¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

-Noelle- ja Kisuliina pari mahtuu vielä mukaan FB ryhmään:) Pistäkää minulle yv:nä tietojanne jotta löydän teidät FB:stä ja pystyn lähettämään kaveripyynnön:)

Täällä paloi myös eilen kynttilät. Heja, joka sai aikaisemmin keskenmenon, oli myös saanut ikäviä uutisia, ettei mahdollisesti voi saada enää lapsia koskaan..:(

Jenny ja Papu 19+3
 
Muakin olis kiinnostanu tuo FB-ryhmä kun siellä enemmän olen vaikka täälläkin kyllä käyn juttuja lukemassa. :)

Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista :heart:

tupakoinnista ootte puhuneet. Mä oon aina ajatellut että jos joskus tulen raskaaksi niin ainakin yritän lopettaa tupakoinnin, vaikka ainahan se ei onnistu.
Nyt meni tosi hyvin kun viisauden hampaat leikattiin syksyllä niin tupakointi loppui siinä sivussa! :)

Äitiyspakkaus aiotaan ottaa vaikkei siellä paljon mitään ns, hyödyllistä oliskaan. Onhan se kuitenkin mukava muisto sitten myöhemmin! :)

Nyt ei taas päänsäryltä oikein ajatus kulje..

j_enna & toukka 16+5

Kilulle ja miehelle paljon voimia ja ajatuksia.:hug:
 
Kilu Olen niin pahoillani teidän ja pikkuenkelin puolesta, voimia :hug: Toivotan teille onnea ja tsemppiä jatkoon, toivottavasti saatte perinnöllisyyslääkäriltä hyviä uutisia ja surun jälkeen terveen pienokaisen syliin. Ihan liikaa on näitä pikkuenkeleitä tässä ryhmässä tullut :(

Jennylle tälläkin puolella onnea ultrakuulumisista :heart:

Äitiysvaatteet on täällä käytössä joo. Oon hommannu parit farkut ja farkkuhameen alaosiksi, näillä enimmäkseen mennään. Paidoista käytössä osittain äitiyspaitoja ja osittain normeja. Ihanaa kyllä nyt kun sain noin mammafarkutkin ni ei tarvi enää omia tunkea jalkaan ja viritellä masutuubien kanssa. Mä ostin kampin vero modasta kahdet mamaliciouksen housut yksien hinnalla ja tuo sama tarjous on muuten mamaliciouksen verkkokaupasta, jos joku suunnittelee farkkuostoksia.

mama

Rakenneultran kesto en katsonut kelloa, mutta varmaan joku tommonen puolisen tuntia siinä meni ultrauksessa.

Olkaahan naiset varovaisia tuolla ulkona liukkailla masujenne kanssa Mä oon kahtena aamuna peräkkäin kaatunut töihin lähtiessä liukkaalla polulla ja tänään vähän pahemmin, nilkka vissiin venähti. Nyt saa klenkata ja on pirun kipeä, iltapäivällä käväisen lääkärissä näyttämässä. Onneks ei masu saanut osumaa eli sen puolesta ei tarvii olla huolissaan, vaikka aika järkyttynyt kaatumisen jälkeen olinkin ja tietty vauvankin puolesta tuntui pahalta, jos ois pahemmin käynyt.

Kävin muuten eilen ostamassa pari kimppua tulppaaneja naistenpäivän kunniaks, yhden itselleni ja yhden masuneidille :) Ja ihan hyvä että kävin, kun eipä tuo mies taas ollut "ehtinyt" kukkakauppaan :D

Vanella ja pikkunassuli 19+2
 
Heissan, olen taustalla lukenut surullisena Kilun tarinaa, voimia todella paljon. Ja hyvin hyvin paljon toivon teille kaikkea hyvää tulevaa ajatellen, nopeaa toimintaa perinnöllisyyspuolella ja sieltä sitten parempia uutisia. :hug:

Oo, toisilla on ollut jo rakenneultriakin! Meillä vielä muutama viikko siihen. Tänään oli toinen neuvola, nyt siis mennään 19.vkolla jo. Kaikki kunnossa, painokin vähän laskenut ekasta neuvolasta (ei haittaa kun on jonkun verran ylipainoa ennestään), terkka totesi että kun vatsa noin hyvin on kasvanut niin ei haittaa, kunhan ei nyt rajusti lähde enempää laskemaan:) Hemppakin ihan järkyn hyvä ja sydänäänet jumpsutteli. Jännä juttu, lääkäri on sit vaan kerran tämän raskauden aikana neuvolassa. Ja sekin joskus milloin lie, en tiedä :D No, ei muuten haittaa, vaan tietysti kun supistelee aika reippaasti, ois kiva tietää missä mennään.

Nyt tuli vähän omaa napaa, jatkan paremmalla ajalla :)

runttis ja toukka 18+
 
Rakenneulta on 20.3, mutta tuo päivä on vähä hankala meille nii yritän vaihtaa sen. Meillä muuttuu tuo synnäri, mutta ei oo vielä ihan varmaa mihin asetutaa ennen vauvan syntymää. Jouvutaa kuitenkin rakenneultra käymää eri sairaalas, nii tonne ei oo kuulemma oikein aikoja saatavilla ja mulle ei passais ko ens viikon to töittenki kannalta. Joten saapa nähä saako vaihetuks vai joutuuko setvii tiistain osalta menoja. Tuo tiistain aikaki on joku ylimääränen johon meijät on puskettu. :(

Mulla on paino noussu alusta vajaa 5 kg, ja ei kuulemma mitenkään outoa ko lähtötilanne oli bmi 19. Syntymän jälkeen en ota mitään paineita painosta, koska mulla saa jäähäkki kiloja. :)

Haluaisin äitiyspakkauksen jos meille poika ois tulossa. En jotenki tytöllä käyttäs noita vaatteita, ja tytölle oiski isot kasat vaatteita toisin ko pojalle. Voihan sen pojanki pukia noihin tyttöjen hepeneisiin, mutta mies on vastaan. :D

Eilen käytiin miehen kanssa shoppailemas. Käytiin samalla lastentarvikeliikkeissä kahtelee lisää tarvikkeita ja uudestaan vaunuja jne. Ei oo enää epäilystäkää mitkä meille tulee, mieski ymmärsi nuo vaunujen erot, ko oli nii hyvin esillä että vertailuki onnistui. Samalla löyty meille pinnasängy, joka tosin jäi kauppaa viel ko ei oo asuntoa alla. Pitäis vielä brion kaukaloon osta jalusta, ko vauvalehden tilatessa saatiin tuo tilaajalahjana. :)
 
Täällä on paljon taas tekstiä!

Täällä paino lähtenyt nyt nousemaan, on kyllä ruokakin alkanu maistua erilailla, joten jospa se vatsakin kohta pullahtais ;)
Olin kyllä innoissaan kun töissä lomalta palannut työntekijä havaitsi heti, että kyllä sitä on pyöristytty :D

Mulla tuo vatsa alkaa ihan heti rintojen alta :O Enteileekö tämä sitten tyttövatsaa vai? Ja enemmän tosiaan tuntuu että oon leventynyt.

Ihanaa, se olis viikko tätä työpätkää jäljellä, sitten todennäköisesti kulutan vain liiton rahoja ennen mammalomaa.
Oon haaveillu että voisin kans virkata semmosen peiton vaaville, esikoiselle sitä ei tullut tehtyä, mutta sille tein mummun avustamana pinnasängyn reunasuojuksen.
Virkannut en vaan ole sitten ala-aste-aikojen, joten saa nähä kuin käy :D

Kiuku ja Palleroinen 16+5
 
  • Tykkää
Reactions: paulina
Tänään siis käytiin rakenneultrassa. Kaikki näyttäis olevan ihan niin kuin pitää. vastasi 5 pv pienempää kuin mitä viikot näyttää, mutta laskettua aikaa ei muuteta. ja voi siis kuulemma muutenkin olla vain sirompi rakenteinen. Kovin vilkkaasti pieni siellä liikkui ja saatiin varovainen tyttölupaus :heart: Meillä poika siis ennestään joten ihana juttu. Toki tärkeintä että kaikki vaikuttais olevan hyvin. Onnellinen olo! =)
muoks. Niin ja istukka oli etuseinässä, vain pari senttiä kohdunsuulta. Lääkäri vaan totes että jos ei ole vuodellut nyt aiemmin niin tuskin alkaa enää myöhemminkään vuotelemaan...joo no toivottavasti ei.....

Devil+pyöriäinen 19+5
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin tämän päiväinen Tyks reissu taas takana, 23.3 jälleen uudelleen ultraan. Lääkäri tekikin jo tänään rakenneultran, siinä kaikki näytti olevan oikein hyvin ja paino arvio tällä hetkellä 260g. :heart: Pienet murut olivat hyvin aktiivisesti liikekannalla ja pari 4D-kuvaakin mukaan saatiin. A-vauva oli perätilassa ja B-vauva rt:ssä, mutta moneen kertaanhan vielä ehtivät kääntyä. Lisäksi väri olisi sininen, eli kaksi poikalupausta! :heart:

Sinful89 ja pojulit 18+1
 
Ihanaaa kun niin monet on saanu jo sukupuoliveikkauksia! Onnea! :heart:

Kilu :( Itku tuli täälläkin sun kirjoitusta lukiessa. Kaikkea hyvää teille! Plussaonnea! Toivottavasti pääsette pian yrttämään.

Nepo ja Pirpana 19+1
 
Heippa:wave:

Onnea sinful poikalupauksista:heart: Aivan mahtavaa kun näitä ihania uutisia alkaa tippumaan!

Haaveilija
: Johanna Kurkela on yksi suosikeistani. TUo ainutlaatuinen on niin ihana kappale..serkkuni piti laulaa se esikoisen ristiäisissä, mutta lauloikin sen sitten hautajaisissa:|. Kurkelan ääni on vaan niin lumoava.. harva kappale vaan on kauheen iloinen. Oltiin syksyllä hänen konsertissa ja valehtelematta yli puolet naisista itki ja muutama ihan vuolaasti..ja tais siellä muutama mieskin "yskiä". Häissä serkku laulo meille sen rakkauslaulun:heart:

Kysymys: Uskallatteko syödä seisovista pöydistä? Itse kävin miehen kanssa viikolla kiinalaisessa lounaalla ja nyt on iskeny hirvee paniikki etten vaan oo mitään listeriaa saanu..joo tiedän..oon ihan hirvee panikoimaan..kaikesta:) Söin kylla vaan lämpimiä ruokia mutta silti...

ON:täällä liikkeitä tuntuu, mutta ei nyt vieläkään mitenkään hirveesti. Isukki on iltaisin laittanu päänsä massun päälle ja pikkuinen nousee aina silloin tuohon ihan vattan pintaan (ei ole supistus)ja muutamat samat liikkeetkin on tuntenut kuin minä:heart:Toivottavasti tässä raskaudessa myös noi liikkeet näkyis ulospäin. Esikoisen raskaudessa niitä harvoin havaitsi vatsan päältä.

Nautinnollista viikonloppua toivotteleva Annubella ja eilen poksunut Onni-Ilona 19+1:heart:
 
Sinful Onnea ultrakuulumisista ja poikalupauksista! :)

Annubella Minäkin olen syönyt kerran seisovasta pöydästä enkä edes älynnyt panikoida asian suhteen, vaikka muuten olenkin todella tarkka. Söin myös vain lämpimiä ruokia.

Äitiysfarkut Kävin ostamassa uudet äitiysfarkut. Ne löytyivät yllätyksekseni H&M:n valikoimasta, vaikka viimeksi streight leg - malli ei minulle sopinut. Nyt ne olivat mukavat. Ostin reilun kokoiset, jotta mahtuvat mahdollisimman pitkään. Samalla tarttui mukaan kevyemmät äitiyshousut ja ihana mekko.
Ostin myös uudet, kokoa isommat rintaliivit Prismasta. Suosikkimerkistäni löytyi mukavat. Katselin toki myös eri liikkeistä äitiysliivejä, mutta sellaiset hankin sitten myöhemmin.

Oli kyllä aivan mahtavaa kokeilla äitiysvaatteita! Masu näkyy jo kivasti. ;) Tänään en pystynyt käsittämään, ettei kukaan opiskelutovereistani ole jo ihmetellyt asiaa. Ehkä he ovat sen verran korrekteja, etteivät uskalla kysyä asiaa siltä varalta, että olen vain muuten lihonut.:LOL:

Luckygirl & Vintiö 18+0 POKS! :)
 
Pitkästä aikaa kirjottelen,

Kilulle osanottoni.

Tänne ei oikeestaan kuulu mitään uutta. Viikot etenee hitaasti ja aina oottelen että millon saavutan teitä muita, mutta aina vaan karkaatte. ;)

Yhet mammahousut oon jo ostanu ku ei jaksanu enää aina kulkea kalsarit jalassa, mutta ei kyllä vieläkään masusta huomaa että oisin raskaana.

Coco 16+2
 
Vanella: Onneksi ei käynyt kaatuessasi pahemmin. Tuo on melkein yksi pahimpia pelkojani, että pyllähtäisin nurin. Suosittelen nastakenkiä!

Sinful: Onnea poikalupauksista, toivottavasti mekin saatais tietää 1,5 viikon päästä! Malttamattomana odotellaan!

Devil: Onnea tyttölupauksesta!

Kisuliina: Musta taas tuntuu, että aika suorastaan matelee, mietin itsekin sitä, että mitenhän hitaasti se aika kuluukaan, jos vuodelepoon sit loppuaikana joutuu... Mutta näiden pienten eteen teen melkein mitä vain!

Tupakoinnista: En oo polttanu eikä mieskään polta. Ja suurinpiirtein kadullakin jos joku tupakoitsija sauhuttelee, niin kiiruhdan tien toiselle puolelle tai vauhdilla ohi, ettei vaan pienokaiset altistuisi. Okei oon vähä ylivarovainen keskenmenojenkin takia...

Täällä käyty paniikki käynnillä sydänääniä kuuntelemassa kun eräs yö heräsin alavatsakipuun, kesti varmaan puolituntia ja alavatsa oli kosketusarkakin. Äänet kuului, tosin toisen hirveen paljo hiljemmin, mutta neuvolatäti väitti, että on jossain tuolla syvällä toinen ja siksi kuuluu vaimeammin. No edelleen huomasin kyttääväni joka vessareissulla, että tuleeko vuotoa, vaikka edellisen kerran tuhrua tullut rv 10... Ja mies oli kaupasta tuonut vielä emboa, jossa oli vaaleenpunaiset tekstit/kuviot... merkki sentäs oli oikeeta, mutta pari kertaa jo säikyttänyt...

Nippe + tuplat 18+5
 
Onnea ihanista ultrakuulumisista kaikille jotka siellä on jo olleet! :) Ihanaa ja ah niin jännää ku rupeaa noita sukupuolilupauksia tulemaan :D Saa nähdä luvataanko meille 20. päivä mitään ;) Sekin on jo reilun viikon päästä! En malta odottaa.

Liukasta tosiaan on, eilen jostain syystä tuo meidän koiruus oli tosi hankalalla tuulella, tuli maha kipeäks ku se vaan riuhtoi edes takaisin ja mä sain tehdä kaikkeni et pysyn pystyssä... Onneks se muuten on mennyt suht nätisti. :) Jännittää nyt tää tuleva huhti-toukokuu kun meidän talossa on kuukauden kestävä hissiremppa, ja asutaan ylimmässä kerroksessa. :( Eli 5 kerrosta joutuu sit koiran/kauppakassien kans kulkemaan kuukauden verran... Saa nähdä mitä siitä tulee! Mies kyllä sanoi että en saa kantaa mitään, hän käy kaupassa :)

Nimistä, oli kiva ylläri kun mies eilen paljasti nimet, mitä on vauvalle miettinyt! Olin ihan suu auki että täh :D Kun jotenkin aattelin että ei hän oo niitä yhtään miettinyt ja sit nyt en oo jotenkin itsekään jaksanut hirveesti miettiä hetkeen. :) Yks miehen miettimistä nimistä pojalle ois tosi kiva, mutta pakko sanoa että se sopis mun sukunimeen paljon paremmin ku miehen :D (ei siis olla naimisissa).

Ihanaa kun niin lämpimästi toi aurinko paistaa! Tuntuu jo kovasti siltä näillä keleillä että sais alkaa jo vähän vaatetta vähentämään :) Mulla on ollut vähän tuskaa nyt kun mulle ei mahdu enään kun yhdet vanhat housut jalkaan, kaikki farkutkin jääneet jo pieniks :D Ja sit alkaa legginssit jo kiristää inhasti. Yhdet äippähousut mulla on jo, mut en oikeen tykkää niistä. Pitäis kovasti ostaa uusia rintsikoitakin ja muuta ja ois ihana jo ostella kesäisiä mekkoja ja kaikkee! Rahatilanne tällä hetkellä ei vaan anna myöten, on tullu kaikkee ylimääräistä menoa tässä.

Kisuliina voin hyvin kuvitella, että tunteet vaihtelee, se on ihan normaalia ja onhan teillä varsinkin paljon miettimistä kolmen kanssa! Itselläkin on välillä kauhee paniikki päällä vaikka innoissani olenkin. Varsinkin kun oon nyt ollut aika väsynyt, niin helposti jään miettimään kaikkea... Mutta eiköhän se siitä :) Aina asiat jotenkin järjestyy!

Liikkeistä tuntuu,että joka päivä tunnen liikkeet hiukan selvemmin ja sepäs vasta ihanaa on :)
Minea ja maha-asukki 19+0 POKS :heart:
 
Oii, onnea ihanista ultrakuulumisista! :) Itekkii malttamattomana oottelen loppukuuta. Täälläkin tuntuu että viikot on menny kauheen nopeesti, pikkuhiljaa vois rueta järjestelee paikkoja ja huonetta pienelle valmiiks. Vaikka eihän tässä vielä ole mikään kiire.

Kävin yks päivä H&M:n äitiysfarkkuja sovittamassa, mutta jotenkin en tykännyt yhtään niistä ja alkaa jo tuntumaan et kohta ois hommattava farkut, entiset housut ja farkut alkaa puristamaan jo sen verran.

Nyt liikkeet tuntuu jo selvästi, yks ilta ku makoilin sängyllä ja pidin kättä masulla, nii tuntu ihan päällepäin pari kertaa. :)

Tupakoinnista olitte puhuneet tuossa aikaisemmin, itse en polta mutta mieheni polttaa, yritti lopettaa mutta sortui taas. Toivon kyllä että saisi edes vähennettyä. :) Ja tsemppii teille mammoille jotka aiotte lopettaa!

nansku: ja maha-asukki 18+3 :heart:
 
Devil onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta :heart:

Sinfulille samoiten onnea ultrakuulumisista ja poikalupauksista! :flower:

Seisovista pöydistä olen uskaltanut syödä. Mä oon muutenkin ottanu suht rennosti nuo rajoitteet.

Näin viime yönä ekaa kertaa sellaista unta, että vauva oli syntynyt ja hoidin sitä. Vauva vaan oli siinä ja mä itse jotenkin "heräsin unesta" enkä tiennyt yhtään kuinka vanha vauva on tms. Pyllypesun jälkeen mietin, että voinkohan jättää sitä tohon makaamaan, että osaako jo kääytyä. Ja sit se rupes kääntyilemään :D Unessa vauva oli poika, aika hassua kun just on saatu tyttöveikkaus. Vissiin mun alitajunta yrittää mua valmistaa siihen, että hei ei se välttämättä oo tyttö :D

Omaa napaa Hirvee v*tutus päällä. Harmittaa se kaatuminen, nyt oon aika rampa ja saas nähdä kauanko kestää paraneminen niin että pääsen toimimaan normaalisti. Lääkärin mukaan nilkan etunivelside (?) venähtänyt tai osittain poikki. Röntgenissäkin jouduttiin masuneidin kanssa käymään :/ Nilkkatuki käytössä 1-4 viikkoa ja sen kanssa nyt ei voi edes normikenkiä laittaa jalkaan, eilen olin teatterissa ja ravintolassa reino jalassa. Ja viikonloppu menee ihan plörinäks, odotin etukäteen kovasti tätä viikonloppua kun oli kaikkea kivaa ohjelmaa tiedossa, nyt jalka oli eilisen teatterireissun jäljiltä tosi kipea, ja oli aika tuskaista liikkua edestakaisin siellä, ja tänään jäi sitten kylpyläreissu kavereiden kanssa välistä. Onpas kiva istua koko päivä yksin kotona tekemättä mitään, kun mies on siellä pitämässä kivaa. Ja mies kanssa ärsyttää, tuntuu että oon vaan sille kauhee rasite kun kaipaan romantiikkaa/huomiota ja nyt vielä hoivaa tän jalan takia, ja se joutuu tekemään kotitöitä munkin puolesta jne. Just kun kaikki oli jotenkin niiiin hyvin, niin nyt sitten meneekin monta viikkoa toipuessa. Mur. Noh, täytyy olla onnellinen ettei sattunut pahemmin mutta pieni purkautuminen auttaa aina vitutukseen! Ja jotain hyvääkin tässä, korkkasin terassikauden tänään, istuin siellä monta tuntia lukemassa vauvalehteä ja kirjoja, kun ei muutakaan oikein voinu tehdä. Ihanasti paistoi aurinko ja seurasin lumen sulamista terassilta :)

Vanella ja pikkunassuli 19+4 (puoliväli lähenee uhkaavasti!!)
 
hei vaan taas kaikki! :wave:

ensimmäiseks Kilulle osanotot, ja voimia! :hug:

(.) Täällä on alkanut vatsa näkyä, ja liikkeitä tuntuu sillon tällön. Rakenne ultraa odotan innoissani :heart:
Supisteleen on taas alkanut.. : / vähän pelottaa meneekö tässäkin raskaudessa samoin kun viimeksi, eli kortisoni piikit, ja kamala pelko persiissä että vauva syntyy liian aikasin.

eipä muuta. tulin vaan nopeesti päivittään kuulumiset :)

Emilien ja pikkunen 18+3 :heart:
 
omaa napaa nyt vaan nopsasti töiden lomassa...

Tänään POKS 20+0!!! Se olis puoliväli jo!!
Selän takia jään nyt ainakin pariks päiväks saikulle. Samoin nyt supistellut melko usein. Kivuttomia onneksi, mutta tuntuu että tuo selkäkipu lisänny suppareita. Mietin sit kans että kun synnytyksessä supistukset tuntui minulla pääasiassa selässä että mistä hitosta voi tietää onko selkäkipu ihan normi selkäkipua ettei ole suppareita...sellaisia tänään.

Onnea muillekin ultrassa käyneille hyvistä ultrakuulumisista! Ja tsemppiä niille ketkä vielä odottelee :)

Devil+pyöriäinen
 
  • Tykkää
Reactions: Jenny90
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja tyttö/poikalupauksista. Toivottavasti niitä saadaan pajlon lisää! Täällä kovasti jännätään huomista ultraa. :)

Tupakoinnista Meillä ei kumpikaan polta, joten ei ole siitä huolta. Oikein paljon tsemppiä nille jotka aikovat lopettaa tai vähentää. Tämän parempaa syytä tuskin tulee joten nyt jos koskaan on hyvä se tehdä.

Viikonloppu on mennyt mukavasti (ja nopeasti). Huomenna taas töihin ja edessa on 6 pv:n työviikko. Eilen käytiin miehen kanssa ihan kahdestaan ostoksilla ja syömässä. Pikkuneiti pääsi mummulaan hoitoon ja kyllä oli kiva pitkästä aikaa käydä jossain ihan kaksistaan. Illallakin vaan loikoltiin sohvalla ja herkuteltiin kun tyttö saatiin nukkumaan. Kyllä sitä omaa aikaa vaan välillä kaipaa vaikka lapset ihania onkin. Ostosreissulta tarttui mukaan h&m:n äitiysfarkut ja pari paitaa sekä kengät. Kyllä nyt kelpaa mennä kohti kesää. =)

Esikoiselta tänään kysyin että mikä vauvan nimeksi tulee ja hän vastasi "Paapa", joten olkoon hän tästä lähtien Paapa. :heart:

Myyryläinen ja Paapa 19+0 POKS
 
Päivitykset tehty!

FB-ryhmästä: Minullle voi lähettää yksityisviestin, jossa kertoo millä nimellä ja profiilikuvalla löytyy FB:stä, jolloin minä lähetän kaveripyynnön ja pystyn näin lisäämään ryhmään:)
Kisuliina, saitko mun Yv:n? En millään saanu hakutuloksia sun nimellä FB.stä ja yritin linkittää sulle mun profiilin!

Täällä ei mitään uutta ja ihmeellistä. Innostuin virkkaamaan isoäidin neliöistä vauvalle vilttiä ja nyt kaikki vapaahetket menee virkatessa :D

Onne Devilille ja Sinfulille!!

Jenny ja Papu 19+5
 

Yhteistyössä