<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Sompio: Totta, ei meitä pallomahoja taida täällä enää kauhiasti olla. Ketjukin on hiljentynyt huomattavasti siitä mitä oli vielä viikko pari sitten... Tosin ite en toivo synnytystä vielä lähipäivinä ku iski eilen tuo flunssa. Olo ei oo mikään kovin mukava. Noh, toivottavasti menee nopeesti ohi.
 
Sompio ja Fox82: tää pallomaha ainakin kierii täällä vielä tovin jos toisenkin. Olen vain vähän laiska kirjoittelemaan. Usein kyllä käyn tsekkaamassa, et mitäs tänne kuuluu.

Tänään kävin vielä parin tunnin shoppailukierroksella ja taisin löytää vaaville uudet kotiutumisvaatteet (yhdet oli kyllä jo laitettu valmiiks, mutta mitä sitä voi tehdä, jos hienommat tulee vastaan...) Olikohan se suzyanne, joka pähki niiden bodyjen pukemista. MUakin vähän pelottaa, miten niitä saa päälle, kun luulee, että se vauva hajoaa käsiin. Mutta kaipa sitä oppii. (kotiutumisvaatteena ei muuten ole body...)
 
Toukotytsylle Onnea matkaan!! :D :wave:

Tosiaan, täällä rytisee nyt niin vauhdilla vauvoja maailmaan, että kohta ei ole enää ketään kaverina jännäämässä millon ite pääsee nyytin hakuun. Ite olisin aivan valmis jo synnyttämään ja kovasti kiusaileekin supistuksilla, mutta NE supparit vielä uupuu. Mä täällä sitkeesti varmaan vielä kesäkuun puolellakin huokailen, et tulis jo! :xmas: Ja mun niin piti ennen seuraavaa neuvolaa synnyttää... mutta kun neuvola on aamulla klo 9, tulee hiukka kiirus. :D

Mulla oli eilen illalla tämmönen samanlainen olo... maha jotenkin sekaisin ja supistelee aika paljon mut liian vaisusti. Selkääkin sillain vaisusti jomottaa. Ja jotenkin ihmeellinen olo. Mutta eipä kai tääkään mihkään johda, kun ei eilenkään johtanut. Plääh. Että voikin aika madella. Ja luin oikein "rohkaisevan" jutun rv 39 kohdasta Vau kirjasesta... "Vauva voi syntyä nyt tai 4 viikon päästä! Voi taivas, jos oikeesti menis vielä 4 piiiiitkäääää, venyvää ja vanuvaa, hi-das-ta viiiiikkoa! :eek: |O :LOL: :kieh: Juu kiitos, mutta ei kiitos. :xmas:

stk ja minivitonen 38+1 :heart:
 
Onnea siksakille omasta nyytistä :heart: :flower: (Täällä jo kateellisena)
Kiitos villahousulle synnytys kertomuksesta :heart:
Ihania vauva kuvia olette myös kaikki laittaneet. :heart:
Toukotytsylle tsem
(.) Täällä tänään vaihdettiin lakanat ja pesin urakalla pyykkiä ja myös saunan ja pesuhuoneen kuurasin. Pikkuveljen 24v synttärit on juhlittu. Ja ainut vaikutus on että jalat ovat aivan turvoksissa :| Mieskin on kaksi kertaa jo soittanut töistä iltavuorosta että eihän vaan supista :kieh: Pelkää ilmeisesti että synnytys käynnistyy vaikka sektio aika on sovittu.
Minä vaan en osaa olla jouten :ashamed:

Tytti ja Papu 37+3
 
Kiitos kaikille vauvaonnitteluista :heart:


Onnittelut viikunalle pojasta :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Mitä teillä on ollut kotiintulovaatteina vauvalla päällä, jotka ovat autolla sairaalasta kotiutuneet?
Me kotiuduttiin eilen, ja vauvalla oli päällä body, velourhaalari, sukat, tumput, velourhattu ja hupullinen haalari jossa puuvillavuori ja tumppuhihat+lahkeet.


Alkuperäinen kirjoittaja Maariana83:
Hei, synnyttäneret ja kotiutuneet Tuli muuten mieleeni, et kun ne Martat niitä villasukkia on kutonu... saako ne ihan kotiin asti ja saako niiden värin valita???
Kyllä ne ihan ikiomaksi saa :heart:
Niitä on kolmea väriä, sinisiä, vihreitä ja punaisia. Minulta kätilö kysyi halutaanko siniset vai vihreät pojallemme. Antavat varmaan meidän sairaalassa tytöille kaikki punaiset vaikka kävishän ne pojallekin. Ne sukat tuli sellaisessa sinisessä paperipussissa ja tarran alla roikkui pätkä neulelankaa sen mukaan minkä väriset sukat pussissa on että tunnistavat.


Uimisesta minäkin olen käsittänyt ettei jälkivuodon aikaan saisi mennä uimaan, tulehdusriski varmaan aika suuri. Ja kesälläkin kannattaa muistaa että rintatulehduksen saattaa saada aika herkästi, järvivesi kuitenkin aika viileää.
 
Samassa veneessä kellutaan..

Illasta on kyllä supistanut, mutta ei kipeästi, maha on vaan jatkuvasti kivikova. Valvoin puol kolmeen ja nousin tos kuuden aikaan. Välillä on etova olo ja edelleen kiristelee usein. Mutta ei ole niitä the supistuksia, joten en tod jaksa alkaa kellottelemaan mitään. Pitäis varmaan yrittää nukkua vähän, mikäli sattuisi sellainen ihme, että tästä joskus pääsisi synnyttämään. Huomenna olis neuvola, mut ei kyllä enää kiinnostaisi yhtään mennä.

Kerttu ja nakki 40+6
 
Tylsää. Tylsää. Tylsää. Levoton olo, ei tiedä mitä tekisi ja kaikki potentiaalinen tekeminen vaikuttaa epäkiinnostavalta. Tuijatan mahaa peilistä ja mietin miksi synnytys ei ala just NYT. :LOL:

Eilen kirjoitin tänne viestäkin, mutta painoin jotain väärää nappulaa ja koko homma katosi. Otti niin paljon päähän, että oli pakko sulkea koko kone. Pikkasen herkässä nämä raivostumiset...

Mutta eilen olin siis neuvolassa, siellä ei mitään erikoista eli kaikki kunnossa. Huomenaamulla jo seuraava käynti ellei jotain tapahdu. Eli huomenaamulla seuraava käynti. Piste. Tänään aion kyllä kellistää miehen sekstailuhommiin, jos se toisi edes jotain lisäkehitystä. Varmaankin olen tosi houkutteleva ja kiihottava vaimo, kun valitan koko ajan kuinka jalkoja särkee, mahaa vihloo ja olen ihan raivona :saint:

Onnea teille kaikille, jotka olette taas saaneet vauvat syliinne! Varmasti ihanaa, kun odotus päättyy ja pääsee tutustumaan uuteen ihmiseen.

Ja tsemppiä kaikille kärvistelijöille! Kuu ei ole vielä edes puolivälissä ja minusta tuntuu siltä, että KAIKKI muut ovat jo vauvansa saaneet. En ole kärsimätön, en. Koitetaanhan kestää, mennään sitten alkuviikon helteillä synnyttämään. :kieh: :heart:

Ai niin. Leivoin joskus äitiysloman alussa korvapuusteja pakastimeen vierasvaraksi. Olen kohta syönyt ne kaikki itse tätä vauvaa odotellessa. :p No, nyt en enää kyllä jaksa leipoa, täytyy tyytyä pakastealtaan tarjontaan tai tuottaa pullat kyläilijöiden matkassa.

PilkkuPantteri & Jyvä 40+2 (tuntuu, että olisi ainakin 45+2... :D )
 
Onnea Kaikille jo synnyttäneille :attn: :flower:

Minäkin täällä edelleen roikun. Varotellut on jo muutamaan kertaan, mutta just kun tulee olo "oliskohan tää nyt sitä?" se loppuu :LOL: Olen sitten päättänyt myös alkaa odotella Juhannusvauvaa...

Tänään mies tulee kotiin pitkäksi v-lopuksi miltein kahden viikon poissaolon jälkeen! Ihanaa :heart: Nyt olis kyllä niin hyvä synnyttää, mutta toisaalta tulis niin ennenaikaisena(juhannusvauva :p ) joten olkoon ny sitte ja kasvakoon tuolla masussa vaikka maailman tappiin. :whistle:

Voimia siskot! :D vielä se meidänkin hetki lyö! :D

Leylah ja masukki 39+1
 
Pauzi

Oikein paljon onnea kaikille vauvan saaneille!! :heart:

Mulla ainakin vilinää ja vilskettä täällä riittää näiden kolmen lapsen kanssa. Mies ei pystynyt pitämään kun viikon isyyslomaa, joten yksin oon taas näiden kanssa. Vauva on alkanut nukkumaan yöt hyvin, pisin pätkä jo 4-5h, mutta päivällä taas ei meinaa nukkua yhtään.

Me kolme viikkoa taisteltiin sen imetysotteen kanssa, ja nyt kun maitoa ei tule enää kovin hyvin, poika on hoksannut että miten se homma pelittää. Osittaisimetyksellä nyt sit mennään vielä jonkin aikaa. Saa nähdä et kuinka pitkään.

Poitsu kasvaa hyvin on ja on onneksi ihan tyytyväinen. Vähän on vatsan kipristelyitä ollut, toivotaan ettei ne ainakaan pahene. On jotenkin tosi hankalaa miettiä että mitä laitan pojalle vaunuihin päälle kun toisaalta on niin lämmin, toisaalta taas aika viileää vielä.
Mulla olis tänään ollu laskettu aika, poika jo melkein 4 viikkoa vanha. Hassulta tuntuu. Ristiäiset on 14.6. Sain jopa saman papin joka oli tolla keskimmäiselläkin.

Supparisäteitä kaikille masun kanssa kärvisteleville. Aika hyvinhän näitä on jo syntynyt vaikka ollaan vasta puolessa kuussa menossa...

Pauzi ja poika
 
Pilkkupantteri:
Tylsää. Tylsää. Tylsää. Levoton olo, ei tiedä mitä tekisi ja kaikki potentiaalinen tekeminen vaikuttaa epäkiinnostavalta. Tuijatan mahaa peilistä ja mietin miksi synnytys ei ala just NYT.

Eilen kirjoitin tänne viestäkin, mutta painoin jotain väärää nappulaa ja koko homma katosi. Otti niin paljon päähän, että oli pakko sulkea koko kone. Pikkasen herkässä nämä raivostumiset...

Mutta eilen olin siis neuvolassa, siellä ei mitään erikoista eli kaikki kunnossa. Huomenaamulla jo seuraava käynti ellei jotain tapahdu. Eli huomenaamulla seuraava käynti. Piste. Tänään aion kyllä kellistää miehen sekstailuhommiin, jos se toisi edes jotain lisäkehitystä. Varmaankin olen tosi houkutteleva ja kiihottava vaimo, kun valitan koko ajan kuinka jalkoja särkee, mahaa vihloo ja olen ihan raivona
ANteeksi mutta samalla kiitos sain aamun naurut vaikka samanlaiset fiilikset itselläkin. :D Olo ei ole mikään hehkein..mies parka... eilen illalla tuli 21 jälkeen silmät suurina että hei kello tulee kohta puol kymmenen. ( Heiluin vielä imurin kanssa kun jostain oli joku roska parka erehtynyt tulee just MUN siivoamalle lattialle ) Hermonako? :whistle:

Ja yöt menee ihan ketuilleen... :snotty:

Jotenkin nyt luovuttanut olo että tää tulee vasta kesäkuussa... |O

ONNEA VAUVAN SAANNEILLE! :heart: :flower:

Ja voimia vauvanhoitoon. :heart: :hug:

Supistuksia pallomahoille....niitä supistuksia mieluusti...

Therean ( ärtynyt edelleen ) & Neiti 38+3
 
täällä ei kanssa mitään.. kipeempiä supistuksia tulee mutta niin vähän ja harvoin :ashamed:
Tahtois kans seksiä mutt tosiaan, varmaan kiihottaa mun mielialat ja iso super pallo joka välillä liikkuu potkujen takia jne :LOL:
Kirottu flunssa kiusaa vieläkin, tyttö sentään onneksi parantui, nyt enää mä kärsin flunssasta, ihan kuin ei olisi jo tarpeeksi vaikeeta olla :kieh:

Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower:
 
Onnea Siksakille ja Viikunalle!

No mä ainakin roikun täällä loppukuussa ja kesäkuussakin.Menkkojen mukaan se LA on 28.5 ja ultran mukaan 5.6. En ole v*tutukseltani ja paniikiltani saanu aikaseksi soittaa sille ylilääkärille.Mietin jos mieheni soittaisi. Hmm...ja pitäiskö sinne pelkopolille soitella.

kumartuminen tuntuu ilkeeltä.Ja kun kumartaa kuuluu sellanen vesien lorina.Joka kerta toivoo,ettei vedet menis.Mut en tiiä liittyykö siihen ollenkaan.

Alan vaatehuoneen kimppuun.Ja tuota pyykkivuorta raivaa. Jotenki ollu muutaman päivän niin saamaton olo eikä mikään siivoominen kiinnostais tippaakaan.

NN rv 36+ 6
 
Itekin pitäis jaksaa siivota ja pyykkivuorikin on karannut käsistä :ashamed:
Että ottaa päähän. Ukko saa hokee, ett on täällä tarpeeks siistiä, turhaan murehdit, mutta mikään kun ei taas mulle riitä :headwall: :LOL:
Tytön huoneen sain siivottua.. hiljalleen sitten muihin huoneisiin kimppuun...

f ja 38+3
 
Täällä myös yhtenä kappaleena.. mulla kans ensi kertaa eilen ahdistus päällä :whistle:
Mies sai osansa kyllä siitä.. :eek: :D Onneksi yrittää olla ymmärtäväinen.
Tänään menen sinne äitipolille ja meinaan kyllä valittaa oikein urakalla ja pyydän että käynnistäis HETI :kieh: Nyt varmaan eri lääkäri ku viimeks ja tietenkin sanoo että odotellaan nyt vaan.. |O Tää käsien puutuminen on kamalaa ja yöt menee kuinka menee.
Ranteissa on hermosärkyä jne...

Odottavan aika on pitkä... |O |O

Aurora ja kultapieni 39 POKS :heart:
 
Onnittelut Viikunalle pojasta! :heart:

Täällä ei mitään uutta. Eilen pari kipeempää suppari (odotusajan ekat!) ja limaa ei tuu ku päästä eli flunssa jatkuu. Tää veijari sais kyl pysyy tuolla yksiössään sen aikaa et tää flunssa helpottaa.

Supistustuulia kaikille niitä kaipaaville.

Fox, 38+4
 
Onnitteluni kaikille synnyttäneille :flower: :heart:

Tekstiä oli nyt niin paljon että huh..|O

P O K S Täällä. Niin sitä vaan 10vkoa ollaan jo mietitty tuleeko lähtö tänään kun viikolla 29+0 ottivat osastolle. Sekavia tunteita kieltämättä.. Välillä miettii miksei tää ole syntynyt kun monesti siltä vaikutti ja sit tajuaa että parempi vaan kun ei keskosena maailmaan tullut. Toisinaan mielessä turhautuneisuuden tunteet ja nyt on tosissaan alkanut koko synnytys jännittämään ja tää odotuksen jatkuminen ihan todella jurppimaan.
Välillä sitä jaksaa ryhdistäytyä ja ajatella että eipä enää kuin maksimissaan se 17 päivää kun sais vauvan ulos, mut sit taas tulee se julmettu ÄH että minä en niin kauan enää jaksa tän saman kuvion kanssa! :snotty:

Toissapäivänä käytiin äippäpolilla käyrillä kun ei vauva oikeen tuntunut liikkuvan. Sekin jätti sekavia tunteita kun ei oikeen saatu käynnille kunnon vastinetta vaikka käyrä kätilön mielestä näyttikin ihan 'ookoolta'.

Joku puhui siitä että tää ketju alkanut hiljentymään...
:snotty: noh.. oma kirjoitteluni on ihan siksi vähentynyt että nämä onnelliset vauvauutiset ihan tosissaan saavat omat ajatukset ihan liikaa myllertämään.

Viimeaikojen kivuista sen verran että nivuset ja oikeestaan vois sanoa melkein koko alapää on aika liikeherkkänä. Eilen joku hermo iski salamoita vasempaan jalkaan nivusesta alkaen, ihan kunnon jysäreitä.

Supistuksia.. joo blah blah blah.. aina vaan.
Niin se viiminen viikko ennen laskettua sitten lähti käyntiin..

kissinminttu & pipana 39+0
 

Yhteistyössä