Hakutulokset

1. S

~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

Ollaanpas täällä oltu taas ahkeria kirjottajia. Kamalasti tekstiä tullut kesti hetki ennen kun kerkesin lukea kaikki. :) Jenny90 Kiitos uudesta pinosta ja tsemppiä tupakoimattomuuteen. :) Itse olen nyt ollut 2vk tupakoimatta. Santtu81, Ruska79 :hug: emmin oireista kyselit . Täällä ei...
  2. S

~elokuun epelit 2012~

Hyvää Uutta Vuotta Kaikille ! Aali :hug: Pahoinvoinista: Minä en ole sitä kokenut ekassa raskaudessa enkä ainakaan toistaiseksi tässäkään. Eka raskaus oli muutenkin täysin oireeton, ei ollut mitään sellaista mistä olisi huomannut olevansa raskaana ennen kuin maha alkoi kasvaa ja vauva...
  3. S

~elokuun epelit 2012~

Scarlett89 Eli jos raskaus on 7+4 niin silloin olisi 8.viikko menossa. Liikuntaa en todennäiköisesti aio mitenkään erityisesti lisätä. Koiran kanssa ulkoilut taitaa riittää.
  4. S

~elokuun epelit 2012~

Eilen ensimmäinen neuvola käynti, en muistanut kuinka paljon niitä papereita täytellään. :) Hb oli tippunut 105, osasin kyllä aavistaa että se tipahtaa mutta en ajatellut että näin nopeasti. :O Sukupuolen haluaisin minäkin tietää, mutta mies ei.jos en saa sen päätä käännettyä niin sitten...
  5. S

~elokuun epelit 2012~

Hello! Tervetuloa uusille :) Lemmikkejä täältäkin löytyy 3kpl kissoja ja 1 pk collie. Hyvin ovat lapsiin jo tottuneita että en usko siinä ainakaan tulevan ongelmia. Jonsu123 : Neuvola ajan varasin itse heti plussattuani, joka siis on huomenna. Viime yö tuli nukuttua huonosti, noin...
  6. S

~elokuun epelit 2012~

Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille :hug: Sanlelle onnea hyvistä uutisista! :) Nyt olisi joulu juhlittu ja voi taas palata arkeen. Täällä ei oloissa muutoksia edelleen mahaa vihloo välillä ja kamalaa turvotusta, rinnat kasvaneet ainaki kuppikoolla ja ovat arat. Pahoinvointia...
  7. S

~elokuun epelit 2012~

Oikein Hyvää Joulua! :) Shadowy 7+6
  8. S

~elokuun epelit 2012~

Pahoittelut kaikille huonoja uuntisia saaneille :hug: Täällä olisi joulu siivous saatu viimein päätökseen ja muutamat lahjat pakettiin. Nyt voi rauhassa odotella jouluaattoa. Jouluna aion maksalaatikkoa vähäsen maistella koska sattuu oleemaan melkeinpä ainoa laatikko mitä syön...
  9. S

~elokuun epelit 2012~

Heippa! Täältä yksi odottaja varovaisesti ilmottautuisi mukaan. Toista lasta nyt odottettaisi LA olisi 5.8 Ensimmäinen neuvola olisi 29.12. Raskausoireita : Rinnat on kipeät, mahan vihlonta ja turvotusta, mielialojen heittely, kokoaikainen väsymys. Juu ja kamala nälkä koko ajan :D...

Yhteistyössä