Hakutulokset

  1. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    Tiu83 kuinkas kävi sinulle? Itse testasin viime viikon maanantaina negan ja keskiviikon veritesti vahvisti asian, että se siitä sitten... Viime viikolla meni muutama ilta itkiessä, mutta nyt alkaa jo elämä voittamaan - onneksi. Elokuussa kun klinikka taas aukeaa tehdään sitten eka pas...
  2. T

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Onnittelut Mollamaija ja Nonna! Pahoittelut Meg negasta, minä tulen täältä kovaa vauhtia perässä.. :'( Tänään aamulla pp10 testasin tyylipuhtaan negan, vaikka monessa eri kulmassa sitä katselin niin hyvin tutunnäköinen negatesti se oli. Aina se on masentavaa, mutta nyt tuntuu erityisen...
  3. T

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Onnittelut Nonna :flower: Tuohan kuulostaa jännittävältä Mollamaija! Toivottavasti tuo enteilee plussaa, ei kai ne viivat, hailakatkaan, voi tyhjästä ilmestyä..? Olen itsekin kärvistellyt täällä testaamisen kanssa. Kerran jo pissin purkkiinkin, mutta sitten jänistin ja päätin siirtää...
  4. T

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Varovaiset onnittelut Nonna, luulisi ettei se pregnyl enää vaikuta.. toivotaan parasta. :) Ragdoll kysyin alkoholin nauttimisesta klinikalta ja sanoivat, ettei haittaa jos muutaman lasillisen ottaa... tuskin siitä kyllä mitään hyötyäkään on, jos kiinnittymistä ajattelee. Minulla oli...
  5. T

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Muutaman päivän olen ollut poissa netin ääreltä ja täällä onkin tapahtunut paljon. Onnittelut plussasta Hanuu, mahtaa olla huikea tunne! Pahoittelut negasta Joppu ja pekulle syvät osanotot :hug: Hurjasti voimia kummallekin! Täällä on taas kuviteltu jos jonkinmoista oiretta, eilen oli...
  6. T

    Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

    Huolisitteko minutkin mukaan piinailemaan..? Ensimmäinen IVF/ICSI tuoresiirto kyseessä, yksi alkio laitettin matkaan ja nyt on pp2 meneillään. Juhannusviikon torstaina olisi tarkoitus testailla. Aika ei ole ikinä kulunut näin hitaasti! Kaiken maailman oireita olen jo kuvitellut vaikka...
  7. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    marrr onnittelut onnistuneesta sulatuksesta! Tiu83 miten teillä meni alkion siirto? Saitteko pakkaseen alkioita? Aloitatko sinäkin luget, koska ja millä annoksella? Nyt on alkion siirto onnistuneesti takana. Oli operaationa samankaltainen kuin inssikin eli ei paha ollenkaan. Kahdeksan...
  8. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    MiukuMau hurja tilanne teillä, kyllä elämä voi lyhyessä ajassa heittää kaiken päälaelleen. Hurjasti voimia teile kummallekin asian kanssa! Tuntuu kummalliselta, etteivät ottaneet teidän lapsettomuusasiaa vakavissaan. Luulisi, että tuollaisessa tilanteessa olisi normikäytäntö ottaa siittiöitä...
  9. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    Kysy Miimii-75 asiaa klinikalta, niin ei jää vaivaamaan. Ymmärsinkö oikein, että sulla ei ole vielä piikitykset alkaneet? Älä turhaan ota asiasta huolta. Minulla ainakin annoksia ja lääkkeitä säädettiin hoidon edetessä eli se voi olla, että lääkäri katsoo tuon Orgalutranin tarpeen...
  10. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Tiu83 meille soitettiin tulokset tänään aamulla klinikalta, lupasivat punktion jälkeen soittaa joka tapauksessa. Laadusta eivät osanneet vielä sanoa, se selvinnee sitten huomenna, minkä laatuisia alkiot ovat. Toivottavasti ovat huippuyksilöitä kuten...
  11. T

    Kokemuksia Graviditaksesta Helsingissä?

    Minullakin on pelkästään positiivisia kokemuksia klinikasta ja voin lämmöllä suositella kaikille! Kaikki on sujunut joustavasti ja henkilökunta on todella ystävällistä ja mukavaa. Rahaa tietysti palaa, niin kuin aina yksityisellä, mutta ihan ilolla maksan, kun ei tarvitse julkisella...
  12. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    Kiva kuulla, että sinullakin Tiu83 meni punktio hyvin. :) Tämä odottaminen on jo nyt hankalaa, olo on kuin tulisilla hiilillä. Ensin pitää odottaa siirtoa. Siirron jälkeen pitää jännittää testipäivää ja jos toivottu tulos tulee, seuraavat 9 kk saa odottaa ja jännittää.. Jos tulos ei ole...
  13. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    Tiu83 huomasin, että olet ihan samassa aikataulussa kanssani.. ja melkein nimimerkkikaimakin.. :) Miten sinulla meni punktio. Toivottavasti päästään samassa aikataulussa jännäämään tuloksia..
  14. T

    Edessä ensimmäinen IVF

    Hei, saisinko minäkin tulla kanssanne jänneilemään? Olen lukenut eilen ja tänään koko ketjun läpi ja sitä kautta vähän "tutustunut" teihin.. :) Täytyy sanoa, että urhoollista porukkaa ja vahvoja ihmisiä olette kaikki, sen verran rankkoja juttuja nämä lapsettomuusasiat ovat henkisesti...
  15. T

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Tiuville voi päivittää kp 3 yk 11 edellisessä kierossa oli eka inssi, josta siirryttiin suoraan ivf:ään eli nyt on piikitykset menossa. Käyn täällä enää harvakseltaan, kun koitan pitää pääni kasassa tämän kaiken keskellä. Roikun listoilla kuitenkin, jos se vaan sopii. Tsemppiä kaikille...
  16. T

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Tiuville voi päivittää kp 5 yk 10 Käyn täällä nykyään aika harvakseltaan, mutta ajattelin roikkua listoilla kuitenkin, jos sopii..? Yritän olla ajattelematta liikaa tätä lapsentekoa ja siihen kuuluu myös osottainen nettipalsta-karanteeni.. Pian päästään aloittamaan hoitoja, kun saatiin...
  17. T

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Hyvää ja munarikasta pääsiäistä kaikille! :flower: :flower: :flower: =) Toivotaan, että kevätaurinko auttaa meitä kaikkia hedelmöittymään. Tuntuu, ettei tällä palstalla päde mitkään todennäköisyydet. Monella alkaa olemaan vuosi yritystä täynnä ja usella jo reilusti ylikin... Eiköhän...
  18. T

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    terveisiä täältä syvän kaivon pohjalta, jossa ei paljon valoa näy tällä hetkellä... mulle voi päivittää kp 1/25-45 yk 9 :'( tsemppiä muillekin pudonneille :hug: ja parempaa onnea niille joilla tähän kiertoon on vielä toivoa.
  19. T

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Heipähei pitkästä aikaa! Päivittäin olen käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta muuten elänyt hiljaiseloa. Kävin lääkärillä ja diagnoosina oli pco-tyyppiset munasarjat ja liian lyhyt luteaalivaihe ja epäsäänölliset kierrot (juuri viime kierrossa riemuitsin, että kierrot ovat...
  20. T

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Halauksia kaikille tippuneille ja onnea uuteen kiertoon... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Eilen tuli taas uusia vauvauutisia tuttavapiiristä. On kamalan vaikea iloita toisen puolesta vaikka tämä henkilö on sellainen, jolle mielellään suo kaiken mahdollisen onnen. Mutta kun hän...

Yhteistyössä