Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Heippa kaikille!

Ensinnäkin Mollamaijalle isot Onnittelut plussasta, mahtava juttu =)

Toivo73 Tervetuloa mukaan piinailemaan!!

Tiuville ja Megille iso :hug: ja voimia!! En löydä sanoja lohduttamaan tarpeeks tai tekemään mieltänne paremmaksi. Osaan vaan kuvitella sen tunteen ku nega piirtyy testiin ja kaikki tuntuu niin turhalta, ainakin pienen hetken. Aika auttaa ja toivon todella että seuraava hoito teidän kohdallanne olis sitten SE hoito. Eipä sitä varmaan auta muu kuin uskoa ja toivoa :heart: Halauksia vielä!!

Nonnalle onnittelut hyvästä HCG-arvosta :flower: taitaa olla kaks kaverusta siellä kiinni ;)

(.) Mieli on maassa ja usko loppunut siihen että plussaa tulis :( Jotenki vaan on sellanen olo ettei voi onnistua. Oireita kyllä olis jonkin verran mutta pistetään ne edelleen Lugejen piikkiin. Voi hitsit kun sais jostain taas vähän positiivista mieltä :ashamed:

Mites sulla Ragdoll sujuu??
 
Hienoo Mollis!!! Me mennään sit aika samoissa? Ja olitko siekin Tyksissä hoidoissa? Jos olit,nih voidaan olla synnärillä samoihin aikoihin...jos ja kun kaikki menee hyvin. =)

Kiitos vielä kerran tuesta ja onnitteluista kaikille! Tarrasukat ja vauvaliimat on otettu vastaan.

Olisi se kyllä aika pommi, jos siellä molemmat ovat tarranneet kiinni... ;)

Tässä kohta taidan siirtyä tuonne toiseen pinoon, mut käyn välillä kurkkimassa. (Ja palaan syksyllä, jos onnellista loppua ei saatu.)
 
Nonna, mä oon TAYSissa tai oikeestaan KHSHP, mutta kyttäillään täällä toisiamme ja toivottavasti matkamme jatkuu :) Kaikenmaaliman kiinnittäjiä sinun ja nykeröidesi matkaan!
Minä täällä vielä kärvistelen tuohon torstain veritestiin saakka... :whistle:
 
Hehheh, nykeröt ovat toivon mukaan myös kiinnittyneet siunkin kohdun seinämään ja veritesti antaa hyvät luvut. =)

Tää toinen tyksiläinen olikin Maitoparta....sekoitin teitin nimimerkit innostuksissani, molemmat kun alkaa M:llä ja loppuu A:n.... ;) :LOL: No mut niin kyttäillään ja toivotaan muille plussaa kanssa ja onnea matkaan. =)

Jaksatkohan torstaihin saakka....? Mä en kestänyt keskiviikkoon.... :D
 
Huomenta rakkaat piinailijat!

tiuville iso lohtuhali :hug: Mä olen todella pahoillani. Nää hoidot on niin aikaa, rahaa ja voimia vieviä, että ei sitä negaa enää tarvittaisi lopulliseksi niitiksi. Toivottavasti juhannus sujuisi kuitenkin ihan mukavasti ja saisit kerättyä vähitellen voimia.

beelia: Sullakin on piinistelyt vasta niin alussa, ettei kannata vaipua epätoivoon! Tässä on vielä monta päivää jäljellä, eikä se oireellisuus tai oireettomuus kuitenkaan kerro raskaudesta mitään ja kuten sanoit, lugetkin voi aiheuttaa kaikenlaista. Voi kun saisit vähän ajatuksia muualle ja mieltä pirteämmäksi :hug: Toivottavasti tänään on jo positiivisempi olo ja pikkuinen kultahippukin nauttii yksiönsä lämmöstä :heart:

).( Yritän olla kiinnittämättä huomiota mahdollisiin oireisiin, tai ainakin laitan kaiken lugejen piikkiin. Vasta pp4 kumminkin... Samanlainen olo on, kuin tuhat kertaa aikaisemminkin kun olen satavarmasti kuvitellut olevani raskaana enkä kumminkaan ole ollut. Vatsassa pientä nippailua ja lämmöt koholla, mutta niin ne on olleet aikaisemminkin. Niin, ja lisäksi luget aiheuttaa mielettömän valkkaritulvan, ei meinaa phs riittää... Mutta mullakin on jotenkin negafiilikset, en millään usko että mä kuuluisin koskaan onnekkaitten raskautujien joukkoon. En uskalla elätellä mitään toiveita, tipahdus on tällä kerralla varmaan todella kova kun on niin paljon laitettu peliin :(
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............21

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................11



Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14

Nonna78...........2.IVF....................:heart: :heart: ..............hcg 344/12

















 
Meg
tiuvi Älä menetä vielä toivoasi, eikö periaatteessa ole pp 16 asti toivoa, nimittäin jos on kiinnittynyt myöhemmin..? Itse tosiaan oottelen menkkoja, mut mulla ei oo minkäänlaisia menkka tuntemuksia, olen vähän ihmeissäni, että milloin mulla alkaa sit menkat. Jos ei huomenna ala niin pitää tehdä uusi testi, hoitopaikassa niin sanoivat. Jännä juttu, kun ihan luomu kiertoon tehtiin tää, luget ollut vain lääkkeenä, onko muilla käynyt näin? (ymmärtäisin jos olisin lääkkeelliseen tehnyt tämän niin olisi sekaisin kierto, mut luonnolliseen kiertoon?) sanokaapa rehellisesti, voiko mulla olla toivoa?

Lisäystä: siksi olen ihmeissäni, koska aina kun on hoito ollut niin menkat ovat alkaneet, joten selvä merkki ollut..
 
Meg Voi kumpa se olisi hyvä merkki, et menkat ei kuulu. Itse en tiedä noista pas:sta mitään, mutta sen tiedän, et nää hoidot voi pidentää kiertoa muutaman päivän - tää kaikki on niin yksilöllistä ja joka kerta voi olla eri juttu... Ootko testannut herkällä testillä uudestaan?

 
Meg


Nonna78: En ole tänään testannut, mut jos ei huomenna viimestään ole menkat alkanut, niin teen taas CB:n digitestillä, tiedän että voi muutaman päivän heitto olla menkoista, mut ei oo mitään oireita ollut.. mitä netistä luin niin voi olla hyin mahdollista että esim pp 16 vasta näkynyt, jos on kiinnittynyt myöhemmin. Veritestihän ois kaikista selvin, mut julkisilla ei tehdä sellaisia.. Alkais edes menkat, niin olisi jostain asiasta varma..
 
MegSiis miehän oon julkisella puolella hoidossa ja kyllä mulle veritestipvä määrättiin heti siirtopvänä. Tosin mie menin labraan jo kaksi päivää liian aikaisin, mut ei siitä nuhteita tullut. Mut testaa ihmeessä huomenna, jos tätiä ei oo kuulunut ja ei oo oireita. Aika omituinen juttu kyllä.... Vitsit, kumpa sieltä tulisi se plussa viimein! Mie oon harmissani täällä siun puolesta.. :hug:
 
Meg, mäkin vaan pokkana soitin sairaalan lapsettomuuspolin sihdykälle ja kerroin haluavani veritestiin. Käskin häntä laittamaan lähetteen oman kuntani terveyskeskukseen. Tai no, ehkä pyysin, mutta en suostunut sulkemaan luuria...nojoo...Voimia ja plussapuhureita kuten Nonnakin toivotteli!!
:whistle:
 
Ootteko muuten kukaan lukenut Talouselämän uusinta (kai) lehteä? Voi morjens siinä oli artikkeli "Lapsella ei ole hintaa". Suututti pirusti muutama kohta: siinä kirjoittaja totesi että yhden alkion siirtoja pitäisi kannattaa ja tehdä enemmän kuin kahden alkion siirtoja, sillä kaksosten synnyttäminen tulee kolme kertaa kalliimmaksi yhteiskunnalle. WTF?? :kieh:

Miksi tuollaiset urpot kirjoittavat artikkeleita jotka ei jumankauta mistään mitään tiedä. Kaikki faktatietokin, joka oli artikkelissa mainittu, menetti totaalisesti arvostukseni, sillä osittain oli sellaista tunteetonta paskaa että huh huh... :x Ei kukaan lapsettomuushoidoissa rypevä ajattele yhteiskunnan säästöjä tuossa vaiheessa...prkl.
 
Meg


Tulin vain kertomaan, että eilen illalla menkat sitten alkoivat, olivat lugeista pari päivää myöhässä. no, hyvä sinänsä niin on ainakin varma tulos nyt. Uusi pas mulla on elokuussa, jos näin haluan, pitää siis katsoa se tilanne sitten milloin sinne menen sitten, ellei luomu ylläri tule :) Mollamaijalle ja Nonnalle tsemppiä jatkoon, kyllä te olette raskaana, älkää hermoilko, se pahentaa. Itse en varmaan just tule raskaaksi kun stressaan kaikesta, eikä se hyväksi ole. Nyt nautin kesästä ja unohdan kaikki ikävät asiat ja tsemppiä myös joilla siirto ollut, toiv. kiinnittyy jne! Luen taustalla aina välillä näitä, mut taidan pitää taukoa tästäkin palstasta.. (jos pystyn :LOL: ) Hauskaa juhannusta
 
Mahtavaa Mollamaija, onnea ja samoin Nonnalle noista hcg arvoista; kaksoset olisi itsellekin tervetulleet, yhteiskunnan kustannuksista viis!!! =) (siis eihän mulle oo siirretty edes kuin se yksi (rupunen ressukka?)mutta elän jo niin ajatellen että elo-syyskuussa uudestaan ja jos kaksi alkiota saadaan hoidoilla aikaiseksi niin luulenpa että ne myös siirrettäisiin ihan hoitavan lääkärinkin päätöksellä...)

Meg, aina on Toivoa niin kaun kun menkat ei ala, voi kun olisi myöhäinen kiinnittyminen sulla. Laitahan viestiä kuinka kävi, täällä ollaan kaikki peukut ja varpaat pystyssä niin kauan.

Tiuville tsemppiä, luulen että mulla on sama kohtalo edessä... Nyt siis pp5. pp3-4 oli massu aika menkkakipeä ja iltaturvotus valtaisa mutta koitan koko ajan funtsia että luget ne vaan tätä kroppaa sekoittaa (vai sittenkin kiinnittymiskipuja??!, juupajuu). Tasan viikko mulla vielä verikokeeseen, kääks! Edellisen hoidon (9/2009) piinailujen piinaavuus on kyllä päässet jo autuaasti unohtumaan..

B)
 
Voi Meg, just laitoin sulla tsemppausta, kurja juttu :hug:

Mä ajattelen aika samalla tavalla et selkeä tulos olisi aina paras koska viime hoidosta mä esim. jouduin roikkumaan aika "löysässä" hirressä rvkolle 7 saakka kun hcg oli niin alhainen alkuun. Kunhan tulee joko selkeä nega tai plussa niin pääsee eteenpäin suuntaan tai toiseen. Luulen et mäkin palaan tänne piinalilemaan loppukesästä / alkusysksystä mutta toki mun pitää vielä toi hcg mittauttaa ens vkolla...
 
Meg, haleja :hug: :heart:
Toivo, onneja piinailuun :heart:

Mulla on erikoista turvotusta masulla...välillä vihlasee 5-10 sekuntia ja sitten taas ei mitään...jos siellä joku tyyppi majaansa rakentaa niin outo urakka päällänsä on kyllä... :whistle:
 
Meg Voi itku... :hug: :'( Mun on pakko sanoa silti, et onneks teillä on pakkasessa huurunenuja, et pääset pienemmillä hormoneilla uuteen siirtoon. Ja se on niin totta kuten totesitkin, et tuo stressaaminen on pahinta myrkkyä meille, jotka melkein epätoivoisesti tahtovat raskautua. Nimittäin; viime kesänä aloin vartoa syksyn hoitoa ja päätin rellestää koko kesän ja nauttia nuoruudesta, seksistä, siideristä, tupakasta...jne... ja kuinkas ollakaan tulin luomusti raskaaksi. Koska mun putket molemmat vialliset, nih kohdun ulkoinenhan se sit oli - taas kerran. Tahdon tällä sanoa vain sen, et koeta siekin ottaa hällä väliä asenne, vaikka vaikeaa se onkin ja nyt suru varmaan päällimmäisenä mielessä ja muita kurjia fiilareita. Mie uskon, et kesä tekee siullekin tehtävänsä ja rentoudut, nautit miehestäsi, ystävien seurasta saunomisesta ja muusta, nih syksyllä oot niin valmis raskautumaan, et plussa pärähtää testiin ennen kuin alkiot on kunnolla siirretty kohtuun köllimään... =) Nyt mie halaan sinua tosi kovasti ja toivotan ihanaa kesää! :hug:

Mollis Miulls oli ja on edelleen kans tuntemuksia masussa sekä kohdun alaosassa, sivuilla ja tisseissä ja pää on pehminnyt ihan totaalisesti..... :LOL: Tää kaikki kuuluu kuulemma taudin kuvaan... ;) Niin ja rakas ystäväiseni kertoi, et välillä tuntui sille kuin joku ois tökkinyt sukkapuikolla kohdussa...huhuu tuon mie jättäisin mieluummin kokematta ;)

Ja oli ihana lukea siun kommentti miun kirjoituksista....kiitos! :hug: Mie taidan olla nyt niin täynnä rakkautta ja huolehtimista ja välittämistä, et se purkautuu myös kirjoituksiini. =) Kissani ja mieheni sekä ystäväni ovat pusuteltu ja rutistettu niin useasti, et ne melkein välttelee mua ;) :LOL: Ei vaiskaan....kyllä ne kuulemma tykkää ja ymmärtää mun tavallistakin suuremman halailuinnon :heart:
 
Kiitos Mollamaija! Nythän tää on täällä ihan täpinöissään kun kävi lukasee tätä meidän ketjua tuolta hieman aiempaa ja sieltä löytyi Mollis sun pp3-4 lievät menkkatuntemukset siis ihan samaa kun meikäläiselläkin. Mulla siis myös paha endo ja siksi aina automaattisesti laittaa kaikki kivut ja säryt sen piikkiin mut nyhän nuo sun tuntemukset saa ihan uuden merkityksen kun sait vahvan plussan! Juu, lyhyt on tästä enää matka sekoamiseen... :LOL:
 
Hei onko eroa tuloksen suhteen sillä että meneekö pp12 vai pp13 veritestiin?
Siis tajuan kyllä että pp13 arvo voi olla enemmän mutta jos arvot tuplaantuu jotenkin jokatoinen pv niin...tiedätte kyllä mitä tarkoitan :ashamed:
 
Mollis Ei siinä varmaan järkyttävää eroa voi olla...Tietty mitä kauemmin jaksaa odotella, sitä isompi arvo on tietenkin. Ja mistä sitä tietää kumpi on se tuplaantumispvä? Eiks se koko ajan kuitenkin kasva? Hoputan sua menee siihen testiin, ko tahtoo tietää onko meil suurinpiirtein samat arvot....jos siullakin noin sama, nih sit siel vois olla 2. Jos siulla hurjasti suurempi, nih sit mulla ehkä vain yksi kiinni.... *pohtii =) Niin ja kerkeet saamaan vastauksen ennen juhannusta.... Tää juhannus oli yks syy miks änkesin vampyyrin luo ajoissa - miun tuurilla olis vastauksen saanut vasta jussin jälkeen... ;)

Toivo Peukutan täällä, et oireet lupaa plussaa. Miulla oli kans hiukan noita menkkaoloja ja kiukkuinenkin olin ajoittain. Nyt oon aatellut sen johtuneen kiinnittymisestä, kun silloinhan hormonitasapaino alkaa muuttua uudestaan?

 
Ei hitto meitsi on ihan pipi päästään!! Tulin äsken kaupasta ja popitin täysillä Chisua...sit yhtäkkiä väänsin volat kohtuulliselle tasolle ajatellen hetkellisesti etten voi enää kuunnella näin musiikkia...siis ihan millin tuhannesosan ajattelin näin mutta ehdin tajuamaan miten hölömö olin :LOL: :LOL: :LOL: Työmatkalla ajelin vahingossa 20km/h ylinopeutta ja kampaajalla yritin maksaa sirukortin väärällä päällä :)

Nonnanen, mul on ihan sellanen olo etä arvo on...ootas, tunnustelen...no, sanotaan että 90-123. Mä oon satasaletti että sulla on kaksi majailijaa :) Ei kellään pärähtää tollasta ku sulle :D
 

Yhteistyössä