~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Miipeli: Mäkin toivon ettei kierto vaan venyis yhtään.. onneksi mulla on yleensä ollut säännöllinen kierto. Mutta ei tosiaan tunnu ollenkaan siltä että olisin raskaana.. odotukset ei siis ole kovin korkeella :ashamed: Eipähän ainakaan tipu niin korkeelta...

Mun olis pakko aloittaa taas herkkulakko. Tartteis kesäksi kymppi kilo saada painoo pois. Tuntuu epätoivoiselta pudottaa kiloakaan, saatikka 10 kg. Huoh! :headwall: :headwall:

Plussaaaaa ++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Miipeli Toivottavasti kierto ei kovin pitkäksi veny.

HH1979 Munkin pitäs saada kiloja vähän pois. Liikuntaa on lisätty, maito vaihdettu rasvattomaan, muutenkin kevyt tuotteita käytän, syön säännöllisemmin. Ja pah, multa ne kilot ei lähde.
 
Me jätettiin nyt sitten pillerit pois, ukkokin tuumas että mitä tuota enää siirtelemään :heart: Nyt sitten vaan peittoa heilutteleen :saint: Pitääkö käyä lääkärissä kun jättää ehkäisyn pois? Tuttava kun neuvoi varaamaan ajan neuvolaan?!
 
Puhdas nega teststtu... Niinku arvelinkin!!! Mut tissit huomattavasti aremmat kun toissapäivänä.. Tapahtuus ny jotain eikä vaan kiertoa alkais venyttää, tai sitten ollut vasta ovis, voisko olla mahdollista??? No mun kropassa kaikki taitaa olla mahollista?? Mulla kipeytyy aina oviksen jälkeen heti tissit!!
 
22.2-10 Maanantai

Jessie82.......................kp 82/29-31......................yk 7
Jempula........................kp 81/28...........................yk 5
kiharapää.....................kp 81/28-40......................yk 26



Agaetis........................kp 73/27-31........................yk 2



Saana07.....................kp 65/26-28.......................yk 6
milean.........................kp 63/28-34?.....................yk 3



kilu09...........................kp 51/28...........................yk 13
Satiini-.........................kp 47/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa.............kp 44/30...........................yk 9
esperanzadora............kp 43/29-31.......................yk 9
butterFly88..................kp 43/?...............................yk



Opaali78......................kp 34/26-30........................yk 11
anu84..........................kp 33/29-32........................yk 23
Hempu86la..................kp 32/25-34........................yk 19
HappyFeet...................kp 32/34............................since 8/2008
Nallu............................kp 32/32.............................yk 4



Miipeli...........................kp 29/27-36.......................yk 15
HH1979........................kp 26/28..............................yk 6
Ingu.............................kp 26/28.............................yk 3
Elviir-a..........................kp 25/28-31.......................yk 12
Eveny...........................kp 25/30............................yk 4
Ritu82..........................kp 24/28-32.......................yk 2
Raitakissa....................kp 23/28-30.......................yk 6
lillukkainen..................kp 23/19-33........................yk 3
neulainen....................kp 22/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
EtanaLilli......................kp 22/30.............................yk 14



Manuliina.....................kp 19/28-31.........................yk 6
Ärtsy............................kp 17/30..............................yk 7
yöperhonen-...............kp 14/28...............................yk 26
Jessica-87...................kp 13/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 12/29...............................yk 1
tiuvi.............................kp 11/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 11/38...............................yk 2
Dreaming86................kp 11/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 10/33...............................yk 3



Sinirusko.....................kp 9/30...............................yk 17
Louvre........................kp 4/28-35.........................yk 21

Shih.............................kp........................................yk
hilppa86......................kp........................................yk
aamuhapan korppu.....kp........................................yk 12






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Indrina 15.1.
Lara- 16.1.
terp 17.1.
tähtynen 15.2
Lavelyn 18.2.
Pikkis82 18.2.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:
Me jätettiin nyt sitten pillerit pois, ukkokin tuumas että mitä tuota enää siirtelemään :heart: Nyt sitten vaan peittoa heilutteleen :saint: Pitääkö käyä lääkärissä kun jättää ehkäisyn pois? Tuttava kun neuvoi varaamaan ajan neuvolaan?!
Ei tarvi käydä missään näytillä jos itsellä ei ole mitään vakavampia sairauksia ja lääkityksiä niihin =) Kiva kun pääsit jo tositoimiin! :D

Mä ovuloin lauantaina, juuri sopivasti kun olin 150 km päässä miehestä :whistle: No, peitot heilui pe ja su, tässä kierrossa panostettiin enemmän tähän siittiöiden laatuun, jos niissä vaikka olis jotain vikaa. Aiemmin on oviksen aikoina pupuiltu vähintään kerran päivässä. Katsotaas miten nyt käy =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:
Me jätettiin nyt sitten pillerit pois, ukkokin tuumas että mitä tuota enää siirtelemään :heart: Nyt sitten vaan peittoa heilutteleen :saint: Pitääkö käyä lääkärissä kun jättää ehkäisyn pois? Tuttava kun neuvoi varaamaan ajan neuvolaan?!

juu, mä kuulin kanssa jostain tuollaista sillon kun yirttäminen aloitettiin, että olis ehkä hyvä käydä gynellä tarkistuttamassa tilanne, että asiat ovat niin kuin pitää (esim. papa-koe), tai sit just omalla lääkärillä otattamassa verikokeita tai muita. en tiedä, eipä kai pakollista ole, mut jos epäilee jotain tai pillereiden kanssa on ollut ongelmia tai muuta niin sit ehkä vois harkita jotain lääkärin tarkastusta... mä en muistaakseni kyllä käyny missään... :whistle: ja kaikki mennyt hienosti tähän asti! :D

rv 19+1 / 20+3?? :heart: :heart:


PLUSSIA KAIKILLEEEEE!!! +++++++++ :whistle: :heart:
 
Mie ajattelin huomenna soittaa neuvolaan kysästä asiaa. Kyllähän ne siellä sanoo, jos tarpeen käyä näytillä.. Painosta saattaa tulla huomauttamista, mut mie alotan kuntokuurin (oon sitä jo pitkään suunnitellu ). Viime syksynä olinkin hyvässä vauhdissa (-13kg) mutta sitten repsahin ja melkein kaikki tullu takas :headwall: Tänään kaverin kanssa zumbaileen ja uintia ajattelin kans pari krt viikossa. Kyllä se siittä :)) Niin ja migreenilääkkeet yms muut pitää toki kattoo läpi.

Mutta kylläpä koskee mahaan, laittaa tuo pillereiden jättäminen mahan ihan sekasi. Koskee ja viiltelee :ashamed:
 
Tänneppä ei uusia kuulu. Pari päivää tädin tuloon vielä... ei oireita siis edelleenkään. Paitsi ajoittaisia alamaha-nippailuja. Eli ei siis mitään!

Raitakissa: Hyvin ajoitettu peittojen heilutus :heart: :whistle: :whistle: :heart: Plussaonnea!!! :whistle: :whistle:

Painonpudotus on tosiaan haastavaa. Varsinkin kun en halua ruveta millekään paastolle tai kitudieetille. Se vois sitten vaarantaa hedelmällisyyttäkin jos ei saa tarpeeksi kaikkia ravintoaineita. Koitan siis syödä terveellisemmin vaan ja jättää herkut vähemmälle. Mun kompastuskivi on toi aamupala. Ei tule syötyä sitä ollenkaan. Juon vaan teetä. Nyt olenkin aatellut ruveta syömään omenan etes ja jugurtin aamupalaksi. Eteenpäin sekin :headwall:

Keskiviikkoa odotellessa....

Plussatuulia kaikille jännääjille tasapuolisesti ++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
anu84 Pahoittelut negasta!

Mua pelottaa etukäteen vähän se mitä ne painosta sanoo jos joskus neuvolaan pääsen. Ylipainoa ei kauheesti ole, mut kuitenkin vähän. En tiedä miks stressaan tästä niin paljon.

Mietin testailenko keskiviikkona vai jo huomenna. Oireita on vähän tullut, mut kaikki voi viitata muuhunkin..

Kp 32/32
 
Tyhmä kysymys..jos ei ovuloi niin kipeytyykö rintamus samanlailla kun muulloinki..??

Mä oon tässä nyt pääni puhki miettiny ovuloinko mä tässä kierrossa ja jos ni millon.
Rintamus kipeyty jos kumminki 1½viikkoa sitten, ihan ajallaan. Ja ihan ajallaan oli limat. Parina päivänä ei mun mielestä vaan ollut lämmöt korkeammalla ja nyt ne on ollut taas pari päivää.. Ota selvää :(
 
Heippa kaikki!
Ja tervetuloa kaikille uusille :heart:

Miipeli Heippa vaan murunen :heart: Oireiluista mitään tietoakaan, munasarjavihlonnatkin sitten lakkas ihan tosta vaan.. Omituista, nythän mennään jo KP32 ja kaks päivää vielä olis odoteltavaa.. Normaalisti kuitenkin vatsaa krampannu jo rajusti kaks päivää ennen tätiä.. Voiskohan olla, etten sitten ole ovuloinu, kun ei kipuja tunnukkaan, vai mikähän tässä nyt on.. Varmaan perjantaina testailen jos ei ala kuulumaan tätiä paikalle :) Toivotaan, että täti tulis ajallaan ja pääsisitte kohti uutta kiertoa, mikään ei ole inhottavampaa kun odottaminen.. Tietysti ennen kaikkea toivon sulle sitä plussaa :heart: :heart:

HH Eikös moni ole sanonu, ettei se raskaana oleminen tunnu mitenkään miltään välttämättä ;) Äkä nyt hanimurunen heitä kirvestä kaivoon tässä vaiheessa, vielä on päiviä jäljellä toivoa parasta ;) Mietin just, että jos vaikka plussattaskin sitten tässä kierrossa ;) Sittenkii, mitä me enää turhaan odotellaan :p ja venytetään tätä hommaa ;) :hug: Ei tule muuten mullakaan syötyä aamupalaa ollenkaan :( Mikä on kamala juttu, kun sit vetelee leipää päiväruoaks ja lämpimän aterian syö vasta kun pääsee kotiin töistä.. Ja sitten sitä livahtaa kaupan kautta aina, et josko vähän namia kuitenkii.. :( Mulla nyt ei ylimäärästä painoa ole, mut ihan yleiskunnon takia pitäs alkaa kuntoa kohottaa, mut en oikeen ole löytän mitään mieleistä juttua.. Ke yritän jos saisin itteni psyykaattua uimaan tunniks.. Saa nähdä.. Toivotan sulle paaaljon tsemppiä asian kanssa! Yrität vaikka niin, et otat sen herkkupäivän aina lauantaisin :) Oon hengessä mukana murunen :heart:
 
(Kopioin nyt toisesta ketjusta, kun en jaksa runoilla uudestaan samoja asioita kahteen kertaan :ashamed: )

Täällä odotellaan menkkoja.. Lopetin pillerit siis noin kolmisen viikkoa sitten. Tyhjennysvuoto tuli tietenkin lopettamisen jälkeen, mutta ensimmäisiä "tavallisia" menkkoja nyt odottelen..

Ovuloinut olen, luulisin, koska noin viikko sitten mulla oli selviä oviksen oireita: Tissit olivat SIKA kipeet, munasarjoja nippaili jne. Edelleenkin vatsaa "viiltelee" välillä ja tuntuu, että kokoajan on "pitkät päällä" :D

Jotenkin naurettavasti sitä toivoo, että olisi heti tärpännyt, mutta niin hyvää tuuria en sentään usko olevan. Jotenkin vaan ärsyttää, kun ei oikein tiedä koska ne menkat tulevat vai tulevatko ollenkaan... :ashamed:

Tuosta painosta.. Tietääkö joku voiko hoikkuus vaikeuttaa jotenkin raskautumista? Olen kyllä ihan normaalipainoinen, mutta "pieni" (158/43).. Menkat ovat tulleet aina ihan normaalisti, ennen pillereitäkin, mutta tuli vaan mieleen, että voiko se silti vaikuttaa jotenkin?

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja plussa tuulia :heart:
 
Hempu murusein kyllähän määkin täällä korvat ja polvet ristissä toivon meille molemmille plussaa jo tähän kiertoon. Oon nyt yrittänyt olla miettimättä koko asiaa etten stressais. Toisaalta olen miettinyt että enhän mää oikeestaan etes stressaa nytten enään kun tätä yritystä on kuitenkin jatkunut jo niin pitkään että oon jo tavallaan tottunut/turtunut siihen että täti sieltä aina vaan tulee.. surullista! :headwall: Koitan kuiten olla nakkaamatta kirvestä järveen, en ainakaan ihan vielä ;) Toivoa on vielä!!! Meillä molemmilla :heart: :heart: :heart: :whistle:

Ihanaa että oot hempu hengessä mukana.. en tasan ois karkkilakossa enkä herkkulakossa jos ei ois paino-ongelmia... Tänään söin pastaa vaikkei ois saanut. Epävoivoista.. nooh, jos semmoinen pehmee lasku taas tähänkin hommaan?? :LOL: :LOL:
 
Hempu ja HH1979 kyllä te nyt päräytätte plussat tässä kierrossa =) :heart:
Saa itseki uutta puhtia. Ku tosiaan nyt on ollu sellai fiilis et välil mietin kannattaako mun hillua tässä pinossa ollenkaan kun oon jo ihan varma etten plussaa ikinä. En haluu vaan marmattaa täällä. Jännä että on kumminki varautunu täysillä ens kiertoon ja testejä, vitamiineja ja greippimehuja tulee piisaa yms ja miehen kanssa sovittiin jo että vaik olis mikä ni viikko 10 (jos kierto ei veny) pupuillaan ihan olan takaa.. ni silti. Tällai pälli olo että oikee masentaa. "jos olis tärpätäkseen ni olis tärpännyt jo"..
Luojan kiitos mies oli eilen yllättävän lohduttava ku nukkumaan mennes huokailin ettei musta ikinä tule äitiä. Se muistutti mua siitä että ollaan hirmu usein päästy pupuilee ihan vääriin aikoihin etten kyllä sas vielä luovuttaa.. Niin kai sitten!
 
Huomenet kaikille!
Tänne voi nyt sítten päivitellä kp 1/28 ja yk 4 Toisaalta ei harmita, koska maaliskuussa tulossa reissu avokin kanssa Riikaan, niin eipä tarvii miettiä mitä sitä kurkustaan alas kulauttaa ;) Muutenkin musta tuntuu ainakin vielä tässä vaiheessa, et oikeestaan ihan hyvä et aikaa on kulunu, koska kumminkin aika hätäsellä päätöksellä marraskuussa ajoin mielipiteeni läpi, et pillerit jätetään pois, niin nyt kumpikin on saanu totutella rauhassa ajatukseen ja alkaa ehkä jo odottelemaankin, et jospa sitten se täti ei kurvaiskaan paikalle ihan sovitusti :)
Juhannuksen korvilla lähetään thaimaaseen, joten nyt on ehkä kans pakko alkaa potkimaan ittensä rantakuntoon. Eli tunnelmissa teidän muiden kanssa mukana.

Hilppa Mulla oli takana melkein kymmenen vuotta pillereitä, kun ne lopetin, joten viimeisen tyhjennysvuodon jälkeen kävin neuvolassa, samalla otatin Papan ja juttelin ihan yleisesti neuvolatädin kanssa, sain kyllä hyviä neuvoja ja kyseltyä joitain asioita, joita oli mielenpäällä. Mäkin ollu kumminkin 14sta kun kivuliaiden menkkojen takia on pillerit kirjotettu, niin ei oikein ollu kokemusta, et miten sen vartalon oikeesti tulee toimia. Kaikille kovasti jaksamista ja :hug: kaikille sitä tarvitseville.
Nyt kohti helmikuun ja maaliskuun plussia ++++++ :heart:
 
Kyllä mie ajattelin kans käyä neuvolassa, nukuin vaan lahjakkaasti ohi sekä eilen että tänään kun oli se soittoaika :ashamed: Mutta huomenna mie käsken miehen jo herättää,ennen kuin lähtee töihin.. Pitäs muutenkin saada rytmiä käännettyä, kun alkaa koulu ens viikolla.

Tsemppiä ja yritysintoa kaikille! Eikun pupuilemaan :D
 
Voi miipelimurunen :heart: Oon ihan samaa mieltä siun miehen kanssa, että ei saa luovuttaa! Se on niin paljosta kiinni se, että tärppää :) Pelkkä ajotus ei riitä.. Kuule soitellen sotaan ;) Kyllä se tärppää kun sitä vähiten odotat :heart: Ja tottakai hillut täällä! Tää on just se paikka missä sun PITÄÄ hillua :D Niinhän me hillutaan kaikki muutkin ;) Ja huonoja päiviä tulee ja menee ja niistä saa aina kirjottaa täällä! Ei kukaan jaksa aina olla positiivinen :) Vaikka kuinka tuntuis, et tuijottaa vaan omaan napaan välillä, niin on tärkeää, että saa purettua sen pahan olon ja mielen jotta voi sitten taas jatkaa puhtaalta pöydältä hyvillä mielin :) Ja sitä varten me kaikki täällä ollaan, et tsempataan toinen toistamme :heart: :hug:

HHraksupoksubojoing, jos vaikka tuntuu siltä, niin nakkaa se kirves vaikka ulko-oveen, niin saat sen sieltä sitten takasin taas kun siltä tuntuu, jotta voit taas nakella sitä uudestaan ;) Järvestä sitä on paha hakea takasin ;) Voi kultamurunen, meillä alkaa molemmilla olee viimeset päivät käsillä, jänskättää :heart: Apuaaaa!!! :heart: :heart: Voithan kokeilla, et aina kun tekee mieli karkkia, paat euron säästöön ja katot paljonko on viikon päästä kertyny ja jatkat samaa rataa noin ja sitten voit palkita ittes jollain mukavalla kun rahaa on kertyny tarpeeks! :) Ja sitten vaihdat karkit hedelmiin :) Tai kasviksiin joista erityisesti tykkään :) Tsemppiääää murunen :heart:

ON: Tänään siis KP 33 menossa, parin edellisen kierros perusteella tätin pitäis tulla huomenna, mutta ei minkäänlaista juilimista vatsassa.. Testin tein kyllä tänä aamuna ja negaa näytti, mutta jostain syystä se ei mua kuitenkaan lannistanu :) Teen sitten uuden loppuviikosta jos siltä näyttää :) Niin ja ei mitään tissituntemuksiakaan ole.. Omituista :D

Ingu ihanaa!! Mekin lähetään Ruotsin risteilylle maaliskuun lopussa avokin kanssa :) Ei olla oltu ties millon viimeks missään kaksistaan :) Ootan tosissani sitä reissua! :) Hienoa, että ootte nyt saanu molemmat totutella ajatukseen pillereiden pois jättämisestä :) Tottunu siihen ajatukseen, että joku päivä sitä sitten positiivinen tulos tulee testiin :heart:
 
No jopas. Tulihan se sieltä =) Kp 1/27-36 ja Yk 16 !! Voihan nakki. Hyvä ettei venyny, nyt oon jopa yllättyny kuin lyhyeks jäi. Mut toivottavasti tää ei sotke meidän vko 10 suunnitelmia ku viikon 9 v-loppuna ei päästä pupuilee. Kääääääk.

Kiitos kannustuksesta Hempu :heart: :heart: :heart: :heart:
 
23.2-10 Tiistai

Jessie82.......................kp 83/29-31......................yk 7
Jempula........................kp 82/28...........................yk 5
kiharapää.....................kp 82/28-40......................yk 26



Agaetis........................kp 74/27-31........................yk 2



Saana07.....................kp 66/26-28.......................yk 6
milean.........................kp 64/28-34?.....................yk 3



kilu09...........................kp 52/28...........................yk 13
Satiini-.........................kp 48/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa.............kp 45/30...........................yk 9
esperanzadora............kp 44/29-31.......................yk 9
butterFly88..................kp 44/?...............................yk



Opaali78......................kp 35/26-30........................yk 11
anu84..........................kp 34/29-32........................yk 23
Hempu86la..................kp 33/25-34........................yk 19
HappyFeet...................kp 33/34............................since 8/2008
Nallu............................kp 33/32.............................yk 4



HH1979........................kp 27/28..............................yk 6
Elviir-a..........................kp 26/28-31.......................yk 12
Eveny...........................kp 26/30............................yk 4
Ritu82..........................kp 25/28-32.......................yk 2
Raitakissa....................kp 24/28-30.......................yk 6
lillukkainen..................kp 24/19-33........................yk 3
neulainen....................kp 23/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
EtanaLilli......................kp 23/30.............................yk 14
Manuliina.....................kp 20/28-31.........................yk 6



Ärtsy............................kp 18/30..............................yk 7
yöperhonen-...............kp 15/28...............................yk 26
Jessica-87...................kp 14/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 13/29...............................yk 1
tiuvi.............................kp 12/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 12/38...............................yk 2
Dreaming86................kp 12/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 11/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 10/30...............................yk 17



Louvre........................kp 5/28-35.........................yk 21
Miipeli.........................kp 1/27-36.........................yk 16
Ingu...........................kp 1/28...............................yk 4



Shih.............................kp........................................yk
hilppa86......................kp........................................yk
aamuhapan korppu.....kp........................................yk 12






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Indrina 15.1.
Lara- 16.1.
terp 17.1.
tähtynen 15.2
Lavelyn 18.2.
Pikkis82 18.2.

 
:hug: ja jaksamista Taffolle!
:smile: Lavelynille, tähtyselle ja pikkikselle

Täällä KP 3 ja YK12. Eli nyt on sitten vika kierto ennen kuin mennään kategoriaan "lapsettomat". Toiveet luomulapsesta on tällä hetkellä aika pienet, mutta viilis ei ole silti kovin alhaalla.

B-vitamiinilisää söin (muiden vitamiinien lisäksi) tämän kierron ja nyt luteaalivaihe oli 11 päivää kun normaalisti se on 9-10 päivää. Onko sattumaa vai onko se voinut oikeasti vaikuttaa? Se nähdään varmaan seuraavassa kierrossa.

Lisäksi tänään varasin ajan terveyskeskuksen omalääkärille ja pyydän häneltä lähetettä lapsettomuustutkimuksiin. Sain ajan jo torstaille: Yllättävän nopeasti! Ajateltiin alustavasti, että mentäisiin yksityiselle, mutta nyt kun on painonpudotusprojekti päällä eikä tällä hetkellä ole hirveää kiirettä, niin ajateltiin säästää pitkä pennin näin alkuun ja mennä julkiselle puolelle. Ainahan sitä voi sitten yksityiselle siirtyä, jos jonot on liian pitkät (ja rahat polttaa taskussa).

Tsemppiä kaikille oikein kovasti!
 
Kiitos EtanaLillille päivityksestä. Alan pikkuiljaa jo itsekin oppia nää mun kp:t kun käyn täältä kurkkimassa. Kalenterista laskeminen kun on niin vaivanloista :)

Ihmettelin tota listaa kattoessani että mitäs HH tekee tuolla kp-listalla. Oon nähtävästi nähny unia HH:n plussasta. Toivottavasti enne-sellaisia =)
 
Onpas täällä taas ehtinyt tapahtua! Valtavan paljon onnea plussista :flower: ja tervetuloa uusille!

Neulainen: Olen miettinyt aivan samaa!! On ihan uskomatonta, että meillä täällä plussia tulee "niin harvoin", kun tuntuu, että ympärillä raskaudutaan joko vahingossa tai sit vähintään muutaman yk:n jälkeen. Ja muutamilla täällä alkaa yk:t olemaan jo vähän turhan suurissa lukemissa, että olis jo oikeus ja kohtuus, jos plussia alkais satamaan taivaan täydeltä!

Espe aikoo muuten jäädä tänne, eikä halua siirtyä apuja tarvitseviin... Ilmoitusluontoinen asia! :D Tänään oltiin miehen kanssa lääkärin juttusilla ja saatiin kuulla VIHDOIN tulokset. Miehen simpat on ihan kunnossa, mut mä oon kuulemma niiden 20 % joukossa, joiden tapaus on epäselvä... Jotain se lääkäri ultrassa näki ja hormoonien määrissä oli häikkää. Tätiä ei kuulu vieläkään, joten lääkäri lähetti suoraan verikokeisiin raskaustestiin varmuuden vuoksi. Tosin tiedän et nega se on, kun ei se nähnyt ultrassakaan mitään. Ja sit jos huomenna on nega, niin sitten alotan Provera kuurin (10pv), et saadaan kuukautiset aikaseks. Menkkoja kiirehditään siks, et pääsisin mahd pian laproskopiaan, joka on sit joko 9. tai 16.3. Jännittää sekin ihan kamalasti nyt jo! Ja kun munajohtimet on saatu varmasti auki, niin sit alotan Clomit... Avokki tuntui helpottuneelta kuullessaan, et sen simpat on ok ja et nyt asia menee eteenpäin. Itse olen vähän allapäin, kun epätietoisuutta on edelleen ja olishan se ollu hieno tärpätä luomusti. Ja toi leikkaus, vaikka pieni onkin, pelottaa.

Ja suuren suuri kiitos EtanaLillille, kun jaksaa päivitellä ja me muut päästään helpolla kun ei tarvitse laskea! ;)

Haleja kaikille teille ja jaksamista kaikille tarvitseville! :hug: Pidetään lippu korkealla murut!
 

Yhteistyössä