyllä nollassa. Tulee vaan kauhean lyhyt luteaalivaihe, noin 10 päivää. Se voisi juuri ja juuri riittää, mutta parempi olisi, jos se olisi ainakin 12 päivää. Mutta sinun tulostasi kyllä jännitän, vaikka taidat sinäkin olla luovuttamassa. Mutta sulle pitikin tulla se jouluylläri.
 
[/url]


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Emily67 (42)..............kp5/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp6/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp7/28..............yk4...........3.
onlydream (36)...........kp10/23-29............yk?...........3.
Inia (42).................kp12/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp16/28..............?.............4./1. yht.
haave3 (40).................kp19/28........?............3.
Wiara (39)..................kp20/22-28............yk4..........1.
Räystäspääsky (43)...kp20/24-29............................4.
mur-mur (44)..............kp23/27-29............yk8..........3.
liiza (43)......................kp23/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp24/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp25/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp26/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp27/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp27/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp28/25-28..........y.2,5v.........2.
ikiemo (45)................kp30/20-50........y?..........4.
oivikki (41).................kp33/23-27.........yk8...........1.
Taikakuu (41).............kp34/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp50/25-43........?............1.yht.
Sariella09 (43)...........kp67/40............yk?..........5./1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

Solakka Silakka (40)..dpo15
Pinkki69 (40)..............dpo13
Mahdotontako.............dpo13
Leena65 (44)...............dpo13
liiza (43).......................dpo12
Terry64 (45).................dpo10
mur-mur (44).............dpo10

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Peukkuja torstain testaajille :heart: Itse odotan vielä tänään tätiä saapuvaksi, taitaa kuitenkin tulla. Ja menee ihan nappiin ovisplussan kanssa (kp11+16 päivää=27) Kaksi päivää on jo tuntunut vahvalta ja nega testattu. Taisi käydä niin, että mun kohdalla clomit pidentää kiertoa tai laittaa sen ruotuun.. ei lyhennä ainakaan.

Mikäs oivikilla viivyttää?
 
Kyllä on synkkä&pimiä päivä!! :( ..

..ei kauhiasti mieltä kohota..

Terr64 juu, kyllä miullakin ne kuumat aallot olleet jo kahtena aamuna-nytkin päällänsä :eek:..jos ajatellaan 100% tuota raskautumista, niin miun toiveet on 0.3%..että näin..vaan testailen nyt kumminkin TOTT-päivänä-toivon, että siun vuoto ei alkaisi kuiteskaan :) ..niin kuin sitä meille muillehi toivon kovasti-täti vois jo korjailla luunsa toiseen maanosaan!!!.. :D

..tämä on kyllä niin inhaa: Aina kun juon aamup. kaffetta tähän aikaan kiertoa-kauhia kuuma aalto puskee salamana päällensä!!!!|O ..tekis mieli nahoistaan kuoriutua-Arrrggghhh!!!..:kieh:

..vaan, kohtahan tuo alkaapi jo uusi kierto..sitten täytyy "työstää" kyllä ahkeraan siementä;)viimeinen yritys tälle vuotta ..se on sitten miun ennustus kuukausi-meinaan, jos ensi syksyllä poikanen(ennustettu) syntyisi maailmaan..:heart:..saahan sitä haaveilla..

..miun onkin sitten katteltava tämä "kuumeilu" uudestaan, jatkanko enää ensi vuonna..



:heart:Onnen pipanoita kaikille raskautumiseen!!!!!!!!!:heart:

mur-mur:wave:
 
Harmi SS jos se täti immeinen tulleepi nyt sitten..:( ..vaan hyvää on se, että kierto kohdillansa-siitäpä sitkeä yritys jatkukoon!!:heart:=)
..tai..jospa se täti ei muistaiskaan NYT siun osoitetta?!.. ;)..WAUUUUU!!!!!:wave:
 
..mietin tuossa, miten se aika onkin mennyt täällä teidän kanssa kuumeillessa =) ..aivan kuin "siivillä"..miulla kohta 10kk:tta siitä, kun tänne ensi kerran kirjoittelin höpöttää!!:D ..

..haikeaa&vaikeaa tulee olemaan hyväksyä se, että miulle annettu nämä 2 ihanaa lapsi lahjaa-ei enempää..se voi olla ihan koht siltään ovellansa, se päätös:ashamed:
..totuutta on vain PAKKO kattella silmiin, vaikka sitä niin kovasti välttelenkin tässä asiassa..

Yritystä vuoden loppuun ja sitten..en tiedä vielä?..
 
Mur-mur, kiertokaimani, pohdiskelet ihan samoja asioita kuin minä siitä kuinka kauan jaksaa yrittää. Mutta mulle ei oikein sitten mene kaaliin se, että alkaisin ehkäistäkään. Varsinkin kun se tuntuisi olevan turhaa hommaa. Hormonaalista ehkäisyä en halua, kierukkakin mietityttää ja jaksaako sitä enää kumpikaan tässä iässä lähteä nipsaisemaankaan mitään. Toisaalta olin vähän miettinyt, että jos tärppi olisi tullut, ja jos olisin sopivana arkipäivänä synnyttänyt, niin ehkä olisin pyytänyt torvien sulkemisen synnytyssairaalassa.

SS, clomit ovat sitten toimineet ainakin niin, että kierto on säännöllinen, jos tänään täti iskee. Minullakin on tuota 24 päivän pituista kiertoa ollut, mutta onneksi ei enää vähään aikaan. Oon ihan tyytyväinen, kun vähän on pidentynyt.

Sen verta vielä tästä omasta "tilanteestani", että vaikka kuuma aalto yöllä iskikin, niin silti lämmöt on vielä reilusti 37 asetta. Äsken 37,16 eli ei vielä romahduttanut lämpöjä, mutta varma merkki on tädistä. Yleensä mulle tulee siinä kp 23 -25 kuuma aalto, jonka olen ajatellut merkkaavan tätiä, mutta mur-murin opastuksella voinkin ajatella, että kyseessä on se kiinnittyminen. Tässä kierrossa se tuli dpo 7 eli kp 25 ja lämmöt olivat alemmalla tasolla noin vuorokauden. Sitten lämmöt taas nousi reiluun 37:ään. Toinen kuuma aalto tulee tosiaan noin vuorokausi ennen tätiä ja se yleensä laskee lämmöt lähelle 36 astetta. Nyt ei vielä ole sitä tapahtunut. Tässä lietson itseäni kohti TOTT-päivää, vaikka romahdus tapahtuu tn. ennen sitä.
Vitsi että raskaustestit polttelee...
 
Täällä mittauspiste. Tämän hetken tulos 37,4 astetta. Onko kyseessä vauvakuume, hammastulehdus, sikainfluenssa vai mittavirhe. Sitä jäämme seuraamaan.

(Nyt joku järkevämpi voi sanoa minulle, että hanki elämä...)
 
Kyllä on pimeätä pimeäpi päivä |O |O

Täällä pidetään peukkuja TOTT päivää odottaville :wave: ja toivottavasti odotus palkitaan kauniilla punaisella viivalla ;)

Eilen testasin oilia mutta haamulla pisti vasta,tänään ehkä uutta testiä kehiin mukavasti on nippailut muniksien kohdalta että jospa se seiltä saapuisi.Illalla oli kn vielä samalla tavalla avoin ja pehmeä kuin toissa päivänäkin,olisko joku minua viisaampi ja osaisi tuon kn:n käyttäytymisestä kertoa enemmän?

Noista kuumista alloista minäkin kärsin ja huomannut että niitä tulee juuri ennen tädin saapumista ja joskus pitkin kiertoa,viime talvi oli erikoisen kuumottava,kai ne hormoonit tekivät tasapainoaan raskauden ja synnytyksen jälkeen. :/

Terry minä myös ahkera mittailija ja olenkin jo joskus miettinyt että onko tämä vauvakuume henkisen kuumeen lisäksi kääntynyt fyysiseksikin,voi meitä :D
 
Terry64 siullahan mennyt sitten niin kuin "oppikirjassa": lämmöt reipaasti n. 1vrk:ksi ales ja sitten nousseet ja pysyvät siellä..toivottavasti vielä keskiviikon..ja torstain..ja perjantain.. ;) ..silloin ei tätsy varmaankaan siun luo enää löytänytkään ja se on + paikka!!!:wave:

Miulla lämmöt aamulla aikaiseen sängyssä mitattuna 35.2..sitten hereillä oltua jo hetken 36.5..ja nyt tasan 37C..eipä ole vilutuksia, vain kuumotuksia :/ .. *huoh*..

Lämmöt laskee vasta kun vuoto alkanut tai seuraavana päivänä.

Poikasta kun odottelin viime raskaudesta, heräilin yöllä alkuraskauden aikoihin siihen, että rintojen väli VALUU hikeä!!!!!!..siis oikkein lorisemalla :eek: ..ilkeä oli siihen aina heräillä. Sairaalassa sitten synnytettyäni, sama juttu :$ ..Lasaretin sängyssä kun oli vielä kumi sen patjan päällä ja sama juttu tyynyssä, saatte uskoa HIKOILINKO EHKÄ VÄHÄN?!!! :p

..juups, kyllä nyt on kaffen paikka, vein poikasen yhdeksi kerhoon =) ..palaillaan...

mur-mur
 
Jo on harmaata ---- pääsin jo töistä pois ja nyt ehtis tehä vaikka mitä mutta ei jaksa... |O *haukotus*

Terry on mitannut mielenkiintoisia lämpötiloja....korkkaa nyt jo ihmeessä se r-testi!! Pidän sulle peukkuja =)

Solakka Silakka - siellä myös elelee jännittäviä aikoja ja +++++++tuulta toivottelen!

Mur-mur ja Terry ovat mietiskelleet syntyjä syviä. Vaikka itse olenkin ihan melko vastikään alkanut elättelemään näitä vauvahaaveita, niin takaraivossa jyskyttää tietoisuus siitä, että ei se raskautuminen enää niin helppoa ole ja oireiden seurailu kuukaudesta toiseen on stressaavaa. Haaveilu sinänsä on ihanaa ja pitää jalat pikkusen irti tuolta maan pinnalta :heart: Minulla on 2 ihastuttavaa tytteliä, joita sain silloin hoidella kun vauvoja olivat mutta silloisella miehellä oli vähän muut intressit ja perhe-elämä oli varsin rosoista. Tiedän, että nykyinen mies on/olisi ihana ja sympaattinen iskä mutta onkohan jo liian myöhäistä.... :ashamed:

Löysin eilen mielenkiintoisia juttuja estrogeenin vähyydestä ja sen aiheuttamista oireista - tosi monet niistä sopivat minuun, apuva! Nyt jos en muutaman kuukauden sisällä raskaudu, niin ehkä myös annan periksi ja hyväksyn tilanteen....voihan sitä nauttia perheestään nykyisessä kokoonpanossaan ja löytää vaikka yhteisen harrastuksen miehen kanssa, kun lapset alkaa jo olla sen verran isoja :heart:

:heart: Plussia yhä kaikille toivoen :heart:
 
http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Aivokuollut%20synnytti%20elävän%20vauvan%20Kuopiossa/1135250982190?ref=msn

..huh, pisti miettimään tuota rokotteen turvallisuutta loppupeleissä, varsinkin raskaana olevalle.. :(
 
Taas vaan pikaseen omaa napaa... olo on vähän helpottanut, ei enää jatkuvaa munasarjojen jomotusta. Väheni sen jälkeen kun puregonin lopetin. Tietty on vähän selkää kipeä edelleen, ja tosi paksu olo! No, saapahan harjoitella raskaana olemista :D Ja jos äkikseen liikkuu, saattaa vihlaista, ja tietty ulostaminen sattuu (vatsalihasten käyttö siis). Että liikuntakin on nyt jäänyt väliin, leppoisa kävely kylläkin tekee hyvää. Huomenna sitten toivottavasti isommastikin helpottaa! Ainakin fyysinen olo!

Ja mikä parasta: eilen illalla pregnylin pisto, ja tänään ei piikin piikkiä! Hurraa! En kyllä tiedä jaksanko tätä hommaa enää uudestaan, toivottavasti ei tarvitsisi!

Toivon että joku loppukiertolainen vielä sen plussan bongaisi... Jaksamista kaikille oloissanne!
 
Aikas extreme-hommalta nuo pistelyt kuulostavat, Inia. Hattua nostan, että olet niistä suoriutunut. Ja huominen vielä ja sitten alkaa tosi jännäys!!! Voi kumpa nyt tärppäisi.

Onlydreamillakin kuumottaa :) Muistan muuten miten järkkyjä kuumia aaltoja tuli synnytyksen jälkeen. Olin muutenkin ihan pihalla kaikista jälkimainingeista, kun kaikki puhuivat, miten oireet: närästykset, pahat olot jne. jäävät kuin seinään lapsen tultua ulos. No niin ei käynyt, sillä sitten vasta hormoonimyrskyt alkoivat. Mutta kyllähän ne kesti lähes leikiten, kun oli se pikkuinen vauva. Ajattelin silloin, että pitää kyllä ensisynnyttäjäystävää valistaa realiteeteista toipumisen suhteen. Ei sitä ihan parissa päivässä entisellään olla.

Emily, mitäs oireita se estrogeenin vähyys aiheuttaakaan? Valista nyt, että tiedän pelätä :)

Mur-mur, mä lasken kiertoja niin, että kierron pituus vaihtelee 25-28, jolloin pitkässä kierrossa menkat alkaa kp 29 ja tästä muuntuu kp 1 ja pituudeksi jää 28. Eli huomenna vielä ei ole edes täti myöhässä, mutta täys ne on huomenna. Odotin kuitenkin kierron pidentyvän myöhäisestä oviksesta johtuen ja se intoiluni lämpöjen suhteen on jo laantunut. Kun ei kerran mitään muita oireita ole, niin kyllä se sukulaisakka poikkeaa kylään. Plääh! Hyvinhän sullakin lämmöt vielä huitelee ylhäällä. Sinä se taidat olla meidän yllättäjä.

Mikäs tilanne Leenalla on tänään? Oivikkikin on ollut ihan hiljaa tänään... SS taitaa odotella minun laillani tätiä. Miten se muuten kerkeään niin moneen paikkaa yhtäaikaa?

[/quote]

 
täällä on niin vilkasta keskustelua että en pysty kaikkea bongaamaan. Ainoa asia on tuo kortisooni juttu, joka pomppi silmille. Eli jouduin ottamaan keuhkoputkentulehdukseen tuota kortisoonia sisältävää lääkettä. Edellisen kierron aikana. Eli kierto, joka tuotti plussan minulle. Mutta joka lopahti kesken. Kerkesin tuota kortisoonia hengittää noin 15 päivää ennen plussa. Olisiko sillä oikeasti voinnut olla vaikutusta tuohon plussan saamiselle?!

Nyt olen 8.10 lähtien säännöllisesti tuota lääkettä joutunut otttamaan kaikkien muiden läääkkeiden ohella. Minulla pitkittynyt keuhkoputkentulehdus johon määrättiin lian suppeakirjoinen antibiootti ensin. Mahdollinen keuhkokuumeen alku meneillään.

Eli muoks!
kiinnosti tuo kortisooni, joten tsekkasin omia kirjanpitojani tuon lääkityksen suhteen . Käytin kaksi kertaa päivässä 2 suihketta 21.10 saakka. Plussa sinä päivänä. Sen jälkeen vähensin suihkeitta 1 suihke 1 kertaa päivässä kahden viikon verran. Joskus undin ottaa siinä vaiheessa lääkettä. Lopetin kortisooni suihkeen ottamisen 4.11. ja 9.11.2009 alkoi vuoto. Eli olisko tosiaan tuolla lääkkeellä(kortisoni) positivinen vaikutus raskautumiseen? Olen joutunut aloittamaan uudelleen lääkityksen ja viikon vaihteessa kävin hakemassa uuden 120 annoksen putkilon. Taidan sittenkin ottaa lääkettä lääkärin määräyysten mukaan ,vaikka alussa pelkäsin sen vaikutuksista tuohon pieneen plussa alkuun.


Enkeliäiti taisi plussata. Onneksi olkoon:

Ja mur-murin testi on ihan plussan näköinen. Peukut pystyssä!!!

Samoin inia kunnon peukutukset.

Itselleni tuli yllättävä vuoto tuossa viime viikon torstai aamuna, joten en tiedä vaikutttaako se kp? Hieman ennen normikuukautisia, jos ei plussaa olisi tullut.
 
Onpas tiukka tauti tarttunut, mimmimamma. Toivotaan, että nykyiset lääkkeet purevat hyvin. Kortisooni hengitettynä ei varmaankaan luulisi vaikuttavan kiinnittymiseen, sillä se menee paikallisesti keuhkoihin. Mutta tabletit imeytyvät verenkiertoon ja sieltä olisi teoriassa mahdollisuus vaikuttaa myös kohdussa. "Hengitystautien" hoidossa on siirrytty sumutteisiin juuri sen takia, että tablettikortisoni vaikuttaa niin kokonaisvaltaisesti kroppaan.

Nillanilla, kiitos onnekantamoistoivotuksista. Sitä se todella olisi, jos minulle iskisi. Miten sulla on kierto alkanut?

Jotain tietysti mun mielialastani kertoo se, että roikun koko ajan pinoa lukemassa. Alkais nyt ne menkat, niin vois taas hengittää vapaasti, eikä tarvitsisi kytätä joka tuntemusta.
 
ihmisen verenkierto kulkee. :)

Mutta ajattelin vain tuoda asian esille tuosta kokemastani, jos sillä oikeasti olisi ollut vaikutusta. Joskus pieninkin avitus voi olla tärkeä tuossa kiinnittymisessä, jos se on ongelmana.

mimmimamma
 
mimmimamma voi, olihan se punainen viivanen..vaan kun oli OVISTESTI!! :D ..huvikseni testailin, kun ei ollut muutakaan tekemistä ;) ..ja haaveilin hetken viivan tummenemisesta kierron lopulle..ei vahvennu ei..


Miulla se r-testi poltteli ja huuteli wc:n kaapista testaamaan niin kovin-tänään posti toi..että menin ja dippailin ..joten: testailin kauniin negan(taas)..oli herkkä testi, joten mitään ei jää arvailujen varaan enää..ja nyt loppui miulta tältä kierrolta OIKIASTI haaveilu!!..nyt sitten vain uutta kiertoa kohden ja avoimin mielin =) ..kunhan ensin tuo täti-ruojake on käynyt kolmisen päivää kyläilemässä.. :/ ..

"Elämää elämää, elämää elämää on tämäkin"..näin laulussa sanotaan ja paikkansa pitää:) (muistaakseni Leevi and the Leaving-bändin kipale..)

Muille teille peukutan sitäkin hurjempana +:heart: puolesta!!!:wave:

mur-mur
 

Yhteistyössä