~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

täällä ihan jumalattomat oviskivut... :/ munasarjoihin sattuu niin ettei pysty olla oikeen mitenkään päin... kävely se vasta tuskaa tuottaakin.!!
teimpä sitten huvikseen ovistestin :) ja tälläistä se näytti....



vähän on huonolaatusia kuvia, mutta ehkä niistä saa jotenkin selvää...
 
Onnittelut yöperhoselle oviksesta! :flower:

Täällä on oviksen jälkeinen elämä alkanut. Tosin normaalista poiketen olen edelleen himoinnut miestäni oikein urakalla ja limat on ollu hieman runsasta. Sehän vielä puuttuu että mä ovuloisin uudestaan :LOL: Lauantaina oli siis niin selvä ovis ettei ikinä. Sattui niin perhanasti että en meinannut pystyä edes puhumaan. Alkaahan tässä olla taas sellaiset kp:t että ihan suotavaa olis että se ovis oli jo.

Luin jostain että kp 22 jälkeen tapahtuneesta oviksesta on aika pienet mahdollisuudet hedelmöittyä, limakalvot alkaa olla niin vanhat. Itsellä tuo ovis tais osua just kp 21. Iik.. Toivon parasta. Nyt vaan saa jännittää vkonloppuun, alkaako se perhanan tiputtelu vai ei. Jos se ei ala, voin melkein jo vähän jännittää. Mutta kai se taas alkaa..
 
Mies lähti töihin ja heräsin vessaan. Tein testin ja tuli kaksi viivaa. Eli meille tulee vauva!! Ihan uskomatonta! Mä vaan toivon koko sydämestäni et kaikki menee hyvin ja vielä ennen ku vuosi on ohi meillä on terve pieni nyytti..

Plussaonnea kaikille muillekin!
 
Täälläpä tapahtuu paljon!
Se antaakin tsemppiä oviksen bongailuun ja muihin aktiviteetteihin... Nyt kp 13 ja vielä ei ole testi näyttänyt :) . Edellisessä kierrossa ovis oli kp 11 tai kp 15, joten lähiaikoina pitäis tapahtua!
 
Onnea Evenylle plussasta :flower: Ja onnea myöskin Siniruskolle!

Meikäläinen soitti äsken neuvolaan,kun olin vähän epävarma,että kuuluko sitä käyä alakerran tarkastuksessa tms kun jättää ehkäisyn pois. Se täti oli alkuun vähän töykeä,kyseli että mitäs tänne soittelet jos et ole raskaana :ashamed: No kun kerroin,että näin oli käsketty ja että olis muutenkin vuositarkastuksen aika niin sitten sano,että sellasen raskauden suunnitelluajan voi varata ihan lääkärin puolelle. Loppuakohti oli ihan ystävällinen, tai sitten oon ihan yliherkkä ja kuvittelen kaiken.
 
Onnea Eveny :flower: :heart:

Tänään tein raskaustestin niillä mun pakkasessa vioittuneilla testeillä ja eihän se tietenkään antanut etes kontrolliviivan tapaistakaan. En aio enään ikinä tilata testejä netistä vaan ostan aina apteekista. En suosittele muillekaan nettitilausta. Ovistestitkään eivät siis näyttäneet mulla etes sitä kontrolliviivaa joten viallisia ovat. Menkkamaiset oireet on kyllä, joten eiköhän se täti sieltä tänään kuitenkin tule. Vielä ei mitään vuotoa tosin.

Pitäis tänään saada tietää että olenko raskaana vai en kun menen hammaslääkäriin klo. 14.00 ja aikovat ottaa röntgenkuvan hampaasta jos en ole raskaana. Unohdin sit eilen käydä apteekissa ostamassa sen testin. Täytynee siis lähteä apteekkiin... =) Tai jos odotteleis vielä pari tuntia.... Hohhoijaa, mahtavaa jahkaamista taas tää meikän elämä.
 
24.2-10 Keskiviikko

Jessie82.......................kp 84/29-31......................yk 7
Jempula........................kp 83/28...........................yk 5
kiharapää.....................kp 83/28-40......................yk 26



Agaetis........................kp 75/27-31........................yk 2



Saana07.....................kp 67/26-28.......................yk 6
milean.........................kp 65/28-34?.....................yk 3



kilu09...........................kp 53/28...........................yk 13
Satiini-.........................kp 49/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa.............kp 46/30...........................yk 9
esperanzadora............kp 45/29-31.......................yk 9
butterFly88..................kp 45/?...............................yk



anu84..........................kp 35/29-32........................yk 23
Hempu86la..................kp 34/25-34........................yk 19
HappyFeet...................kp 34/34............................since 8/2008
Nallu............................kp 34/32.............................yk 4



HH1979........................kp 28/28..............................yk 6
Elviir-a..........................kp 27/28-31.......................yk 12
Ritu82..........................kp 26/28-32.......................yk 2
Raitakissa....................kp 25/28-30.......................yk 6
lillukkainen..................kp 25/19-33........................yk 3
neulainen....................kp 24/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
EtanaLilli......................kp 24/30.............................yk 14
Manuliina.....................kp 21/28-31.........................yk 6



Ärtsy............................kp 19/30..............................yk 7
yöperhonen-...............kp 16/28...............................yk 26
Jessica-87...................kp 15/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 14/29...............................yk 1
tiuvi.............................kp 13/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 13/38...............................yk 2
Dreaming86................kp 13/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 12/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 11/30...............................yk 17



Louvre........................kp 6/28-35.........................yk 21
Opaali78.....................kp 4/26-30........................yk 12
Miipeli.........................kp 2/27-36.........................yk 16
Ingu...........................kp 2/28...............................yk 4



Shih.............................kp........................................yk
hilppa86......................kp........................................yk
aamuhapan korppu.....kp........................................yk 12






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Indrina 15.1.
Lara- 16.1.
terp 17.1.
tähtynen 15.2
Lavelyn 18.2.
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2.



 
Onnea plussanneille! :flower: Meikäläinen ottaa kovin rauhallisesti kaiken jälkeen,pelottaa vielä aika lailla vaikka kuume onkin kova,en kuitenkaan oo tilannu ovis/raskaustestejä...vielä...kai sitä taas jossain vaiheessa tarvii alkaa niitäkin ostelemaan.Vitsit,mua jännittää teidän puolesta... :heart: Itellä alkaa varmaan ovisaika olla käsillä,joten aika ei vielä tule pitkäksi mutta huh,sen jälkeen sitten taas alkaa se matelu..en kovinkaan paljon odota tältä kierrolta mutta ainahan saa vähän toivoa vai mitä? :ashamed: TE OLETTE KYLLÄ IHANIA! :heart:
 
Päivän saldo: testattu 2 negaa raskaustestiä ja 2 tyhjää testiä, ei kontrolliviivaa edes siis! Great! :headwall: :headwall: Missä menkat? Alkais nyt että pääsis uusi kierto alkuun!!! :kieh: :kieh:

Onnea Nallu ja muut plussanneet.
 
Onnea Eveny ja Nallu :flower: :heart:

Ja jaksamisia, voimahaleja ja paljon plussaonnea Taffo :hug: :heart:

Pysyis nyt HH se täti pois ja alkais testiin tummuu plussa!!!! Voi että!!

ON: ei oikeestaa oo omaa napaa. Harvinaisen humusumuinen päivä kun yritän sitä kahvin juontia vähentää..päätä pikkasen jomottaa ja ihanku olis pienes hiprakas ku väsyttää niin paljo :D En oo vieläkä saanu aikaseks hakee postista niitä ovistestejä. Pakko ne on hakea kun ne on jo maksanutkin. Ehkä nyt viikonloppuna!! Onneks ei oo kiire sen puolee et on vasta kp2.

Ja sellasta uutta ja outoa että päädyin kertomaan tästä yrityksestä veljen vaimokkeelle. Joka oli tosi ymmärtäväinen ja kannustava ja kehotti menee kyllä kohta lääkäriltä kyselee miten tästä eteenpäin jos ei ala tärppää. Oli vaan outoa kun on tätä palstaa lukuunottamatta pitäny nää kaikki patoutumat ja tunteet piilossa niin avoimesti vaan kertoa jollekin. Tiedän ettei se kumminkaan mene levittelemään mun juttujani. Niin..ja veljenpoikakaan ei saanut alkuaan ihan heti. Kuulemma yk 8 jälkeen oli alottanu kevyen liikunnan ni seuraavassa kierrossa oli tärpänny. Ei siis varmaan yksinään se laukaseva tekijä mut kumminkin..

Jokatapauksessa..jos mä nyt varailisin ajan lääkäriin tän kierron jälkeen :/ Pelottaa ihan sikana. Tiedän että ekaks varmaan käsketään pudottaa painoa mutta lieventäis stressiä edes se, että pääsee "asiantuntijan" kanssa juttelee ja miettii mitäs nyt. =)

Plussia ja tsemppiä kaikille :heart:
 
Heips kaikille pitkästä aikaa, oon koittanu vähän pysytellä pois täältä ja olla stressamatta asiasta mut eihän se onnistu, joten on jääny päivittämättäkin tuo tilanne eli nyt on menossa KP 24. viime kierrossa kierto oli 8 päivää edellistä lyhyempi, mistä lie johtui. Ja nyt sit jännään tätä kiertoa. Viikon ollu sellain öklö olo vähän väliä, ja rinnat hieman arat. Nyt alkaa ala vatsa juimia, joten oliskohan vain kumminkin normaali menkat tulossa. Ei auta taas kun odottaa.. Plussa tuulia kaikille muille!!! Kyllä sen on joskus pakko onnistua.. (kai).
 
Päivällä testattu ne negat, ei tätiä. Raivostuttavaa! Miksi mun kierrot nyt venyy kun ne ennen on olleet säännölliset?? Ei voi käsittää! Kait sitä toivoo liian paljon vauvaa ja sit kroppa käy ylikierroksilla ja stressaantuu vaikken tässä kierrossa omasta mielestäni ole etes stressannut.. pah! :kieh: :kieh: :headwall: :headwall:

Noh, aamulla testaan taas uudelleen.. Hermot meinaa mennä taas ihan totaalisesti ja masentaa ja ahdistaa!!! :'(
 
Onnea plussanneille!

HH No jopas sulla on nyt outoa... Nyt otat kulta iisisti. :heart:
Eli otat vaikka päätöksen, että annat asian olla seuraavat kaksi päivää. Jos siihen mennessä ei tätiä kuulu, niin sitten vasta testaat uudestaan. Eli unohdat nyt vaan tän. Tiedän, että se on paljon vaadittu, mutta yritä kulta edes! Jooko?

ON: mä en ole edes kattonut missä mun kp menee, sillä me saadaan ehkä huomenna meidän laumaan uusi kissa! Se tulee meille ensin koeajalle, on reilun vuoden vanha leikattu uros. Ja aivan ihana tapaus :heart: Huomenna mulla tulee vuosia myös täyteen, ja se vähän vituttaa. Kun sitä tajuaa, ettei tätä parasta hedelmöittymisaikaa ole enää kauaa... Nyt tulee plakkariiin 28v, ihan liikaa :ashamed:
 
25.2-10 Torstai

Jempula........................kp 84/28...........................yk 5
kiharapää.....................kp 84/28-40......................yk 26



Agaetis........................kp 76/27-31........................yk 2



Saana07.....................kp 68/26-28.......................yk 6
milean.........................kp 66/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 50/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa.............kp 47/30...........................yk 9
butterFly88..................kp 46/?...............................yk



anu84..........................kp 36/29-32........................yk 23
Hempu86la..................kp 35/25-34........................yk 19



HH1979........................kp 29/28............................yk 6
Elviir-a..........................kp 28/28-31.......................yk 12
hipsu86........................kp 28/28............................yk 1
Ritu82..........................kp 27/28-32.......................yk 2
Raitakissa....................kp 26/28-30.......................yk 6
lillukkainen..................kp 26/19-33........................yk 3
neulainen....................kp 25/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
EtanaLilli......................kp 25/30.............................yk 14
Jessie82.......................kp 25/29-31.......................yk ?
Manuliina.....................kp 22/28-31........................yk 6
Ärtsy............................kp 20/30.............................yk 7



yöperhonen-...............kp 17/28...............................yk 26
Jessica-87...................kp 16/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 15/29...............................yk 1
tiuvi.............................kp 14/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 14/38...............................yk 2
Dreaming86................kp 14/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 13/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 12/30...............................yk 17



Louvre........................kp 7/28-35.........................yk 21
Opaali78.....................kp 5/26-30........................yk 12
Miipeli.........................kp 3/27-36.........................yk 16
Ingu...........................kp 3/28...............................yk 4
esperanzadora..........kp 2/29-31..........................yk 10
HappyFeet.................kp 1/34...............................since 8/2008
kilu09.........................kp 1/28...............................yk 15

Shih.............................kp........................................yk
hilppa86......................kp........................................yk
aamuhapan korppu.....kp........................................yk 12






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4

 
neulainen kiitti muru hyvistä vinkeistä ja tuesta tietenkin :heart: :heart: Täällä on vaan pelihousut revitty jo heti aamusta kun testasin taas sen negan! :kieh: :headwall: :headwall: :'( Ärsyttävää että mun kroppa nyt sitten panttaa menkkoja! Ompa reilua! Blaah! Yritän kuitenkin säilyttää taas malttini ja ajatella positiivisesti. Jospa se tätikin sieltä tulis sitten...

neulainen: Voi miten ihanaa että teille tulee uusi misu!! :heart: :heart: Minä ottaisin myös mutta ei tolle meidän vanhalle herralle kaverit kelpaa. Naamassa on yksi kuva siitä meidän pennusta mitä yritettiin ottaa viime kesänä.. Viiru kerkes olla meillä viisi päivää. Mä ottaisin meille kolme kissaa jos se olis mahdollista. :heart: :heart:

Jatkan siis tädin odottelua kun kerta ei plussaakaan... pah! :kieh: :kieh:

Plussatuulia teille muille kovasti ++++++++ :whistle: :whistle:
 
Onnea plussanneille!

HH: Tiedän miltä tuntuu, kun itsellä oli juuri täti kaksi viikkoa myöhässä... raivostuttavaa, kun toivo herää ja testit näyttää negaa, mut uuteen kiertoonkaan ei pääse! Koita silti jaksaa ja toivotaan nyt kuitenkin vielä vähän, et jos se plussa sieltä tulis kuitenkin! :hug:

neulainen: varmaan ihanaa saada vähän muuta ajateltavaa! itse olen eläimille allerginen, niin ei ole ikinä ollut lemmikkiä ja välillä on sekin vähän harmittanut. Avokki haluaisi koiran. äläkä stressaa ikääsi, nuori olet vielä!!! Onhan vielä yli 40 vuotiaanakin mahdollista saada lapsia. :D

on: kp 2 (VIHDOIN!!), yk 10
 
Täälä taas ois kp 1/34. Olin jo niin toiveikas ku ihan erilaisia menkkakipuja oli ja tissitki oli vähä kipeenä. Sit aamuyöllä ku menin veskii nii kirkkaalla vuodolla ihan yllättäen alko. Normisti tuhruilee eka.

ei jaksais..
 
Tulin päivittelemään teidän kuulumisia ja puhaltelemaan plussaa hurjasti +++++++++ :whistle:

Isot onnittelut plussista kaikille plussanneille, nyt niitä on vihdoin tullut taas useampi lyhyessä ajassa :flower: :heart:

Ja nyt nää uudet plussaajat vois vetää mukaansa kaikki muutkin! Hempu, Neulainen ja HH erityisesti teidän kolmikolle (ja kaikille muillekin) toivon kauheasti, että triplaisitte nyt yhdessä! HH:lla toivottavasti vaan tällä kertaa ei näkyisi vielä, mutta kohta... :hug: :hug: Ja peukut ja varpaat on pystyssä teidän puolesta!

Siniruskolle onnea inssiin!

Ja pahoittelut vielä tädin yllättämille :|
 

Yhteistyössä