Seksihaluissa on eroja sukupuolten välillä

vierailija
Tuossa yllä oleva kuulostaa tutulta tekstiltä, tuollaista päästävät elämässäni kohtaamat skitsofreenikot.

Se alkaa ”Lue Super-Setis tämä viestini monta kertaa läpi.”

Vastuullinen mode poistanee sen pian. Voisivat kilauttaa lähettäjän yhteystiedot Niuvanniemen valkotakkisille pikaista noutoa varten. Hoitoahan tuo venäläisvangin tytär tarvitsee.

S

vierailija
Tuossa yllä oleva kuulostaa tutulta tekstiltä, tuollaista päästävät elämässäni kohtaamat skitsofreenikot.

Se alkaa ”Lue Super-Setis tämä viestini monta kertaa läpi.”

Vastuullinen mode poistanee sen pian. Voisivat kilauttaa lähettäjän yhteystiedot Niuvanniemen valkotakkisille pikaista noutoa varten. Hoitoahan tuo venäläisvangin tytär tarvitsee.

S
Noudata vain ohjettani kuin maailman parhaan lääkärin neuvoa. Olet saanut paljon pahaa aikaan netissä.
Sinulle yletön seksin jankutus on uskonnon korvike. Joku päivä kikkelisi sanoo yhteistyön kanssasi irti, ja silloin mielikuvitus Anniesi pölyttyy vaatekaappisi ylimmän hyllyn viimeisimmässä perukassa ex-vaimosi kotiisi unohtuneen koin syömän äitiysmekon rinnalla.

vierailija
Setis poistuu nyt palstalta todnäk myöhäisiltaan asti, Annie odottaa pian kauppakassinsa kanssa. Hän tarjoaa lounaan tuttuun tapaansa ja vielä päivällisenkin. Jostain ”kumman syystä” johtuen Setiksellä on nykyisin tosi usein nälkä, ihan kuin silloin teinipoikana kun elimistö alkoi tuottamaan suurta energialatausta vaativia elämän siemeniä 🥰

🤡-Alepa, voisit pidättää hengitystäsi siihen saakka 🤣

vierailija
Lopeta nillitys, ja lue ohjeeni ääneen monta kertaa kovalla äänellä. Mene sitten paikalliseen Esson baariin, ja toista sama temppu remuporukallesi.
Vihdoinkin puhut järkeä, saat röhönaurukuoron vastauksen taputuksineen. Sitten heität siniset pillerit roskakoriin, ja sihautat auki oluttölkin. Annie-pumpattava nukke joutuu myöhemmin muovikeräykseen.
👏
Palkkion neuvoistani voit toimittaa valitsemallesi hyväntekeväisyysjärjestölle.
Suosittelen Pelastakaa Lapset ry:lle.

vierailija
Eihän tuo pidä paikkaansa, ei vanhoilla miehillä yleensä ota eteen, joten eivät halua koko ajan enää ”sitä”.

Syynä alkoholin liikakäyttö, ketjupoltto ja liikalihavuus. Ne kaikki minulta puuttuu. Olen absolutisti nykyisin.

Setis
Täh. Eikö tutkimus nyt pidäkään paikkaansa? Sinäkin teit tästä eilen aloituksen, joka poistettiin. Yritä nyt päättää. Sinäkin olet jo vanha mies

vierailija
Mikäs dissaamisyritys tuo nyt on? Osaan kyllä vastata jos vaan kysytään.

En ole koskaan ollut ns. naistenmies kuten esim palstamme @Johnny Appleseed
Hänellehän naiset tulevat usein tyrkyttämään itseään. Hänessä on varmasti sitä Hollywood -ainesta. Minussa ei, vaikka Matt Damon on kaukainen serkkuni 😁 (ihan oikeesti)

Luulen olevani oikeassa, kun sanon että se on varsinkin persoonallisuuteni, huomaavaisuuteni, keskustelutaitoni, kiinnostuksen kohteeni, kohtaamieni naisten kunnioittaminen ja arvostaminen, jotka yhdessä ovat synnyttäneet ne suhteet joita minulla on ja on ollut.

Kirjoitit aiemmin:

Eihän tuo pidä paikkaansa, ei vanhoilla miehillä yleensä ota eteen, joten eivät halua koko ajan enää ”sitä”.

Syynä alkoholin liikakäyttö, ketjupoltto ja liikalihavuus. Ne kaikki minulta puuttuu. Olen absolutisti nykyisin.

Setis
En ole kirjoittanut ketjuun kun kaksi kertaa. Alempi ei ole minun aikaansaannoksia. Kirjoitin evoluutiosta ja vertasin miestä muihin uroksiin. Siksi kiinnosti millainen uros ja mitä vahvoja piirteitä sinussa on.

Yhteistyössä