Liikkeistä Tänään aamupäivällä, kun rauhoituin sänkyyn päikkäreille, alkoi vatsassa armoton monotus! Ihan koko ajan tuli potkuja ja piti siinä jo siskolle soitella, että nyt en enää kyllä kuvittele. Ihan selvä juttu! Ja siinä jutellessa kerran tuntui semmoinen kunnon myllerrys ja potkuja perään, että tuntui melkein jo ilkeältä :O Meinasi pikkuinen puskea vattanahan läpi pihalle!
Viikko toista sitten tunsin tosiaan vasta semmoisia tuikkauksia, ihan pieniä kuin elohiiri, mutta nyt on kyllä voimat selkeästi kasvaneet!
Minulla tuota potkimista ja myllerrystä tuntuu vain selällään maatessa ihan paikallaan kun painan hellästi kädellä vastaan, joskus istuessa vähän lysymmässä, mutta muuten ollessa en niitä kyllä vielä kummemmin huomaa. Istukka tosiaan eessä, niin varmasti vaimentaa. Makoillessa ilmeisesti kohtu menee jotenkin lysympään... Eikä niitä eilen illalla nukkumaan mennessä tuntunut, mutta aamulla ihan selvästi, eli ei ne aina varmasti tunnu, jos vauva on esimerkiksi selkä mahaan päin ja potkii selkään päin...
Meilläkin on jo
etunimet molemmille sukupuolille valittuna, mutta koska haluan ehdottomasti kolme nimeä sukunimen lisäksi, niiden valitseminen tuleekin sitten hankalaksi, kun toiselle ei kelpaa minun ehdotukset ja minulle ei miehen
Mutta niillä ei nyt ole niin suurta merkitystä, jos puhutellaan kuitenkin molempien hyväksymällä etunimellä.
Nuista
valmennuksista taas, ei varmaan osallistuta, koska mies on aina töissä ja yksin en luultavasti jaksa mennä..
Sairaalaankin mennään vaan synnyttämään, ei vierailemaan. Ei viitti sen takia ajaa 100km ees taas.. Ottaa vaan selvää, mistä ovesta sinne mennään ja taidan sen jo tietääkin...
Täälläkin on taas nähty mielenkiintoisia
unia. Monena yönä olen nähnyt unta, että vauva on jo syntynyt ja yritän sitä kovasti imettää. Joku nuori nainen sitä vauvaa hoivailee ja käsken sen antaa vauvan minulle imetettäväksi. No se tyttönen onkin aina jo ehtinyt syöttää vauvan korvikkeella pullosta, joten eihän se ala imeä sitten ollenkaan!
-pansku- ja bubu 18+2