<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

No huh, yksi päivä välissä niin tänne on ilmaantunut seitsemän vauvaa lisää!! Onnea aivan mahdottomasti Keisha, Erica, EM, Miida, Siksakkia, Viikuna sekä Sannulii :heart:

(.) Mä käväisin sit viimeyön osastolla nukkumassa.. Edellisenä yönä heräsin kipeeseen supistukseen, ja sen jälkeen oli tuolta oikealta alhaalta aivan sairaan kipee maha, ihan kun puujolla olis sinne viilletty. Kipu tuntu jomotuksena koko ajan, mutta paheni aina supistuksen tai vauvan liikkeen aikana. Menin sit aamulla äippäpolille. Siellä otettiin jotakin verikokeita ja ultrattiin jne. Ottivat sitten osastolle tarkkailuun. Ei johtunut kipu istukasta niinkun pelkäsin, mutta ei sille mitään muutakaan syytä löytynyt. Kipu loppui ja supistuksia oli ronkkimisen jälkeen jonkin aikaa napakasti pitkän aikaa, mut hiipuivat sitten niin että edelleenkin niitä on satunnaisesti. Sisko kävi mua moikkaamassa sairaalassa, ja yritettiin niitä supistuksia saada aikaseks kävelemällä ympäri sairaalaa jakiipeemällä portaita.. nyt on jalat niin tönköt ja kipeet että hyvä jos eteenpäin pääsen..!!

Tänään pääsin kotiin odottelemaan josko kohta jotain tapahtuisi, kohdunsuu 2cm auki mut niitä THE supistuksia odotellaan. Turhauttavaa, olis saanut syntyä samalla reissulla. Mut ei.

Mokka ja Hikka 38+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Ei mitään... :LOL: :LOL: :LOL:

Vois sitä yhtä s vielä kerran kokeilla jos tehois... 3 kerta toden sanoo. Ekalla kerralla alkoi säännöllisesti supistaa 2-5 min välein 2-3 tunnin ajan... Toisella kerralla ei mitään ei yhtään mitään. Ni jos nyt sit kolmannella pääsis...

Mul on sentään menny ylitte molemmista LA rv 40+1/41+2 :LOL: :LOL: :LOL:

No kait me kohta päästään kaikki...

Oliko joku vielä tyksiin menijä???
:wave: täällä kans yks tyksiin suuntaava.. käytiin ma-illalla jo kääntymässä, mut niin vaan taas kotona ja yhtenä kappaleena.. ei huvita enää mikään :( en viitti enempää "avautua", ajatukset niin negatiivisia. Mut jaksuja mahakkaille ja onnea vauvoista :flower:

Mamcelli ja vatsamönkijäinen rv 40+4
 
Kotona ollaan jälleen.. :ashamed:
Kohdunsuulla ei ollut tapahtunut muutosta :kieh: Ens maanantaina taas käynti.
Saan mennä päivystykseen jos mun olotila tuntuu tukalata. Ottavat sitten sisään..ja ens viikolla käynnistävät. Olisin nyt voinut jäädä jo osastolle mutta kun viikonloppuna eivät käynnistele..samapa tuo sitten..kivempi kotona olla.
Miehelle ehdotin sänkypuuhia ;) oli aivan innoissaan :p Mua ei ne jutut ole tässä lopussa kamalasti kiinnostaneet :ashamed: Noh kait se normi elämäkin vielä palaa... :D
Vauvan kooksi saatiin tänään n.3800..en tosiaan halua että kovin yliaikaiseksi menisi. Tällä syömisellä siitä tulee 6kg :LOL:

Onnea sannuliin perheelle :flower: :flower:
 
Onnea kaikille vauvaantuneille! Niitä olikin paljon. :heart:

Itse täällä vielä yhtenä kappaleena. :kieh: Paineet ollut koholla, joten joudun niitä nyt seurailemaan ja turvotus jaloissa kauheaa. Eilen ja tänään vähän suppaillut, jos ne vaikka jotain tekis.

Nyt en viitsi enempää kirjoitella tällä läppärillä, kun tää taas tökkii.

Hannapur 39+1 :attn:
 
onnea uusille äipille :heart:
Ihana vauva siksakkia :flower:

Mamcelli ja niisku-rouva eiks voitais sopia, et meitä kaikkia alkaa nyt supistuttaa kovin ja siinä klo 00 ollaan kaikki siellä äippäpolin oven takana???
Rynnätään TYKSiin oikein porukalla??
Itsella takana vajaan 4km lenkki ja edes supistele. Seuraavaksi sauna ja seksi! Olis parempi tapahtua jotain. Huomiseks lupasin kaverille yhden jutun hoitaa, eikö se vois olla merkki???
äippä ja masukki 39+1
 
Miehen kanssa tässä laitellaan verhoja, minä silitän ja mies ripustaa (ja noituu, meinaa vähän vastustaa tämä homma), mulla meinaa mahaan ottaa. Olisko supistelua? Minä kun en tiedä mitä se on, kun ei ole supistellut. *toiveajatteluako*

Onnea Alexandra-85 ja Siksakkia: Ihana vauva, söpöt vaatteet :)
 
Siksakkia aivan ihana pikku tuhisija :heart:
Onnea aleksandra pikku prinssin johdosta :heart: :flower:
Täällä on alkanut nousta maito Suihkussa käydessä huomasin pari tippaa ja nyt huomasin että yö paidan rintamus on aivan märkä :eek: Ennakoiko tämä nyt synnytystä?! Mahakin on melkein koko ajan kivi kova. Vai innostunko nyt aivan turhaan?

Toivottavasti oikein moni lähtee yöllä nyytin hakuun.
 
tytti83: mullakin tissit vuotanut jo muutaman viikon aina sillon tällön pieniä määriä ja varsinkin suihkussa ja saunassa enemmän.. mutta ei se kai maidon nousemista vielä ole ja itseasiassa en tiedä onko sillä paljoakaan tekemistä maidon tulon kanssa ku luulisin että se on jotain muuta "nestettä"!?!.. korjatkaa muut jos olen väärässä :)

siksakkia: ihana kuva vauvasta :heart:

koitetaan nyt vaan jaksaa masujemme kanssa :) ja te jotka odotatte esikoista niin NAUTTIKAA nyt vielä täysillä näistä päivistä kun saatte olla kotona yksin ja miehen kanssa kaksin!! :)

 
Mulla mennee kohta järki jos ei ala tapahtua mitään..... Ei mitään merkkejä, eikä edes tunnu et jotain tapahtuisi...... :attn: Alan kypsyä tähän odottamiseen..... Oli pakko purkaa tänne pahaa oloani..... Mutta onnea vauvan saaneille!

Mamma85 ja pikku kakkonen 39+4
 
huomenta!
kolmesta asti oon rampannu vessassa ja täällä tosiaan SUPISTAAA!!!*perkl* nyt on ollu ihan hyvä tahtin. 5-10 minuutin sisään koko ajan... taidan mennä sohvalle kuullosteleen jatkuuko, vai mitä tekee... en viitsis*huuuuh-huuuuuh* tai sittenkin taidan mennä hätyyttelemään ukon ylös ja syömään aamupalaa... pitää kai lähteä mummia soittelemaan heräily vahdiksi tänne pikkumiehelle....
toivottavasti nää nyt ei vaan mene loppumaan!!!!

maariana + pikkuveli(?) rv 39+6 (esikko synty samoilla viikoilla, hitto et on täsmällistä porukkaa =) )
 
Huomenta!

Täälläkin 5 asti Tullu tosi kovia menkkakipuja n. 2-10 min välein... !! Onks nää nyt jo jotain semmosia supistuksia että lähtö saattas olla lähellä?! Iski kauhee paniikki et mistä tiiän millo lähtää.. :ashamed:

Tytsy+masukki 40+5
 
hei. auttakee minuukin. mulla tuli eilen aamulla ensin ihan epässäännöllisesti jtn pientä juilintaa.sit iltaa kohti ne säännöllistyi ja kahen tunnin ajan tuli sitä juilintaa 10min välein ja sit se loppu :O
eli mitä se oikein oli. nyt on vaan selkä kipee ja hyvin nukuttu yö takana. ilman mtn juilintoja.!!! :headwall:

Heidsu ja Kakkone 39 <3
 
Toukotytsy:

Mutta nyt ei ole taas ollut yhtäään MITÄÄÄÄÄN...inhottaa olin eilenkin jo varma että ne kovenisivat tai väli kapenisi...nyt ei mitään..:(
Eilen aamullakin suoli tyhjeni kauheella vauhilla ja aattelin et nyt mennää..ei.. :(
 
Toukotytsy

No mulla meni se mahantoimiminenkin ohi....ja nyt tosiaan selkääkin aina välillä lievästi vihloo..ei jaksa...ei tässä auta todella kun odotella..tänään ois siivouspäivä ja huomenna sauna...mahaa nippailee välillä :D
 
Niisku- Rouva

On kyllä suoraan sanottuna niin perseeeeestä että tulee jtn merkkejä mut ei.
Tulis vaan kerralla lähtö niin ois helpompaa!! mullakin meni se ripuli sit näköjään ohi...eilen sitä kyllä riitti..
 
Heidsu ja Niisku-rouva :LOL: naurattaa ku tää on niin koominen tilanne.. HermoRauniona jo oottaa et pääsis tosi toimiin!!

Hei mut hei.. kauan mä nyt kärvistelen näitten kipujenkaa ennenku pitäs lähtee vai pitäskö soittaa synnärille? Mä en yhtää tiiä.. ku ei näit kuitenkaa oo tullu ku n.5 tuntii mut kokoajan suht säännöllisesti?!
 
kuuostaapa teidän aamukeskustelunne jännältä. toivottavasti päivän aikana tapahtuu. mulla ois ultran kokojen mukaan tänään laskettu aika se kun on ollut kaikissa mittauksissa edellä ton kolme päivää kuukautisten antaman päivään verrattuna. eivät kuitenkaan muuttaneet. nyt siis virallisesti 39+4. pitkästä aikaa nukuin kuin tukki. eilen tein paljon pihahommia. aamulla sit viiden aikaan olin tosi pirteä ja kuulostelin tunnin kun jotenkin huolestuin ku kaveri ei teekkään mahassa normaalia aamujylläystä. aamupalan jälkeen se on kuitenkin kovasi liikkunut. miten teillä muilla, liikuuko kaveri paljon vai onko se pitkiä aikoja hiljaa?

mullakin oli eilen ja toissa päivänä jo tuntemuksia että alkaa tapahtua mutta viime öisen uniurakan jälkeen taas ei niin mitään :kieh: ei muuta kuin jatkamaan pihahommia :headwall: ja jos jaksais tänään kauppareissua liikuskella.
 

Yhteistyössä