Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Nonna78 varovaiset onnittelut myös täältä. Mä oon saanu kahdesti plussan pp8. Ekassa oli kahden alkion siirto, meni sit myöhemmin kesken, etten tiedä oliko kaksi asukkia. Ja tässä raskaudessa oli vaan yksi kyytiläinen ja silti plussa pp8 päiväpissasta (ja vielä apteekin omalla testillä, joka ei ihan herkimmästä päästä ole) =) Mulla oli nyt pregnyl 5000iu ja sen varoaika on kuulemma noin 7-8 päivää. Ohjeissa taitaa lukea, että jopa 10 päivää, mutta se nyt on varmasti semmosta varovaisuuden maksimointia.
 
Huomenta vain kaikille ja erityisesti päivänpiristäjä Mollikselle! :heart: =)

Amelie: Mulla oli 10 000 yksikköä se pregnyl, mut nyt pistosta on "jo" 14 päivää aikaa. Oli pakko laskea ne uudelleen, ko en ollut ihan varma.

Kiitos onnittelijoille, mut todella on liian varhaista uskoa plussan kestoon.... Silti toivo elää... =)

Mollis: En miekään oo oikein tajunnut mitä nipukoita sieltä tunnelista pitäis löytää. Korkeintaan toiseen lugepalleroon olen osunut. :LOL:

Päiväperho: Onnea raskaudesta vielä miunkin puolesta! Toivottavasti täältä tullaan perässä sankoin joukoin masut pystyssä. =)

Lopuksi on pakko tunnustaa, et testasin tänään aamupissasta vähemmän herkällä testillä vahvan haamun. Ensin ikkuna oli epämääräinen, jopa valkoinen, mut 10min kuluttua siihen oli tullut viiva. Ohjeissa luki, et testi on uskottava, jos viiva tulee 30min kuluessa. Sen jälkeen tuleet viivat ei merkkaa mitään. No kärvistelen täällä edelleen. Onhan tämäkin viihdettä pissiä tikkuihin tai pipetoida pissaa kasettiin..... :headwall:

Voimia kaikille ja tsemppiä piinistelyihin! =)
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............17

Meg....................1.IVF:n 1.PAS......... :heart: :heart: .................11

Nonna78................2.IVF................ :heart: :heart: ....................9

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................7

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .........................7


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14















[/quote]

 
Heipsan!
Oon täällä käynyt jo useasti kurkkimassa, joten voisin kai sitten samantien liittyä seuraanne =)

Nonnalle varovaiset onnittelut haamusta!! Ihanaa!!! Toivotaan viivan vahvistumista!

Molliksen jututtuja täälläkin naureskellen luetaan :)

Tänään pp2 eikä oireen oiretta, paitsi vatsaa särkee, mut se nyt johtuu ylisuurista munasarjoista... Eipä kai niitä oireita pitäis vielä ollakaan vai koska se kiinnittyminen tapahtuu, jos tapahtuu?
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............17

Meg....................1.IVF:n 1.PAS......... :heart: :heart: .................11

Nonna78................2.IVF................ :heart: :heart: ....................9

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................7

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .........................7

beelia.....................1.IVF.......................:heart:...........................2


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: ........ .hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 286/12

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14
















 
hienoa ja onnea timotein matkaan!

Toivottavasti en loukkaa ketään nyt, -tässä kuitenkin mielestäni hassu juttu:
Mun työkaveri kertoi että 4v lapsensa oli pähkäillyt isäänsä ja äitiään. Hetken mietittyään todennut pohtivasti itsekseen: " isä on niinku ihminen, äiti on....nainen" :eek:
 
Heissan! Saanko liittyä joukon jatkoksi? Moni onkin tuttu kympin hoidoista :) Mulla huimat pp0 meneillään koska tänään vasta siirto... Ekat piinailut ikinä ja kaks alkiota kohdun armaassa huomassa :D

beelia: Toi kiinnittyminen muakin kiinnostaisi, kysyin sitä tänään mutta jotenkin en siinä hässäkässä saanut vastausta... Ja uskaltaakohan ottaa punaviiniä vaikka parin päivän päästä, auttaako se vai haittaako? Kun periaatteessa punaviinin pitäisi rentouttaa kohdun lihaksia ja saattaa auttaa kiinnittymistä, mutta IVF-hoidoissa alkoholi vähentää onnistumisen mahdollisuuksia. Mitä tässä nyt tekisi? :headwall:
 
Meg


Ragdoll73: Minä en ole ottanut näissä missään siirroissa (oli sitten kyse inssistä, ivf:stä tai PASsista) alkoholia, olen päättänyt että en ota, jotkuthan väittää että lasi punaviiniä auttaisi kiinnittymiseen, mut enpä usko.. Nyt itsellä pp 11 ja ei oikein ole tuntemuksia, tosin vilunväreitä ei muuta.. Onkohan lugeista?Jos teitä muita on palellut, niin koko ajan vai onko välillä ollut lämmin? Eipä se auta kun testata vasta ma jos ei ole menkat alkanut ennen sitä, koska lugeja pitää käyttää siihen asti pp 14..
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............17

Meg....................1.IVF:n 1.PAS......... :heart: :heart: .................11

Nonna78................2.IVF................ :heart: :heart: ....................9

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................7

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .........................7

Ragdoll73..............1.IVF..............:heart: :heart:........................0


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14















[/quote]

[/quote]

 
Tervetuloa piinailemaan Raggis! =) Onnea matkaan ja tarrasukkia ja kaikkea hyvää!


).( Oon miekin yks tapaus, mut testasin aamulla ja testasin taas ja nyt tuli CB +PLUS-testillä vahva plussa pari tuntia rakossa olleella pissalla. Nyt mie tärisen täällä, itken ja ihmettelen ja luulen, et mulla tulee oksennus kohta. Tunteet on pinnassa ja mahaan koskee tai oikeastaan vasempaan kylkeen just nyt. Jos mies ei ois ottanut autoa treeneihin, ni huristaisin sairaalaan vaatimaan veritestiä.... Mitä te sanotte?? Onko tää nyt oikea plussa vai vieläkö pregnyl kummittelee taustalla? Pregnylin pistin 5.6. klo 23.00 ja 10 000 yksikköä.

Huh....nyt alan rauhoittua, kun sai purkaa mieltä tekstin muodossa tänne.

 
Tervetuloa Ragdoll munki puolesta piinailemaan =) Toivotaan sitä parasta lopputulosta sitten!!

Mä oon ajatellut olla ottamatta edes lasillista näiden piinaviikkojen aikana. Oon nyt ollut jo kuitenkin muutaman kuukauden kokonaan ilman alkoholia (ja juon muutenkin kyllä tosi harvoin) niin eiköhän nää pari viikkoakin tässä mene samassa, vaiks juhannuskin on tulossa...

Nonna Voi vitsit et jännitää sun puolesta!!! Kyllä mä uskon siihen että on ihan oikea plussa, vaiks toisaalta en tosta Pregnylin vaikutuksesta tiedäkään. Ihanaa :heart: Mahtaaks sulla olla kaksi siellä kyydissä... ;)

Ai niin ja Ragdollilta piti kysyä et pyysiks sä itse kahden alkion siirtoa vai miten? Mietin et miten suostuivat kun oon käsittänyt et oot myös aika pienen kokoinen ja silloin ei niin helposti kahta siirrettäis.

Täällä muuten kärsin nyt sitten rintojen arkuudesta. Ei kestä koskea... Eli Luget alkaa vaikuttaa...
 
Varovaiset onnittelut Nonna, luulisi ettei se pregnyl enää vaikuta.. toivotaan parasta. :)

Ragdoll kysyin alkoholin nauttimisesta klinikalta ja sanoivat, ettei haittaa jos muutaman lasillisen ottaa... tuskin siitä kyllä mitään hyötyäkään on, jos kiinnittymistä ajattelee.
Minulla oli maanantaina sellainen illallinen jossa epäilyjen välttämiseksi oli helpompi nauttia ruokajuomat mukisematta, joten kysyin klinikalta "luvan".. Muuten olen kyllä ollut ihan tipattomalla linjalla.
 
beelia: Mäkin vähän ihmettelin että laittoivat kaksi niin hyvänlaatuista alkiota, kun oli puhe, että jos on huippulaatuinen, niin laitetaan vaan yksi, ja jos huonompia, niin laitetaan kaksi. Lääkäri sanoi, että laboratorio suositteli mun iän takia tän kahden hyvän laittoa. No, kyllä se mulle käy mut aika jännä juttu munkin mielestä... Mitkäs muuten sulla on fiilikset, onko muita oireita kun arat Dollyt?

Nonna: Kyllä mä taidan uskaltaa onnitella sua ihan kunnolla, ei Pregnylin enää pitäisi näkyä :flower: Mutta on kyllä piinaa... Eiköhän se ole ihan ehta plussa, kun on vielä niin vahvakin :heart: Vieläkö olet testaillut?

Kiitos holivastauksista, taidan sitten jättää ottamatta, jos siitä ei kerta varsinaista hyötyäkään ole. Parempi niin, ettei ainakaan riskeeraa mitään. Mullakin ehkä työmatka tulossa, saa nähdä mitä sitä joutuu selittelemään...
 
Nonna78 Piti tulla kommentoimaan sun viesteihin muista ketjuista: Kyllä minäkin taidan uskaltaa onnitella sua ihan kunnolla :flower: ! Itekin pistin aikoinaan 10000yksikköä pregnyliä ja pp11 14 vuorokautta pregnylin pistämisestä näkyi haamuviiva, joka vahvistui pp13 vahvaksi plussaksi =) Kyllä sinä olet raskaana :heart: , 10000 pregnylyksikön varoaika on 14 vuorokautta ja sekin on yläkanttiin.
 
Meg


Mua ainakin tympäsee jos pitäis selitellä jotain juomisia, voihan sitä sanoa vaikka että on lääkekuuri, ei huvita ym.. Se on kumma että jos juo liikaa, niin ihmetellään ja sit jos ei juo niin sekin on hirveetä, eli ei koskaan olla tyytyväisiä :kieh: :headwall: Mieluummin vaikka sit ihmettelevät, minä en ainakaan riskeeraa, totta, että pari lasia ei silti haittaa, mut silti..

Itselläni on nyt pp 12, eikä ole muita oireita kuin kylmyys. Ei oo pahemmin edes menkka nippailuja edes ollut.. Eli onkohan mulla mitään toivoa..
 
Meg: Mun mielestä oireet tai oireettomuus ei kerro mitään siitä onko raskaana vai ei. Jollain voi olla kaikki mahdolliset oireet ja jollain ei mitään, ja silti on raskaana. Ja joku, jolla on ne kaikki mahdolliset oireet, ei siltikään ole raskaana :) Tää on niin henkimaailman hommia, ettei kyllä voi sanoa mitään. Maltahan vielä pari päivää :)

).( Nyt mä pelkään, etten saa työnnettyä Lugeja tarpeeksi syvälle ja pilaan koko homman sillä. Kun en mä tunne mitään kohdunnipukkaa tai mitään, pelkkää tyhjää vaan... :ashamed:
 
Meg


Ragdoll73: Eipä siinä muukaan auta, kuin ootella, kun ei malttais. Mä työnnän luget niin syvälle kuin sormet yltää ja makoilen paikallaan 30 min, niin eipä ole valunut pois ja en minäkään kyllä ole varma että mikä on kohdun nipukka, älä stressaa tuosta, luulis että ihan oikein työnnät ne syvälle vain ja makoilet että ne sulaa sinne ja jos vähän tulee pois niin se kuori tms..
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............18

Meg....................1.IVF:n 1.PAS......... :heart: :heart: .................12

Nonna78................2.IVF................ :heart: :heart: ....................10

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................8

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .........................8


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14















[/quote]

[/quote]

 

Yhteistyössä