~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

UUUUUH... Apua... Tänään alko vasemmalta puolelta munasarjoja koskea kesken työpäivän, vessapaperiin tuli rusehtavaa vuotoa.. Ei kuitenkaan tule siteeseen asti.. Kivutkin meni sitten ohi kun otin Panadolia.. Kävin hakemassa kaks Clearbluen raskaustestiä apteekista.. En uskalla tehä niitä.. Voi apua.. Täti tulee kuitenkin.. AAAARGH!!!

tafforakasmurunen, miten jakselet? Ihanaa, että jaksat jo palata tänne meidän seuraan taas tsemppaamaan :) :heart:

HHmurukulta puuuhpuuuhläähhönkis, joko muuttu plussaks, yritin puhaltaa tosi kovast ;)
 
neulainen isoja lämpimiä haleja siulle :heart: Älä luovuta, äläkä heitä hanskoja tiskiin :heart:

bubunen kääääk, mitä paineita xD Mutta totta hitossa me tullaan kaikki kolme peräkanaa kovaa vauhtia!!!!

sinirusko onnea inssiin :heart:

espe Jeeeee!! Nyt uutta yritystä kehiin vaan!! :)

etsku kiitos listan päivittämisestä :heart: Oot ihanainen :hug:

Plussssssssssiaaaaaa!!!! :)
 
heipparallaa kaikki!
taidan liittyä tänne teidänkin kanssa tarinoimaan, kun me päätettiin vihdoin kuukausi sitten ruveta vauvan yrityspuuhiin :) melkein kuus vuotta oltu ukon kanssa yhessä joten yhteiseloa on ainakin kaksin reippaasti alla :) nyt alkais olemaan jo paikka komannellekkin osapuolelle <3 ehkäsyä ei tarvinnut jättää pois sillä sitä ei olla käytettykkään enää vuosiin. luomuehkäsymenetelmällä menty (eli välttämällä yhdyntöjä ovulaation aikaan) joten nyt vaan lakataan varomasta niitä "uhka" päiviä :LOL: tänään on kr 28/28 ja tätiä odottelen saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä sillä niin vahvat pms-oireet ollu viikon verran ettei mitään raskaus uutisia ole kyllä tulossa tässä kierrossa..muutenkin mulla on tosi vahvat ovis ja pms-oireet ja tunnistan ne kyl koska vaan :D onks muita kanssa sisaria kellä ois pahoja pms-oireita ja mahdollisii apukeinoi niihin?! näillä vahvoil oireil tarkotan siis rintojen kipeytymistä (itellä rinnat kipeenä ovulaatiosta-menkkoihin asti :( ja mielialan vaihteluja tasan 7 päivää enne menkkoja kun saa vuoroin nauraa, olla tippalinssissä ja raivota sopivassa suhteessa :LOL: mutta siis näissä tunnelmissa liityn iloiseen joukkoonne =) jos joku viittis lisätä mut listalle eli esikoinen....24v....kr28/28....yk1 :)
 
Täällä jatkuu menkkojen odottelu.. Ei merkkiäkään edelleenkään..

Tein pari päivää sitten testinkin jo, mutta ei siinä kyllä mitään näkynyt.. Turha varmaan tehdä enää.. Pitää vaan odotella.
:ashamed:

Onnea plussanneille ja jaksamista ei-plussanneille :hug:
 
Halauksia kaikille tippuneille ja onnea uuteen kiertoon... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Eilen tuli taas uusia vauvauutisia tuttavapiiristä. On kamalan vaikea iloita toisen puolesta vaikka tämä henkilö on sellainen, jolle mielellään suo kaiken mahdollisen onnen. Mutta kun hän kertoi raskaudesta, tuntui kuin joku olisi lyönyt ilmat pihalle. Siinä piti sitten hymyillä ja onnitella. He eivät olleet edes kunnolla yrittäneet, vaikka vauva olikin tervetullut.
Vaikka kuinka tietää, ettei toisten raskaudet ole itseltä pois, niin silti se vaan tuntuu pahalta...

Sanokaahan kannattaisiko mennä jo gynelle kyselemään jotain lääkitystä. Mulla on luteaalivaihe sen n. 10 päivää ja joidenkin mukaan se on lian vähän ja toisten mukaan sen pitäisi hyvin riittää. Onko täällä kenelläkään parempaa tietoa asiasta. olen googlettanut asiaa, mutta aika ristiriitaista tietoa tuntuu löytyvän... auttakaahan kanssasisaret tietämätöntä...
 
tiuvi Mee vaan ihmeessä käymään lääkärin juttusilla! Ei siitä voi olla mitään haittaakaan kuulla, että mitä gyne on mieltä.
Mulla oli myös lyhyt lh-vaihe, 9-11 pvä, ja tuskastuin siihen, kun puoli vuotta ehkäisyttä oloa tuli täyteen. Varasin ajan gynelle, jonka mielestä tosin tämä on normaalia, ja ei löydetty ultrassa ainakaan mitään syytä siihen; eli olin juuri oviksen aikaan siellä gynellä ja folli oli normaalin kokoinen ja limakalvot ajankohtaan sopivat. MUTTA siitä huolimatta, että kaikki näytti normaalilta ja gyne ei nähnyt edes mitään suurta ongelmaa tuossa lh-vaiheessa, sain Lugesteron-reseptin juuri tuota lh-vaihetta tukemaan ja kappas, juuri tästä kierrosta tulinkin sitten raskaaksi ja toivottavasti pysyn vielä mooooonta kuukautta. :) Lugesteroneita laitan edelleen ja jatkan sinne rv 11 asti.

Eli nyt vaan luuri kouraan ja aikaa varailemaan. Toivon koko sydämmestäni, että saat ymmärtäväisen gynen ja apua sekä mielenrauhaa ja parhaimmassa tapauksessa vielä sen plussan testiin :)

Lavelyn rv 5+0
 
Tervetuloa hipsu!

Shih ja Hempu, koittakaa kestää vaikka raivostuttavaa tuo epätietoinen odottelu onkin! Toivotaan, että teidän molempien muuttuisi vielä plussaksi!!!
+++++++++++++++ :whistle:

Ja lisää plussia matkalle kaikille muillekin ++++++++++++!!! ;)
 
voi hempu... iso hali :hug: :hug: , voihan se vielä siitä muuttua... toivotaan parasta!!! :heart: :heart: ja koittakaa saada asiat selvitettyä miehes kanssa, vaikka varmasti välillä hermoja kiristelee... toisistanne saatte voimaa (vaikkei riita tähän asiaan liittyisikään...)!! :heart: :hug:
 
hempu Voi ei kulta hani! :( :hug: :hug: :hug: Mä olen todella pahoillani teidän puolesta! Mene nyt kulta aikaisin nukkumaan, ja nuku kaikista pahimmat tuskat pois. Jos muu ei auta, niin laita vaikka mies sohvalle. ;)

HH Mikä tilanne? Kerro kerro!

tiuvi kannattaa tosiaan käydä gynella, kyllä ne yleensä auttavat. Ja mene suoraan yksityiselle, saat nopeammin apua. Tsemppiä!

On: Sain just mun lapsuuden kaverilta soiton, ja hän on raskaana. Heillä on jo 5 vuotias poika, ja nyt oli tullut yllätysraskaus. Olen todella onnellinen hänen puolestaan, ja mä niiiiin haluaisin että me voitais olla raskaana yhtä aikaa. Tosin hän asuu ruotsissa, mutta ei se mitään haittaa. Itsellä ei ole mitään tuntemuksia, mutta ei kyllä mitään hajua miten kierto edes asettuu. Nyt siis kp 25.
 
Paaaahhh! Mä kirjotin pitkän rimpsun tekstiä tänne ja sit se katos! Perrr... :kieh:

No, siis alkuun heti onnittelut kaikille plussanneille :heart: ja samaan hengenvetoon pahoittelut negan tehneille ja tädin yllättämille tahoille :hug:

Itsellä vielä ainakin aika rauhaisaa eloa ja odotusta. Ovis oli siis kp 12 ja nyt elellään kp:ssä 22. Eli parin päivän päästä saa sitten alkaa kuulostelemaan josko jotain oireistoa ilmenee :D Tähän saakka siis pelkästään ne samaiset nipistelyt ja pienet vihlasut alamahalla jotka on ilona lähes joka kierrossa... Tisseissä ei mitään muutosta aiempaan. Lämpöjä en edes mittaile. Hieman etova olo ja vatsa muutenki sekasin ollu parina päivänä mutta laitan senki "oireen" sen piikkiin että täälläpäin on liikkeellä mahatautia aika tavalla :x

Tällä kertaa tuntuu että ei olis niin iso pudotus vaikka se täti sieltä taas tuliskin. Viime kierto oli vaan jotenkin niin raskas ku niitä raskausuutisia joutui kuulemaan ympärillään niin paljon :ashamed: Ja voi olla et viikon päästä taas olen ihan maassa mut nyt siis tuntuu ihan hyvältä.

Palaan jos/kun jotain uutta ja jännittävää ilmenee ;) Plussia vaan kehiin++++ :heart:
 
Kiitos muruset :heart:

bambina tavallaan se riita tähän liitty, kun mulla hermot prakas kokonaan ja sit aloin vaan huutaa ja räyhää avokin vuoden lomautuksista ja siitä ettei se ees saa minuu raskaaks ja kun on päivät kotona, niin miksei tee mitään hyödyllistä jne.. :headwall: voi jesta.. Haleja sinnekkin murunen :heart:

espe oon jo varautunu siihen, että krampit ja vuoto alkaa yöllä, toisaalta hyvä niin, saa kierron taas alkuun ja pääsee nollaamaan päänsä.. Murunen :heart:

neulainenkultarakasmurunen, tästä oon just nukkumaan lähdössä.. Eiköhän tuo mies tuosta viereen tule, huomenna aamulla töihin ja illasta kaverin kanssa lähtää vähän tuulettumaan, selvin päin kylläkin :D Paljon haleja sinne ja kiitos tuesta :heart: Toivoisin siulle kovasti sitä plussaa!!!! :heart: Se olis niin ihaninta tähän kohtaan :heart: :heart:

manuliina isoja haleja sulle! Se on niin turhaa ettiä niitä oireita.. Tiiän niin tunteen! Koitahan mennä päivä kerrallaan murunen :heart: Toivotaan niin parasta :hug:

Hyvää yötä kaikille tältä päivältä :heart:
 
Pientä rusehtavaa vuotoa, eiköhän sieltä tule täti kunnolla päälle yöllä... masennus on taas valtava.. kirjoittelen huomenna tarkemmin teille muruset :heart: nyt hautaan itteni sohvalle töllön ääreen.. :|
 
Se olis sitten Kp1/28-29 jos päivittäjä vois päivittää mulle... ja yksi yrityskerta lisää. Ahdistaa ja masentaa :'( :kieh: :ashamed: En tiiä oisko se kp1 pitänyt laittaa jo eiliselle kun eilen alkoi tuhruilemaan?? Noh en jaksa miettiä koko asiaa enään.. blääh! Alan olla jo aivan kypsä tähän hommaan! :( :'(

Plussaa muille kovasti!
 
Onnea plussanneille! :flower: Voimia tädin yllättämille :hug: Ja isot voimahalit taffolle :hug:

).( Oviksesta kutakuinkin viikko, ja mahassa on ihmeellisiä vihlaisuja ja pientä jomotusta välillä. Myös rinnat on jotenkin suuremmat mutta ei kipeät. No, kai se tiputtelu taas alkaa :headwall: Oikeastaan en jaksa enää edes välittää, oon jo jotenkin niin tottunut siihen ajatukseen että en saa koskaan synnyttää uutta elämää tähän maailmaan. Ja siihen että kaikki täysin äidiksi "epäkelvot" tyypit pamahtaa vahingossa raskaaks joidenkin yhden yön hoitojensa avustuksella ja tekevät sitten abortin. :headwall: :headwall: Reilua, joo.

Plussatoivotukset kuitenkin meille kaikille! +++++++++++++++ :whistle:
 
Tervetuloa hipsu.Manuliinalle ja kaikille muillekin tsemppiä!HH rakas,kunpa mä voisin antaa sulle voimia uuteen kiertoon,se on todella masentavaa aloittaa taas alusta kaikki..Mä olen kuule kelannu NIIN paljon kaikkea kaiken kokemani jälkeen ettei mitään rajaa ja vaikeinta todellakin on aina aloittaa kaikki alusta ja odottaa loppukiertoa..Superisti haleja! :hug: Raitakissa,kiitos.voimia sullekin!Mä just odotan pikkusiskoa kylään,hän on rv 17,tulee ultran jälkeen tänne,on todella vaikea välillä kohdata vaikka rakastankin pikkistä kovasti mutta jotenkin oman kkm:n jälkeen en siedä hänen tapaansa suhtautua raskauteensa,jotenkin niin autuaan välinpitämättömästi ja välillä vauvasta innostuen nostaa mun karvat pystyyn kun kyseessä kuitenkin ei toivottu raskaus,ja kuinka yllättävää että kaikki menee hyvin kun ei mikään huoleta.Voi kun sais itsekin sellaisen asenteen tähän hommaan,mutta kun ei,pitää sressata ja miettiä päivät läpeensä että mitä jos ehkä mahd kun sattuu niin tai näin...On se NIIIN väärin!!! |O Anteeksi avautuminen,v*tuttaa vaan välillä..Hempuuu,huhuu,missä raksupoksu?Kiitos ja anteeksi..
 
voi ei HH kultaa!! Ei ole kyllä reilua! :kieh: Hitsi että mä soisin teille jo sen plussan! Miten mies jaksaa nyt suhtautua asiaan? Suuren suuri hali kulta :hug:

Mä näin viime yönä unta että verta tuli kuin hanasta. Yleensä se enteilee tädin tuloa, ei siis uutta että näen näitä unia. Mutta eipä ole tullut vielä tuhrun tuhrua. Jos ovis olisi ollut siinä kp 16-17 tietämillä, niin eipä niitä japanin liputusviikkoja saa vielä odottakaan kuin ehkä viikon päästä. Julmaa.

Tosi paljon tsemppiä kaikille!

taffo Voin hyvin kuvitella, että sulla nousee karvat pystyyn. Voitko kuitenkin sanoa siskollesi mitä olet mieltä? Ymmärtäisiköhän hän? Siis että voit kyllä kuunnella ja olla tukena, mutta että asia on sulle nyt todella vaikea kaiken kokemasi jälkeen. Yritä edes jutella vähän omistakin tunteistasi, joohan kulta? :heart: Kun niitä tunteita ei olisi hyvä pitää sisällä, siitä ei seuraa yhtään hyvää. Olethan sä saanut jotain puheapua, olethan? Jos et, niin laita mulle postia, voin neuvoa mihin suuntaan voit kääntyä!
 
Taffo - raksu kiitos tuesta ja turvasta. Alusta aloittaminen tuntuu niin kamalalta. Tuntuu kyllä että joka nega-kierron jälkeen tää suosta nousu on vaan hankalampaa ja hankalampaa..
Mun pikkusisko on myös raskaana, samaten mun paras kaveri ja läheisin serkkuni. Jotta monta kertaa olen ollut myös rajoilla senkin asian kanssa että jaksanko vai enkö. Toivottavasti siskosi osaa ottaa huomioon myös sinun tunteet. Ne on kuitenkin raskaita asioita joiden kanssa painit ja koitat ittesi varmasti pitää virkeenä ja iloisena ja tietenkin koitat jaksaa iloita myös hänen raskaudestaan. Tiiän kuinka helvetin vaikeaa se voi olla! Paljon voimia sulle ja extra haleja :heart: :heart: :heart: :hug:

Raitakissa: Toivon sulle plussaa kovasti tähän kiertoon! :heart: :whistle: :whistle:

Taffo: Täällä saa käämit kärähtäneenä avautua!! =) :heart: :heart: :heart:

neulainen: joo ei tää oo reilua ei.. :kieh: :'( Olotila vaihtelee masennuksesta vihaan jatkuvasti.. Koitin käydä ulkoilemassakin hieman ja kylässä istuin että olis parempi olo. Jospa tää tästä taas kunhan pääsee uusi kierto kunnolla alkuun tädin jälkeen. Ostin greippimehuakin ja uusi mama-vitamiinejakin. Mies nyt ei sen kummemmin sanonut mitään.. pahoillaan oli, mutta sanoi että yritys jatkuu. Ei se osaa silleen näyttää tunteita ku meikä.. Kiitti muru halituksista! Mää toivon kyllä sulle kovasti plussaa! :whistle: :whistle: Et ota tätiä etes uniin!!!! :LOL:

Hempu muru: Mikä on tilanne?? Pahoittelut negasta! Harmittaa vietävästi sun puolesta!!! :hug:

ON: Täti siis jyllää päällä ja olokin on sen mukainen. Tänään tulee siskoni käymään ja koitan kovasti iloita hänen raskaudestaan. En halua puhua hänelle mitään omasta vauvaprojektista.. tällä hetkellä se tuntuu liian ylivoimaiselta.. :ashamed: :ashamed: Huomenna menemme ystäväni kanssa katsomaan Klamydiaa ja ajattelin vetää nollausperseet! :LOL: Ja samalla tietysti käymme kylpylässä, olemme hotellissa yötä ja syömme hyvin ja parannamme taas mun rikkoutuneen maailman kohdalleen! :heart:

MÄ SELVIIN TÄSTÄ, EN ANNA PERIKSI! PRKL! :D

Paljon plussaa kaikille teille ihanille naisille :whistle: :whistle: :heart: :heart: :whistle:
 

Yhteistyössä