Hakutulokset

1. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

Heissan taas kaikille pitkästä aikaa :wave: Onnittelut kaikille nyyttinsä saaneille :heart: Meillä oli viime sunnuntaina ristiäiset ja tyttö sai nimekseen Nea Josefiina. Kyl se aikaa menee nopeesti tyttö on jo huomenna kuukauden ikäinen ja just vasta olin laitoksella, ainakin tuntuu...
  2. T

Loppuvuodesta 2008 plussanneet lapsettomat

No niin nyt kerkeen tulla vähän kommentoimaan kuulumisia, Meille synty sit 20.7 tyttö painoa oli 4060g ja pituutta 53 cm. Musta tuuhea tukka oli jo syntyessään :D viime perjantaina kotiuduttiin ja sit maanantaina ratkes sektio haava, joten nyt sit olen lääkekuurilla ku rupes vielä...
  3. T

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Täällä taas. :wave: Meillä on kotosalla menny neitin kans tooosi hyvin :heart: edelleen tyytö herää vaan kerran yössä syömään siinä neljän ja viiden välillä ja sit taas nukutaan aamuun asti. Mulla maanantaina sit ratkes sektio haava, ku tikit oli otettu pois. Mies vähä säikähti ku tuli...
  4. T

Moikka Täällä taas :wave: Meillä nukuttiin jälleen eilen päivällä 4 tunnin unet, ajattelin kyllä et mitenkä riittää yöks sit unta, mut riitti ihan hyvin. Mentiin klo 23 unille ja herättiin sit syömään puol 5 ja taas nukuttiin 8, ja joutu oikein herätellä ku meillä oli eka neuvola, mä pääsin...
  5. T

Heissan :wave: Täällä podetaan aivan kamalaa jälkiturvotusta jaloissa. Mulla tulee aivan Hulkin jalat mieleen ku omia kattelee :snotty: Täytyy huomenna kysellä neuvolasta et saiskos jotain nesteenpoistolääkkeitä. Pekunalle voipi olla jo synnärillä toivotaan :D Mulla oli synnärillä...
  6. T

moi mandulle myös hurjat onnittelut miunkin puolesta :D meillä eka yö takana ja yhdellä syötöllä selvittiin ja kahdella kakkavaipalla :D . tyttö ei päästänyt itkun itkua ja mieskin sitä ihmetteli et kuinka kiltti se on, sanoin et ku on massu täynnä ja vaippa kuiva niin mitäs sitä sit...
  7. T

Heissan kaikille. :wave: En oo kerenny vielä lukemaan kaikkia ku tuli niin kiire kirjoittamaan teille kuulumisia, luen sit vaikka huomenna oikein ajan kans, tai siis aina ku kerkeen syöttöjen välissä =) Meille siin syntyi maanantaina suunnitelussa sektiossa ihana prinsessa painoa oli...
  8. T

No niin tänään se sit tapahtuu Jännittää :heart: Tuun sit kertoileen ku kotiudututaan :wave: Tinuli ja morttiina tänään poks
  9. T

Kiitos kaikille tsempityksestä :wave: Nyt jännittää kovasti, hyvällä lykyllä voi olla nyytti jo parin tunnin päästä vieressä tuhisemassa, jos oon ensimmäinen leikattava. Tulipa taas valvottua toinen yö perään ja tuskinpa sitä sairaalassakaan oikein hyvin nukkuu =) Poikakin tos heräs ja...
  10. T

Mä kävin eilen siellä synnärillä, ei siellä sit menny ku melkein 4 tuntia. Oli anestesia lääkäri unohtanu, mut sit tuli ku soittivat sille. Leikkaus tehään puudutuksessa onneks, eikä nukutuksessa. :heart: . Täällä jännittää aivan kamalasti. Mut nyt rupeen tunnustelemaan liikkeitä ku on niin...
  11. T

Wannabemommylle suuret osaanotot teidän perheelle, täällä vetää ihan hiljaiseksi ja itkuiseksi :'( :'( :hug: Tinuli71
  12. T

Moi Hain myös jäsenyyttä FB:iin =) Heili ja Citilda oon tosi pahoillani myös, teidän äippäpolilla tapahtunutta käyntiä. Mulla tänään myös se käynti missä olis tarkoitus olla anestesialääkäri ja leikkaavalääkäri, mua rupes jo etukäteen pelottamaan et mitä jos mua kohdellaan samalla...
  13. T

Moi :wave: Täällä rupee jännittämään kovasti, öitä ei saa enää nukuttua juuri ollenkaan. JAlat aivan turvoksissa sit iltaisin, ku viimeistä viikkoa viedään eikä jaksa maata kotona jalata pystyssä, vaan piää juosta tie sonnalla joka paikkaan. Tänään oon vähän siivoillu ja äiti lupas tulla sit...
  14. T

No moi. Sinderellalle et, mulla sekstio 20 pv ja nukutuksessa, ei sanottu sen kummemmin syytä muutako et parempi mulle ja vauvalle, Neuvolassa eilen sit juttelin pitkään kätilön kans ja sekin sitä ihmetteli, mut sit tultiin siihen tulokseen et, ku mulla on tota elopainoo itellä ihan riittämiin...
  15. T

Tosta nukutuksesta ku kyselitte, niin sanovat vaan et on parempi mulle itelle ja lapselle. En sit tiedä sen enempää, mut meinaan vielä kysyä ku mulla aika 17 pv osastolle ja anestesialääkärille niin eiköhän se selviä sit paremmin. Ku tulin kotia niin sit itekki vasta tajusin et miksi muuten se...
  16. T

No niin, nyt olis sit meidän pikkuisen syntymäpäivä tiedossa, eli tänään tarkastettiin et oli edelleen perätilassa, eikä käänny enää niin veikkasivat, Painoarvio oli jo huimat 3,6kg. Eli iso vaavi on tulossa. Leikkauspäivä 20.7 olis sit varattu , ja tekevät sen sit kuitenkin nukutuksessa . Nyt...
  17. T

No niin, nyt olis sit meidän pikkuisen syntymäpäivä tiedossa, eli tänään tarkastettiin et oli edelleen perätilassa, eikä käänny enää niin veikkasivat, Painoarvio oli jo huimat 3,6kg. Eli iso vaavi on tulossa. Leikkauspäivä 20.7 olis sit varattu =) , ja tekevät sen sit kuitenkin nukutuksessa :o ...
  18. T

Iitu. Mulla on torstaina aika äitipolille, missä katellaan onko kääntyny, jos ei oo sit laitetaan sektio aika. Se on yleensä viikkoo ennen laskettuaaikaa. Ainakin oon niiltä joille se on tehty niin kuullu, ja mun neukkutäti sano samaa et viikolla 39 viimeistään sektio tehään, jos perätilassa...
  19. T

IItu. Mulla sama homma edessä istukka, eikä lähetä kääntämään. On edelleen perätilassa tai ainakin uskon nii ku en oo huomannu et olis kääntynyt. Alhaalla tyhjää ja ylhäälle pönnää =) . Mulla huomenna viikko37 täynnä ja torstaina katotaan jos ei oo kääntyny nii sit leikkaukseen. Tinuli71+...
  20. T

Heissan taasen Meillä tää huono tuuri vaan jatkuu, poika vietiin jälleen eilen illalla sairaalaan, jossa edelleen on tiputuksessa :ashamed: Rupes polvi oireileen siitä mopo onnettomuudesta, eilen turpos ihan jalkapallon kokoiseks ja nyt sit nestettä otetaan pois ja antipiootti menee...

Yhteistyössä