Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Hanuu Mielettömästi Onnea!! Mä olin niin varma sun raskaudesta! :heart: Tulethan tuonne "piinailijoista ekaan ultraan..."-ketjuun? Uskon, että työnteosta ei tule mitään. Ei mullakaan oikein tule, vieläkään... Koko ajan pitää nuuskia netistä jotain tietoa.
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............18

pekku........................1. IVF....................... :heart: .............18+testattu

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: .................14+testattu

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............13

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................12

Nonna78............2.IVF.................... :heart: :heart: .....................5

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................3

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .....................3


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: .................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14









 
KIITOKSIA ONNITTELUISTA!! :heart:

Joppu: Mä voin uskoa sun puolesta :) En mäkään omaan plussaan oo koskaan uskonut, mutta teidän muiden usko riitti saamaan tämän aikaiseksi!

Amelie80: Enköhän mä löydä tieni sinne toiseen ketjuun :)

Tein kotona vielä raskaustestin, jotta mieskin uskois. Digitaalisen testin "raskaana" teksti sai sen myös vakuuttumaan tilanteesta ;)
 
Onnittelut kaikille plussanneille!! Ihanaa, iso onnittelu :hug: Nauttikaa!

Mä vietin viikonlopun mökillä nettipimennossa, joten nyt vasta pääsen kirjoittelemaan kuulumisia.. Mä testasin to 10.6. jälleen kerran puhtaan negan, mun kyytiläiset kun ei viitsi edes yrittää kiinnittyä :'( Toisaalta olin jo asennoitunut siihen, mutta ihan yhtälailla se aina kirpasee.. Nyt alkoi onneksi loma, me yritetään unohtaa koko asia nyt hetkeksi ja vaan nauttia kesästä. Elokuun lopussa sitten yritetään uudelleen, pakkasessa on onneksi vielä kaksi huurunenää yhtä yritystä varten.

Hyvää kesää kaikille, mä vetäydyn taka-alalle, käyn välillä kurkkimassa kuulumisia. Tarrasukkia kaikkien asukeille, toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte nyytin kotiin asti!!
 
Iltaa.
Onko muilla, jotka kärsivät varsin pahasta endosta ja tietävät mitä kunnon menkkakivut on, ollut piinapäivinä 3-4 lievistä lievintä mutta tunnistettavissa olevaa menkkakipua?
Viime siirrossa (tuore) mulla tuli tällänen fiilis vasta kun pp13 puski vuoto läpi...v****.

Piinailijat tiuvi ja Nonna78: mitä teille kuuluilee? ;)
 
Mollamaija Mulla noita endo-/menkkajomotuksia on ollu kaikkien siirtojen jälkeen, välillä menee päivän pari että saa olla suht rauhassa mutta sitten taas jonain päivinä vois vaikka vannoo että kohta näkyy punasta.. pas:issa lievempiä. Luomukierroissa poltot alkaa aina muutama päivä ovulaatiosta, ja jatkuu paheten/tihentyen aina sinne menkkojen alkuun. Melko toivoton olohan siitä tulee :(
 
risis: Aika toivotonta tosiaan... :snotty:

Ei ole kokemusta yhdestäkään plussasta mutta jotenkin sitä ajattelee että nämä piinapäivät ovat pahimpia kun ei tiedä tulevasta. Elää kuin pumpulissa, kuin raskaana :) ja sitten ei ehkä olekaan raskaana...mitä itsensä petosta
Voi kamalaa kun ajattelee sitä mahdollista plussaa joskus: miten tää ämmä pysyy suht järjissään sitten? :kieh:
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

pekku........................1. IVF....................... :heart: .............19+testattu

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............14

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................13

Nonna78............2.IVF.................... :heart: :heart: .....................6

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................4

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .....................4


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14











 
Nonna78: Taas täällä pienistä asioista huomauttelen... :wave: Mut vois varmaan poistaa tuolta ylemmästä piinailijoiden joukosta nyt kun olen päässyt alemmas plussanneisiin :) Ei siinä, etteikö tämäkin olisi vielä täyttä piinaa... Kiitos, kun jaksat päivitellä listaa!
 
Natazja :hug: paremmalla onnella sitten loppukesästä! Näin uskon itsekin, jos tämäkään hoito ei toimi toivotulla tavalla... =) Voimia ja koeta nauttia kesästä. <3

Mollamaija: Täällä tää piinailija kuvittelee välillä tuntevansa nipistyksiä kohdussa, menkkaoireita, et just nyt alkaa vuotaa ja sit kummallista kylkikipua. Niin ja tänään kyllä ihan oikeasti tunsin kuinka emätin kramppasi tai jotain, koska se sattui tosissaan. =/ En kyllä osaa sanoa mistä se voi johtua... Mielessä kävi, et sinnekö ne alkiot on tipahtanut ja koettavat kiinnittyä. No joopa-joo.... Enää ei ole sellanen ampiaisfiilis ja koetan valmistautua negantestaamiseen, vaiks varovasti kans kuvittelen odottavani kaksosia :p

Mites teillä on mennyt? Joko on nimet valmiiksi mietitty ja kummit valittu? Mie nimittäin olen nekin jo viime syksynä lyönyt lukkoon..... *kahjo kun olen.... ;) Mut kai sitä saa kuvitella? Eipähän tarvi sitten miettiä niin paljon...pitää vain miehellä hyväksyttää enää... =D

Pakko koettaa hakea tästä kurimuksesta huumoria, muuten pää ei kestä. Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut.

Tsemiä kaikille ja voimahalitukset! Sitkeys palkitaan.
 
Nonna78: Buahahaa ha! :LOL:

Joo, itsekin tein ekan tuoresiirron jälkeen nimilistan valmiiksi. Ja valitsin kärryt. Ja kummit. Ostin 9kuukautta-lehtiä. Kummasti negan jälkeen en koskaan palannut nimilistaani ja lehdet lensivät armotta keräyspisteeseen. Nyt katsoin uudelleen nimilistaa, ja päivitin sitä :) Jännää, että osan nimistä delegoin, koska aiheutti minussa jopa negatiivisia tunteita, täysin edellisen pettymyksen vuoksi...

Meitsi kuvittelee myös odottavansa kaksosia (tyttöä :heart: ja poikaa :heart: ) ja huumori: sitä on välillä viljeltävä vaikka ei tämä todellakaan mikään naurunpaikka ole. Tämä on totisinta totta ja elämän varjopuolia. Jospa se aurinko tännekin puolelle joskus paistaisi pikkupalleron muodossa =)

ON: nothing. Nothing at all... :whistle:
 
Olin isoisäni 80-vuotisjuhlassa viikonloppuna. Siellä kummini, ammatiltaan kätilö minua hoitavassa sairaalassa, kertoi pöydässämme hupaisia tarinoita synnyttäjistä. Koko pöytä nauraa rätkötti. Minua ei naurattanut lainkaan. Hän varmasti ajatteli, että haluan kuulla hauskoja synnytystarinoita kun itse olen tässä elämän tilanteessa! MIT VIT ??
Itse tiedän jatkossa kokemuksesta, että lapsi-asioista ei puhuta kun ei toisten elämäntilanteista tiedetä.

Oletteko muuten nähneet leffaa Onnen Varjot? Itkin niin että ihan tärisin.


 
Nonna78: Meillä oli nimet valmiina jo ennen kuin tehtiin edes lopullista päätöstä yrityksen aloittamisesta (siis vajaa neljä vuotta sitten) :LOL: Ja nimet on kyllä pysyneet tähän asti samoina. Ja kummeja ollaan myös matkan varrella miettinyt, tosin siviilikummeista meidän kohdalla kyse eli sellaisia sopivia hyviä haltiattaria ollaan pohdiskeltu. Ja makuuhuoneen seiniä maalatessa kaksi vuotta sitten, jätin valmiiksi tyhjän paikan "unilinnulle" mahdollisen pinnasängyn paikan viereen :ashamed: Eli kyllä täälläkin on visioitu monenlaista, vaikkei varmuutta tuloksesta ole ollutkaan. Nyt vaan kovasti toivon, että tämä plussa saataisiin alkuvuodesta syliin asti :heart:
 
Omaa napaa: täällä siis pp14 menossa ja aamulla otin viimeisen lugen, enää niitä en ota. Testiä ei kaapista edes löydy että vois testailla, mutta eipä paljoa edes huvita testailla. Taidan vain odottaa muutaman päivän että menkat alkaa, ja jos sattuu ettei ala, niin sitten testiä osteleen. Mulla on vaan niin v....tus päällä kun ei mitään "kivoja" oireita ole, ainoastaan ne menkkaoireet.
 
Joppu: Kieltämättä hyvät hermot sulla... Eihän se oireettomuus tai menkkatuntemuksetkaan kuitenkaan raskauden mahdollisuutta pois sulje :hug: Mutta oikeassa olet, muutaman päivän päästä olet sitten asian suhteen "viisaampi"...
 
Joppu Nyt oli pakko tulla kommentoimaan. ;) Lugejen lopetuksesta. Jos tulos on positiivinen, niin niitä ei saa lopettaa heti. Ja eikös sinulla ollut PAS menossa? Mulle on tehty sekä lääkkeellinen ja lääkkeetön PAS, ja molemmissa on sanottu, että lugeja pitää jatkaa plussankin jälkeen ja lopetus tapahtuu sitten asteittain. Mutta en ole niistä valitettavasti plussannut. Pitäiskö sun kuitenkin testata ennen kuin lopetat lääkkeet? Älä lopeta ennenkuin olet varma asiasta. Jos kuitenkin siellä pikkuinen kasvaa. Raskaus voi alkaa myös täysin oireettomastikin. Ystäväni on käynyt läpi samoja hoitoja ja on plussannut tuore- sekä pakastesiirrosta täysin oireettomana ja on ollut myös varma, että nega paukahtaa. Pliis, tee se testi. :heart:
 

Yhteistyössä