Kesän 2010 P-I-I-N-A-I-L-I-J-A-T

Heippa! Kiitokset kaikille onnitteluista ja tuesta - ootte parhaita! :heart: Ja kyllä; olen testaillut edelleen ja riippuen testin herkkyydestä plussa tulee testiin minuutista 4 minuuttiin -noin arviolta....en oo muistanut ottaa kelloa mukaan. Ens viikolla olis sit se virallinen testipäivä ja silloin selviää varmuus raskauden suhteen. Eli piina jatkuu.... :headwall:

Meg: Mua viluttaa kans välillä kovasti, mut on paljon aikoja, jolloin ei ole mitään oireita....Sie et oo vielä antanut periksi ja testannut?

Noista lugeista, nih mie en oo kerennyt makoilemaan aamuisin yhtään, mut paljoo sieltä ei oo valunut ulos. Mulla pitäis omakin keltarauhanen toimia hyvin, mut tietty nää avusteiset hoidot on aina oma juttunsa ja kaipa tää on muutenkin yksilöllistä?


Nyt jatkan holittoman siiderin lipittämistä tääl mökillä ja illalla korkkaan holittoman punkun....saas nähdä millasta myrkkyä on.... Sen verran on pakko sanoa, et kopparberg'n holittomat on jopa hyviä, mut rekorderligin mansikka-lime on ihan surkeeta alkoholilliseen verrattuna.. ;) Illalla savusaunaan ja mereen uimaan. Mukavaa viikonlopun jatkoja kaikille!

 
Meg

Nonna78 Jospa mäkin uskallan jo onnitella sua, joten onnea! :hug: :flower: Toivotaan että ensi viikolla on sama tilanne sitten. Ainoastaan olen muutaman halppis ovis testin tehnyt, vaikka ei kait ne sillain toimi.. Joten eipä auta kun ma testailla.. eli su iltaan asti käytän lugeja ja jos nega tulee ma niin en enään sit lugeja laita. En nimittäis raskisi sitä kallista giditaalista viel tehdä..Ja mitä jos raskaus ei näkyisi su, ku vasta maanantaina..
 
Lauantaita kaikille piinistelijöille :)

Meg Ethän nyt vielä ainakaan luovuta :hug: Toivon, että kun testin päätät tehdä tulos olis se kaikista positiivisin!! Sormet ja varpaat pystyssä täällä :)

Ragdoll No joo, aika kummaa et sit siirsivät kaksi, mut toisaalta hyvä; tuplamahdollisuudet kiinnittyä :heart:

(.) olin tänään ekaa kertaa ulkona/liikkeellä sitten sen maanantain punktion jälkeen. Kyllä valitettavasti tuntuu mahassa :/ En tiedä kuin kauan noi munasarjat voi kipuilla. Tietääks joku?? Oireistakaan en sit sen takia oikeen osaa sanoa mitään, koska jatkuvasti munasarjat nippailee ja särkee. Ainoo et aamuyöstä ja aamulla oli aika kovaakin menkkamaista kipua, mikä meni kyl sit ohi. Niin ja Ragdoll Dollyt ovat edelleenkin turvoksissa ;) ja arat ja nännit ovat muuttuneet tummemmiksi mitä ennen. Pistän kyllä edelleen Lugejen piikkiin nämä oireet... Kuinkakohan hulluks mahdankaan tulla näiden piinapäivien edetessä, huh huh :ashamed: Sen oon kyllä päättänyt et testiä en tee ainakaan ennen juhannusta enkä varmaan silloinkaan ku ollaan sukuloimassa.

Niin ja en mäkään niitä Lugeja kauheen pitkälle saa, mut oon kyllä pystynyt nyt kotona ollessani makoilemaan niiden laiton jälkeen. Osa sieltä silti valuu ulos...
 
Kiitos Mollis! :heart: ja muillekin tietysti! =)


(.) Testi-ikkunaan tuli tänä aamuna plussa ennen kuin testiviiva oli edes ilmestynyt CB:n testiin...Joten kaipa mie sit uskallan jo uskoa plussaan. Huomenna koetan päästä veritestiin, jotta sais lopullisen varmistuksen asiaan. Ennen sitä, niin koetan nauttia raskaudestani - varovaisesti. Kumpa olisi molemmat kiinni! :heart: :heart:
 
Nonna, millanen se sun haamu oli sillon pp8?

Olin mökki/nettipimennossa perjantaista saakka ja tiddidii tankkasin smurffilimua mökkireissulla JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ ja sain 4h rakkopisusta hailakan haamun. Erottaa kun vähän tihrustaa, tai kattoo jännästi testistä vähän ohi...enkä ole koskaan sellaista ennen nähnyt. Toisinsanoen aina aikaisemmin n. 30 testiä tehneenä tuollaista en ole testiin saanut...
Testi oli mammaksin puikko...Mitä tämä tarkoittaa?????? :snotty:
 
Onnittelut Nonna :flower:

Tuohan kuulostaa jännittävältä Mollamaija!
Toivottavasti tuo enteilee plussaa, ei kai ne viivat, hailakatkaan, voi tyhjästä ilmestyä..?

Olen itsekin kärvistellyt täällä testaamisen kanssa. Kerran jo pissin purkkiinkin, mutta sitten jänistin ja päätin siirtää huomiselle testaamisen.. :LOL:

On ollut todella negatiivinen olo koko päivän. Olen jo ihan varautunut, että menee juhannus pilalle negatestin myötä, toisaalta jossain pinnan alla kytee toivo ja tiedän, että pudotus tulee olemaan kova, vaikka yritänkin negaan varautua.
 
Ihan ensimmäiseksi onnittelut kaikille plussista, ihanalta tuntuu aina lukea onnistumisista! Tulee sellainen olo että hittovie tää on pakko onnistua itselläkin joku kaunis päivä..

Ilmoittautuisin siis mielelläni mukaan joukkoonne kun tuntuu että tämä piinailu saattaa vielä muuttua aika raskaaksi ilman vertaistukea...pp2 meneillään ja tokan ivf tuoresiirto; pakkaseen ei mitään jäänytkään kuten ei ekallakaan kerralla ja kaiken hyvän lisäksi tämä tämänhetkinen masuasukki oli kaukana topalkiosta mutta tällä mennään! Asenne on siis valmiiksi sellainen että lomien jälkeen kohti uutta hoitoa mutta onhan näistäkin saanut lukea että plussaa pukkaa vaikka alkio ei mikään priima olekaan..

Muutaman päivän koitan vielä olla niin normisti kuin mahd. mutta kyllä se oireiden bongailu alkaa varmaan tossa jussin tienoilla viimeistään: tää on niin tätä!

 
tiuvi, älä muuta viserrä..miksei mulla voi olla jännäjänistä niin että itekkin jänistäisin ja testailisin vasta sillon kun lekurit ovat kehoittaneet... :LOL: Tsemppiä sinulle!!

Toivo
, tervetuloa mukaan piinailemaan! :D

Heräsin siis tunti sitten pp10 testailemaan (olen touhunnut tunnin saadakseni läppärin nettiin ja kuvan ladattavaksi aijaahan...). Tuoko se haamu nyt on? http://www.aijaa.com/v.php?i=6350702.jpg
Heitin sen jo kommentoitavaksi tuonne oikeaan paikkaansa. Hyvin alkaa päivä kun täällä jo hiljaisessa talossa tähän aikaan pillitän elämääni :snotty:

Onneks on jo niin valosaa ettei naapurit välttämättä ehkä näe salamavalojen räiskettä ikkunoista...vois herättää ihmetystä klo. 4 ...
No, siinäpähän sitten ihmettelisivät. Ja toivottavasti saavat lisää ihmettelemistä kun alan kävellä selkää kädellä tukien maha pystyssä tossa juhannuksena... Kyllä, tämä naapurin muori on "vähän" sekaisin.

Ihanaa kesäkuista huomenta kaikille!! Ootte tärkeitä!! :heart: :heart:
 
Kuinka sekaisin nainen voi olla että kesken työpäivän kaahaa apteekkiin ostamaan testejä? Ja kuinka pöllö saa olla että käyttää niitä töissä?
Näin pöllö.
Ihana pöllö.
Plussapöllö.
Masupöllö.
Pikkupöllö.

Voimahaleja kaikille :hug: niitä tarvitseville!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mollamaija82:
Nonna, millanen se sun haamu oli sillon pp8?

Olin mökki/nettipimennossa perjantaista saakka ja tiddidii tankkasin smurffilimua mökkireissulla JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ ja sain 4h rakkopisusta hailakan haamun. Erottaa kun vähän tihrustaa, tai kattoo jännästi testistä vähän ohi...enkä ole koskaan sellaista ennen nähnyt. Toisinsanoen aina aikaisemmin n. 30 testiä tehneenä tuollaista en ole testiin saanut...
Testi oli mammaksin puikko...Mitä tämä tarkoittaa?????? :snotty:

Mä sain sen haamun, joka oli aika vahva, first signalin 10 herkällä testillä ja aamulla sain melkeen plussan predictorin testillä ja sit seuraavana päivänä apteekin omalla haamun ja CB:llä plussaa....eli miehän testailin ihan hulluna... *naur eli jos tahdot, nih seuraile testaamalla sitä viivan kehittymistä, koska jos pregnyl kummittelee taustalla, nih silloinhan ne viivat ei voimistu, jos raskautta ei ole. Joten nyt viime päivinä testien suurkulutus on todentanut miulle sen, että joku siellä on ainakin yrittänyt napata kiinni.

Omaa napaa sen verran väliin, et kävin tänään veritestissä ja noin 14.00 saan tietää sen tuloksen....Mua siis hirvittää ihan sikana ja lujaa romahtaa raskaushaaveet, jos arvo on huono..... Virallinen veritestipvähän ois vasta ke...mut kyllä siel jo pitäis jonkinmoinen arvo olla vai kuis???

Tsemppistä ja voimia ja tarrasukkia kaikille! :heart:

 
Meg


Nonna78: Täällä jännätään että minkä tuloksen sait, toivotaan että on hyvät arvot :hug: Minut voi poistaa piinailijoista, testasin pp 14 tänä aamuna CB:n digi testillä negan, joten se siitä, lugetkin pistin viimeisen kerran eilen illalla, en enään aamulla pistänyt kun nega tuli, eli odotellaan että menkat alkais sitten.. Jos ei ke mennessä ala niin sit pitää tehdä uusi testi, mut eiks noi CB:n testit ole aika varmoja, ja pitäis kait pp 14 nähdä jo?! Aion nyt kesästä nauttia ja rennosti ottaa ja ehkä sitten elokuussa jatkaa hoitoja..
 
Voi Meg..... :hug: No sie pääset sit nauttimaan shamppanjasta meitin muidenkin puolesta, vaiks tietty mieluummin toisin.. Kesän jälkeen hyvällä onnella uusiin koitoksiin! Vaikka miulla plussa onkin, nih saatan tehdä siulle seuraa, jos tää ei kestä...mut asia kerrallaan ja nautitaan kesästä! :hug:

Mollis: Varovainen onnittelu!!! :flower: =) Paljon tarrasukkia!

Ja nyt keskenkaiken.... Sain tuloksen veritestistä, jota jouduin odottamaan pidempään, kun mun kotikaupungin sairaalan koneessa oli jotain häikkää ja JUURI tänään...mur.... =D
Elikäs, raskaana ollaan ja hcg 344 pp 11!!!! =D
 
Kesän 2010 Piinailijat

Nimimerkki.............. Hoito...................Alkiot..................PP

Frida1977.........2. ICSI:n 1.PAS........... :heart: :heart: ..............20

Mollamaija82.........1.IVF:n 1 PAS.....:heart: :heart:....................10

tiuvi........................1.IVF/ICSI............... :heart: .........................10


Plussanneet



Mimosah76..............1.IVF:n1.PAS............ :heart: ............hcg 143/13

Amelie80..................3.ICSI............... :heart: :heart: .........hcg225/13

timotei78 .................1.IVF..................... :heart: ................hcg 200/11?

Hanuu................1.IVF:n 2.PAS...............:heart:..................hcg 413/14

Nonna78...........2.IVF....................:heart: :heart: ..............hcg 344/12















 
Kiitos kaikille onnittelijoille ja tukijoille! Toivon vain, et tää kestäisi loppuun asti..... IVF-hoitaja sanoi, et nyt on niin hyvät arvot, et siel saattaa olla kaksi..Huhuuu..no tulisi edes yksi terve nyytti! =)

Asia varmistuu sitten 12.7. olevassa ultrassa, jos sinne asti pääsen. ja viel sellanen, et tein CB:n viikkonäytöllisen testin ja se kertoi olevan raskausviikolla 2-3 ennen tuota hoitajan soittoa...pelkäsin siis, et oon taas kerran kuvitellut kaiken...

Jeps, mut nyt meen ulos hihkumaan ja palaan sitten työn ääreen...

Ja voimia kaikille! :hug:

 
Voi Mollis rakas :) Sä olet ihanan sekaisin, mutta niin on hyvä ollakin kirjaimellisesti positiivisten uutisten jälkeen! Onnea onnea! :heart: Toivotaan että plussat vain vahvistuvat! Pidän peukkuja torstain veritestiin!

Nonna: Loistava hcg-arvo! Onnittelut!!! :flower: Tarrasukkia rutkasti mukaan!

Megille täälläkin puolella vielä lohtuhali :hug: Nautihan kesästä kuitenkin vaikka ei tämä elämä aina hymyile. Elokuussa sitten uusin voimin.

Mites beelian piinailut muuten sujuu?
 
Moi,

Mun oli ihan pakko tulla Nonnalle sanomaan, että oon lähes varma, että sulla on tuplat kyydissä. Itse plussasin kahden alkion siirrosta huhtikuun lopussa ja mulla oli pp 14 hcg 808. Kaksi on siis kyydissä. Ja hcg kun tuplaantuu joka toinen päivä, niin meillä on lähes samat arvot. Onnea ihan kamalasti, oli sitten yksi tai kaksi kyydissä!

Ja onnea myös muille plussanneille ja niille joilla ei nyt tärpännyt, niin elokuussa sitten uutta yritystä!
 
Mollamaija; mulle sanoi ivf-hoitaja, että 10 000 yks Pregnyliä näkyy noin 10 vrk pistämisestä. Itse testasin ihan samanmoisen haamun samanmerkkisellä testillä pp10 eli 14 vrk Pregnylistä. Siitä se sitten pikkuhiljaa vahvistui ihan selkeäksi plussaksi pp13 ja pp14 hcg oli 280. Tsemppiä!

-rallis

Muoks* ethän siis ole edes pistänyt Pregnyliä, jos PAS... Sorry, my bad. Mutta sittenhän se on ilman muuta PLUSSA :heart: Jos sulla ei ole ollut mitään tuhruja tai muita vuotoja, niin eiköhän se siitä vahvistu!!!
 
Onnittelut Mollamaija ja Nonna!

Pahoittelut Meg negasta, minä tulen täältä kovaa vauhtia perässä.. :'(

Tänään aamulla pp10 testasin tyylipuhtaan negan, vaikka monessa eri kulmassa sitä katselin niin hyvin tutunnäköinen negatesti se oli. Aina se on masentavaa, mutta nyt tuntuu erityisen kurjalle kun viimeiset pari kuukautta on elänyt ja hengittänyt näitä hoitoja, niin kaikki tuntuu niin turhalta.
Kaiken lisäksi sitä oli vähän jo innostunut näistä lugejen tuomista uusista oireista.. parin päivän päästä menen vielä lääkärin määräämään veritestiin ja tämä olikin sitten tässä tältä erää..

joopa joo.. Jussina voikin sitten hukuttaa murheensa kuningas alkoholiin ja olla todella tylsää juhannusseuraa...

sori tästä vuodatuksesta... :ashamed:
 

Yhteistyössä