Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä luulette, jos näillä on keskenään jotain menneillään? Kuinka muut juoksut tai Kärtsän kaverit ovat perillä tilanteesta?
Varmaan aika paljon hankaloittaa asiaan liittyvät tilanteet, mistä ei ole korrektia täällä puhua. Joskus esim. ihmiset voivat tahallaan olla näkemättä tai ajattelematta juttuja, jos se helpottaa elämää. Tietysti asian täytyy jollain tasolla olla kaikilla tiedossa.
 
vierailija
Varmaan aika paljon hankaloittaa asiaan liittyvät tilanteet, mistä ei ole korrektia täällä puhua. Joskus esim. ihmiset voivat tahallaan olla näkemättä tai ajattelematta juttuja, jos se helpottaa elämää. Tietysti asian täytyy jollain tasolla olla kaikilla tiedossa.
Joo kyllä mä ajattelen, että tämän reissun jälkeen on voinut olla aika vaikea selittää kavereille ja läheisille, että "brothereita tässä vaan ollaan".
 
vierailija
Varmaan aika paljon hankaloittaa asiaan liittyvät tilanteet, mistä ei ole korrektia täällä puhua. Joskus esim. ihmiset voivat tahallaan olla näkemättä tai ajattelematta juttuja, jos se helpottaa elämää. Tietysti asian täytyy jollain tasolla olla kaikilla tiedossa.
Mä luulen, että ne, jotka ovat nähneet näiden kahden vuorovaikutuksen toisiinsa, tietävät kyllä.
Jesse puhui jo silloin viisujen jälkeen mancrushista, ja luultavasti kaikki viisureissulla mukana olleet näkivät jo siellä, että jotain tapahtuu. Puoli Eurooppaa näki.
Silloin ehkä oli helppo ajatella, että se oli jotain ohimenevää viisukuplaa, mutta nyt puolentoista vuoden jälkeen, voi olla jo vaikea käyttää perusteluna sitä.
 

Yhteistyössä