Hakutulokset

  1. H

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    tervehdys! VIHDOIN pääsin tänne, kun saatiin uus kone ja netti toimimaan pitkän tauon jälkeen :) Eli minähän olin yksi pitkälle mennyt sinnittelijä (41+3) Minttu neitimme syntyi 2 vuorokauden urakan jälkeen, voin kirjoittaa kertomusta tänne paremmalla ajalla. Lukaisin muutaman sivun taaksepäin...
  2. H

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    heips. Kotikone sanoi poks ja siksi en ole päässyt lukemaan kuulumisia ja kertomaan omiani, nyt pikaisesti ehdin laittaa, elikkäs 23.11 meille syntyi parin päivän puurtamisen jälkeen maailman ihanin tyttö<3 paino 3500g ja pituus 50cm pipo 34cm ja viikkojahan oli 41+3 Lauantai-iltana alkoi...
  3. H

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    huomenta. täällä eilisestä n klo 17 asti supistellu säännöllisesti vähintään 9 min välein, välillä useammin ja välillä harvemmin, kuitenkin niin että käytiin tänään yöllä n klo.05.30 sairaalassa ja kohdunkaula hävinnyt ja tiukasti oli yhelle sormelle auki. Siitä asti supistellu vaan n.9-10 min...
  4. H

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    omaa napaa nyt.. tänään aamusta asti irronnut limatulppaa, äsken jo kunnon klönttejä ja EHKÄ lirahtelee lapsivettä, en tiedä mitä on, mut housut märät ku olis kussu niihin. Supistelee myös jonkun verran ja mahaa juilii, voi että mä toivon että tää syntyisi pian! Mies lähtee kohta pikkujouluihin...
  5. H

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    huomentapäivää. 41+1 alkoi täällä sateisessa ja harmaassa ilmassa :attn: .. Tuntuu useamman teidän ajatukset kohtaavan mun tän hetkiset ajatukset täysin, tekis mieli välillä hakata päätä seinään, josko se auttais synnytyksen käynnistymiseen.. :D :headwall: Mulla muutaman päivän jo ollut...
  6. H

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Piipero86: Voimia surun keskellä! <3 Lipsun sanoja lainaten, eipä tee mieli enää valittaa lapsen syntymättömyydestä, kun kuulee muiden OIKEAT murheet!
  7. H

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    huomenia. Täälläkään tilanne ei edennyt yhtään, viikkoja nyt 40+5, hermot menee!!!! Toissayönä oli ekaa kertaa 3 tunnin ajan supistuksia, mutta kappaskappas ne loppui ja viime yö oli niiiin hyvä ettei parempi olis voinu olla, ei mitään tuntoja tyyliin että olis ees raskaana. Mä oon ihan...
  8. H

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    tervehdys. Minut voisi vielä lisäillä tänne listoille, vaikkakin eipä tää pino kauaa enää taida pystyssä olla mut kuiteski :) Oon ahkeraan käyny lukemassa juttujanne päivittäin, mut en oo saanu aikaseksi kirjottaa. Ihana on lukea synnytyskertomuksia, paljon on marraskuiset vaaveja jo...
  9. H

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - KESÄKUUSSA ***

    helou! enpä ole taaskaan aikoihin kirjoitellut tänne, lueskellut sillointällöin vaan teidän juttuja, jotenki saa niin vähä aikaseks oltua koneella nykysin. Muttamutta.. Kuinka moni teistä meinaa selvittää lapsen sukupuolen etukäteen? Mulla ihan kahdenvaiheilla, jokatoinen päivä oon eri mieltä...
  10. H

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    heippa. piiiiitkästä aikaa ehdin tänne tulla, en oo koko ketjua ollenkaan lukenut, mut nyt yritän taas alkaa seurailemaan ja lueskelemaan ahkerammin :) En ala nyt kommentoimaan mihinkään, kun en viitsi noita "vanhoja" lukea,joten tulee omanapaista tekstiä. Elikkäs eilen kävin ensimmäisessä...
  11. H

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    aurinkoinen huomen kaikille! oletttepas taas kerran olleet ahkerina, en jaksa millään kaikkia sivuja edes lukea.. :p sukupuolen "selvityksestä".. me ollaan ihan kahden vaiheilla halutaanks sit selvittää, saa nähdä. toisaalta en pidä sitä vielä nyt kovin ees tärkeänä omalla kohdalla, odota nyt...
  12. H

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    ihanaa alisa!! =) toivomme nyt vaan parasta, niin sinulle kuin meille kaikille. Joku juttelikin repäisy-kivuista, mulla ei niitä tunnu juurikaan, mutta edelleen koskee ajoittain mahaan ja alaselkään, pelottaa välillä onko tää normaalia, mutta ainaki neuvolassa sanottiin että on... pitäis vaan...
  13. H

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    heippa. nopsaan ennen töihin menoa piti tulla kattoon mitä kaikkea juttua tänne taas on tullutkaan. Alisa: Voimia, voimi, voimia!! :hug: :heart: Mä tuun paremmalla ajalla kommentoimaan muiden juttuja.. Nyt töihin, heihei! mukavaa päivää kaikille! =)
  14. H

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    niiin... ja neuvolan mukaan laskettu-aika olisi 10.11, voitte lisäillä listaan, luulen ettei ultran jälkeen heitä, ainakaan paljoa.
  15. H

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    onpas taas kirjoituksia, ootte ahkeria :) mä käyn täällä aika ahkeraan lukemassa, oon vaan huono (lue:laiska) välillä kirjoittelemaan :ashamed: :) tänään oli mulla eka neuvola, nyt siis viikkoja 6+0 menossa, oli mukava käydä juttelemassa ja onnekseni neuvolatäti on tosi mukava! 3 viikon...
  16. H

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Jennyli, kaikki varpaat ja sormet pystyssä olen täällä, ettei olisi mitään ikävää! Kyllä ootan itse niin kovasti jo että pääsis ultraan, tosin saan vielä odotella ku viikkoja vähä kasassa vasta, en viitsis turhan takia kuitenkaa mennä, jos sydänäänet ei viel kuulukaan.. Mahollisesti parin...
  17. H

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    Niin ja hei, koska haluaisitte ensimmäisen ultrauksen? =) Hanna ja pikkuruinen 5+3
  18. H

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    enpäs ole ehtinyt aikoihin käydä täällä, nytkin nopsaan osan teidän keskusteluistanne vaan lukaisin:) ihanaa että olemme täällä runsain joukoin! Joku kysyikin menkkamaisista kivuista, täällä esiintyy niitä myös, joskis nyt vähemmän kuin viime viikolla, tänään kävin hiihtämässä, niin sen jälkeen...
  19. H

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    onnea kaikille plussanneille minulta myös tasapuolisesti! :heart:
  20. H

    Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

    ihanaa, kun meitä plussanneita marras-mammoja tulee lisää =) :heart: Mä en ole kertonut näin aikaisessa vaiheessa vielä, kun parille ystävälle, niille jotka tiesivät vauva-haaveista. Perheillemme ja muille ystäville kerrotaan sitten kun siltä tuntuu, tuskin ihan vielä lähiaikoina, ehkäpä...

Yhteistyössä