Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Helteistä päivää ja onnea kaikille nyyttinsä saaneille <3 Väsäilin kertomuksen tonne naamaan, et sen voipi sieltä halukkaat lueskella :) Jotain piti kommentoida, jos ehdin kun pikku-ukko tossa ähisee jo.. :D Meillä lähteny kivasti vauva-arki sujumaan, poitsu on hyvin tyytyväinen kaveri- syö...
  2. M

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    |O Nyt jotain säpinää heti!! Alkaa taas kerran nyppiä kaikki niin hiton hauskat kommentit tyyliin "ei sinne mahaan vielä oo kukaan jääny, yli se menee plaa plaa, toi sun mahas on ihan jäätävän kokonen..." :headwall: Öö, kiitti kannustuksesta- mä kyl soitan jos haluun kuulla lisää v*ttuilua...
  3. M

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Heippuli täältäkin :wave: Laitoin liittymispyynnön tonne naamakirjan puolelle, siellä kun tulee enempi käytyä ja on jotenki mukavampaa kun ei "kuka tahansa" pääse lukemaan :) Onnea kaikille nyyttinsä jo saaneille :heart: :heart: pieni kateus kyllä vihlasee mut eipä sinne masuun...
  4. M

    Heinäkuun Hurmaajat Huhtikuussa 2010 ( 1. Hurmaaja syntynyt )

    Tuun uutena mukaan ja koitan kovasti päästä kärryille, kun oon näin myöhään liikkeellä :xmas: Syynä siihen lähinnä se, että mietin pitkään ehdinkö mitään kirjotella kun kotoa löytyy tytöt 5v ja toinen 11kk- mutta kuopuksen odotusaikana tällänen samanlainen ryhmä oli ihan loistava henkireikä...
  5. M

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Viikuna ja Pikku prinssi: :hug: jaksamista ja energiaa... Jasmin84: toivottavasti särkyvoiteesta on apua :) Meil on ollu neiti iltasin nyt tosi levoton, ei suostu nukahtamaan vaik on ihan väsy vaan itkeskelee vaan. Onneks on miehel kesäloma ni on kaks valvomassa- alkaa silti olla puhti...
  6. M

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    huomenia! onkin viime kerrasta aikaa- mullahan on synnytyskertomuskin jakamatta, mut jaksaakohan niitä enää ketään lukea :ashamed: neiti on nyt 1kk 2pvää ja ihmettelen vaan et mihin tää aika on hurahtanu!! meillä oli aika toiminnan täyteisiä noi ekat viikot- ostettiin uus asunto ni...
  7. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Mahtavaa maanantaita!! Kilpaa aamuauringon kanssa loistivat tämän äiteen kasvot lauantaina 16.5.2009, kun prinsessamme vihdoin syntyi :heart: Eli la-aamuna klo 03.51 saapui "toimitus", jolla mittaa oli 50cm,3240g ja pipo 35cm- viikkoja kasassa 40+5. Kotoa lähdettiin pe-iltana ysin maissa...
  8. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    :wave: täällä kans yks tyksiin suuntaava.. käytiin ma-illalla jo kääntymässä, mut niin vaan taas kotona ja yhtenä kappaleena.. ei huvita enää mikään :( en viitti enempää "avautua", ajatukset niin negatiivisia. Mut jaksuja mahakkaille ja onnea vauvoista :flower: Mamcelli ja vatsamönkijäinen...
  9. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnittelut taasen, moni on saanut nyyttinsä jo syliin :heart: :heart: Eilinen neuvola ei tuonu mitään uutta, tai no sentään sen et masukki on porannu ittensä tosi alas ja kohtu on laskenu sentin..paino pysyny samassa..Muuten kaikki hyvin, ens viikolle uus aika mut en jaksais enää :(...
  10. M

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Argh, netti temppuilee taas.. hävis kaikki äsken mitä olin rustannu :( Taiguliini ja hannatyttoe tervetuloa :flower: Ja onnea kaikille jotka on jo saaneet nyyttinsä kainaloon :heart: Pije, syöksyä mäkin vähän veikkaan :) Pari viikkoa kans tullu supistuksia, jo tosi lupaaviakin ja...
  11. M

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Onnitteluja sylikaupalla kaikille vauvautuneille ja hyviä uutisia saaneille :flower: Ja kaikenlaisista vaivoista/ongelmista kärsiville :hug: Tänään neuvolaan, vaikka jo viime viikolla sanoin et toivottavasti ei enää nähdä.. Toivottavasti nyt on sitte vika kerta, ettei ehdi tulla mitään...
  12. M

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Voi kökkö!! olen sit tosi näppärä, ja aina vaan näppärämmäks tulen.. mustaks meni niin et paukkus, i`m so sorry.... :whistle:
  13. M

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Huomenta.. En taida olla vieläkään hereillä, vaikka kävin suihkussakin pari tuntia sitte.. Jäätävä väsymys |O Ei tiedä miten päin nukkuis, ettei sattuis selkä,tulis paha olo tai supistelis. Keskiviikkona oli neuvola, kaikki hyvin =) Viikon päästä onkin lääkärineuvola, nyt eri lääkäri mitä...
  14. M

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    Kiitos vastauksista tumppu-kyselyyn =) Hyvä et on joku muukin huomannu niiden puuttuvan kaupoista, jotenki hassua et tulis vasta myöhemmin myyntiin mut ehkä se on vaan niin.. Luulin et olis ympäri vuoden myynnissä kun kaikkee turhempaakin on, mut mitäs mä taas mistään tiedän :laugh: Pitää...
  15. M

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    ..koskien tumppuja :D mä oon niitä metsästäny kissojen ja koirien kans eri kaupoista, enkä oo löytäny- tilasin sit netistä et olis ainakin yhdet.. Pitää vielä etsiskellä, ja toivoisinkin vinkkejä jos joku on sattunu ihan kaupasta/liikkeestä löytämään. :) siis ihan ohuet, puuvillaiset tumput...
  16. M

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    :wave: Huomenta kaikille :) Oon ihan tosi huono kirjottelemaan tänne, mut sitäkin suuremmalla innolla ja mielenkiinnolla luen teidän "kohtalotovereiden" juttuja :) Ahkeria oottekin olleet taas! Alkaa meilläkin olla valmista pikkuhiljaa, pari pienempää jutskaa pitää vielä hommata...
  17. M

    TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

    En oo hoksannu tällästä pinoa täällä, ihana huomata miten paljon toukotuhisijoiden odottajia on =) Ite oon 24v, oottelen toista lasta, LA 10.5. ja TYKS olis suuntana sitten h-hetkellä..Pitikö muuta mainita..? :D Kaikki on sujunut hyvin, normaalit "herkut" taas koettu eli pahoinvoinnit yms...

Yhteistyössä