Tuli tässä mieleen kun on ollut puhetta lemmikeistä että miten kissan omistajat suhtautuvat siihen kun puhutaan että ulosteen mukana kulkeutuis sitä toksoplasma bakteeria minkä voisi ihan hyvin saada multaisista kasviksista?
Mä en ainakaan siitä ole sen enempää ottanu stressiä, tosin meillä kissat käy pääsääntöisesti ulkona tarpeillaan, joskus sitten pitkän päivän tai kovien pakkasten aikaan käyttävät vessaa.
Mies on ihan omatoimisesti kuitenkin ottanut sen hommakseen
En mä sitä muutenkaan pelkää, olen varmaan jo sen sairastanut, kun kissoja on koko ikäni ollu taloudessa
Inieh, vitamiinit vaan kehiin, nehän tukee alkion kasvua takaamalla riittävän määrän oikeita vitamiineja, eikä tarvii montaa eri nappia syödä.
Olethan muuten tarkastanut, ettei sun monivitamiinipore sisällä A-vitamiinia?
Mä kävin hakemassa just kupin kahvia ja helvata toi on pahaa, pakko yrittää, kun olen sit
NIIN väsyny muuten jo puolenpäivän jälkeen :x
Jonskuuh, onnittelut ultrakuulumisista ja kovasti tsemppiä leikkaukseen ja toipumiseen!
Sitten piti kommetoida noista vaatteiden väreistä sen verran, että joo
EI, en aio pukea lastani pinkkiin jos tyttö tulee. Suosin myös sellasia neutraaleja värejä ja siis toki, sitä vaaleanpunasta tai sinistä saa olla, mutta rajansa kaikella.
Ihmemamma, ton pinkkihysterian lisäksi arsyttää muutenkin se, että pienet lapset yritetään samaistaa jo kapalosta johonkin muotivillitykseen, eikö jumalauta lapsi saa olla lapsi ilman, että sen tarvii tokalla luokalla meikata tai jos ei oo Heia-pipoa, olet out!!!
Taidan kasvattaa omani tynnyrissä
Mutta hei, tänään
POKS 8+0
:wave: Callisto & tyyppi :heart: