Lämpimästi tervetuloa uusille!
Tammiskalle paljon tsemppiä vuotojen kanssa, pidän peukkuja, että pikkuisella on kaikki hyvin ja vuodotkin pian loppuvat.
Sokerinrasituskoetta en todellakaan odota innolla... en tosin vielä tiedä, että milloin tarkemmin se päivä itselläni koittaa. Seuraavien viikkojen aikana joka tapauksessa.
Raskausvitamiinista Otan omani aina iltaisin. Jo tavallinen MultiTabs, jota käytin ennen yrityksen alkua, sai pahanolon aikaan, jos sen otin aamulla. Te, jotka raskausvitamiineja käytätte, kokeilkaa ajan vaihtoa. Minulle ei ainakaan neuvolantäti naputtanut, että vitamiini pitää ottaa aamulla...
Sukupuolesta Mikäli
Rautahampaan mainitsemat päänsäryt lupaavat poikaa, niin siinä tapauksessa meille todellakin on poika tulossa. Sen verran usein päätä on särkenyt. Muuten en oikein osaa vielä sanoa; lasketaanko pari finniä silloin tällöin kukkimiseksi, kun tilanne oli niin ennen raskauttakin? Epäilisin. Mutta on kivaa pohtia asiaa ja arvailla!
Ultra onneksi lähenee...
Aiotteko kertoa vauvan sukupuolen läheisille? Olen pohtinut, että pitäisikö asian salaisuutena ja kertoisi vasta, kun vauva on täällä. Olettaen, toki, että ultrassa asia meille selviää... Aiemmin ajattelin, että totta kai kerrotaan, mutta hiljattain olen hieman alkanut pohtia asian salaamista odotusajan verran. Tietty ensi viikolla olen ihan eri mieltä asiasta!
ON: Mies kertoi eilen odotuksesta työpaikallaan ja oli aivan tohkeissaan kun kertoi asiasta kotona. Miesvoittoisella työpaikallakin oli juteltu sen perään vauvoista; siellä lähes kaikilla on parikin tenavaa kotosalla. Minä puolestani paljastin asian ergonomian tunnilla, kun opettaja olisi halunnut minut mukaan sellaiseen tilanteeseen, jossa masu olisi puristunut vyön alle. Totesin vain, että toki, mutta minulla on pieni oma rajoite: vauva. Sainkin sitten jäädä kaikista huolestuttavista tilanteista sivuun.
Samalla toki 4 opiskelutoveriakin kuuli uutiset ja yhden naama venähti täysin yllätyksestä ja hän kysyikin, että miksei se näy?
Kaksi muuta taas sanoi vieressä, että näkyyhän se. Läheisin opiskelutoverini oli toki asian jo tiennyt, vaikkein sitä ollutkaan suoraan sanonut.
Vauva oli todella aktiivisella päällä aamupäivän tuntien aikana. Virnistelin itsekseni, että vauva oli varmaan tylsistynyt luennon aiheeseen, joka oli aika raskas teemaltaan. Minä taas sain ihanan liikemaratonin. :heart:
Luckygirl & Vintiö 18+3