En olekaan muutamana päivänä kirjoitellut, ja täällä on paljon sillä välin sattunut ja tapahtunut....
Ihan aluksi, tervetuloa ONLYDREAM, minunkin puolestani mukaan kuumeilemaan
Ikävää LEENA65, ettei se punainen viiva ole vahvistunut ja tätsyä jo oottelet :hug: Mullekin sattui viime viikolla sellainen outo tapaus, että yhtenä aamuna r-testissä (varhainen Predictor!) näkyi haalean haalea haamu, ja mieskin sen näki ja tuumaili, että viivanpaikkahan tuo mutta minä olin eri mieltä....oli niin paljon kaikenlaista oiretta ja tissit isommat kuin vuosiin
No, seuraavaks testasin CB, joka oli puhtoinen nega ja oireetkin hävis mutta tilalle tuli tosi kipiät menkat! Alavatsasta otti oikein kunnolla. Jospa me saadaan ens kerralla kunnon plussat, eikö vaan?
INIAlle toivon helpotusta tukalaan olotilaan - niin ja sitä ++++++++++ !!!
TERRYNkin testissä on näkynyt haamu, jonka toivon, että se vahvistuisi!! =)
ENKELINÄITI - pidän peukkuja sinulle toivon että vuodot lakkaavat.
Kaikille RKTT-listan jännääjille hirmuisesti lycka till tuleviin testauksiin d =) b
Oma napa - menkkatilanne alkoi hellittää eilen, pikkusen oli oudot vuodot ja kivut...on sitä joskus vähemmälläkin päästy! Mielialakin alkaa hiljalleen nousemaan ja hmmm.....tuo mies tuossa sohvalla alkaa tuntua taas aika kiehtovalta ja kiinnostavalta :heart: Tosin hän on lähdössä reissuun to-su joten toivotaan ettei oili pamahda just sillä välin.... :/ Ovislaskureiden mukaan h-hetki olis vasta ensi maanantai tai tiistai. Toivossa on hyvä elää. Niin LEENA niistä foolihapoista: mulla tällä hetkellä vain Beroccaa mutta en tiedä onko siinä riittävästi tuota foolihappoa. Sitten mullon jotain Triomega woman-kapseleita. Gefilus-tehojuoman juon joka päivä --- pitää hiivat loitolla.
Tyttelöiseni sai sikapiikin tänään, kipeä käsi ja päänsärkyä mutta ei vielä kuumetta. Sinne se jo meni, peiton alle tutumaan. Taidanpa itsekin kohta ja kaappaan tuon miehen tosta sohvalta minua lämmittämään,
:heart: Rauhaa ja rakkautta :heart: