Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Hei ja onneksi olkoon kaikille plussanneille!!

Olen taustalla seurannut ja mielelläni tulisin nyt tänne pinoon kuin tuonne ensimmäiseen ultraan. Sinne on niin pitkä matka ja piinattavaa riittää.

Taustoista sen verran että sain maanantaina tietää olevani raskaana, ensimmäisen IVF:n tuoresiirrosta. Kotitestit (sofi one step erittäin herkkä ) antoivat todella heikkoa viivaa, ja minulla alkoi tuhruvuoto jo lauantaina joten veritestistä saatu tulos oli enemmän kuin yllätys.

Valitettavasti vuoto on tästä vain lisääntynyt (tänään pp13 menossa), sidettä en tarvitse mutta pyyhkiessä tulee aina verta :/ Soitin klinikalle ja pyysivät tulemaan uudelleen veritestiin perjantaina. Raskaus on saattanut keskeytyä, mutta toivoakin kuulemma on.
 
Amelie80: Voisin täysin kopioida tuon Jopun viestin omakseni. Tissit on kipeät ja turvonneet, menkkajuilinta on ollut tismalleen samanlaista siirrosta lähtien. Eli ei tod. mikään raskausoire. Meneilläänhän on nyt pp8, tuoresiirroissa tuhruttelu on alkanut pp9 - eli huomista innolla odotan :/

Tuntuu että jos tästä raskaus lähtee, se on jo maailman kahdeksas ihme. Toisaalta jos on uskoa, on toivoa ja kun on uskoa ja toivoa voi ihmeitä tapahtua :)
 
Frida1977 Uskon,todella, että plussaat nyt. Sun tissioireet on niin hyvä merkki. Menkkajuilinta voi myös olla hyvä merkki. Mullakin oli ja on edelleen niitä, mutta ajoittain. Niitä ihmeitä oikeasti tapahtuu, ja toivotaan, että se todella tapahtuisi nyt sun kohdalla. Pidän niin peukut ja varpaatki pystyssä. :heart:

pekku Onnittelut myös sinulle raskaudesta. Toivotaan. että vuoto loppuisi ja saisit nauttia raskaudestasi. Siirrettiinkö sinulle yksi vai kaksi alkiota? Älä menetä toivoasi. :hug:

Joppu Raskaus voi alkaa täysin oireettomastikin. Mutta uskon, että se stressaa. :hug: Tosi paljon tsemppiä vielä viimeisiin päiviin.
 


Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot.............................PP

Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..........................13

timotei78 .................1.IVF.................. :heart: ............................??

leiska........................2.ICSI................ :heart: ............................13

Mimosah..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ...........................11

Amelie80..................3.ICSI................... :heart: :heart: .....................10

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .....................10

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: .............................6

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: .............................3

Nonna78.............2.IVF........................:heart: :heart:................1


Plussanneet
 
Päivitin itseni tuohon listaan, mut nuo hienot kuvat jäi tulematta......Jos joku osaisi laittaa? Amelie?

Mie tulisin ensimmäistä kertaa piinistelyihin mukaan. Tänään ensimmäistä kertaa elämässä miun kohtuun on siirretty 2 alkiota. Pakkaseen emme saaneet mitään, mut oon tosi onnellinen, et edes siirtoon asti pääsimme tällä kertaa. =) Nälkä kasvaa syödessä, joten nyt sitä sit toivoo jomman kumman kiinnittyvän.... Onko se nyt pp1 tänään vai vasta huomenna? Testipäivä on 23.6.10, jos menkat eivät ole alkaneet.

Siirto sujui aika hyvin, mut siirtokatetria säpsähdin hiukan ts. se sattui hiukan. Väsyttää ja rinnat on edelleen kipeet ja masu turvoksissa. Aavistuksen ärtynyt fiilis jostain syystä.

Onnea matkaan kaikille ja tarrasukkia! =)

 
Sain tänään veritestin tuloksen ja hcg oli jotain päälle 200. Eka ultra olis loppukuusta, jos sinne asti päästään. Jotenkin ei meinaa uskoa tätä, melkein kuuden vuoden jälkeen tuli plussa :heart: Toisaalta pelottaa hirveesti, eikä uskaltais nauttia tästä...
 
Paljon onnea timotei78! :flower: Montako siulle siirrettiin? Jos yksi, niin vahva arvo sulla jo alkuun, jos kaksi, nih silloin saattaa molemmat olla kiinni..? Mulle sanottiin tänään, et vähintään 100 pitäis olla hcg ekassa verikokeessa, jos yksi on selvinnyt. Koeta nauttia raskaudestasi ja ihanasta kesästä. =)
 
Mä tuun tuolta piinailusta ultraan -ketjusta kurkkimaan tänne ja toivottamaan hirmuisesti onnea plussanneille :heart:

Tosta hcg-arvosta. Mulla on ollut 3 raskautta, joissa hcg oli pp12 ekassa 307, tokassa 603 ja tässä kolmannessa noin 400. Ekassa ja tässä kolmannessa on ollut yksi kiinnittynyt. Toka meni kesken niin aikaisin, että vaikea sanoa.

Tuttava odotti kaksosia ja hänen vastaavan päivän arvo oli vähän yli 200 (kun mulla siis yhdestä 400). Että toisilla se vaan nousee nopeemmin se arvo ja siitä ei oikein voi päätellä, että onko yksi vai kaksi. Mutta pääasia että arvo on hyvä =)
 
Onnittelut vielä kaikille plussanneille! =)

Mulla on tänään ollut siis ihan menkkaolo aina vessassa käydessä, tosin muuten alavatsaa ei kyllä polttele. Mulla on näiden hoitojen myötä alkanut kohtu aristamaan jo pari viikkoa ennen menkkoja. Yleensä päivää ennen pahenee selvästi ja siitä tiedän, että vuoto on alkamassa. Ja tuntuu siis erityisesti vessassa käydessä, kun rakko tyhjenee. No tänään päivällä oli just sellainen olo, mutta illalla ei sit enää ookaan aristanu yhtä selvästi, joten ehkä ne ei vielä ihan huomenna ala... Tällä hetkellä ihmettelen, johtuuko mun yks uusi "oire" lääkkeiden ja väsymyksen yhdistelmästä vai mistä. Alkuviikosta on tullut jo pari kertaa oksennuksen maku nieluun. Tänään kauppaan lähtiessä tuli aivan puskista oksennus suuhun ja sain vain vaivoin nieltyä sen takaisin :$ Ja mä en siis koskaan oksenna (paitsi joskus humalassa :ashamed: ) Oksennustautikin on ollut viimeks 17 vuotta sitten! Mutta ei kai vielä näillä piinapäivillä vois olla mitään raskauspahoinvointia, jos ihme olisikin käynyt..? Uskon siis, että oli vaan joku hetkellinen toiveita ärsyttävästi herättävä häiriö :headwall: Mua niin ärsyttää, kun aina erehdyn kuulostelemaan mielikuvitusoireita, vaikka tulos on kuitenkin selvä nega. Oon siis taas itselleni vihainen.

Toivottavasti tulis vielä paljon lisää plussia, jos ei mulle niin ainakin teille muille :)
 


Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................15 +testattu

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............13

pekku........................1. IVF....................... :heart: ..............13 +testattu

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: ....................9

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............8

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................7

Nonna78............2.IVF.................... :heart: :heart: .....................0


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI................... :heart: :heart: ........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF.................. :heart: ....................hcg 200/11?

 
Hanuu mulle tuli töissä hetkellinen (noin tunnin kestävä ) kuvotuskohtaus pp7 ja siitä ihmeissäni intouduin testaamaan pp8 plussan. En sitten tiedä liittyikö tuo kuvotus raskauteen vai ei, mutta koskaan ennen en ole moista kokenut =)
 
Pikkuperho: Voi ei, arvaapa herääkö mun toiveet nyt!! Ekaa kertaa oksennus oli lähellä siis maanantaina PP7 ja tänään on PP9. Taitaa olla mun rauhallinen mieli historiaa ja piinailu alkanut todenteolla :LOL: Voi kunpa ei tarvis tällä kertaa pudota korkealta...
 
Amelie80 hieno arvo sulla. Onnea sulle vielä extrapaljon. Niin ne vaan ne meidän menkkatuntemukset tiesi plussaa!
Ja onnea myös Timotei.

Tänään on menkkatuntemuksia ollut jo vähemmän, mutta pp11-13 olivat todella voimakkaita, enkä voinut niiden takia uskoa todeksi, että sain plussan.
 
pekku: Voi kyllä, kuulostaa todella tutulta! Ja siis oksennus tuli aivan yllättäen autoon istuessani, en edes ensin tajunnut, mitä tapahtuu :LOL: Onneks joku refleksi kuitenkin toimi, enkä löytäny sitä sylistäni... Voi miks sen PP12 pitää osua lauantaihin! Mä en kestä odottaa testiä maanantaihin asti, jos vielä tulee jotain oireita.

Lisäys...

Linnia: Kiitos =) Mitä sä sanoitkaan silloin viime viikolla mun rauhallisesta mielestä ja piinailusta? ;)
 
Nonna Hurjasti onnea kahdesta kyytiläisestä! :heart: :heart: Päivitin tietosi listaan. =) Nyt tarvitaan vaan pitkää pinnaa ja jaksamista. Mutta toivotaan, että saatte parhaan mahdollisen lopputuloksen.

Hanuu Sun oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavalta. :heart: Milloin uskallat testata? Jännitän kovasti puolestasi. :hug:

timotei78 Onnea hienosta arvosta! :heart: Oliko se pp11 kun kävit veritestissä?

Mimosah Olen niin onnellinen meidän molempien puolesta. :hug: Uskallettaisiko jo siirtyä tuonne "piinailijoista ekaan ultraan... "ketjuun? Nyt kun molemmilla vahvistui hcg:kin. Samoin timotei78 tule sä kans, ellet vielä ole listautunut.

natazja Kovasti odottelen sun kuulumisia? :)

).( Hcg-arvo oli siis hyvä, huoh. =) Varasin TAYS:sta varhaisultra-ajankin; 1.7.2010. Siinä siis seuraava etappi, ellei mitään muuta ehdi tapahtua. Ja neuvola on 7.7.2010. On tää niin hurjaa, että oikein neuvola! En usko oikein kirjoittamaani. :LOL:

Linnia Kovasti jaksamista :hug:
 


Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................16 +testattu

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............14

pekku........................1. IVF....................... :heart: ..............14 +testattu

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: ....................10

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............9

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................8

Nonna78............2.IVF.................... :heart: :heart: .....................1


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI................... :heart: :heart: ........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF.................. :heart: ....................hcg 200/11?



 
Amelie80: Olin ajatellut, etten testaisi ollenkaan kotitestillä. Ensin ajattelin, että se on turhaa rahan haaskautta, kun kuitenkin tulee nega. Nyt on toiveet heränneet enkä uskalla tehdä testiä, koska haluan elätellä toiveita mahdollisimman pitkään... Tällä hetkellä siis suunnitelma se, että vasta maanantaina veritestiin. Saa sit nähdä, onko viikonloppuna kuitenkin pakko käydä hakemassa testi kotiin... Sais ainakin rauhassa sulatella tulosta vapaapäivänä. Mä oon siis testannu koko tämän 3,5 vuoden aikana vaan kaks kertaa raskaustestillä eli en ole mikään suurkuluttaja :LOL:
 
Täällä myös kuvotusta eilisestä lähtien, itseasiassa eilen illalla oksensikinkin. Haluaisi tietenkin uskoa että olisi raskausoire, mutta ei haluaisi taas pudota korkealta ja kovaa. Kuitenkin sekä Zumenonin että Lugesteronin sivuvaikutuksiin kuuluu pahoinvointi. No, selviäähän tämäkin mysteeri muutaman päivänä sisään, puolin tai toisin.
 
Munkin pitää käydä täällä pyörähtämässä, kun pitkä oireeton kausi päättyi. Mulla nimittäin alkoi yöllä menkkakivut. Ensin olin ihan että jee, vihdoin jotain oiretta! =) Mutta sitten muistin että mullahan on näissä hoitokierroissa menkkakivut alkaneet jo useana yönä etukäteen (kun normisti vain vuotoa edeltävä yö ). Eli se siitä... :ashamed: :( Oviksen perusteella odotan tätiä kylään ma-ti (ja testipäivä on vasta ke). Mulla siis PAS luomukiertoon. Ei tarvii mua enää listoille laittaa. Miten te plussanneet joilla ollut menkkakipuja, minä piinapäivinä niitä on ollut?
 

Yhteistyössä