vierailija
Aamen.Kyrpos vääristi koko saagan aika-tila-avaruuden kohtalokkain seurauksin.
-eri
Aamen.Kyrpos vääristi koko saagan aika-tila-avaruuden kohtalokkain seurauksin.
-eri
Eli ajattelet asioita toisten kautta, oma mielipide puuttuu.En ymmärrä mikä Häärijässä ärsyttää. Minusta se on hauska hahmo ja selkeästi apua Kärtsälle. Tuossakin saa hyvän tauon kesken keikan.
Mitä helv ettiä. Non ei puutu.Eli ajattelet asioita toisten kautta, oma mielipide puuttuu.
Kiitos, kiva kuulla! Myös AO3:ssa on tullut yllättävän kivoja kommentteja, vaikka kudosta onkin tullut tosi vähän. Toivottavasti jatkossakin pysyy yllättävänä - tulossa on vaikka mitä käänteitä, mutta kirjoittajana on tietysti usein vaikea arvioida, mikä on lukijalle yllättävää ja mikä taas arvattavaa.Luin tämän päivällä ja tykkäsin kovin paljon. Erityisestä plussaa hyvän tarinan lisäksi juonesta joka omasta mielestä eteni yllättävästi tai mulla oli ainakin heti pari oletusta miten jatkuu, mutta ei mennytkään niin.
Palstoilla ainakin ennen oli huomattavasti enemmän kuin yksi Häärijä-vihaaja. Kirjoitin itse Kultsan keikkoja seuranneella viikolla, että kaiken häiritsevän häslingin seassa minusta kaikkein ikävintä kommentointia Kultsan-keikkoihin liittyen oli Härtsä-viha, jossa häntä haukuttiin todella inhottavasti ja kuulemma hänen läsnäolonsa joltakulta pilasi koko Joksujen keikan jne. Voi tietysti olla, että tämä joukko on sittemmin harventunut.Siis miksi? Mä luulin että tuossa viitattiin vaan näiden palstojen Härtsä-vihaajaan, mutta mitä twitterissä nyt valitetaan?
Mä luulen et siinä keskustelussa Härtsä-parka joutui sijaiskärsijäksi, kun porukka puri pettymystään siitä, että H oli lavalla Kn sijaan.Palstoilla ainakin ennen oli huomattavasti enemmän kuin yksi Häärijä-vihaaja. Kirjoitin itse Kultsan keikkoja seuranneella viikolla, että kaiken häiritsevän häslingin seassa minusta kaikkein ikävintä kommentointia Kultsan-keikkoihin liittyen oli Härtsä-viha, jossa häntä haukuttiin todella inhottavasti ja kuulemma hänen läsnäolonsa joltakulta pilasi koko Joksujen keikan jne. Voi tietysti olla, että tämä joukko on sittemmin harventunut.
Se voi olla osittain noin, mutta sitä todella vastenmielistä Härtsä-vihaa oli kyllä esiintynyt palstoilla enemmän noina aikoina tuota ennenkin.Mä luulen et siinä keskustelussa Härtsä-parka joutui sijaiskärsijäksi, kun porukka puri pettymystään siitä, että H oli lavalla Kn sijaan.
Minun mielestä se ollut enemmän tasoa yksi ihminen, joka sitten itselleen vastailee.Se voi olla osittain noin, mutta sitä todella vastenmielistä Härtsä-vihaa oli kyllä esiintynyt palstoilla enemmän noina aikoina tuota ennenkin.
Minun täytyy myöntää, että itse taas en jotenkin nyt yhtään pystynyt keskittymään tämän ficin lukemiseen, tän tosielämän ficin seuraaminen tuntuu vieneen sen verran energiaa. Luin kuitenkin sillai jotenkin loikkimalla ja kudosta annoin kyllä. Itsellä on vähän niin muutenkin, että Au-ficit uppoaa vähän heikommin tai ainakaan niinhin pidempiin ei keskittyminen tahdo riittää. Titanic ficistä tosin olen pitänyt, se on vaikuttanut taidokkaasti kirjoitetulta tai kuin lukisi jotakin romania oikealta kirjailijalta.Luin tämän päivällä ja tykkäsin kovin paljon. Erityisestä plussaa hyvän tarinan lisäksi juonesta joka omasta mielestä eteni yllättävästi tai mulla oli ainakin heti pari oletusta miten jatkuu, mutta ei mennytkään niin.
Tuo ensimmäinen luku onkin kyllä vähän hidastempoinen, suurin osa lopusta ficistä on perinteisempiä vauhdikkaampia dialogivoittoisia kohtauksia. Mutta eivät AU:t ja etenkään spekulatiivinen fiktio tietysti ole kaikkien juttu. Itse olen lukenut nyt tosi vähän ficcejä viime aikoina syystä X, Y ja Z, ja Kinktober ei nyt ainakaan juuri tähän hetkeen oikein uppoa yhtään, mutta "säästössä" on vielä vaikka mitä, kun tuuli taas kääntyy.Minun täytyy myöntää, että itse taas en jotenkin nyt yhtään pystynyt keskittymään tämän ficin lukemiseen, tän tosielämän ficin seuraaminen tuntuu vieneen sen verran energiaa. Luin kuitenkin sillai jotenkin loikkimalla ja kudosta annoin kyllä. Itsellä on vähän niin muutenkin, että Au-ficit uppoaa vähän heikommin tai ainakaan niinhin pidempiin ei keskittyminen tahdo riittää. Titanic ficistä tosin olen pitänyt, se on vaikuttanut taidokkaasti kirjoitetulta tai kuin lukisi jotakin romania oikealta kirjailijalta.
Viime viikolla taisi olla tästä jotain, ja silloin oli rauhalliset (?) energiat, ei mitään draamaa ainakaan.Onkohan energiamamma linjoilla? Minua kiinnostaisi miten energiat virtaavat tällä hetkellä.
Kärtsä kuulee varmaan ikuisesti sekä fandomissa että varmaan kavereiltaankin tuosta rakas huone -jutustaIs Bojan Here?
Their faces tell a story. I just wanna love you and treat you right. Minun ukkelini. Meidän rakas huone.www.tumblr.com
Eiköhän Bojankin kuule kotipuolessa yhtä lailla pitkään vaikka mistä. Esim. The Bojan serviceman tai jäljitellään vilkutuksia tai keikutuksia.Kärtsä kuulee varmaan ikuisesti sekä fandomissa että varmaan kavereiltaankin tuosta rakas huone -jutusta
Näyttävät niin hyviltä molemmat siinä!! Ja Jere toki erityisesti ja varsinkin kuntosalipätkässä ja valkoisessa t-paidassa siemaillessaan samppanjaa.Hienon mainosvideon on Bojan kuvannut
Niinpä! Ja oli sillä aika komea tarjoilijakin Kuuma kaksikko ollut lomallaPakko sanoa et Pöyhönen eikun komistuu vaan!