Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Amelie80: Onnea vielä erikseen hienoista veriarvoista, ajattele jos sieltä olisikin kaksoset tulossa. Olet niin ihanasti tsempannut täällä kaikkia, ansaitset kaiken hyvän ja onnen jota on tulossa!

Itse täällä kärvistelen pp10:iä. Luulenpa että tuo n. kk hormoonilääkitys laukaisi migreenin ja lähdinkin eilen kesken työpäivän kotio nukkumaan, kakomaan ja hoitelemaan päänsärkyä. Tänään on jo parempi olo. Mahassa edelleen nippailee, tissit on (mielestäni...) aika paljon kipeämmät kuin aikaisemmin. Eli täysin kaistapäistä raskausoireiden kyttäämistä. Omassa mielessäni kaikki on kuitenkin mahdollista, niinkauan kuin ei niitä tuhruja näy!
 


Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................17 +testattu

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............15

pekku........................1. IVF....................... :heart: ..............15 +testattu

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: ....................11

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............10

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................9

Nonna78............2.IVF.................... :heart: :heart: .....................2


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI................... :heart: :heart: ........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF.................. :heart: ....................hcg 200/11?





 
Kiitos Frida Olet ollut ajatuksissani paljon ja käyn täällä kurkkimassa kuulumisiasi, myös muidenkin. :heart: Salaa mä toivonkin, että kyydissä olisi kaksoset, mutta toisaalta ajatus pelottaakin. Tiedän, että tämä lapsi (mikäli jaksaa sinnitellä ) on minulle ainokainen, joten sen takia toivonkin salaa kahta. Mutta pääasia on, että lapsen saisin, oli niitä sitten yksi tai kaksi. Mutta eikös se päänsärkykin ole raskausoire? :p Olen niin varma sun plussasta. Toivotaan parasta, ne lääkkeetkin on kyllä inhottavia kun niistä tulee niitä valeoireita. Mutta tissikipu puhuu edelleen raskautumisen puolesta. Mulla ei koskaan aikaisemmin ole tissit olleet näin kipeät näiden yritysten aikana. Tsemppiä viimisiin piinapäiviin. Sunnuntainako jo uskallat kokeilla? =)
 
Jos päivitätte listaa niin tässä ohje: ;)

Eli lainaa tekstiäni ja poista viestin alusta ...quote="Amelie80" se osa mikä jää, alkaa ...[URL...

samaten poista ihan lopusta ..quote/ ja hakaset

näin saa kuvat ja muun jäämään näkyviin. :D
 
Frida1977: Ai sullakin on ollut pahoinvointia! Kunpa se nyt tarkottais molemmilla sitä toivottua tulosta :) Milloin sulla on testipäivä?

Inia: Toivotaan kuitenkin, ettei vuoto alkaisi ollenkaan. Mulla oli PP9 aivan sellainen olo, että menkat alkamassa. Nyt PP11 eikä enää menkkaoloa.

Ameli80: Mä myös salaa haaveilen kaksosista. Omalla kohdalla on myös se tilanne, että vain yksi loppuun asti edennyt raskaus onnistuessaan luvassa. Miehellä jo yksi lapsi ennestään eikä toivo kuin yhtä lisää. Toki hänelle olisi ok, jos tulisi kaksi kerralla. Mutta itsepäisesti on päättänyt että vain yksi raskaus :headwall: Harmi vain, kun eivät julkisella ole suostuvaisia kahden alkion siirtoon, joten mun haave jää vain haaveeksi. No tietysti ensisijaisesti toivon, että saisin joskus edes sen yhden...

Menkkaolo jäi tosiaan sinne PP9:lle. Toki vieläkin on tuntemuksia kohdussa, mutta erilaisia eikä arista samalla tavalla esim. vessassa käydessä. Eilen iltapäivällä oli kuvottavaa oloa ja parhaillaankin lievää. MUTTA miksei mun rinnat voi olla arat?! Se olis mulle niin selvä merkki raskaudesta, kun eivät muuten tule koskaan aroiksi. Rinnoissa ei siis mitään erityisiä tuntemuksia (lieviä ajoittaisia "pistelyitä" lukuunottamatta) ja siksi olen kyllä hyvin epäileväinen mahdollisen plussan suhteen. Tiedän kyllä, että raskaus on mahdollinen ilman rintaoireitakin tai että ne voivat tulla myöhemmin, mutta silti on vaikeaa uskoa niin olevan omalla kohdalla. Kärvistelyä edessä vielä kolme päivää ja sit sen tietää...
 
).( Nyt on verikokeessa käyty ja hoitajakin soitti jo tuloksen eli en ole raskaana... Eli taas oli biokemiallinen raskaus. Nyt pitäs koittaa saada katse kohdistettua elokuuhun ja uuteen hoitoon, kunhan ensin saan itseni hyväksymään tämän tiedon tästä pettymyksesta. Mut voisiis poistaa listalta.

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Hyvää Viikonloppua!
 
Linnia: Voi sinua :hug:


Meillä toisenlaisia uutisia, tuhruttelu on vähentynyt dramaattisesti. Kävin aamulla verikokeessa ja hcg oli noussut maanantaista 41 -> 251:een. Normaalissa raskaudessa pitäisi kuitenkin kuulemma olla enemmän (pp15) ja uuteen testiin taas tiistaina! Piina ei vaan lopu.
 


Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................18 +testattu

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............16

pekku........................1. IVF....................... :heart: ..............16 +testattu

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: ....................12

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............11

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................10

Nonna78............2.IVF.................... :heart: :heart: .....................3

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................1

Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI................... :heart: :heart: ........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF.................. :heart: ....................hcg 200/11?







:heart:
 
Pp11 sitten jo... Kai sitä pitää huomenna katsoa totuutta silmiin ja tehdä se raskaustesti, on sitten sunnuntaipäivä aikaa surra jos tulee se nega. Tänään ei pysty, ollaan kohta lähdössä katsomaan siskon viikon vanhaa vauvaa ja haluan nauttia ja ihastella vauvaa hyvin mielin :heart:

Kaikki oireeni voidaan pistää niin raskauden, kuukautisten alun kuin hormoonilääkityksen piikkiin! Petyin eilen kun tajusin, ettei näis lääkkeellisissä PAS:eissa juuri koskaan tuhruja tulekaan, olin niin varma että se oli raskausoire... :ashamed:

Mutta oireita:
- rinnat turvonneet ja arat
- menkkajuilintaa, etenkin yöaikaan
- ajoittaista etovaa oloa ja päänsärkyä
- aivastelua ja nenän tukkoisuutta (mulla on siitepölyallergia =) )
- ja ei niitä tuhruja, muttei siis pitäisikään olla

Että sellaista!
 
moi! olen lueskellut tätä ketjua ja päätin myöskin kirjoittaa. Itselläni on menossa pp11, huomenna olisi veritesti aamulla. Takana ensimmäinen ICSI. Olen bongannut itseltäni "kaikki" mahdolliset raskausoireet ja sain ensimmäisen haamuviivan testiin pp9, mutta putosin hyvin nopeasti maan pinnalle, kun vähäinen vuoto alkoi samana iltana. Nyt pp 10 ja 11 vuoto on lisääntynyt, mutta haamuviiva testissä vahvistunut. Nyt kauhunsekaisin tuntein mietin, mitä tämä on. :(
Tsemiä ja jaksamista kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mollamaija82:
Wow dreamer1, sinullahan piina todellista!! Toivotaan parasta !! ;)
Sitä se kyllä todella on. Olen kerennyt tämän parin päivän moneen otteeseen itkeä menkkojen alkamisen, mutta jotenkin vaan toivonkipinä on elänyt, josko sittenkin... Nyt tosin vuoto alkoi todella runsaana ja ihanat menkkakouristukset astuivat myöskin mukaan, joten heitin kirveen kaivoon. Täytyy nyt kuitenkin aamulla käydä se veritesti otattamassa, niin saa 100 % varmuuden. :/
 
Huolisitteko minutkin mukaan piinailemaan..?

Ensimmäinen IVF/ICSI tuoresiirto kyseessä, yksi alkio laitettin matkaan ja nyt on pp2 meneillään. Juhannusviikon torstaina olisi tarkoitus testailla.

Aika ei ole ikinä kulunut näin hitaasti!

Kaiken maailman oireita olen jo kuvitellut vaikka järki sanoo, että kaikki johtuu lääkkeistä ja punktiosta näillä päivillä, mutta minkä sitä mielikuvitukselleen mahtaa.. :headwall:
Vatsa on vielä kuin potkupallo punktion jäljiltä, ei paljon huvittaisi mennä töihin maanantaina, kun mitkään vaatteet eivät meinaa mahtua päälle ja vielä ei haluaisi saada raskausuteluitakaan.
 
Hei tiuvi, tervetuloa mukaan! Testaillaan sitten torstaina 24pv yhdessä! Olen varannut jo veritestin tuolle päivälle niin voi sitten hyvillä mielin hukutella juhannuksena mahdollisen surunsa kuningas alkoon juhannussaunassa :)
Trust me, I know: aika kuluu törrrkeen hitaasti!

Vaikka piinailun itsekseen kestäisikin, on läheisille ja ystäville valehtelu ainakin minulle tosi rankkaa ja vähän vaikeata! Lähes kokoajan pitää vetää roolia..."en taida jaksaa lähteä humppaamaan", "olin päikkäreillä", "mennään mökille"... Mun maailma on taas kahdeksi viikoksi täyttynyt valheiden verkosta, sillä tällä kertaa (nyt siis 1. IVF:n 1. PAS) en aijo kertoa kyytiläisistä kuin ihan muutamalle. Viimeksi kun rakensin tukiverkkoa ja kerroin piinaviikoista suh monelle (varmaan viidelle tosi läheiselle ystävälle, äidille ja anopille), karmaiseva tukiverkon ahdistus tuli harteilleni kun tulos olikin nega! Eli ainakaan minun kohdallani tukiverkko oli alussa todella voimia antava, mutta koitui loppupiinailusta ja lopputuloksesta johtuen kuitenkin niitä vähäisiäkin voimiani vieväksi kun joutui selittelemään monelle että ei nyt sitten meille tullutkaan onnistumista...

Pidin myös itseäni vahvana, ja ihmisenä joka osasi käsitellä asiat kuin asiat. Nyt keskiviikkona jouduin hakeutumaan itkuisuuden ja romahtamisen partaalla kiikkumisen vuoksi työterveyteen loppuviikoksi saikulle. Sain myös lääkäriltä suosittelut psykologikäyntiin, että niin arvon naiset; kovaahan tämä on!

Muistakaa pitää huolta itsestänne, pysähtyä välillä miettimään omaa jaksamista ja ottakaa aikaa itsellenne heittämättä kuitenkaan kirvestä kaivoon!!! :D

Olen kovasti myös viimepäivinä miettinyt kohtaloa, ja tullut siihen tulokseen että niinhän sen on oltava: kaikella on tarkoituksensa, vaikkakin mieli ei välillä pysty tarkoituksen merkitystä selittämään :heart:
 
dreamer1 : Käy ihmeessä siellä veritestissä. Jaksamisia :hug:

Mä olen googletellut tunteja alhaisia hcg-lukuja ja mitä ne oikein tarkoittavat. Jos minulla ei olisi alussa ollut vuotoja, en olisi käynyt toisessa veritestissä ja olisin onnellisesti raskaana tietämättä mitään mistään typeristä luvuista :kieh: Nyt mielialat aaltoilevat pahemmin kuin koskaan hoitojen aikana.
 


Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................19 +testattu

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............17

pekku........................1. IVF....................... :heart: .............17+testattu

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: ....................13

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............12

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................11

Nonna78............2.IVF.................... :heart: :heart: .....................4

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................2

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .....................2


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI................... :heart: :heart: ........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF.................. :heart: ....................hcg 200/11?







 


Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Linnia.......................1.IVF:n 1.PAS...... :heart: ..................20 +testattu

natazja.................1.IVF:n 1.PAS..............:heart: :heart: .............18

pekku........................1. IVF....................... :heart: .............18+testattu

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart: ....................14

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............13

Joppu..................1.IVF:n 3.PAS................:heart: ....................12

Nonna78............2.IVF.................... :heart: :heart: .....................5

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................3

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .....................3


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI................... :heart: :heart: ........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF.................. :heart: ....................hcg 200/11?







[/quote]

 
Mites on voinnit piinistelijöillä?

Itsellä ei juurikaan mitään oireita ellei yleistä v*itutusta lasketa ja väsyttää tietty nuo luget.... Mut eihän tässä vaiheessa välttämättä kuulukaan paljoa oireita olla? Pitäisi varata veritestiaika ja ajattelin pehmentää sen vastausta testaamalla kotona pp 10 - 12, jos menkat eivät jostain syystä oo jo alkaneet. Aika pessimistinen olen plussan suhteen, kun alkiot olivat 2. luokkaa, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan? Voimia kaikille! =)

Miten natazja, hanuu ja Frida?? Joko olette testannut?
 
Täällä edelleen kärvistellään ja odotellaan. Menkkatuntemuksia on koko ajan ja on vaan ajan kysymys milloin alkavat. Jotenkin ei edes intoa testailla, kun on niin varma olo, että menkat alkaa kohta. Mulla ei ole edes testiä kaapissa testailua varten.
 
Täällä käynnissä viimeiset hetket kärvistelyä... Aamulla kävin verikokeessa ja iltapäivällä pitäis tulla "tuomio". Arvaatte varmaan, miten hyvin pystyn tällä hetkellä keskittymään työntekoon..? :LOL: Olen parhaani mukaan yrittänyt psyykata itseäni negatulokseen, ei kylläkään kovin helppoa. Muutaman tunnin sisään mun maailma mullistuu tai sit alkaa kesäloma näistä jutuista.
 
En usko tätä todeksi, mutta kirjoitan sen silti tärisevin käsin tänne... MÄ OLEN RASKAANA!!!!! =) Hcg-arvo on nyt PP14 413 eli ymmärtääkseni ihan hyvä..? Sain jo ajan varhaisraskauden ultraakin varten, se on 5.7. eli kolmen viikon päästä. En tajunnut hoitajalta kysyä, että miten noi raskausviikot lasketaan, joten jos joku osaa neuvoa, olen kiitollinen :) No nyt ei varsinkaan tule enää työnteosta mitään! Haluaisin kuuluttaa tämän koko maailmalle, vaikka riskit tiedänkin...

Tulkaahan perässä muut lähiaikoina testaavat! Toivon, että jokainen saisi jossain vaiheessa kokea tämän tunteen...
 

Yhteistyössä