Hakutulokset

1. S

Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

Hei! En ole täällä käynyt nyt kirjottelemassa joten joskos nyt saisin jotain aikaseksi. Meidän tyttö on ollut tähän mennessä helppo vauva, ei ole ilmavaivoja tai muutakaan ollut missään välissä. Tyttö kasvaa hienosti, täysimetyksellä. Kovasti juttelee ja hymyilee, kova halu olisi...
  2. S

Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

Minäkin jatkoilen. Shadowy ja tyttö 2.8 3370g ja 50cm Lueskelen jutut läpi ja palaan kirjoittelemaan.
  3. S

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Heippa! Onnittelut vauvan saaneille ! :flower: Ja tsempit vielä odottaville! Ajattelin tulla tänne vielä kertoilemaan kuulumisia. Synnytyskertomus ei omalta kohdalta ole mitenkään ihmeellinen koska kysymyksessä oli suuniteltu sektio, mutta laitan nyt siitä kuitenkin jotain. Eli...
  4. S

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Onnea kaikille vauvansa saaneille!* Ja oma ilmoitus.* Meille syntyi suunnitelulla sektiolla tyttö. 50cm ja 3370g pipo 33,5cm. Molemmat voidaan hyvin. :) Shadowy ja pieni tyttö.
  5. S

{Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

Onnea Mammako tytöstä!! :flower: Ja POKS 39+0 Shadowy Ja Pieni
  6. S

Heippa! Tsempit synnytykseen niille kenelle se on ajankohtaista! Jatkoryhmistä olisin halukas olemaan sekä täällä että fb ryhmissä. Vauvanulkonäköä en ole pahemmin muuten miettinyt kun että onkohan hiuksia syntyessään. Esikolla oli ihan mustat hiukset niin siksi sitä lähinnä miettinyt...
  7. S

Heippa hei pitkästä aikaa! En ole saanut aikaiseksi kirjoitella, teidän juttuja olen kuitenkin käynyt lukemassa. Onnea kaikille vauvansa jo saaneille! :heart: Emilien :hug: Sairaalakassia meinasin alkaa pakkailemaan tällä viikolla valmiiksi, jos vaikka lähtö tulee ennen sektio...
  8. S

¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

Heii ! Muutama viikko tainnut taas vierähtää kun viimeksi kirjottelin. Josko nyt onnistuisi. Luckygirlille kovasti tsemppiä sinne sairaalaan! Marde79 Täällä on yksi istukkakontrollissa käynyt. Mulla istukka oli siirtynyt pois kohdunsuun päältä, mutta sain vielä ajan yhteen kontrolliin...
  9. S

<3Elokuun Epelit 2012<3 TOUKOKUU

Hello! Mulla olisi neuvola taas takana ja siellä verenpaine 95/67, Hb 102 ja sf- mitta 30cm. Pissa puhdas. Vauva majailee pää alaspäin. Lisärautaa olen syönyt mutta ei siitä ole ainakaan toistaiseksi ollut mitään apua. Imetysliivejä täällä on jo muutamat kappaleet, tosin toiset ovat...
  10. S

Heiii! Pitkästä aikaa ajattelin päivitellä kuulumisia. Muutama päivä sitten käytiin kontrolliultrassa istukan sijainin takia ja nyt se on marginaalinen istukka. Lääkäri kuitenkin oli sitä mieltä ettei vaikuttaisi edelleenkään synnytys tapaan. Paino arvio oli 1200g. Saatiin vielä uusi...
  11. S

Heips! ( . ) Täällä on aloitettu eilen vauvan vaatteiden pesu ja paikalleen laittoo, nyt aloin miettimään että riittääköhän tuo lipasto kaikille :D Josko mies suostuisi pinnasänkyä kasailemaan kun on vaatteet saatu oikealle paikalle. Tytöltä sain lahjaksi tänään itse tehdyn mukin ja kortin...
  12. S

Painonnoususta täällä on tullut painoa lisää nonin 12kg, tämä siis neuvola kortin tietojen mukaan, mutta todellisuudessa siihen saa laittaa muutaman kilon lisää kerkesin ennen ensimmäistä neuvolaa jo lihomaan jokusen kilon. :) Lähtö Bmi noin 18 että ei senkään puolesta haittaa että painoa...
  13. S

Hei pitkästä aikaa taas! Kuukausi sitten olen tainnut viimeksi kirjotella. Jouduin pysymään poissa jatkuvan migreenin takia ja siitä syystä sain myös saikkua. Meni ainakin toistaiseksi ohi lepäämällä. Täällä on alkanut selkä reistailla eikä kestä enään oikeen kantamista. Tässä tauon aikana...
  14. S

||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

Heippa pitkästä aikaa! En ole oikeen jaksanut kirjoitella, mutta nyt jos ottaisin itseäni niskasta kiinni. :) Tosiaan 22.3 käytiin siellä rakenneultrassa ja saatiin vielä ylimääräinen ultra aika 25.5 koska istukka on vieläkin kohdunsuun päällä. Mittausten mukaan alle 1cm verran mutta...
  15. S

¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

Hei! Rakenneultra olisi takana ja siellä kaikki näytti hyvältä :) Tyttölupaus saatiin. Tälläinen pikainen päivitys vain, olen ollut niin kamalan väsynyt etten ole jaksanut kirjotella. Yritän josko huomenna jaksaisin keskittyä hetkeksi kirjoittelemaan. Shadowy ja Pieni 20+4
  16. S

Ensiksi Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista! :flower: Liikkeet ovat tuntuneet joka päivä ja useampia kertoja päivässä. Meillä mieskin viikonloppuna jo ensimmäiset liikkeet tunsi. :heart: Synnytysvalmennus, siihen en ajatellut osallistua, en osallistunut esikoisen aikanakaan. Mutta...
  17. S

Tulin vaan poksumaan. :) Shadowy ja Pieni 19+0 POKS
  18. S

Hei! Maha on kasvanut paljon, näkyy niin hienosti että ei voi epäselväksi jäädä mistä kasvu johtuu :) Painoa on minulle tullut jo 8-9kg plussa testistä laskettuna :) En koe sitä niin pahana, koska alipainonpuolelta on lähdetty. Mutta kyllä olen täällä on välillä itkeä tihrustettu kun ei...
  19. S

Hello pitkästä aikaa taas =) Nimistä olette jutelleet, mäkin olen niitä kovati pohtinut ja todennut että tytölle löytyy helpommin nimi kun pojalle. Mitkään nimet mitä pojalle haluaisin ei kelpaa miehelle. =) Kilulle kovasti voimia ja suuri :hug: Kisuliinalle Onnea kolmosista. :) ON...
  20. S

-¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

Nopeasti piti tulla kommentoimaan. Kilulle Paljon Onnea Hyvistä tuloksista!! =) Shadowy ja Pieni 16+5

Yhteistyössä