Onnea ihanista ultrakuulumisista kaikille jotka siellä on jo olleet! Ihanaa ja ah niin jännää ku rupeaa noita sukupuolilupauksia tulemaan
Saa nähdä luvataanko meille 20. päivä mitään
Sekin on jo reilun viikon päästä! En malta odottaa.
Liukasta tosiaan on, eilen jostain syystä tuo meidän koiruus oli tosi hankalalla tuulella, tuli maha kipeäks ku se vaan riuhtoi edes takaisin ja mä sain tehdä kaikkeni et pysyn pystyssä... Onneks se muuten on mennyt suht nätisti.
Jännittää nyt tää tuleva huhti-toukokuu kun meidän talossa on kuukauden kestävä hissiremppa, ja asutaan ylimmässä kerroksessa.
Eli 5 kerrosta joutuu sit koiran/kauppakassien kans kulkemaan kuukauden verran... Saa nähdä mitä siitä tulee! Mies kyllä sanoi että en saa kantaa mitään, hän käy kaupassa
Nimistä, oli kiva ylläri kun mies eilen paljasti nimet, mitä on vauvalle miettinyt! Olin ihan suu auki että täh
Kun jotenkin aattelin että ei hän oo niitä yhtään miettinyt ja sit nyt en oo jotenkin itsekään jaksanut hirveesti miettiä hetkeen.
Yks miehen miettimistä nimistä pojalle ois tosi kiva, mutta pakko sanoa että se sopis mun sukunimeen paljon paremmin ku miehen
(ei siis olla naimisissa).
Ihanaa kun niin lämpimästi toi aurinko paistaa! Tuntuu jo kovasti siltä näillä keleillä että sais alkaa jo vähän vaatetta vähentämään
Mulla on ollut vähän tuskaa nyt kun mulle ei mahdu enään kun yhdet vanhat housut jalkaan, kaikki farkutkin jääneet jo pieniks
Ja sit alkaa legginssit jo kiristää inhasti. Yhdet äippähousut mulla on jo, mut en oikeen tykkää niistä. Pitäis kovasti ostaa uusia rintsikoitakin ja muuta ja ois ihana jo ostella kesäisiä mekkoja ja kaikkee! Rahatilanne tällä hetkellä ei vaan anna myöten, on tullu kaikkee ylimääräistä menoa tässä.
Kisuliina voin hyvin kuvitella, että tunteet vaihtelee, se on ihan normaalia ja onhan teillä varsinkin paljon miettimistä kolmen kanssa! Itselläkin on välillä kauhee paniikki päällä vaikka innoissani olenkin. Varsinkin kun oon nyt ollut aika väsynyt, niin helposti jään miettimään kaikkea... Mutta eiköhän se siitä
Aina asiat jotenkin järjestyy!
Liikkeistä tuntuu,että joka päivä tunnen liikkeet hiukan selvemmin ja sepäs vasta ihanaa on
Minea ja maha-asukki 19+0 POKS :heart: