Hakutulokset

1. S

-¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

16+0 POKS!! :heart:
  2. S

Hei taas! Hiukan olen ollut laiska kirjoittamaan tällä viikolla, kun olen iltavuorossa ollut töissä. Lukemassa olen kyllä käynyt. Kilulle vielä tsemppaukset, :hug: ja paljon voimia. Hejalle voimia ja :hug: Tervetuloa kaikki uudet! :) Vauvakirjasta meillä tuolla tytöllä sellainen...
  3. S

Kilulle kovasti voimia ja iso :hug: Jennylle onnea uudesta asunnosta. Shadowy ja Pieni 15+1
  4. S

Tulin vaan poksumaan. 15+0! POKS! :) Shadowy ja Pieni
  5. S

Hei Taas! Paljon on taas tekstiä tullut tänne =) Sinful Onnea kovasti tuplista. =) Marsulainen onnea hyvistä uutisista :) Saunomisesta, Olen saunonut ihan normaalisti, tosin en yleensäkkään voi olla kovin kauaan saunassa kun se kuumuus alkaa ahdistaa ja pulssi nousee niin...
  6. S

miumaulle Hirmuisesti onnea hyvistä uuntisista!!! :heart: Raskauspäiväkirjaa en ole edes miettinyt, nyt kyllä aloin pohtimaan ja voisinpas alkaa ainakin tuohon vau äiti/isä kirjaan kirjoittelemaan. Sanoin miehellekin eilen että voi sekin omalle puolelleen kirjoitella =) Gyneistä niitä...
  7. S

Heips! Syntymäpäinosta on puhuttu meillä minä olen painanut syntyessä noin. 2600g esikoinen painoi 2716g. Enpä tiedä onko niinkään silti paino periytävää. Niin ja itse olen syntynyt 2vk lasketun jälkeen. Kummeista niitä ei meillekään tule, kun ollaan molemmat erottu kirkosta. Tuo mun tyttö...
  8. S

~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

Heippa pitkästä aikaa! Pientä taukoa pidellyt kun vieläkin hiukan flunssaa ja muita juttuja ollut mielessä. Paljon on taas tullut tekstiä :) Marsulainen ja miumau84 :hug: ja kovasti tsemppiä! Paino on täällä nousut jo noin 6kg. Aikas reippaasti tullut lisää :D Influenssarokotteen...
  9. S

Hello! Onnea hyvistä ultra kuulumisista! Kilulle tsemppiä ja toivottavasti pääset pian ultraan. minea meillä koiralle hankittiin kuonopanta ja on todella hyvin vedonestona auttanut. Halusin sen nyt ihan sen takia koska en halua tuolla liukkailla kaatuilla. Koulutusta suosittelen myös...
  10. S

Paljon on tullut taas tekstiä. Nyt en ole itse jaksanut kirjotella kun tämä flunssa vienyt voimia. Ei riitä tuo keskittyminen kirjoittelemaan. Olen nyt hirveästi nähnyt ihmeellisiä unia öisin toiset ovat tosi toden tuntuisia ja toiset on ihan omituisia (unissa saattaa esiintyä mitä tahansa...
  11. S

Tervetuloa Uudet! Onnea hyvistä ultra kuulumisista ! Tänään tosiaan ultrassa käyty. Ppmitta oli 46,3mm eli vastaa viikoja, nt 1,2mm. Kyllä oli mukava nähdä pikkuinen. :heart: Rakenneultra olisi 22.3 Tälläinen pikainen tilanne päivitys tällä kertaa. Shadowy ja Pieni 11+3
  12. S

Onpas taas tullut tekstiä. =) Tervetuloa Uudet! Onnea hyvistä ultra kuulumisista! Scarlett89 Olit synnyttys sairaaloista kysellyt, itse synnytin Hyvinkäällä ja synnytyksestä on ristiriitaiset tunteet, mutta joka tapauksessa sinne menen tälläkin kertaa synnyttämään. Taitaa olla niin...
  13. S

Huomenta! Heja Mä olen noita äitiysvaatteita muutamat saanut ja niitä myös jo käyttänyt. Jenny90 Minä käyn myös muiden kuukausien ketjuja lukemassa. Tehnyt sitä jo jonkun aikaa samoin kun kävin vauvakuume ketjuja lukemasssa, vaikka en itse niistä mihinkään saanut aikaiseksi liittyä. :)...
  14. S

Tervetuloa Uudet ! Jenny90 Onnea savuttomuudesta :) Aracia: Täälä ainakin nopeat asennon vaihdot tekee ajoittain "repäisyjä". Näitä oli esikoisestakin jo aikaisessa vaiheessa. Ihottumasta: Mulla ei varsinaista ihottumaa ole ollut mutta niin kovaa kutinaa kyllä että ihon olen rikki...
  15. S

daizy06 ja Miinä Pahoittelut :hug: Vauva- lehdistä : Lueskelin esikon aikaan Vauvaa ja Kaksplussaa ja molemmista tykkäsin. Täällä ei mitään uutta, oireet ei ole muuttuneet eli niitä ei oikein olekaan. Ultra lähenee ja kalenterista lasken päiviä siihen kovasti jo jännittää. :)...
  16. S

Taas on oltu ahkeria kirjottajia, hyvä juttu. :) Onnelinen-75 Onnea! Tervetuola uudet! Pampulainen Kiitos vaippa linkistä. Alkoi kiinnostamaan myös nuo tee se itse vaipat. Unista raskauteen liittyviä unia en ole ainakaan vielä nähnyt,enkä ole kyllä nähnyt mitään unia hetkeen...
  17. S

Tervetuloa uusille! :) Minä olen kovasti katsellut nyt kestovaippoja ja en niistä mitään tajua on niiin paljon erilaisia ja näköisiä että menee ihan sekaisin :D Vaatteita en ole vielä alkanut hankkimaan. Vaunut haluaisin itse vanhan malliset eli käytettynä katsotaan. Esikoisella oli vanhan...
  18. S

Mirkku76 Meillä miehen kanssa juteltiin veriseuloista ja tultiin siihen tulokseen että aiotaan niihin osallistua. Ihmemamma Poika/ tyttö merkkeihin en oikein usko, kun tuosta tytöstä oli toisen mallinen maha ja toisen viiva. En enään muista kumminpäin oli nuo. Esikoinen kun on kohta jo 6v...
  19. S

Tiinelli :hug: Ihmemama Mulla myös menee hermot tuohon mieheen syyksi olen miehelle kertonut sen että on "tuollainen" eli omaitsensä ja kiukuttelenkin sille sitten ihan turhasta. Mitään syytä tähän ei ole mutta onneksi mies ei ota sitä kovin vakavasti ainakaan yleensä. Jälkeenpäin itselle...
  20. S

Nt-ultra siis 18.1

Yhteistyössä