Tylsää. Tylsää. Tylsää. Levoton olo, ei tiedä mitä tekisi ja kaikki potentiaalinen tekeminen vaikuttaa epäkiinnostavalta. Tuijatan mahaa peilistä ja mietin miksi synnytys ei ala just NYT.
Eilen kirjoitin tänne viestäkin, mutta painoin jotain väärää nappulaa ja koko homma katosi. Otti niin paljon päähän, että oli pakko sulkea koko kone. Pikkasen herkässä nämä raivostumiset...
Mutta eilen olin siis neuvolassa, siellä ei mitään erikoista eli kaikki kunnossa. Huomenaamulla jo seuraava käynti ellei jotain tapahdu. Eli huomenaamulla seuraava käynti. Piste. Tänään aion kyllä kellistää miehen sekstailuhommiin, jos se toisi edes jotain lisäkehitystä. Varmaankin olen tosi houkutteleva ja kiihottava vaimo, kun valitan koko ajan kuinka jalkoja särkee, mahaa vihloo ja olen ihan raivona :saint:
Onnea teille kaikille, jotka olette taas saaneet vauvat syliinne! Varmasti ihanaa, kun odotus päättyy ja pääsee tutustumaan uuteen ihmiseen.
Ja tsemppiä kaikille kärvistelijöille! Kuu ei ole vielä edes puolivälissä ja minusta tuntuu siltä, että KAIKKI muut ovat jo vauvansa saaneet. En ole kärsimätön, en. Koitetaanhan kestää, mennään sitten alkuviikon helteillä synnyttämään. :kieh: :heart:
Ai niin. Leivoin joskus äitiysloman alussa korvapuusteja pakastimeen vierasvaraksi. Olen kohta syönyt ne kaikki itse tätä vauvaa odotellessa.
No, nyt en enää kyllä jaksa leipoa, täytyy tyytyä pakastealtaan tarjontaan tai tuottaa pullat kyläilijöiden matkassa.
PilkkuPantteri & Jyvä 40+2 (tuntuu, että olisi ainakin 45+2...
)