Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä luulette, jos näillä on keskenään jotain menneillään? Kuinka muut juoksut tai Kärtsän kaverit ovat perillä tilanteesta?
Varmaan aika paljon hankaloittaa asiaan liittyvät tilanteet, mistä ei ole korrektia täällä puhua. Joskus esim. ihmiset voivat tahallaan olla näkemättä tai ajattelematta juttuja, jos se helpottaa elämää. Tietysti asian täytyy jollain tasolla olla kaikilla tiedossa.
 
vierailija
Varmaan aika paljon hankaloittaa asiaan liittyvät tilanteet, mistä ei ole korrektia täällä puhua. Joskus esim. ihmiset voivat tahallaan olla näkemättä tai ajattelematta juttuja, jos se helpottaa elämää. Tietysti asian täytyy jollain tasolla olla kaikilla tiedossa.
Joo kyllä mä ajattelen, että tämän reissun jälkeen on voinut olla aika vaikea selittää kavereille ja läheisille, että "brothereita tässä vaan ollaan".
 
vierailija
Varmaan aika paljon hankaloittaa asiaan liittyvät tilanteet, mistä ei ole korrektia täällä puhua. Joskus esim. ihmiset voivat tahallaan olla näkemättä tai ajattelematta juttuja, jos se helpottaa elämää. Tietysti asian täytyy jollain tasolla olla kaikilla tiedossa.
Mä luulen, että ne, jotka ovat nähneet näiden kahden vuorovaikutuksen toisiinsa, tietävät kyllä.
Jesse puhui jo silloin viisujen jälkeen mancrushista, ja luultavasti kaikki viisureissulla mukana olleet näkivät jo siellä, että jotain tapahtuu. Puoli Eurooppaa näki.
Silloin ehkä oli helppo ajatella, että se oli jotain ohimenevää viisukuplaa, mutta nyt puolentoista vuoden jälkeen, voi olla jo vaikea käyttää perusteluna sitä.
 
vierailija
Saatiinko kuitenkin koko suora yhdellä videolla: one hotel room, one bed & one cup of tea?

Teoria: jos se yöpöydän kääre oli teepussi, niinkuin ilmeisesti vauvalla spekuloitiin, niin silloinhan videossa oli mukana myös 1 cup of tea tavallaan:D
 
vierailija
Saatiinko kuitenkin koko suora yhdellä videolla: one hotel room, one bed & one cup of tea?

Teoria: jos se yöpöydän kääre oli teepussi, niinkuin ilmeisesti vauvalla spekuloitiin, niin silloinhan videossa oli mukana myös 1 cup of tea tavallaan
Ei se kyllä taida olla teepussikääre. Ei näytä yhtään sellaiselta, lähinnä tulee mieleen joku voidepussi. Siis sellainen mitä jaetaan näytteenä. Jotain tuoteselostekstiä siinä voisi lukea.
 
vierailija
Liukuvoide pussi . Niitä on yksittäispakattuja myös.
No se tuli mieleen kyllä, että olisi loogisempaa olla sängyn vieressä sellainen pussukka kuin vaikkapa kasvovoide (joka olisi ainakin itselläni kylppärissä), mutta en usko, että ihan sellaisia olisivat jättäneet näkymään kuvassa. :)

Tuo on kuvassa juuri sellainen, että sitä ei voi oikein tunnistaa muuten, mutta jos jollakulla on ollut käytössä sama tuote, mikä sitten onkaan, niin tunnistaisi.
 
vierailija
Viime viikolla taisi olla tästä jotain, ja silloin oli rauhalliset (?) energiat, ei mitään draamaa ainakaan.
Nyt tilanne on vähän erilainen: Kärtsän energiat ovat rauhallisemmat kuin Bojanin, jotka silloin olivat rauhalliset ja nyt ovat levottomammat. Mutta ei tuokaan siis tarkoita, että olisi mitään draamaa meneillään. Ihmisten välisiä draamoja on usein hankala erottaa, kun ihmiset saavat ihan omassa itsessäänkin aikaan "draamaa".

Olen miettinyt sitä, kun jotkut energiamaailman jutut voimistuivat jo la 21.9. alkaen, mitä silloin ihmettelin kaverille, mutta en tosissani ajatellut, että johtuisi tulevasta tapaamisesta. Toinen energia-alan fandom-ihminen oli havainnoinut samaa Ma-ti viime viikolla oli intensiiviset energiat, mutta niin oli myös samana torstaina. Sitten taas hiljeni, kunnes tämän viikon tiistaina oli jälleen intensiivistä. Ajattelin sen johtuvan siitä, että he menivät kotiinsa, mikään selvänäkijähän minä en ole. :)

Tekisi mieli spekuloida, että viime viikon torstaina ja tämän viikon tiistaina tapahtui jotain, tuskin mitään negatiivista, mutta en kyllä saa selkoa mitä. Tai onhan sitä helppo varmaan keksiä potentiaalisia kivoja vaihtoehtoja, mutta niillä voi mennä hakoteille.

Minulla on myös tunne siitä, että Bojan tuli Suomeen jotain spesifimpä tarkoitusta varten kuin vain viettämään aikaa Kärtsän kanssa (mutta ei kuitenkaan mikään työsyy). En osaa kyllä sanoa, mikä tämä syy olisi.

-energiamamma
 
vierailija
Nyt tilanne on vähän erilainen: Kärtsän energiat ovat rauhallisemmat kuin Bojanin, jotka silloin olivat rauhalliset ja nyt ovat levottomammat. Mutta ei tuokaan siis tarkoita, että olisi mitään draamaa meneillään. Ihmisten välisiä draamoja on usein hankala erottaa, kun ihmiset saavat ihan omassa itsessäänkin aikaan "draamaa".

Olen miettinyt sitä, kun jotkut energiamaailman jutut voimistuivat jo la 21.9. alkaen, mitä silloin ihmettelin kaverille, mutta en tosissani ajatellut, että johtuisi tulevasta tapaamisesta. Toinen energia-alan fandom-ihminen oli havainnoinut samaa Ma-ti viime viikolla oli intensiiviset energiat, mutta niin oli myös samana torstaina. Sitten taas hiljeni, kunnes tämän viikon tiistaina oli jälleen intensiivistä. Ajattelin sen johtuvan siitä, että he menivät kotiinsa, mikään selvänäkijähän minä en ole. :)

Tekisi mieli spekuloida, että viime viikon torstaina ja tämän viikon tiistaina tapahtui jotain, tuskin mitään negatiivista, mutta en kyllä saa selkoa mitä. Tai onhan sitä helppo varmaan keksiä potentiaalisia kivoja vaihtoehtoja, mutta niillä voi mennä hakoteille.

Minulla on myös tunne siitä, että Bojan tuli Suomeen jotain spesifimpä tarkoitusta varten kuin vain viettämään aikaa Kärtsän kanssa (mutta ei kuitenkaan mikään työsyy). En osaa kyllä sanoa, mikä tämä syy olisi.

-energiamamma
Kiitos taas tästä 💓

T. Yksi sinua tasaisin väliajoin kaipailevista.
 
vierailija
Nyt tilanne on vähän erilainen: Kärtsän energiat ovat rauhallisemmat kuin Bojanin, jotka silloin olivat rauhalliset ja nyt ovat levottomammat. Mutta ei tuokaan siis tarkoita, että olisi mitään draamaa meneillään. Ihmisten välisiä draamoja on usein hankala erottaa, kun ihmiset saavat ihan omassa itsessäänkin aikaan "draamaa".

Olen miettinyt sitä, kun jotkut energiamaailman jutut voimistuivat jo la 21.9. alkaen, mitä silloin ihmettelin kaverille, mutta en tosissani ajatellut, että johtuisi tulevasta tapaamisesta. Toinen energia-alan fandom-ihminen oli havainnoinut samaa Ma-ti viime viikolla oli intensiiviset energiat, mutta niin oli myös samana torstaina. Sitten taas hiljeni, kunnes tämän viikon tiistaina oli jälleen intensiivistä. Ajattelin sen johtuvan siitä, että he menivät kotiinsa, mikään selvänäkijähän minä en ole.

Tekisi mieli spekuloida, että viime viikon torstaina ja tämän viikon tiistaina tapahtui jotain, tuskin mitään negatiivista, mutta en kyllä saa selkoa mitä. Tai onhan sitä helppo varmaan keksiä potentiaalisia kivoja vaihtoehtoja, mutta niillä voi mennä hakoteille.

Minulla on myös tunne siitä, että Bojan tuli Suomeen jotain spesifimpä tarkoitusta varten kuin vain viettämään aikaa Kärtsän kanssa (mutta ei kuitenkaan mikään työsyy). En osaa kyllä sanoa, mikä tämä syy olisi.

-energiamamma

Jostain luin, että heillä on suomalainen keikkamyyjä. Ehkä tapasi häntä, ehkä suunnittelivat tulevia Suomen keikkoja.
 

Yhteistyössä