Odotan myös kovasti huomista testauspäivää. Toivon, että joku plussaa, sillä marraskuu alkaa kulumaan umpeen ja meillähän oli sopimus, että vähintään yksi plussa per kuukausi. Että kukaskukas..?
INIA, jos tulee kaksoset, etkä halua toista, niin voin ottaa toisen kyllä ilomielin vastaan
kun ei täälläkään näytä mitään positiiviseen viittaavaan tapahtuvan. Hurjalta kuulostaa tuo puhkominen... Jollain neulallako ne imetään sieltä?
LEENA, taas haamu!!!??? Mitä ihmettä... Ja tulen sun järjestämille klomikekkereille. Boolimalja täyteen klomipillereitä. Meillä oli Pyrstiksen kanssa jo eka painimatsi, kumpi saa treffailla sua ensielämässä. Että älä huoli, jos tässä elämässä ei kaikki mene ihan niinkuin haluaisit
Mutta sitä mieltä olen, että ota kaikki aseet vaan käyttöön jos siltä tuntuu. Mitä ikinä pilleriä ja piikkiä sulle tarjotaankaan, niin tartu kiinni. Sinne munkin tieni näyttää vievän...
PYRSTIS, mistä olet muuten varma, ettet ole raskaana? Mä kokeilin ja ovistestiin pissimistä ja ihan puhtaan valkoinen oli. Ei mitään, vaikka valossa tiiras.
TERRYLLE voimia hammassäryn kanssa. Toisaalta muu sairastelu tulee välillä kuin tilauksesta, niin tulee keskityttyä ihan muuhun, kuin niihin raskausoireiden etsimiseen. Olen nimittäin itse ihan kyllästynyt niihin.
HASTU, mukavaa vuoden loppua! Miten onkaan monesti tärpännyt naisilla, kun lopettaa kuumeilun kokonaan. Toivotaan sinne sinulle sellaista.
MURMUR, mun astrologin ennustukset ovat heittäneet kaikki järjestäin puolella vuodella. Älä lannistu! voi mennä siis kevääseenkin vielä sun "jouluylläri".
EMILY listasi estrogeenin vähäisyys-oireita. Eikös paljon estrogeenia-oireet ole vähän samankaltaisia?
ENKELINÄITI, täällä toinen sohvaperuna :wave:
Täällä ei mitään mainittavaa. Taitaa dpo olla MURMURIN JA TERRYN kieppeillä. PMS oireet vielä kadoksissa, paitsi että pinna on tosi kireällä.
Nyt tää sohvaperuna alkaa siivoamaan. Huomisiin testaustunnelmiin siis!