Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luin tämän päivällä ja tykkäsin kovin paljon. Erityisestä plussaa hyvän tarinan lisäksi juonesta joka omasta mielestä eteni yllättävästi tai mulla oli ainakin heti pari oletusta miten jatkuu, mutta ei mennytkään niin.
Kiitos, kiva kuulla! Myös AO3:ssa on tullut yllättävän kivoja kommentteja, vaikka kudosta onkin tullut tosi vähän. :) Toivottavasti jatkossakin pysyy yllättävänä - tulossa on vaikka mitä käänteitä, mutta kirjoittajana on tietysti usein vaikea arvioida, mikä on lukijalle yllättävää ja mikä taas arvattavaa.

- Joymuffin
 
vierailija
Siis miksi? Mä luulin että tuossa viitattiin vaan näiden palstojen Härtsä-vihaajaan, mutta mitä twitterissä nyt valitetaan?
Palstoilla ainakin ennen oli huomattavasti enemmän kuin yksi Häärijä-vihaaja. Kirjoitin itse Kultsan keikkoja seuranneella viikolla, että kaiken häiritsevän häslingin seassa minusta kaikkein ikävintä kommentointia Kultsan-keikkoihin liittyen oli Härtsä-viha, jossa häntä haukuttiin todella inhottavasti ja kuulemma hänen läsnäolonsa joltakulta pilasi koko Joksujen keikan jne. Voi tietysti olla, että tämä joukko on sittemmin harventunut.
 
vierailija
Palstoilla ainakin ennen oli huomattavasti enemmän kuin yksi Häärijä-vihaaja. Kirjoitin itse Kultsan keikkoja seuranneella viikolla, että kaiken häiritsevän häslingin seassa minusta kaikkein ikävintä kommentointia Kultsan-keikkoihin liittyen oli Härtsä-viha, jossa häntä haukuttiin todella inhottavasti ja kuulemma hänen läsnäolonsa joltakulta pilasi koko Joksujen keikan jne. Voi tietysti olla, että tämä joukko on sittemmin harventunut.
Mä luulen et siinä keskustelussa Härtsä-parka joutui sijaiskärsijäksi, kun porukka puri pettymystään siitä, että H oli lavalla Kn sijaan.
 
vierailija
Luin tämän päivällä ja tykkäsin kovin paljon. Erityisestä plussaa hyvän tarinan lisäksi juonesta joka omasta mielestä eteni yllättävästi tai mulla oli ainakin heti pari oletusta miten jatkuu, mutta ei mennytkään niin.
Minun täytyy myöntää, että itse taas en jotenkin nyt yhtään pystynyt keskittymään tämän ficin lukemiseen, tän tosielämän ficin seuraaminen tuntuu vieneen sen verran energiaa. Luin kuitenkin sillai jotenkin loikkimalla ja kudosta annoin kyllä. Itsellä on vähän niin muutenkin, että Au-ficit uppoaa vähän heikommin tai ainakaan niinhin pidempiin ei keskittyminen tahdo riittää. Titanic ficistä tosin olen pitänyt, se on vaikuttanut taidokkaasti kirjoitetulta tai kuin lukisi jotakin romania oikealta kirjailijalta.
 
vierailija
Minun täytyy myöntää, että itse taas en jotenkin nyt yhtään pystynyt keskittymään tämän ficin lukemiseen, tän tosielämän ficin seuraaminen tuntuu vieneen sen verran energiaa. Luin kuitenkin sillai jotenkin loikkimalla ja kudosta annoin kyllä. Itsellä on vähän niin muutenkin, että Au-ficit uppoaa vähän heikommin tai ainakaan niinhin pidempiin ei keskittyminen tahdo riittää. Titanic ficistä tosin olen pitänyt, se on vaikuttanut taidokkaasti kirjoitetulta tai kuin lukisi jotakin romania oikealta kirjailijalta.
Tuo ensimmäinen luku onkin kyllä vähän hidastempoinen, suurin osa lopusta ficistä on perinteisempiä vauhdikkaampia dialogivoittoisia kohtauksia. :) Mutta eivät AU:t ja etenkään spekulatiivinen fiktio tietysti ole kaikkien juttu. Itse olen lukenut nyt tosi vähän ficcejä viime aikoina syystä X, Y ja Z, ja Kinktober ei nyt ainakaan juuri tähän hetkeen oikein uppoa yhtään, mutta "säästössä" on vielä vaikka mitä, kun tuuli taas kääntyy.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä