Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

natazja Mulle on nyt iltaa kohden tullut menkkaoireet oikeen rytinällä. Joko sieltä tulee menkat ihan just tai sitten olen raskaana. ;) Ainakin vielä olen raskaana, eikös se niin ole, että "raskaana kunnes toisin todistetaan". Lumipuu taisi lanseerata tuon hyvän lauseen. No, mä sitten tein OVIStestillä parituntisella pissalla plussan. Testiviiva on lähes yhtä vahva kuin kontrolliviivakin, mutta ei ihan. Ero on kyllä tosi pieni. En todellakaan kyllä vielä usko mihinkään, mutta sain itselleni hiukan paremman mielen. Viime yrityksessä testasin kanssa ovistestilla huvikseni ja sain haamuja, josta ei sitten alkanut raskaus. Mutta tämä ei ole haamu. :eek: Eli kyllä mun natazja on pakko huomenna kokeilla oikealla ClearBluella.
 
Apua, pakko kysyä teiltö viisaammilta =) Sain pinnisteltyä iltaan asti testi kaapissa, mut nyt en enää malttanut olla tekemättä... Jääkö se plussaikkuna ihan valkoseks jos on nega? Siihen tuli sellanen ihan hailakka haamuviiva...
 
timotei78 varovainen onnittelu! :heart: Teetkö huomenna aamulla uuden testin? Kyllä se testialue jää ihan valkoiseksi, jos ei ole raskaana. Sulla on selvästi Hcg nousussa, koska kyseessä ei ollut ees aamupissa. =)
 
timotei78 Oletko jo testannut uudestaan? Jännitän täällä puolestasi. :)

).( Tää on uskomatonta! Tein aamulla ClearBluen testin ja se näytti vahvaa plussaa! :heart: On todella vaikea vielä ajatella, että olen raskaana, ja pelottaa ja hirvittää kaikki. Mutta nyt yritän nauttia tästä hetkestä. :heart: Tilaan terveyskeskuksesta ajan hcg-testiin, jotta saan jotain tietoa. Mutta aivan uskomatonta; kolme hoitoa ja yhteensä kuusi siirtoa ja yhdeksän alkiota, ja tulos on nyt raskaana. Kuulostaa ihan uskomattomalta.

Frida1977 Me voidaan siis onnistua. Tämä toivottavasti luo uskoa myös sinuun. Paljon on mullakin vielä edessä, mutta on sentään jotain konkreettista tapahtunut.

Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Linnia Sydämeni pohjasta toivon, että sun arvo lähtee nousuun ja pääset nauttimaan raskaudesta.
 


Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................14 +testattu

Mimosah..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ...................13 + testattu

timotei78 .................1.IVF.................. :heart: ....................13 +testattu

Amelie80..................3.ICSI................... :heart: :heart: .............12 +testattu

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............12

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: ....................8

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............7

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................6


Plussanneet




 
timotei78: Varovaiset onnittelut! :heart:

Amelie80: Sylin täydeltä Onnea! :heart: Mahtavaa! Se hetki on kyllä aivan uskomaton kun ensimmäisen kerran raskaustestiin saa plussan :heart:

Listaan mulle vois korjata et nyt on pp14.
 
Amelie80: Siis aivan ihanaa! Et tiedä kuinka monta kertaa olen käynyt palstalla aamulla tsekkaamassa miten kävi - työstä ei juuri ole tullut mitään! :heart: Ja vahva plussa, kyllä se nyt näyttää hyvältä. Ymmärrän ettei pitkien hoitojen jälkeen heti ole lähdössä lastentarvikekaupoille, mutta varovaisen täydellisen onnellinen voit olla. :D Pistin heti viestin omalle miehelle, että toivoa on meilläkin (kerroin eilen ettei me olla ainoita maailmassa tämän taakan kanssa)!

timotei78: Onnittelut myös sinulle :hug:
 
Onnittelut Amelie80 :heart: Mä niin toivon, että joskus tuo tunne ja kokemus on itselläkin edessä.

timotei78: Sinullekin onnittelut! Toivottavasti sun plussa vahvistuu ja saat varmuuden raskaudesta :)
 
Amelie80 aivan loistavia uutisia! Ollaan nyt niin samoissa menty, että toivottavasti menee positiivisissa merkeissä molemmilla loppuun asti. Kävin tänään verikokeessa ja saan tuloksen kolmen aikoihin. Pelottaa.

Onnittelut Timotei!
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Tuntuu vieläkin niin uskomattomalta. Kiitos Kataka kutsusta. Voisin sitten siirtyä sinne puolelle, kun saan selville hcg:n. Verikoe on huomenna.

Mimosah Tsemppiä odotteluun. Toivotaan hyvää lukemaa. :hug: Meillä on kyllä ollut kaikki oireetkin niin samoissa, että jatketaan samaan malliin. :) On tämä niin ihmeellinen tunne. Ja ei voi hetkeksikään unohtaa tätä tilannetta. Niin monesti on joutunut pettymään siihen tyhjään näyttöön. Vieläkin pelottaa kovasti mitä tuleman pitää, mutta nautitaan tosissaan tästä tunteesta ja mietetään sitten jälkeen päivn jos tilanteet muuttuu.

Frida Ihanaa kun olet mun tukena! Toivoa todellakin on, ja jos tämä kurjasti päättyy, niin tiedetään, että raskaus on ainakin yrittänyt alkaa. Sydämestäni toivon, että tekin onnistutte, toivottavasti jo tässä kierrossa. :heart: Seuraava jännitys sitten hcg:n jälkeen on se, onko siellä yksi vai kaksi asukkia. :heart: :heart: Pää on ihan pyörällä. B)
 
Amelie80 vielä tässä odotellaan soittoa klinikalta ja hermsotuttaa kyllä jo aika lailla. Voi kumpa nyt saataisiin hyviä uutisia, meille tänään ja teille huomenna. Siirrytään sitten yhtä matkaa tuonne Katakan mainitsemaan pinoon, jos tästä vaiheesta kunnialla selvitään. Minkälaisia oireita sulla on nyt ollut? Vieläkö menkkatuntemukset jatkuu? Mulla oli eilen vielä tosi voimakkaita menkkamaisia olotiloja, mutta ihan kuin tänään olisi jo vähän vähemmän. Pitää vissiin koputtaa puuta tässä välissä. Joo et tätä osaa olla ajattelematta. Koko ajan on mielessä. Toivottavasti tässä käy nyt hyvin.
 
Mimosah Mulla tuntuu alavatsassa ajoittain sellaisia heikkoja "repäisykipuja". Jos nousee nopeasti ylös, niin siinä huomaa. Ja eilen kun laitoin ulos pyykkejä kuivamaan, niin siinä huomasin ylöspäin kurkottaessa, että jotain on tapahtumassa. Menkkatuntemuksia on myös ajoittain. Tissit on aina vaan kipeät ja sellaiset pinkeät. Muita muutoksia en tisseissä ole huomannut. On tää vaan niin ihmeellistä. :) Odotan täällä jännityksellä sun tuloksia.
 
Kiitos onnitteluista, ja onnea myös muille ketkä on plussan saaneet :heart: En ole tehny uutta testiä, mutta se haalea viiva vahvistui nopeasti ihan kunnon viivaksi, mun täytyy edelleen käydä sitä kurkkimassa =) Mulla on myös välillä päivän mittaan sellasia pieniä kipuja, töissä ollessa huomasin kun jotain painavaa nostaa/siirtää niin tuntuu alavatsassa. Onkohan siitä jotain haittaa? Ja mähän olin laskenut noi pp:t väärin, eli mulle voi korjata tänään pp 13. Huomenna saan verikokeen tuloksen, pikkasen kyllä jännittää...
 
:heart: :heart: :heart: :flower: O :flower: N :flower: N :flower: E :flower: A :flower: :heart: :heart: :heart:

Voi Amelie minkä teit, UPEAA!!!!!!!!
Ja luonnollisesti teille muillekin plussalaisille, hieno homma, uskomaton kesä tulossa vai mitä =)

Muistan vielä, kun itse tein sen elämäni ensimmäisen plussatestin kolmen vuoden yrittämisen, 3xICSI:n ja lukuisten PASsien jälkeen! Se oli niin maata tärisyttävä olo, huimasi seisoa, testi tärisi kädessä ja silmiä piti räpytellä tooodella hitaasti, ihan kuin uskoisi näkevänsä harhoja niin monen vuoden jälkeen :heart: :heart:

Mullakin oli silloin niin selvät menkkaoireet kuin olla ja voi! Olin 100% varma negasta, ärsytti jopa tehdä sinä aamuna testiä, niin varma tuloksesta olin, mutta kuinka kävikään ;) :heart:

Teen kyllä kaikkeni syksyllä, että pääsisin tuohon tilaan, PASseista ei olla vielä koskaan onnistuttu, mutta jos sitten olisi niiden aika tärpätä.
 
Maitoparta-80 K :heart: i :heart: i :heart: t :heart: o :heart: s :heart: Ihana kun jaksat seurailla meidän pinoa. On tää edelleen niin uskomaton tunne. Hcg sen toivon mukaan varmistaa sitten huomenna todeksi. Pelottaa kyllä vietävästi. Aamulla tuli tosiaan itku ja nauru samaan aikaan. Lukematon määrä ajatuksia pyöri päässä yhtaikaa. On tää hurjaa. Mutta me pidetään huolta, että sä tulet perässä, ihan varmasti onnistut PAS:ssa. Mutta kyllä testaan huomenna aamulla uudestaan, varmistaakseni vaan, että se plussa on säilynyt. :headwall:

Mimosah :heart: Raskaana olet! Onnea! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 


Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................15 +testattu

timotei78 .................1.IVF.................. :heart: ....................14 +testattu

Amelie80..................3.ICSI................... :heart: :heart: .............13 +testattu

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............13

pekku........................1. IVF....................... :heart: ..............13 +testattu

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: ....................9

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............8

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................7


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg pp13 143

 
natazja Joko uskalsit testata? Jännitän niin kovin puolestasi. :hug:

Hanuu, Frida ja Joppu Onko tullut jotain oireita?

).( Sama plussa tuli aamullakin testiin. :heart: Pelottaa kuitenkin se veritesti. Hoitaja ei ollut varma saanko tuloksen tänään vai huomenna. Pitäis kai soittaa TAYS:iinkin. Kerrankin saan soittaa hyviä uutisia.

Paljon halauksia Teille Siskot! Te olette aivan uskomaton tukiverkko. Todella toivon, että te saatte myös plussan ja sitten sen parhaan lopputuloksen. Mullakin on vielä pitkä tie edessä ja paljon vielä riskejä. Mutta ei auta kun mennä vaan positiivisella mielellä eteenpäin. :hug:
 
Amelie80: Ei mitään oireita mahdolliseen raskauteen viitaten. Ihan samat menkkaoiret kuin aina ennenkin, joten enpä paljoa plussaan usko. Kun ei tissitkään ole yhtään kipeet eikä turvonneet. Pitäisihän sitä edes jotain oiretta olla muutakin kuin nää menkkajuilinnat.
 

Yhteistyössä