huh.
viime yönä närästi ihan kunnolla.ihan karmee polttelu vatsassa ja ylävatsassa. heräsin ottamaan kaksi rennietä ja lasin vettä ja sit vielä aamulla toiset kaksi. mies ihanasti heräsi pojan kanssa pihahommiin. Sain nukkua pitkään.
Laitamme äitini pihaa kuntoon. Äitini mies kuoli viime syksynä ja täälle ei ole ketään joka hoitaisi näitä miesten hommia. ollaan kaadettu kaksi huonoa sireeniä ja viikattu marjapensaiden ympäriltä ruohot ja nokkoset ja mulla on vielä kesken vanhojen oksien poisto.. ensi viikolla tulee uutta multaa nurmikkoa varten ja sitten se pitää levittää ja kalkita ja uudet nurmikonsiemenet.
mutta vielä närästyksestä että en ole pystynyt syömään koko aamuna mitään kuin kupin vihreetä teetä.oksennuskin tuli suuhun. yök. Pitää käydä ostaa maustamatonta jugua ja juoda sitä vähän.jos se helpottais.
sit poika vielä jostain syystä oli ihan sairaan kiukkunen mulle(tai jollekin). aloitti kun mä heräsin.oli sitä ennen koko aamun ollut todella hyvällä tuulella isänsä kanssa ja sit karmee kiukuttelu ja huuto ja joopas-eipäs-kiukku mulle.
loppujen lopuksi pakotin hänet pesemään kädet ja pissalle ennen päiväunia niin puri mua olkapäähän. siinä sitten huudettiin kumpikin toisillemme. tuli niin paha mieli puremasta että tuli itku silmään.
vein pojan päiväunille ja menin makaamaan viereen. siinä sitten vasta pystyin sanomaan että kuinka rumaa on purra ketään ja sitä ei saa tehdä ja se sattuu jne..
ja siinä sitten tuli vileä mulla itku(hormoonit jeah..) ja halaililimme ja poika nukahti sit melkein heti.
voi pieni..
ikää hällä on nyt 2v ja vajaa 8kk ja aika villit uhmat päällä. mikä on minusta hyvä koska niin sen pitääkin mennä, mutta myös pelottavaa tuon vauvan tulon kannalta. että miten se siihen sitten reagoi..
huoh.
ja sitten vielä maha. minusta se on pieni vielä mutta toisaalta myös suuri. seuraava neuvola on parin viikon päästä.paino on pyörinyt vaan saman 75-76 välillä jo sen parisen viikkoa. aamulla on 75 ja illalla 76..ja nyt ei paljoo tee mieli syödäkään kun on niin kauhee närästys.
mä en ole edelleen tehnyt mitään vauvan tulon eteen. siis järkännyt mitään. kyl sitä vieläkin kerkee. imetysliivejä ja paitoja olen vähän metsästellyt.
mullon kokoajan enemmän ja enemmän poikaolo. raskaus on ihan samanlainen kuin pojasta. mittoineen päivineen.
sairaalakassiin pakkaan vaan jotain herkkuja ja hyviä mehuja.miniläppärin latureineen ja nettitikun. itelleni kotiinpaluvaatteet ja dödö ja vauvalle kotiinpaluuvaatteet. en meikkejä,koska en jaksa meikkaa siellä.
kasvojenpesuaineet ja rasvan voisin kyllä ottaa.ja kameran.
haikaranpesästä pääsee uudelleen synnyttäjä,jos kaikki menee hyvin, niin yhden yön jälkeen pois.
unikuu ja nimetön kakkonen 33+ jotain