Tervehdys
Nyt on palailtu mökiltä, en sit synnyttänyt Mikkelin sairaalassa mikä ois ollut lähin jos jotain ois tapahtunut
ihan hyvä. Kaveri pariskunta vähän väliä sano mulle "et sit synnytä täällä!". No toi olikin viimeinen reissu mitä uskalsin lähteä tekemään vähän pidemmälle. Nyt sitten vain lähiseuduilla.
Tarkoitus oli vähän uida mökillä, mutta en sitten viittinyt kun ilmat kylmeni ja tosissaan se kiellettiinkin.. En näköjään tänä kesänä ehdi heittää talviturkkia pois :| No parempi niin, ei viitsi mitään tulehdusriskiä ottaa..
Tosissaan nuo
paikat on minulla yhdelle sormelle jo auki myöskin niin kuin
Outikolla, mitä lie se sitten tarkoittaa...Saisi kyllä hiljalleen tulla meinaan tukalalta tuntuu olo.. Alkoi tuota alapäätä vihlomaan ensimmäistä kertaa tajuttomasti tietyin väliajoin, sekä nivusia. Jalkoja myös koko ajan särki, alaselkä jotenkin rampana ja kaikkea mukavaa, mutta ihan kiva mökkireissu kuitenkin. Vaihtelu virkisti myös parisuhteen kannaltaki
Huonetovereista tässä juuri pohditaan miehen kaa mites aiotaan tehdä... Meinaan olen älyttömän herkkäuninen, käytän korvatulppia jos kellokin tikittää. Ja jos miehen nenä on tukossa ja hän rohisee, niin heti pitää ottaa korvatulpat (onneksi ei kovin usein..) ja kellokin poistettiin makuuhuoneen seinältä tämän takia
Se on tietysti joillekin myös ratkaisu, jos kuorsaus häiritsee, että ottaa korvatulpat mukaan
mutta eihän se aina kaikkea kuorsausta pidä ja varsinkin jos on samanlainen kuin minä, että väkisin jää vielä kuuntelemaan kaikkia ääniä.. viksua.. Olen kuitenkin melko sosiaalinen, ja jutun juurta keksii melko helposti, mutta tietysti riippuu toisesta ihmisestä. Näin ollen kuitenkin perhehuone on vähän harkinnassa. Mutta toisaalta se on lyhyt aika..
Tietääkö kukaan millaiset vierailuajat perhehuoneessa on? siis sukulaisilla, tutuilla?...tietysti mies siellä koko ajan.
Ihania masukuvia taas ihmiset laitellut
Niin kuin joku sanoi, että ei viitsi laittaa kuvaa, ettei pelästytä muita
niin sama juttu, en viitsi tätä sotanorsukroppaani esitellä, jotenkin oon onnistunut paisumaan ihanasti
mutta kyllä tästä itselle väliajoin on otettu jokunen kuva muistoksi. Kuukausittain.
Tosissaan alkaa vähän jännittää, että olisiko synnytys piakoin lähellä. Äiti tosin sanoi tuossa, että samalla tavalla minäkin ilmoittelin itsestäni hyvissä ajoin, vihlomisella ja muilla (esikoinen siis olen), mutta kuitenkin tulin sitten sen kaksi viikkoa myöhässä.. Että sitä odotellessa
Mutta ajattelin kuitenkin huomenna pakkailla tai suunnitella mitä sinne sairaalakassiin tunkisi
jaahas vuorokausi vaihtuu.. eli..
Zinnie 36+3