Taffo - raksu kiitos tuesta ja turvasta. Alusta aloittaminen tuntuu niin kamalalta. Tuntuu kyllä että joka nega-kierron jälkeen tää suosta nousu on vaan hankalampaa ja hankalampaa..
Mun pikkusisko on myös raskaana, samaten mun paras kaveri ja läheisin serkkuni. Jotta monta kertaa olen ollut myös rajoilla senkin asian kanssa että jaksanko vai enkö. Toivottavasti siskosi osaa ottaa huomioon myös sinun tunteet. Ne on kuitenkin raskaita asioita joiden kanssa painit ja koitat ittesi varmasti pitää virkeenä ja iloisena ja tietenkin koitat jaksaa iloita myös hänen raskaudestaan. Tiiän kuinka helvetin vaikeaa se voi olla! Paljon voimia sulle ja extra haleja :heart: :heart: :heart: :hug:
Raitakissa: Toivon sulle plussaa kovasti tähän kiertoon! :heart:
Taffo: Täällä saa käämit kärähtäneenä avautua!! =) :heart: :heart: :heart:
neulainen: joo ei tää oo reilua ei.. :kieh: :'( Olotila vaihtelee masennuksesta vihaan jatkuvasti.. Koitin käydä ulkoilemassakin hieman ja kylässä istuin että olis parempi olo. Jospa tää tästä taas kunhan pääsee uusi kierto kunnolla alkuun tädin jälkeen. Ostin greippimehuakin ja uusi mama-vitamiinejakin. Mies nyt ei sen kummemmin sanonut mitään.. pahoillaan oli, mutta sanoi että yritys jatkuu. Ei se osaa silleen näyttää tunteita ku meikä.. Kiitti muru halituksista! Mää toivon kyllä sulle kovasti plussaa!
Et ota tätiä etes uniin!!!!
Hempu muru: Mikä on tilanne?? Pahoittelut negasta! Harmittaa vietävästi sun puolesta!!! :hug:
ON: Täti siis jyllää päällä ja olokin on sen mukainen. Tänään tulee siskoni käymään ja koitan kovasti iloita hänen raskaudestaan. En halua puhua hänelle mitään omasta vauvaprojektista.. tällä hetkellä se tuntuu liian ylivoimaiselta.. :ashamed: :ashamed: Huomenna menemme ystäväni kanssa katsomaan Klamydiaa ja ajattelin vetää nollausperseet!
Ja samalla tietysti käymme kylpylässä, olemme hotellissa yötä ja syömme hyvin ja parannamme taas mun rikkoutuneen maailman kohdalleen! :heart:
MÄ SELVIIN TÄSTÄ, EN ANNA PERIKSI! PRKL!
Paljon plussaa kaikille teille ihanille naisille
:heart: :heart: