Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Meg


Nonna78: Olen mä yrittänytkin ottaa rennosti, eli ihan aluksi kun aloimme yrittää lasta niin suurin piirtein aina tein raskaustestin, jos sittenkin olisin raskaana, mutta kun ei ole lasta kuulunut moneen vuoteen niin olen päättänyt että en tee raskaustestejä ja otan alkoa kun haluan, eihän se voi vahingoittaa lasta vielä, sitten vasta myöhemmin.. Toki jos hoidot päällä niin en silloin ota ollenkaan, koska silloinhan mä tavallaan olen raskaana, ainakin hetken ajan. Pitäisi olla sillä asenteella, että lapsi tulee jos tullakseen, mut kun mä haluan sen heti! :'(
 
Meg Hyvä, että olet yrittänyt. Helppoa tää ei oo ja varsinkaan, kun itselläkään tuo kärsivällisyys ei kuulu hyveisiin...... :hug: Ihan yrittämisen alkuvuosina testasin kanssa melkein joka käänteessä. Niin turhauttavaa ja jotenkin sit tuntui sille, et ympärillä kaikki sikiää ja itse kulkee orvanpyörässä.

Kyllä se raskaus vielä alkaa ja nyytti tulee kotio asti. Ihan varmasti! Kun miekin sain plussan, nih kyllä muutkin. (Mullehan ei luvattu kovin hyvää tulevaisuutta omilla soluilla onnistua hoidossa.)

Hyvää juhannusta kaikille ja voimia syksyn hoitoihin/ odotukseen! :flower:
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............23

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................13



Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14

Nonna78...........2.IVF....................:heart: :heart: ..............hcg 344/12



















 
Ei juma! mulle luvattiin aamulla klo. 7.15 labrasta että klo. 12 soita ja saat tiedon verikokeesta. Nyt vihdoin kolmannen puhelun ja yhdistämisen jälkeen sain maaniteltua yhteyden sairaalaan omalle polille niin mulle todettiin että soita puolen tunnin päästä uudelleen kun on soittoaika. Murrrrrrrr....ärrrrr..... :kieh:
 
Eikäää!!! Sulla menee sit toi tuloksen saaminen kans odotukseks kuten miullakin.... :LOL:

Vitsit...en lähde koneelta minnekään ennen kuin tiedän siun tuloksen.. Kauheen jännää! =) Mä veikkaan siun arvoks 534.
 
Meg


Nonna: No, ei todellakaan ole helppoa eikä varsinkaan kun tyhmät ihmiset kyselevät lähes joka kuukausi että onko vauvakuume ym typerää! Siis eivät tiedä lapsettomuudesta, enkä aio kertoakaan, mutta pitäisi ihmisen ymmärtää että ehkä arka aihe, eikä kaikki saa lapsia ym!!! Se stressaa myös mua.. mutta eipä tässä auta kun jussina rentoutua ja pitää hauskaa, mulla on kuitenkin ihana mies joten ei ihan huonosti mene kuitenkaan:)
 
Meg No älä.... vanhassa työpaikassa nuo kohta isoäidit piti säännöllisesti saarnaa miulle, et alas jo tekee lapsia..sähän alat olee kohta liian vanha! Totesin niille vain, et katsoo nyt...ei täs viel tunnu olevan tarve, vaikka todellisuudessa pitkään yritystä takana ja pettymyksiä miljoona... Joillekin lapsen saaminen on vaan niin helppoa, et ne ei edes osaa ajatella sen voivan olevan toiselle vaikeaa. Ja tämä jos mikä on todellakin sydäntä riipaisevan arka asia! Itse olen puhunut lähimmille ystäville ja molempien vanhemmat tietää sekä sisarukset. Heidän taholtaan onneks ei tarvii pelätä ajattelemattomia ja tunkeilevia kysymyksiä. Miullakin on aivan ihana mies :heart: Olenkin sanonut välillä, et ehkä mun onni on hän, enkä enää saa muuta onnea. Joillakin ystävillä on tuo hyvän miehen löytäminen melkein yhtä vaikeaa kuin meille lapsen saaminen. Olemmekin tukeneet ja tsempanneet toisiamme näissä tuskissa. =) Juu, pidä ihmeessä hauskaa ja koeta unohtaa hoidot edes pariksi sekunniksi, mie koetan unohtaa mahdollisen keskenmenon vaaran ja nauttia olosta kanssa. =)

Mollis Päästä miut jo piinasta ja kerro veritestin tulos!!!! =) Tää on melkein yhtä kauheeta kuin odottaa tuleeko testiin plussa vaiko nega..keles sentään, kun olen taas kärsimätön.....
 
Mollis Siis mitä ihmettä!!!!!!!??????????????????? Onkohan tuo sun veritestintulos lainkaan??? hcg 13, en usko. Nyt on jotain vialla...Eihän CB ois plussaa sulle antanut, jos siellä ei olis raskaus alkanut. Voima :hug: Jotain siel on tapahtunut, koska normaalisti toi arvo voi olla about 5?

Siulla on varmaan puulla päähän lyöty olo.....mulla ainakin.

Mie pidän sormet ristissä ja peukut pystyssä, jotta tiistaina tulos on hyvä!
 
Siis en mäkä oikein tajua...hoitaja totesi ettei voi sanoa juuta tai jaata ja käski tulla tiistaina...ihmeellistä ettei vuotoa tule mutta lievät menkkajuilinnat jatkuvat...Mitä ihmettä??!?! :eek: :eek: :eek:
Miten sain sitten maanantaina CB:n testistä (digi, viikkonäytöllinen) plussan ja vielä tiistainakin normaalista CB:stä plussan? Kai se sitten meni ja hipaisi vain...
 
Ai Nonnakin oli samoilla linjoilla kuin mä... Toivotaan Mollis että tiistain testi toisi kunnon lukemat. Voi ei että pitää vielä odottaa sinne asti... Toivottavasti ei mene juhannus pilalle... Voi sua...! Lohtu :hug: Mä olen ihan ällistynyt...
 
Täällä taustalla oon piinaillut edelleen :) Oon vaan todennut että oon aika huono piinailija, ei meinaa hermot kestää ollenkaan :ashamed:

Mollikselle :hug: ja jaksuja! Toivotaan että verikokeessa joku virhe ja tiistain testi tois sitten sen oikean tuloksen! Tosi kumma juttu kyllä että CB:n testis näyttää plussaa, vaikka verikoe ei. Koita jaksaa tiistaihin asti :heart:

Mites Ragdollin piinailut sujuu?

Mulla on edelleen ihan negaolo :( Oireita olis kyllä. Tissit todella arat ja turvonneet, mut voi johtua ja johtuukin varmasti Lugeista. Alavatsaa vihloi tossa yks yö ja ilta tosi kovasti mut sen jälkeen ei mitään. Yritän kovasti valmistaa itseäni tulevaan negaan...

Kaikesta huolimatta mukavaa keskikesän juhlaa kaikille ja :hug: kohtalotovereille! Mulle tulee nyt muutamien päivien nettipimento, mut maanantaina piinailen taas mukana ;)
 
Voi Mollis. Mä en oikein vieläkään usko tohon veritestiin... Ei voi olla oikea luku. Jos siitä jäi nolla perästä... Mikähän CB:n herkkyys on?

beelia: Kiva kuulla susta! Mun mielestä noi sun yölliset vihlaisut taas kuulostaa oikein lupaavilta, olisko ollut kiinnittyminen meneillään? Ja rintojen kipuilukin on oikein hyvä merkki. En kuule yhtään ihmettelisi jos plussa sulle pärähtäisi, siltä vähän tuntuu! Puhallan plussatuulet sinne päin +++++++

).( Täälläkin on hermojen kanssa vähän niin ja näin eli ei oikein mun ignooraamiset onnistu. Eikä oireita ole paljon mitään paitsi ainoana mahan juilintaa, siis Lugeista johtuvaa. Eilen oli maha tosi kipeä, mutta oma moka, mitäs menin syömään liikaa omenoita... Tisseissä ei sitten minkäänlaisia tuntemuksia, ovat pikku rusinat aivan täysin tunnottomat, ja mun mielestä se on huolestuttavaa kun eikös rintojen arkuus nyt ole se kaikista varmin raskauden merkki? En tiedä testaisiko pian ja putoaisi korkealta, vai odottaisiko pp14:ään ja putoaisi sitten vielä korkeammalta? Nega sieltä kyllä tulee kumminkin...

Kaikesta huolimatta hyvää ja mahdollisimman rentouttavaa juhannusta kaikille piinistelijöille! :heart:
 
Ragdoll, joo mäkään en voi käsittää...vuodosta ei mitään tietoa...itsellänikin kävi mielessä että josko siitä on unohtunut joku numero...tai edes menneet numerot väärinpäin ja olisi myöhäinen kiinnittyminen :ashamed: En tiedä mikä CB:n herkkyys on ... tai en muista...H*lvetin outo luku tuo 13 pp13. No, nyt se on todistettu: 13 todellakin epäonnen luku...
 
Vastasinkin jo Mollis sulle toisessa ketjussa liittyen hcg arvoon mutta edelleen ei voi muuta sanoa kun v...ttumainen tilanne ja ihan piinaa sulle odottaa uutta veritestiä. Koita jaksaa vielä vähän aikaa :hug:

Omista oireista sen verran että ihan samat systeemit kuin Ragdollilla eli tissit täysin normit mut vatsa vaihtelevan kipeä lugejen vuoksi. Tänään pp10 ja keskiviikkona olis sitten se verikoe joka ärsyttää jo valmiiksi niin paljon et saas nähdä käännynkö klinikan ovella ympäri ja palaan haavemaailmoihini joihin ei kuulu negatiiviset verikoetulokset vaan vain vauvoja vauvoja vauvoja...
 
Nonni. Tuomion kukko lauloi ja arvoni laskenut alle ykköseen...
Olihan tämä jo arvattavissa.
Parempi näin. Ei tarvitse elää pelossa. Enään ei oikeastaan harmita kuin se, että kaksi huippista 100% selvinnyttä meni hukkaan...
Taidan mennä syömään illalla johonkin hyvään ruokapaikkaan ja aloittaa kesästä nauttimisen.
Elokuussa sitten siirtoon nro 2, jos rupurupsakka-ainokainen selviää


Kiitos kaikille ihan järkyttävän mahtavasta tuesta. Nyt pidän teistäkin rakkaat kanssasisareni vähän taukoa, ja heitän vauvahaaveet syksyyn, johon lähdetään uusin kujein, entistä vahvempina.

Teistä tuli tällä matkalla korvaamattomia ja lämpö sekä sympatia jota sain osakseni veivät minua eteenpäin tällä raskaalla, yksinäiselläkin, tiellä.!!

Ja mitä tästä jäi käteen?
Tyhjä olo. Tyhjä syli. Tyhjä mieli.
Entistä vahvempi nainen.

Hymyillen -Mollis- :heart:
 
Mollis Voima :hug: Mie en ikinä ois uskonut, et näin kävisi. Ihmettelen edelleen, mut onneksi teillä on vielä yksi huurunenä pakkasessa, ni ei heti välttis tarvi mennä uuteen punktioon. Ja mistä sitä tietää, että tuo rupusempi alkio ois just se oikea!

Kiitos myös itsellesi mahtavasta tuesta ja fantastisesta huumoristasi :hug: =) Nauti ihanasta kesästä täysin rinnoin ja lataa akkusi elokuun siirtoon. Olet ihana ja mahtava ihminen :heart:

 
Moikka! Mahtuisiko mukaan piinailemaan? Olen enemmänkin taustaillut koko kevään. Lyhyesti: Yritystä kaksi vuotta ja tutkimuksissa ja hoidoissa vuosi. Hoitoja saanut mies, minä en.

Eilen tein kp 33/35-40 Clearblue +plus herkän testin, joka näytti plussaa mutta Sofi One Step liuska negaa. Tänä aamuna ilmoitti Clearbluen digi "Raskaana 1-2 viikkoa ja Sofissa haaleampaakin haaleampi viiva... Ymmärtääkseni Sofin pitäisi kuitenkin olla herkempi. Rinnat varmaan repee liitoksistaan kohta, mutta ne on usein ennen menkkoja arat. En tiedä uskaltaako tässä mitään vielä toivoa ...

Mitä olette mieltä?
 
Mariaana80: Mulla on tapahtunut usein samaa noiden Sofi merkkisten testien kanssa. Pitäisi olla mukamas herkkä mutta silti on tullut noihin apteekin huomattavasti vahvempiinkin testeihin jo vahva viiva. Tuo Clearblue on ollut aina paras valinta, tosin tyyriskin. Onnea raskaudesta, kyllä se Clearblue on luotettava!!
 

Yhteistyössä