Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Amelie80: Nyt sait minut miettimään testin tekoa.. :) Tosin kun on lukenut että toiset saa lopettaa luget ja toiset ei. No jos minä tämän päivän vielä niitä jatkan ja huomenna testin ostoon tai jo tänään... ääh.. No katsotaan mihin mieli muuttuu tämän päivän aikana.
 
Meg


Huomenta :wave: Ajattelin tänne tulla piinaileen myös, jos sopii.. Tänään pp9 ja ehkä teen testin pe tai la, saas nähä sitten.. Mulla oli eilen illalla kauhea menkka tuntemus ja luulin että nyt alkoi menkat, mut ei onneksi. Yleensä jos mulla alkaa menkat niin menkka tuntemukset kestää kauan toi eilinen ei kestänyt kauan, onko tää hyvä vai huono enne? Rinnat ei ole enään edes kipeät, eivätkä ole hirveesti olleetkaan, sivusta vähän.. illalla palelee mut ei koko aikaa.. mites muilla? Ja jos on palellut niin onko ollut koko ajan vilu vai välillä lämmin?

Pakko kommentoida vielä tuota kummi- ja nimi juttuja, olen miettinyt kummeja ja nimeä :LOL: Mies aina jarruttelee ja sanoo että ootetaan että se lapsi ensin syntyy.. Totta, mitäpä sitä etukäteen kannattaa tuollaisia miettiä, mutta kun haluaa haaveilla :heart: Ja pakko näistä jutuista on joskus pakko heittää huumoria, ei muuten jaksais näitä hoitoja, joskus taas sitä on niin masentunut jos on sillä tuulella sitten, tälläistä vuoristorataahan tämä on..
 
Paljon voimia Pekku :hug:

Mollamaija82 ja Amelie80: okei, saitte ylipuhuttua, käyn tänään ostaas testin ja varmaan teen samantien. En minä aamupissaan jaksa odottaa. Kyllä siinä jotain pitäsi näkyä, jos on näkyäkseen.
 
mä valitsin sitten sen väärän tikun apteekista. On se vaan niin epäreilua katella sitä yhtä viivaa tikussa. Eli poistun kesän piinailijoista, syksyllä palataan taas, pakkasessa kavereita kahteen PAs:iin vielä. Tosin tuntuu turhalta jo kolmen PAs:in jälkeen.
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............15

Meg....................1.IVF:n 1.PAS......... :heart: :heart: .................9

Nonna78................2.IVF................ :heart: :heart: ....................7

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................5

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .........................5


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14













 
Meg Mikä hoito siulla olikaan ja monta alkiota kyydissä? Lisään ne listaan jahka kerkeet ilmottelee ne...saatan kyllä löytää kympin ketjustakin ne...*pohtii.. Ja tervetuloa seuraan piinailemaan! =)

Pekku Ei voi olla totta........ :hug: :'( Sanattomaksi vetää sun viesti. Lämmin osanotto suruunne täältä. :hug:

Hanuu No nythän sie pääset maalailee "unilinnun" tai jotain muuta siihen tilaan... =D


Jotenkin kiva kuulla, et ei oo ainoa, joka innostunut mielessään noista nimistä yms. jutuista "vähän" ennen aikojaan =D Lehtiä mie en oo ehtinyt viel edes harkita, mut aika tarkkaan oon tutkinut vaatekatalogeja, joissa vauvavaatteita on myynnissä.... Nyt olen tosin joutunut keskittymään omaan äitiini, joka meinaa ryntäillä lankakauppoihin ja hamstraa nuttuohjeita, keksii omia ohjeita, miettii oisko se kuitenkin poika, kun isästä vois kiva saada mein tyttöjen keskelle poikavauva.....
:headwall: :LOL: Olen koettanut selittää sille, et vaiks kaks siirrettiin, nih ne on voinut lopettaa kasvamisen heti siirron jälkeen molemmat, et ei tässä selvillä vesillä olla moneen kuukauteen viel, JOS sattuisin plussan testaamaan. Tähän rakas äitini totesi kesken töhöttämisensä; no onhan ne laitettu oikeaan paikkaan kuitenkin??? Piti sitten selvittää vielä sadannen kerran, et ei se ihan noin helposti onnistu tuo raskautuminen siltikään... Voi kumpa se olisikin vain sillä selvä; alkiot kyytiin ja menoks kohti onnellista odotusaikaa ja synnäriä.. Joillekin se toki onnistuu noinkin, mut itse en kuulu näihin onnellisiin. =D Tai eipä tuo juuri naurata, mut nyt ei jaksa itkeäkään.... ;)


).( hiukan viel tän romaanin jatkoksi. On viluttanut kovasti ja ruoka maistuu hyvin. Eli aika normi olotila ;) Ennen menkkoja olen nimittäin aika nälkäinen ja iho saattaa mennä ankannäppylöille muutenkin. Ainakaan vuoto ei ole viel alkanut.

Miten aikaisin vuoto saattaa alkaa tuoresiirron jälkeen? Mulla olis periaatteessa kp26 huomenna ja silloin mulla aina alkaa menkat......
Niin ja jos nyt menisin ja ostaisin testin ja testaisin, nih näkyisikö 10 000 annos pergnyliä vielä vai voisko haamu olla oikea plussa?

Äh..sitkeyttä minä. Testi vasta pp10 aikaisintaan. =)
 
Voi näätä Joppu :hug: Se on niin turhauttavaa, todellakin.... Onneks teillä on viel pakkasessa huuruneniä. :hug: Koeta nauttia terasseista ja ihanasta kesästä. =) Nimim. kannat kattoon ja hukutan surun shamppanjaan (aitoon sellaseen) jussina, jos testin merkit ei näy plussina......
 
Muutaman päivän olen ollut poissa netin ääreltä ja täällä onkin tapahtunut paljon.
Onnittelut plussasta Hanuu, mahtaa olla huikea tunne!
Pahoittelut negasta Joppu ja pekulle syvät osanotot :hug: Hurjasti voimia kummallekin!

Täällä on taas kuviteltu jos jonkinmoista oiretta, eilen oli "pahoinvointia" ja palelua (pp4) :p
Rinnat ovat olleet sivuilta kipeät toissapäivästä asti (pp3) :LOL:
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, järki sanoo, ettei mitään tuntemuksia voi vielä olla, mutta tunne luo jos jonkinmoista oiretta...
Yritän selittää itselleni, että kaikki johtuu lugeista, mutta sitä vaan haluaisi jo tuntea jotain...

Jotain positiivistakin.. vihdoin alkaa olemaan normaali olo punktion jäljiltä. Vatsa on vieläkin ihan vauvamahan näköinen ja sen piilottelu on haasteellista, ellei jopa mahdotonta (olen jo saanut merkitseviä katseita), mutta fyysinen olo on muuten tosi hyvä.

Kiva kuulla, että teillä muillakin on suunnitelmat pitkällä. Meilläkin on kummit valittu (ne ei tosin tiedä asiasta), nimivaihtoehdot valmiina ja ristiäisten vieraslistakin on melkolailla päätetty.. nyt puuttuu enää se lapsi.. :LOL:
Jos ei itkettäisi, niin nauraisin katketakseni...
 
tiuvi Meilläkään kummit ei varsinaisesti tiedä asiasta, mut ko. henkilöt kyllä varmaan ovat arvanneet.....Kastemaljaksi tahtoisin saman, jossa mut ja siskonikin on kastettu, mut kuten totesitkin, niin ristiäisten päähenkilö uupuu edelleen...Vieraslistaa en oo kyl ajatellut, mut nyt kun otit sen puheeksi... :LOL:

Mulla oli ekat pp:t rinnat arat, mut nyt ne ei oo niin paljoa. Mahan alueen tuntemuksia - kuvitteellisia sekä todellisia - on kyllä esiintynyt.

Voimia kaikille! :hug:
 
Meg

Nonna78 Löysitkin jo tiedon kympin hoidosta:) Nyt pp 10, eipä sitä osaa sanoa että mikä loppu tulos tulee, toivottavasti plussa :heart: Mulla IVFssä menkat alkoi pp 11, joten huomista pelolla oottaen.. mietin että jos tekisin testin vasta ma, ellei vuoto ala ennen, koska kuitenkin lugeja käytän ja ma on virallinen testi pvä, eli jos ma aamulla testaan ja sit selviää että jatkanko lugen käyttöä.. Yhtä piinailua tämä kyllä on :headwall:
 
Voe helekatti sentäs mie sekoon :headwall:

Eilen sain netistä tilatut testit postilaatikkoon ja hetken elämästäni pähkäilin, josko testailisin (heh, oli pp5). Tulin tilapäisesti järkiini ja kävin vaan kilttinä tyttönä pissimässä ilman tikkuhässäkkää.

Edelleen (pp6) lievät menkkajurppimiset jatkuvat...voi miksei voi olla konetta jonka avulla pääsisi kurkkaamaan viikon päähän? :snotty:
 
Meg


Mollamaija82 no, sanoppa muuta, olisi kiva jos pääsisi aikakoneella eteenpäin päivissä.. Mua inhottaa kun nyt lukee kaikkea raskauteen liittyvää (esim just netistä) ja sit tulee nega niin sitä pettyy niin paljon! Pitäis vaan olla eikä ajatella tätä, mut eipä sitä niinkään pysty, pakostakin miettii.. no, jos on nega niin voipaha juhlia juhannusta, tosin olisin mieluummin selvinpäin eli raskaana:) Ja tosiaan minä aion testata vasta ma digitaali testillä, ne on niin kalliita että ei raaski niitä monta käyttää. Eipä tässä ole kuin muutama päivä vielä...
 
Meg, juuri näin. En todellakaan pysty piinisaikana mihinkään järjelliseen aktiviteettiin.
Olen itsekin ajatellut negasta samalla tavalla: jos tulee pettymys voipahan vetää yyberjurrit keskikesän juhlana :) Eivaan, tai no niin niin...ja mieluummin valitsen tietenkin sen raskauden :)
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............16

Meg....................1.IVF:n 1.PAS......... :heart: :heart: .................10

Nonna78................2.IVF................ :heart: :heart: ....................8

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................6

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .........................6


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14















 
Kukkuu!! Listaa päivitin taas ja kyllä ne päivät vaan kuluu koko ajan, vaiks toiselta tuntuukin.... ;)


Kyllähän miekin mieluummin selvinpäin = raskaana jussina, mut pallo ei oo omissa käsissä tässä asiassa.

Annoin mielihalulle vallan ja kävin ostamassa kolme testiä.....yhtään digitaalista ei ollut hyllyssä, joten vissiin aika moni mun lisäks toivoo olevansa siunatussa tilassa. Huomenna ajattelin hajottaa illuusioni raskaana olemisesta tai ainakin pehmentää veritestin lopullista niittiä. Tai sit jatkan kiltisti piinailemista. =)


 
No niinpä niin.....ois pitänyt jo vanhastaan tietää, et polttelee testit kaapissa liikaa. Menin sit testaamaan pregnyl-haamun tai no, on se aika vahva haamu. :ashamed: :headwall: OLISI vain pitänyt odottaa pp 10 asti tai pp11 - tai testata sellasella testillä, joka ei oo first-signal 10.... Joten itsensä psyykkaaminen jatkuu ja seuraava testi saa odottaa pari päivää. * huokaus
 
Nonna, vahvan haamun testasit pp8 eli idag? :eek: :eek: Toivotaan ettei olis pregnyl.. :heart:

Lugeja tökkiessä olen ihmetellyt kun jossain palstoilla jengi puhuu kohdunnapukasta...
Mit vit?? :/
Emmä kyllä löydä mtn...nipukkanappeloita...sorry menee vähän alapään jutuiksi, mutta siis pitäisikö joku köntti siellä sopukassa sitten tuntua ja onko se perällä, etuseinämässä navasta katsottuna vai hä? Luulen että mä olen löytänyt vain peräsuolen täytenä tai tyhjennettynä emättimestä katsottuna :LOL:
Sori. Joo ja oon kairannut oikeilla avannoilla.
 
Nonna78 Varovaiset onnittelut! :saint: Sen verran haluan sanoa, että itse en ole koskaan saanut pregnyl-haamua. Kahdesta ICSI:stä olen kokeillut ja kummastakaan ei pienintäkään haamua eikä haamun toveria. Oliko sulla 5000 vai 10000 yksikköä se pregnyl?

Mollis :LOL: Sulla on hauskat jutut! :LOL: En mä ainakaan muista löytäneeni mitään nippeleitä. Nyt saattaa ehkä jotain kohoumaa tuntua. (5+3)
 

Yhteistyössä