Meg Mikä hoito siulla olikaan ja monta alkiota kyydissä? Lisään ne listaan jahka kerkeet ilmottelee ne...saatan kyllä löytää kympin ketjustakin ne...*pohtii.. Ja tervetuloa seuraan piinailemaan! =)
Pekku Ei voi olla totta........ :hug: :'( Sanattomaksi vetää sun viesti. Lämmin osanotto suruunne täältä. :hug:
Hanuu No nythän sie pääset maalailee "unilinnun" tai jotain muuta siihen tilaan... =D
Jotenkin kiva kuulla, et ei oo ainoa, joka innostunut mielessään noista nimistä yms. jutuista "vähän" ennen aikojaan =D Lehtiä mie en oo ehtinyt viel edes harkita, mut aika tarkkaan oon tutkinut vaatekatalogeja, joissa vauvavaatteita on myynnissä.... Nyt olen tosin joutunut keskittymään omaan äitiini, joka meinaa ryntäillä lankakauppoihin ja hamstraa nuttuohjeita, keksii omia ohjeita, miettii oisko se kuitenkin poika, kun isästä vois kiva saada mein tyttöjen keskelle poikavauva.....
:headwall:
Olen koettanut selittää sille, et vaiks kaks siirrettiin, nih ne on voinut lopettaa kasvamisen heti siirron jälkeen molemmat, et ei tässä selvillä vesillä olla moneen kuukauteen viel, JOS sattuisin plussan testaamaan. Tähän rakas äitini totesi kesken töhöttämisensä; no onhan ne laitettu oikeaan paikkaan kuitenkin??? Piti sitten selvittää vielä sadannen kerran, et ei se ihan noin helposti onnistu tuo raskautuminen siltikään... Voi kumpa se olisikin vain sillä selvä; alkiot kyytiin ja menoks kohti onnellista odotusaikaa ja synnäriä.. Joillekin se toki onnistuu noinkin, mut itse en kuulu näihin onnellisiin. =D Tai eipä tuo juuri naurata, mut nyt ei jaksa itkeäkään....
).( hiukan viel tän romaanin jatkoksi. On viluttanut kovasti ja ruoka maistuu hyvin. Eli aika normi olotila
Ennen menkkoja olen nimittäin aika nälkäinen ja iho saattaa mennä ankannäppylöille muutenkin. Ainakaan vuoto ei ole viel alkanut.
Miten aikaisin vuoto saattaa alkaa tuoresiirron jälkeen? Mulla olis periaatteessa kp26 huomenna ja silloin mulla aina alkaa menkat......
Niin ja jos nyt menisin ja ostaisin testin ja testaisin, nih näkyisikö 10 000 annos pergnyliä vielä vai voisko haamu olla oikea plussa?
Äh..sitkeyttä minä. Testi vasta pp10 aikaisintaan. =)