Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Heips,
hyppäisin mukaan tänne piinailemaan! Tänään siirrettiin 2 pakastettua alkiota (3 päivän viljely), kolmas pakkasessa olija ei kestänyt sulatusta. Ja näissä kahdessa siirretyssäkin oli vähän kato käynyt... 9-soluisesta oli tuhoutunut 2 solua, ja 8-soluisesta 3 solua. Eli nämä pakastusvaiheessa "hyvät" alkiot eivät sitten enää olleetkaan niin hyviä.. :( Onko kellään kokemusta tällaisesta, voisiko näillä kärsineilläkin yksilöillä onnistua?

Taustaa sen verran, että tämä taisi olla kuudes icsi, ja sen ensimmäinen (ja ainoa) PAS, lääkkeelliseen kiertoon. Ekasta icsin tuoresiirrosta tuli +, mutta meni kesken rv9+. Kolmannesta icsistä plussa säilyi loppuun asti, ja toinen kotiin saatu plussa tuli neljännen icsin ekasta (ja ainoasta) passista. (tämä sittenkin taitaa olla viides icsi, menee laskut sekaisin...). Joten pas onnistuminenkin on takana, se tullut joko 2- tai 4-soluisesta siirretystä.

Mutta nyt kuitenkin piinaillaan hienolla pp0 -lukemalla! :D

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia ihan jokaiselle!

Mariaana: Mäkin kyllä luottaisin tuohon Clearbluehun. Onnea sinulle, ja toivottavasti muidenkin testien viiva vahvistuu! :heart:

No niin, hcg mitattu ja nega tuloksena, kuten vahvasti aavistelinkin :( Syksyllä siis uuteen, kolmanteen hoitoon ja toivottavasti tuloksena parempilaatuisia alkioita kuin tällä kertaa.
Mollista lainatakseni; olo on tyhjä mutta entistäkin vahvempi, eli eikun eteenpäin!

Ihanaa kesää kaikille!

No niin, hcg mitattu ja nega tuloksena, kuten vahvasti aavistelinkin :( Syksyllä siis uuteen, kolmanteen hoitoon ja toivottavasti tuloksena parempilaatuisia alkioita kuin tällä kertaa.
Mollista lainatakseni; olo on tyhjä mutta entistäkin vahvempi, eli eikun eteenpäin!

Ihanaa kesää kaikille!

Salli: Tervetuloa tännekin puolelle piinistelemään! Paljon tsemppiä ja tarrasukkia mukaan! :heart:

toivo: Voi ei, ikävä kuulla, surullinen juttu. Kaikesta huolimatta mukavaa kesää, toivottavasti saat kerättyä voimia! Hieno asenne sulla kuitenkin, katse vain eteenpäin. Kyllä se vielä onnistuu!

).( Täällä siis tehty kasa sekalaisia testejä haamutuloksin, mutta tän aamun Clearblue näytti plussaa, eli 1-2 viikkoa raskaana. Voi kun pääsisi veritestiin, niin tietäisi tarkan hcg-arvon. Vieläkään en voi uskoa, että olisi tärpännyt...

Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Ragdoll73...........

Plussanneet

Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14

Nonna78...........2.IVF....................:heart: :heart: ..............hcg 344/12

En jostain syystä pääse Kympin ketjuun sisään, joten kirjoitetaan tämä nyt tänne, jotta saan jollekin tämän kerrottua (mieskin kun on reissussa): Apteekin oma näytti tänään, pp8 (mullahan ei testit kauaa kaapissa pysy...) haaleaa plussaa!! :heart: :heart: Ei siis mikään haamu, vaan aivan selkeä punainen viiva, tietysti haaleampi kuin testiviiva, muttei mikään tihrusteltava haamu. Huh, huh. Tuli vähän puun takaa tämä tulos, kun mitään nippailuja tai muita ei ole ollut, kuten aiemmissa onnistuneissa hoidoissa. Sen verran monta kemiallista on kuitenkin takana, että vielä en riemuitse, vähän hymyilen vaan... :saint: Veritestiinhän en edes pääse, kun klinikka kiinni, mutta täytyy jatkaa tuota kotitestien suurkulutusta.

Ja meillähän siirrettiin lääkkeellisessä passissa 2 alunperin hyvää alkiota, mutta kumpikin kärsi sulatuksessa, ja menetti siinä useammankin solun. Eli toiveet eivät olleet korkealla. Mutta ilmeisesti siis tällaisillakin voi onnistua, ainakin edes vähän kiinnittymään!

Nyt hilaan itseni alas liitelemästä tuolta korkeuksista, ja toivon vaan viivan pysyvän ja vahvistuvan tässä päivien kuluessa.

Salli: Sä otit sitten kunnon varaslähdön testaamisessa :) Mutta kyllä kannatti, hienoja uutisia! Varovaiset onnittelut :) :flower: Toivotaan että plussa sen kuin vahvistuu päivien myötä ja raskaus olisi ihan se oikea.
Mäkään en pääse kympin ketjun viimeiselle sivulle, olen yrittänyt jo vaikka kuinka monta kertaa :(

Tuo Kympin hoidot on nyt ilmeisesti kaatunut :( ja jonkun pitäisi perustaa uusi ketju...harmi kun se käy lopulta niin ettei viimenen sivu näy ollenkaan.
Muuten ihan off topicina, ei aivan tullu ketjun pituusennätystä, muistan tuolta vauvakuumepuolelta 168-sivuisen jättiläisketjun B)

risis: Voi harmi jos näin on, että kymppi kaatui. Pituuskohan syynä?

Näkyy, että Mollis on käynyt kirjoittamassa sinne viimeksi jotain. Jos Mollis katselet tänne ketjuun, niin viitsisitkö millään kirjoittaa viestiä tänne? Olisi mukava kuulla susta!

*muoks* oli boldaukset pepullaan korjasin.

Näinhän siinä yleensä tuppaa käymään kun pituus venyy.. tosin joillekin kejuille niin on käyny jo muutaman sivun jälkeen! Minäkään en nähny mitään tän päivän juttuja.. kiva jos Mollamaija ja muut jaksatte kirjotella uudelleen :flower:
Niin ja Sallille varovaiset onnittelut!!

Voi jeesus!! Meitsi sai stoorillaan tukkoon ton vikan sivun noissa Kympin hoidoissa :LOL:

Mutta niin joo MOIKKELIS MOI IHANAISET KESÄPÖRRIÄISET!!

:heart:

beelia, onnea :heart:

meg, kiitos :)

Toivo, voi persii!! Tsemppiä!! :heart:

Ragge, wow, olet ansainnut tämän, ihanaa!!!! Onnea :heart:

Salli, onneja :flower:

Isis, pöh, elämä ei oo reilua, tsemppiä!! :hug:

Miimii, tsemppiä sinulle pistelyyn!! :D

Vadelmaunelma, kiitos tsempeistä ja kannustuksesta!!

Nonna, ihanaa että sulle kuuluu hyvää vieläkin!!

:heart:

Mulle kuuluu nykyään jo ihan tosi hyvää!! Ihana kesä ja syksyn odotus

:p

Toivuttu pettymyksestä ja nyt odotellaan syyskuussa PASsia. Ihanaa käpertyä sitten hautomaan viltin alle ja kynttilän valoon seuraavaa kyytiläistä.

Kaikkea hyvää kaikille :heart:

Minulla oli siis eilen punktio, joka meni oikein hyvin. 16 kpl munasoluja löytyi. Nyt odottelen soittoa, että kuinka kypsiä olivat ja miten oli siittiöiden ja hedelmöittymisen laita. Klo 10 jälkeen niiden piti soitella mutta ei oo kuulunut vielä mitään.. :/ Huomenna olisi siirto klo 12.30 jos on mitään siirrettävää. Pelolla kyllä odotan.

No en mä pystynyt enää odottelemaan, soitin ite sinne! Oli ollu jotain hässäkkää siellä, kovasti pahoitteli. Mut hyvät uutiset korvas kaiken; 16 munasolua --> 15 kypsää --> 13 hedelmöittynyt!! Ja vieläpä pelkällä IVF:llä. Siittiötilanne oli tuplasti parantunut. Mä oon hetken ainakin nyt niiiiiin onnellinen <3

Miimii: Aivan loistava tilanne!! Onnittelut! :flower: Täytyyhän noista tärpätä bd

Mollis: Kiitos onnitteluista, vähän kyllä pelottaa että onko siellä sittenkään mitään kun sitä vuotelua on ollut... Kiva kuulla että sä olet jo pystynyt nauttimaan kesästä, jatka vaan samaan malliin :) Kaikkea hyvää myös sulle :heart:

Kiitos varovaisista onnitteluista! :heart: Joo tiedän, olen todella pitelemätön noiden testien kanssa... Mähän voisin istua vaikka koko päivän vessassa ja pissiä tikkuihin, jos se vaan olis mahdollista... Onneks nyt ei ole testin testiä kaapissa. Täytynee tänään vähän täydentää varastoa, parissa eri apteekissa...

Uskalsin testata näin aikaisin, koska aiemminkin mulla näkynyt jo jotain pp9, ja nyt sentään alkiot päivän edellä (erittäin hyvä selitys, jotta sain testata...). Mutta nyt vaan yritän epätoivoisesti porata ne jalat maahan kiinni, sen veran niitä kemiallisia kun on takana. Pelko on suuri, että viiva ei vahvistukaan... Ja kun kaiken järjen mukaan tämä on meidän vika hoito, niin mahdollinen kemiallinen ei todellakaan lohduta. Sepä kun ei sitten enää annakaan toivoa tulevaan. Mutta toivotaan nyt parasta.

Miimiillä oli aivan loistavia uutisia, onnea nyt alkion hakuun! Ja tervetuloa piinistelemään. :heart:

Mollis, kiva kuulla sinusta! Ja ihanaa, että olet hyvillä mielin, ja nautit kesästä. Syksyllä sitten täydellä tohinalla passiin! Hyvää kesän jatkoa! :heart:

Siirtyisinkö mä nyt tänne sitten... :) Tänään siis siirto, yksi top siirrettiin. Eka IVF. Parin viikon päästä testi. Tai 14-16pv luki ohjeissa, veritesteistä ei puhuttu mitään. Onkohan meitä muita piinailijoita kuin Salli ja minä? :)

Pör, pör miunkin puolesta Mollikselle ja muille pörriäisille! :hug:

Salli Varovaiset onnittelut!!!! :flower: :hug: Miekin testasin tuollasen pp8 ja sen jälkeen testailin aamuin illoin viivan vahvistumista ja vahvistuihan se - onneksi.... =)

Tästä pientä aasin siltaa pitkin jäleen omaan napaan ja siihen miun kärsimättömyyteen.....Kävin perjantaina siis eilen iltapvästä yksityisellä ultrassa - niinpä niin... :LOL: Jännitys ja pelko oli kauhea ja mieheni oli mukana kanssa. Siinä ensin gyne kyseli taustoja ja omaa arviota viikoista ennen ultraa. Meinasin heti ovesta tultuani ottaa pöksyt pois ja pompata pöydälle... Lopulta päästiin itse asiaan ja kyllä itku tuli, kun sieltä löytyi kaksi pikkuista ja molempien syke! A vauvan CRL 7.6mm ja B vauvan CRL 6.0mm ja lekuri arvioi rv 6+4 eli täsmälleen mitä itekkin. Nyt vaan ens tiistaina siihen viralliseen ultraan Tyksiin..... Toivottavasti pikkuiset jaksavat loppuun asti.

Ihanaa kesää kaikille! Ja ihana kuulla,Mollis, et oot jo päässyt pahimman yli ja osaat nauttia kesästä! Hieno asenne siulla! :hug:

Kesän 2010 Piinailijat

Ragdoll73...........

Miimii-75...............1.IVF/ly..................1................PP5

Plussanneet

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14

Nonna78...........2.IVF....................:heart: :heart: ..............hcg 344/12

Salli72................

Miimiille tulin sanomaan et olen sun kuulumisia täältä seurannut tiiviisti ja olen todella iloinen että teillä meni kaikki hyvin :heart: ja toivon koko sydämestäni että tämä hoito onnistais!! Tsemppiä piinailuun ja kovasti onnea vielä :) Käyn kurkkimassa kuulumisia sitten myöhemmin.

Nonnalle onnittelut pikkuisista!! :heart: :heart:
Ragdollin kuulumisia olen myös lueskellut ja peukkuja pidän sullekin et kaikki olis hyvin!! :heart:

No niin, Miimii, nyt vaan pitkää pinnaa piinistelyyn (minä se olen paraskin sanoja...)!

ON: Tänään, pp 11, testattu jälleen Apteekin omalla, ja kyllä vaan se viiva siinä on vahvistunut - raskaana olen! :heart: Uskomatonta, ei mitenkään voitu uskoa, että hoidossa, jossa lähes kaikki meni pieleen, tulisi onnistuminen. Nyt sitten eletään jalat maassa, pää pilvissä... :saint: Onneksi ollaan reissussa kohta muutama viikko, ja mikäli silloin vielä kaikki hyvin, niin elokuun alussa pääsen vasta soittamaan klinikalle.

Mitäs Ragdollille kuuluu - toivottavasti hyvää!

Kesän 2010 Piinailijat

Miimii-75...............1.IVF/ly..................1................PP5

Plussanneet

Ragdoll73...........

Salli72................

Täällä mahdoton tauti iski viime yönä.. istuin suurinpiirtein yhdestä yöllä pöntöllä. Liekö tuolla kouristuksissa mikään pysynyt kiinni :(

Yhteistyössä